Oud 16-06-2004, 21:34
floortje87
floortje87 is offline
Hoi Forum bezoekers, gestresste examen kandidaten,

Mijn vriend net 18 net zn rijbewijs gaat morgen als het goed is slagen.
Wat koop je nou voor zo'n kerel.

Jongens, alsjeblieft kom met goede suggesties ikheb nog ong. 20 uur om wat aan te schaffen!!

Floortje.
Advertentie
Oud 16-06-2004, 21:46
shameonme
Avatar van shameonme
shameonme is offline
Tsja, koop een lekker luchtje, en een lief kaartje ofzo.. ? Doet 't meestal wel goed..

Of misschien iets van een zilveren schakelarmband, alsie daarvan houdt.

Of je neemt hem mee uit eten..

Ligt eraan hoeveel je wilt uitgeven!
__________________
Dus...
Oud 16-06-2004, 22:07
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=714218

Misschien kun je daar nog iets leuks uit halen?
__________________
Oud 16-06-2004, 22:11
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Met de komende dagen nogal veel examenfeestjes te gaan was het geen doen om dure cadeautjes te kopen. Daarom ben ik alvast wat in gaan slaan. Het gaat hier wel om normale vrienden (soms zelfs kennissen) en dus niet om m'n vriend ofzo.

Ik heb voor de meisjes:
- maskertjes (3 halen, 2 betalen bij het kruidvat )
- mini's voor op vakantie (degene die met vrienden weggaan)
- make-up tasjes (om het in te doen)

Voor jongens heb ik:
- mini's (maar dan met dingen voor jongens)
- deodorant van vogue of axe
- snoep / klein blikje pringles.

Ik maak daar dan kleine pakketjes van en geef dat. Op die manier is het niet te duur en toch wel een leuk kleinigheidje.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 16-06-2004, 22:12
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
ik ben 18 heb net mn rijbewijs en hoor ook of ik morgen geslaagd ben... enne ik zou gewoon een lief kaartje al helemaal leuk enzo vinden hoor, hoef niet perse iets met een geldwaarde eraan vast als het maar goed bedoeld is.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Oud 16-06-2004, 23:10
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
mjah.. zo'n schakelarmband wil ik halen voor 2 meisjes {zometeen lezen ze het } en anders een sleutelhanger waar schakels in kunnen
Oud 17-06-2004, 01:04
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
drank, veel, veel drank
__________________
Rodent of unusual size
Oud 17-06-2004, 09:14
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Je hebt in de boekhandels nu een rek staan met "Geslaagd!" kaarten. Koop er daar een van

