Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2011, 22:56
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Ik stuurde m gewoon een mailtje:


hahaha, wat dom eigenlijk. 2 weken later kreeg ik een mail terug met een betakey en weer wat later 2 invites om aan vrienden weg te geven

en idd, mtg is duizend keer cooler maar als ik dat nou nog ga sparen dan heb ik geen rode cent meer. ik kijk wel stiekem af en toe in jouw mtg boek (heheeheh)

ik snap dit niet he, die tekening die jou laat zien is duizend keer cooler/moeilijk om te maken dan bijv karel appel spul maar hij krijgt er geen fuck voor. terwijl die karel stinkend rijk wordt met die kleutertekeningen zal wel aan mij liggen


mja herkenbaar, al die mensen die jaren bezig zijn met kunst op school vinden dat ik hiermee verder moet gaan:




zo'n ding is klaar binnen 20 a 30 min


maak ik een werk vol details + pracht en praal "te gemaakt"
rare wereld
__________________
O nou
Advertentie
Oud 20-11-2011, 22:57
Verwijderd
Ik heb nog twee zeldzame kaarten
Oud 20-11-2011, 22:59
Elmp
Avatar van Elmp
Elmp is offline
gay is dat he, alsof ze schetsen mooier vinden dan het werk zelf (tuurlijk, dat kan wel maar om ALLE schetsen nou mooier te vinden dan iets waar echt werk in heeft gezeten is gewoon raar)

o en dit http://games.fok.nl/nieuws/473778/1/...sda-games.html
__________________
alles
Oud 20-11-2011, 22:59
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Mijn broer had een kaart die nu 600 euro waard is.


Welke heb je baske?
__________________
O nou
Oud 20-11-2011, 22:59
Verwijderd
Citaat:
welke serie?
tering, geen idee, teveel heb denk ik 5000 kaarten of zo eigenlijk geen idee hoeveel precies
Citaat:
skyrim is kut, die hele elder scrolls serie is kut
oblivion was kut, skyrim is dikke liefde en morrowind ook.
Oud 20-11-2011, 23:00
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
gay is dat he, alsof ze schetsen mooier vinden dan het werk zelf (tuurlijk, dat kan wel maar om ALLE schetsen nou mooier te vinden dan iets waar echt werk in heeft gezeten is gewoon raar)

o en dit http://games.fok.nl/nieuws/473778/1/...sda-games.html
hm, ik zal je het een en ander uitleggen als ik bij je ben, er zit wel een kern van waarheid in.
__________________
O nou
Oud 20-11-2011, 23:02
Elmp
Avatar van Elmp
Elmp is offline
oke ik heb het nooit echt gespeeld maar dat komt omdat ik afhaak bij spellen die er realistisch uit proberen te zien. zoals dit:

dan denk ik *zucht* doe dan OF cartoon of gewoon niet. lelijke bagger. ik denk dat daarom warcraft ook zoveel succes heeft.
__________________
alles
Oud 20-11-2011, 23:03
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
oke ik heb het nooit echt gespeeld maar dat komt omdat ik afhaak bij spellen die er realistisch uit proberen te zien. zoals dit: [afbeelding]


dan denk ik *zucht* doe dan OF cartoon of gewoon niet. lelijke bagger. ik denk dat daarom warcraft ook zoveel succes heeft.
Skyrim is inderdaad ontzettend overrated.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 20-11-2011, 23:03
Elmp
Avatar van Elmp
Elmp is offline
Citaat:
hm, ik zal je het een en ander uitleggen als ik bij je ben, er zit wel een kern van waarheid in.
ja maar je maakt 'kunst' toch voor jezelf, om een verhaal aan iemand anders over te brengen. dat kun je moeilijk doen met een schets, vooral als je dat vergelijkt met een 'kunstwerk' waar een verhaal vertellen je eerste instantie is.
__________________
alles
Oud 20-11-2011, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Skyrim is inderdaad ontzettend overrated.
Het is gewoon niet jouw ding stinksok
Oud 20-11-2011, 23:10
Verwijderd
Citaat:
ja maar je maakt 'kunst' toch voor jezelf, om een verhaal aan iemand anders over te brengen. dat kun je moeilijk doen met een schets, vooral als je dat vergelijkt met een 'kunstwerk' waar een verhaal vertellen je eerste instantie is.
je schetsen kunnen ook verhalend zijn. En als je 'verhalen vertellen' als enige doel zou hebben, kan je je afvragen wat de meerwaarde is van een uitwerking.
Oud 20-11-2011, 23:12
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Heldenoplossingen van Amnesia16.

