Oud 06-05-2018, 04:02
Ankevg
Ankevg is offline
Beste ,

Ik moet even wat kwijt en ik wil graag jullie advies...

Ik ben 14 dan weten jullie dat.

Op 7 maart voelde ik me niet zo lekker. (Maandelijkse klachten. Ben best regelmatig.) Mijn moeder ging voor mij pijnstillers halen want ik had echt veel pijn. Mijn vader en zus waren niet thuis ik weet niet meer waar ze waren. Iedergeval ik was dus alleen thuis met mijn 16 jarige broer. Hij kwam naar boven en hij deed gewoon heel aardig. Heel begrip vol. Ik begreep het niet want zo deed hij nooit.

Opeens deed hij mijn kleren uit en begon mij te verkrachten. (Ik kan sowieso al niet zoveel tegen hem doen als hij 2 jaar ouder is en nu had ik knallende hoofdpijn en was heel misselijk.) Ik begon te huilen hij had me echt in doggy. Hij spoot ook in mij. Hij zei dat ik dit nooit aan iemand mocht vertellen want anders zou hij het toch ontkennen en mijn vriendje (ook 14) de schuld geven.

Nu 2 (-1 dag) maanden veder ben ik bang dat ik zwanger ben. Ik heb het nog steeds niet aan iemand vertelt.

Ik had al een beetje gegoogleld en ik begin bang te worden dat het klopt.
Ik ben nog niet ongesteld geworden terwijl ik best regelmatig ben. Aangezien ik het niet fijn vind dat mijn moeder meekijkt als ik ongesteld ben doe ik alles zelf dus mijn moeder merkt niks.

Ik zal even de symptomen noemen die ik merk:


Pijnlijke borsten zwellen op en veranderen van kleur.

Vaak misselijk.

Vaak vermoeid

Opeens veel pukkeltjes.

Soms duizelig.

Hoofdpijn.

Emotioneel.

Eetbuien.

Apart stelt het niet veel voor toch? Of samen dan weer wel? Het zijn toch niet alle kenmerken? Ik ben bang dat ik zwanger ben en door mijn broer! Dan wordt het toch een gehandicapt kind? Moet ik het aan mijn ouders vertellen aan mijn zus of aan mijn vriendje?

Ik moet bijna elke nacht huilen en nu moest ik het gewoon vertellen want ik had er een nachtmerrie over. Ik hoop echt dat iemand mij goed advies kan geven. Alvast heel erg bedankt.

Liefs Anke
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 07:48
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Als je zwanger bent heb je perfecte bewijs in dna

En ja vertellen
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 07:57
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Als je denkt dat je zwanger bent moet je een test doen. Dat is niet duur, zelfs de action verkoopt die dingen tegenwoordig. Het kan ook bij de huisarts. Niks doen is geen optie!

Overigens heb ik gezien je andere posts nogal moeite met het geloven van dit verhaal. Verhalen verzinnen over verkrachting is misschien heel spannend, maar dit is niet de plek om zoiets te delen.
Als je wel bent verkracht is het inderdaad verstandig om het aan je ouders te vertellen. Verkrachting is strafbaar.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 08:05
Ankevg
Ankevg is offline
Citaat:
Als je denkt dat je zwanger bent moet je een test doen. Dat is niet duur, zelfs de action verkoopt die dingen tegenwoordig. Het kan ook bij de huisarts. Niks doen is geen optie!

Overigens heb ik gezien je andere posts nogal moeite met het geloven van dit verhaal. Verhalen verzinnen over verkrachting is misschien heel spannend, maar dit is niet de plek om zoiets te delen.
Als je wel bent verkracht is het inderdaad verstandig om het aan je ouders te vertellen. Verkrachting is strafbaar.
Nee dit is echt we zijn hier toch allemaal om elkaar te helpen? Ik kwam hier om juist mijn verhaal te doen en ik reageer ook op jullie zodat jullie misschien bij mij kijken. Ik zou geen reden kunnen bedenken waarom ik dit verzin. Als ik dit ook zou verzinnen zou ik het waarschijnlijk ook wel rond 13:00 schrijven en niet 05:02. Aan wie zou ik het moeten vertellen?