Neem hem mee uit eten, of kook zelf.
__________________
<):o)
Oud 17-06-2004, 09:15
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
idd een kaartje is echt wel voldoende, je hebt allemaal zo lang naar dat diploma toegeleeft dat het feit dat je geslaagd bent een cadeau op zich is
__________________
hoii
Oud 17-06-2004, 09:48
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Weten mensen nog leuke, goedkope cadeautjes voor klasgenoten?
Want ik wil niet teveel uitgeven voor mensen die niet tot mijn vrienden behoren, maar vind een kleinigheidje wel gepast, wanneer ik naar hun examenfeest ga.
Met name de jongens zijn lastig om iets voor te verzinnen
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 17-06-2004, 12:31
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Balance schreef op 17-06-2004 @ 09:48 :
Weten mensen nog leuke, goedkope cadeautjes voor klasgenoten?
Want ik wil niet teveel uitgeven voor mensen die niet tot mijn vrienden behoren, maar vind een kleinigheidje wel gepast, wanneer ik naar hun examenfeest ga.
Met name de jongens zijn lastig om iets voor te verzinnen
ehm, een klein flesje drank met een klein kaartje eraan?
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 17-06-2004, 12:35
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb gister afgesproken dat ik van mijn vriend een cd krijg maar ik vind dat best een groot kado en van de rest vraag ik ook echt niets. Ik hoef helemaal niets, ben al blij als ik geslaagd ben. Ik wil ook wat voor mijn klasgenoten doen en ik dacht aan rozen en dan met een kaartje eraan maar die krijg je bij ons ook al op de diploma-uitreiking dus dat is niet zo origineel.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 17-06-2004, 13:47
Verwijderd
heeft iemand een leuk idee voor mijn beste vriendin die én morgen dr examenfeestje viert én dr 18e verjaardag? ik wil wel iets leuks/origineels mag ook wel groot maar weet gewoon niks. ik zat te denken als een seviessetje (bord groot/klein, beker, schaal, weet ik wat) van hetzelfde omdat ze volgend jaar uit huis gaat. iemand nog andere ideeen?
Oud 17-06-2004, 13:55
jewel4life
jewel4life is offline
Citaat:
tumtummetje-86 schreef op 17-06-2004 @ 13:47 :
heeft iemand een leuk idee voor mijn beste vriendin die én morgen dr examenfeestje viert én dr 18e verjaardag? ik wil wel iets leuks/origineels mag ook wel groot maar weet gewoon niks. ik zat te denken als een seviessetje (bord groot/klein, beker, schaal, weet ik wat) van hetzelfde omdat ze volgend jaar uit huis gaat. iemand nog andere ideeen?
Dat klinkt best goed, zo iets omdat ze uit huis gaat, daar heb je tenminste nog wat aan. Ik zou er wel een kaartje bij doen natuurlijk, misschien een klein flesje drank (voorbeeld, gewoon een kleinigheidje wat ze leuk vindt) En natuurlijk een persoonlijke boodschap in het kaartje, daar zou ik zelf tenminste erg blij mee zijn.....
__________________
its a shame there's no one 2 blame for all the pain that life brings!
Oud 17-06-2004, 13:59
Verwijderd
Citaat:
jewel4life schreef op 17-06-2004 @ 13:55 :
Dat klinkt best goed, zo iets omdat ze uit huis gaat, daar heb je tenminste nog wat aan. Ik zou er wel een kaartje bij doen natuurlijk, misschien een klein flesje drank (voorbeeld, gewoon een kleinigheidje wat ze leuk vindt) En natuurlijk een persoonlijke boodschap in het kaartje, daar zou ik zelf tenminste erg blij mee zijn.....
ja ik heb al een kaartje gekocht, van de Expo. ik denk ook wel dat ik het ga kopen. maar als iemand anders nog leuke ideetjes heeft...
Oud 17-06-2004, 14:25
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
tumtummetje-86 schreef op 17-06-2004 @ 13:59 :
ja ik heb al een kaartje gekocht, van de Expo. ik denk ook wel dat ik het ga kopen. maar als iemand anders nog leuke ideetjes heeft...
Ik heb voor mijn verjaardag van mijn klasgenoten ook allemaal dingen voor op kamers gekregen (theedoeken, rasp, zeef, onderzetters, opbergdozen) omdat ik al twee jaar schreeuw dat ik graag op kamers wil en ik vond het echt ontzettend leuke kadootjes dus ik zou gewoon zoiets doen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 17-06-2004, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 17-06-2004 @ 14:25 :
Ik heb voor mijn verjaardag van mijn klasgenoten ook allemaal dingen voor op kamers gekregen (theedoeken, rasp, zeef, onderzetters, opbergdozen) omdat ik al twee jaar schreeuw dat ik graag op kamers wil en ik vond het echt ontzettend leuke kadootjes dus ik zou gewoon zoiets doen.
ja dan ga ik dat maar idd doen. maar dan ook wel met rasp enz. van die dingen die jem isszelf niet snel koopt ofzo. ik ga zo of vanavond nog wel ff kijken.
Oud 17-06-2004, 20:21
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Pilsssssssss veeeeeeeeeeeeeeel heeeeeeeeel veeeeeeeeeel pilsssssssssss daar ben ik aan toe
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Leren, voor je plezier?
Se7enUp
12 21-06-2012 17:28
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 21:32
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 15:36
Verhalen & Gedichten Een stukje uit mijn boekje
Bikinie-meisje
19 19-08-2003 21:47
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 23:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:31.