Vraag: hoe maak je vrienden?
Oplossing: Daar kom je wel achter als je wat ouwer bent

Probleem: Heel vettig haar
Oplossing: Ik zou het niet weten, zo heeft iedereen wel zijn dingen. Niemand is perfect.

Probleem: Ik heb kanker
Oplossing: wiet olie of hasj olie

Probleem: mijn vriend wil seks, maar ik nog niet
Oplossing: Als ik jou was dan wit ik het wel hoor

Vraag: Wat vinden meisjes leuk qua jongenskleding
Oplossing: Kleding straald iets uit over je zelf.

Problee: Ik wil het huis uit, maar kan niet rondkomen van de studiefinanciering
Oplossing: Je moet gaan proberen om aan een fulltime baan te komen. Je zou dan altijd nog een avond studie kunnen doen.

Problee: Ik ben 18 en heb zo veel ruzie met mijn ouders dat ik het thuis niet uithoud
Oplossing: Waarom ga je niet een huisje zoeken met je vriendin?
Die derde Wat een mongool.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 20-11-2011, 23:12
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
oke ik heb het nooit echt gespeeld maar dat komt omdat ik afhaak bij spellen die er realistisch uit proberen te zien. zoals dit: [afbeelding]


dan denk ik *zucht* doe dan OF cartoon of gewoon niet. lelijke bagger. ik denk dat daarom warcraft ook zoveel succes heeft.
Ja, het ziet er idd niet uit. De orc gaat nog wel, maar zodra het menselijk wordt, is het diep in de uncanny valley.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 20-11-2011, 23:14
Elmp
Avatar van Elmp
Elmp is offline
Zijn schetsen dan geen voorbereiding/brainstorm op het grotere werk wat het verhaal moet worden? En met een verhaal overbrengen bedoel ik eigenlijk heel veel, bijvoorbeeld emotie of een corrupt punt in de politiek wat aangepakt moet worden (als je begrijpt wat ik bedoel )

ik hoor graag andere meningen hoor, vind het totaal niet erg om overtuigd te worden
__________________
alles
Oud 20-11-2011, 23:14
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Het is gewoon niet jouw ding stinksok
nee, het is gewoon overrated
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 20-11-2011, 23:15
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1847279

die tt
Oud 20-11-2011, 23:15
Verwijderd
Citaat:
Die derde Wat een mongool.
Niemand heeft de link met marihuana en kanker en hoe hij dit heeft kunnen verwarren kunnen leggen?
Oud 20-11-2011, 23:15
Verwijderd
Citaat:
nee, het is gewoon overrated
Neen!
Oud 20-11-2011, 23:22
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik vind de soundtrack overigens wel best ok
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 20-11-2011, 23:22
Elmp
Avatar van Elmp
Elmp is offline
klopt de muziek is goed te doen
__________________
alles
Oud 20-11-2011, 23:24
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Niemand heeft de link met marihuana en kanker en hoe hij dit heeft kunnen verwarren kunnen leggen?

Citaat:
THC (marijuana) helps cure cancer says Harvard study

Believe it or not, a Harvard study released on April 17, 2007 shows that the active ingredient in marijuana, THC, cuts tumor growth in common lung cancer in half and significantly reduces the ability of the cancer to spread!

Researchers at Harvard tested the chemical THC in both lab and mouse studies. They say this is the first set of experiments to show that the compound, THC actually activates naturally produced receptors to fight off lung cancer. The researchers suggest that THC or other designer agents that activate these receptors might be used in a targeted fashion to treat lung cancer.

Although a medical substitute of THC, known as Marinol, has been used as an appetite stimulant for cancer patients and other similar treatments, few studies have shown that THC might have anti-tumor activity.Bron


Sarah naamzoek
__________________
you're not my demographic
Oud 20-11-2011, 23:25
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik voel me nu een beetje dom.
__________________
you're not my demographic
Oud 20-11-2011, 23:40
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb warme melk
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 20-11-2011, 23:41
Verwijderd
Vies.
Oud 20-11-2011, 23:45
Verwijderd
ik ben mijn verstandskiezen kwijt geraakt
Oud 20-11-2011, 23:45
Verwijderd
zullen wel uit mijn broekzak zijn gevallen
Oud 20-11-2011, 23:47
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik vind het eigenlijk ook een beetje misplaatst om dat artikel in dat topic te plaatsen, Martino.

Het is idd (wat je zelf zegt) kwetsend en stompzinnig om het over TBC te gaan hebben en daar dan vervolgens nog eens op te focussen met een of ander random artikel...Daar heeft de TS geen enkele boodschap aan, te meer omdat dat niet de kanker bestrijdt die zij heeft.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.