Heel erg bedankt!

Liefs Anke
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 08:23
Loner
Loner is offline
Citaat:
Nee dit is echt we zijn hier toch allemaal om elkaar te helpen? Ik kwam hier om juist mijn verhaal te doen en ik reageer ook op jullie zodat jullie misschien bij mij kijken. Ik zou geen reden kunnen bedenken waarom ik dit verzin. Als ik dit ook zou verzinnen zou ik het waarschijnlijk ook wel rond 13:00 schrijven en niet 05:02. Aan wie zou ik het moeten vertellen?

Heel erg bedankt!

Liefs Anke
Lol de manier van praten ook. Wat een neppe troll ben jij
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 08:24
Ankevg
Ankevg is offline
Citaat:
Lol de manier van praten ook. Wat een neppe troll ben jij
Hou op waarom zou ik dit verzinnen!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 08:28
Loner
Loner is offline
Citaat:
Hou op waarom zou ik dit verzinnen!
Dit kan inderdaad gebeurd zijn ja, ware het niet dat je masseur je ondergeplast heeft. Wat lachwekkend is natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 08:29
Ankevg
Ankevg is offline
Nee ik ga voor de lol van die lange verhalen schrijven!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 08:30
Loner
Loner is offline
Citaat:
Nee ik ga voor de lol van die lange verhalen schrijven!
Klopt. Mensen zoals jij hebben een ziekelijke drang naar aandacht
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 08:32
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik hoop voor je dat je dit verzint om aandacht te krijgen. Zo niet, dan hup een zwangerschapstest halen of naar de huisarts. Van één keer seks gelijk zwanger raken is trouwens niet heel waarschijnlijk (vraag maar aan stellen die zwanger willen raken ) maar het kan natuurlijk wel.

En ja, vertellen. Als je broer jou zomaar verkracht heeft mag hij daar niet mee wegkomen. Dan moet er aangifte gedaan worden. Niet leuk, wel nodig. Daarmee voorkom je mogelijk dat hij in de toekomst meer meiden zal verkrachten.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 08:36
Ankevg
Ankevg is offline
Citaat:
Ik hoop voor je dat je dit verzint om aandacht te krijgen. Zo niet, dan hup een zwangerschapstest halen of naar de huisarts. Van één keer seks gelijk zwanger raken is trouwens niet heel waarschijnlijk (vraag maar aan stellen die zwanger willen raken ) maar het kan natuurlijk wel.

En ja, vertellen. Als je broer jou zomaar verkracht heeft mag hij daar niet mee wegkomen. Dan moet er aangifte gedaan worden. Niet leuk, wel nodig. Daarmee voorkom je mogelijk dat hij in de toekomst meer meiden zal verkrachten.
Bedankt dat je het nog (een beetje) serieus neemt want dit kwetst me wel maar aan wie vertellen? Waarom zou ik aandacht willen? Kan je geen prijs mee winnen hoor...

Laatst gewijzigd op 06-05-2018 om 08:42.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 08:43
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Bedankt dat je het nog (een Bertje) serieus neemt want dit kwetst me wel maar aan wie vertellen? Waarom zou ik aandacht willen? Kan je geen prijs mee winnen hoor...
Er zijn zat pubers die zich niet gezien of gehoord voelen, thuis of op school, dan gaan ze drama veroorzaken om toch aandacht te krijgen. Online halen mensen ook veel voldoening uit trollen, mensen voorliegen en doen of ze iemand anders zijn. Daarom dus

Begin bij je huisarts, maak een afspraak en ga er heen zodat je met hem of haar kunt praten over wat er gebeurt is. Een verkrachting heeft natuurlijk niet alleen impact op je lijf (risico op zwangerschap en SOA's) maar ook mentaal. Voel je je nog veilig thuis, ben je nu wat bang voor mannen of jongens? Het kan je zelfbeeld ook beschadigen en negatieve invloed hebben op je seksleven. In je verhaal mis ik dit compleet. