Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2002, 19:31
Lindsay-girl
Lindsay-girl is offline
Ik heb volgensmij iets heel raars! toen ik net 14 was was ik voor het eerst ongsteld, 5 maanden later werd ik het pas de tweede keer, en daarna zaten er steeds 2 of 3 maanden tussen.
Inmiddels ben ik al 16 (ik wist dat het wel normaal was, om het eerste jaar onregelmatig ongesteld te zijn) maar nu ben ik het toch al ruim 2 jaar!!

een tijdje werd ik het steeds om de 5 weken ongeveer, dat vond ik dan nog wel normaal.. maar nu zitten er weer alweer 8 weken tussen
Ik vind het zelf helemaal niet erg, dat ik niet vaak ongesteld ben maar eigenlijk is het wel een beetje raar...

Ik heb wel eens gelezen dat je weinig ongesteld wordt als je ondergewicht hebt.. nou heb ik niet extreem ondergezicht, maar ik ben wel wat lichter dan gemiddeld. Maar ik lijn niet
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 19:33
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Het gemiddelde is 1, 2 jaar, het kan heel goed zijn dat het bij jou langer duurt..
Ik was op mn 9e voor t eerst ongesteld geworden,
en pas op mn 12e is het echt regelmatig geworden..
Het kan dus nog wel een tijdje duren denk ik..
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 19:37
knuffelke
knuffelke is offline
Ik ben al sinds mijn 13e ongesteld...kben er nu 17 en ik ben nog steeds niet regelmatig...
Bij mij zit er ook altijd zo'n 5 weken tussen en soms heb ik ze dan weer eens 3 maanden niet...

Echt niets om je zorgen over te maken hoor
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 08:32
KazzZ
Avatar van KazzZ
KazzZ is offline
dat heb ik ook,.. vanaf mn 14de al, nu dus al 4 jaar zit zo 3 maand tussen of meer zelfs.. niet zo erg dat ik weinig ongesteld ben hehe maar kmaak me alleen wel eens zorgen of het wel helemaal normaal is?
__________________
chaos!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 10:08
misty500
misty500 is offline
heb ik ook ! ik werd op mijn 14e voor het eerst ongesteld , daarna duurde het een half jaar voor ik weer ongesteld werd. daarna werd het steeds regelmatiger en de laatste jaren ben ik precies om de 5 weken ongesteld. maar nu ben ik al 2 maanden niet ongesteld geweest ...... vreemd !
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 19:54
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
bij mij was 't het eerste jaar onregelmatig, toen 2 jaar wel regelmatig, en nu is 't de laatste paar maanden weer heel onregelematig (opeens 41 dagen ofzo )
maar goed, als 't zo blijft ga ik eens kijken of ik aan de pil ga. Misschien voor jou ook een ideetje?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 21:31
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Heb ik ook... ook al ruim 3 jaar ongesteld. Als je te licht bent hoef je je geen zorgen te maken. Alleen als je echt niet gezond eet, kan het daaraan liggen. Ik heb tegen anorexia aangelegen, en at praktisch niet, toen ben ik 5 maanden niet ongesteld geweest, daarna is langzaam terug gekomen, maar het slaat nu nog steeds wel eens een maand over, en ik eet nu toch zeker 2 jaar goed...

Sommige mensen worden uiteindelijk regelmatig, anderen nooit, daar is de pil ook voor...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 21:34
Verwijderd
euh jah bij mij duurde 't 4 jaar en nu is het echt goed..
op de dag na
dat is echt handig...
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 21:54
Verwijderd
bij mij was t meteen regelmatig, toen ik ongesteld werdt was ik eind 14 en de eisprong was opgewekt omdat ik dat niet had en de rest wel(dus t stapelde zich op,vandaar de jarenlang buikpijn)

dus waarschijnlijk moest ik al ongesteld izjn toen ik de buikpijn kreeg en toen was ik 10-11, ik hoopn dat jullie t een beetje snappen
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Eerste keer ongesteld zwart bloed
manooon
3 26-01-2013 20:33
Lichaam & Gezondheid Maar niet ongesteld
duivelaartje
25 26-06-2006 19:00
Lichaam & Gezondheid Het grote piltopic # 11!
Daantje_0705
500 18-06-2005 19:00
Lichaam & Gezondheid Het grote piltopic #7
Verwijderd
500 20-05-2004 18:38
Lichaam & Gezondheid niet ongesteld, voel me niet lekker, hele lichaam doet raar!
slimmieslak
7 15-05-2004 17:26
Lichaam & Gezondheid na morning afther pil raar ongesteld
floortje_1400
19 25-01-2004 21:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:58.