Laatst gewijzigd op 20-11-2011 om 23:56.
Oud 20-11-2011, 23:51
Verwijderd
http://www.flickr.com/photos/library...645784/?page=2

luud naamzoek
Oud 20-11-2011, 23:58
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Vies.
Nom!

Omg 1 uur! Slaaptijd!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-11-2011, 01:10
Verwijderd
Waar is de nachtploeg?
Oud 21-11-2011, 01:29
Verwijderd
hier
Oud 21-11-2011, 01:31
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Present! Ik ga KRABBELEN. Ahem, tekenen, dus.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 21-11-2011, 01:52
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
je schetsen kunnen ook verhalend zijn. En als je 'verhalen vertellen' als enige doel zou hebben, kan je je afvragen wat de meerwaarde is van een uitwerking.
Daarmee vertel je een verhaal doorgaans efficiënter, toegankelijker en diepgaander, dunkt me.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 21-11-2011, 01:53
Verwijderd
ik ben het ook niet met mezelf eens maar ik vond de redenering van dingetje krom
Oud 21-11-2011, 02:13
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
ik ben het ook niet met mezelf eens maar ik vond de redenering van dingetje krom
Ja, dat is hij ook, afhankelijk van hoe je 'verhalen vertellen' interpreteert. Ik bedoel, je zou best kunnen stellen dat Mondriaans blokjes of Bob Ross' boompjes een verhaal vertellen, zij het in beide gevallen een vrij oppervlakkig en saai verhaal.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 21-11-2011, 02:41
Verwijderd
Het zweet breekt me uit. Ik was vanmorgen gebeld door een vreemd nummer, ik dacht dat het werk was dus genegeerd. Maar nu google ik dat nummer en het is van de dierenambulance misschien is er wel iets met pioentje? Ze is gisteravond 'gewoon' naar buiten gegaan en ze blijft wel vaker veel langer weg. maar waarvoor zouden ze anders bellen? Morgenochtend gelijk even terug bellen. Ik ben echt bezorgd
Oud 21-11-2011, 02:48
Verwijderd
Ik heb toch maar gebeld, ik belde een arme ziel uit zijn bed maar ja....Mijn kat is gevonden, de dierenambulance dacht dat het een zwerfkat was maar vonden dus mijn chip, konden geen contact met mij krijgen en hebben Pioentje nu maar naar het asiel gebracht terwijl er bij die gegevens gewoon mijn adres staat en ze een straat hierachter is meegenomen
Oud 21-11-2011, 02:54
Verwijderd
Wtf Ik zou wel even navraag doen waarom er niet naar het adres gekeken is.

Maar wel goed dat ze gechipt is. Anders was zo'n misverstand een veel groter drama geworden.
Oud 21-11-2011, 03:02
Verwijderd
Ja inderdaad heel vreemd, ik ga daar morgen nog maar even over bellen. Ik ben inderdaad heel blij met de chip, want ik had haar nog niet eens gemist omdat ze nog maar kort weg is.

Wel kut want dat asiel is pokkever.
Oud 21-11-2011, 04:03
Verwijderd
NACHTBRAKERS 4 LIFFEEEE je weet
Oud 21-11-2011, 04:36
Verwijderd
Jaja!
Oud 21-11-2011, 04:37
Verwijderd
Ik moet over twee en 'n half uur alweer opstaan voor college :') :')
Oud 21-11-2011, 05:41
Verwijderd
morgen,

mijn riem past eindelijk maar nu lijkt mn kont sik en ,mn bovenlijf te dun.
Oud 21-11-2011, 06:23
Verwijderd
Vroeg.
Oud 21-11-2011, 07:03
Verwijderd
Welk liedje zal ik downloaden terwijl ik mijn kamer opruim? Dat moet tegelijk, want ik wil het allebei voor ik naar mijn oom en tante ga () en mijn downloadsnelheid is niet echt dat je zegt van JA. En goedemorgen.
Oud 21-11-2011, 07:32
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeeeedemorgen!

tt
Oud 21-11-2011, 08:56
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Zo. Andere vak van het blok ook gehaald. Niet echt met een cijfer om trots op te zijn, maar als ik bedenk hoeveel moeite dit vak me heeft gekost ben ik allang blij dat ik het gehaald heb
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 21-11-2011, 09:00
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Gehaald is gehaald
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 21-11-2011, 09:09
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb de kerstliedjes maar weer eens aan gezet
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 21-11-2011, 09:17
Verwijderd
Te vroeg chickster
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:06.