Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2004, 19:18
Snuitermans
Snuitermans is offline
Mensen,

Ik heb voor zowel economie 1,2 als geschiedenis 2 een tekort. Kut voor je, zou je denken, en dat is het ook. Nu het probleem; Ik ben voor geschiedenis 2 slechts een tiende punt van mijn einddoel af.
Nu vraag ik mij dus af, of het mogelijk is examens in te zien en indien nodig (hopelijk), er de mogelijkheid is tot een verhoging van mijn cijfer.

Zinnige bijdrages ontvang ik momenteel met open armen!

Wilko
__________________
Fingerspitzengefühl.
Advertentie
Oud 30-06-2004, 19:42
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Je had uiteraard een herkansing kunnen doen.
Verder kun je er niet veel meer aan doen. Examenwerk inkijken gebeurt slechts sporadisch en áls je hem al mag inkijken, dan krijg je d'r weinig meer bij. Je werk is door 2 correctors nagekeken, waarvan jouw docent als het goed is al al het mogelijke eruit heeft weten te slepen wat er in zat.
Mijn antwoord dus: Nee.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 30-06-2004, 19:55
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Balance schreef op 30-06-2004 @ 20:42 :
Je had uiteraard een herkansing kunnen doen.
Verder kun je er niet veel meer aan doen. Examenwerk inkijken gebeurt slechts sporadisch en áls je hem al mag inkijken, dan krijg je d'r weinig meer bij. Je werk is door 2 correctors nagekeken, waarvan jouw docent als het goed is al al het mogelijke eruit heeft weten te slepen wat er in zat.
Mijn antwoord dus: Nee.
Herkansing heb ik gedaan, het cijfer idem dito. Het probleem is meer dat ik er vrij zeker van ben dat mijn docent er nauwelijks iets voor heeft gedaan een cijfer op te hogen. Het LAKS achtte het wel mogelijk het cijfer te veranderen, docenten deden er daarintegen erg moeilijk over. Vandaar mijn vraag naar heldere meningen óf ervaringen.
__________________
Fingerspitzengefühl.

Laatst gewijzigd op 30-06-2004 om 20:36.
Oud 30-06-2004, 21:51
Jeffrey85
Jeffrey85 is offline
Bij mij op school was er iemand waarbij het wel gelukt is om het cijfer op te hogen.. En hij is gewoon geslaagd nu.. suc6!
Oud 01-07-2004, 10:36
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Een paar jaar terug was er iemand bij mij op school definitief gezak (met vier onvoldoendes) en zij ging toen haar toetsen inkijken. Was er bij duits iets goedgerekend waar vervolgens geen punten voor gegeven waren. Kon ze dus toch herexamen doen, en vervolgens heeft ze het ook gehaald.

Maar in de regel is er natuurlijk goed nagekeken maar je kan het altijd proberen . Moet je gewoon even op school vragen.
Oud 01-07-2004, 11:00
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik ben net naar school geweest. Een hele hoop gezeik en al met al was het ze niet aan te praten, dat het werkelijk mocht. Ondanks de beweringen van zowel het LAKS als een schoolauthoriteit. Bedankt voor de reacties, en het topic kan gesloten worden.
__________________
Fingerspitzengefühl.
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:32.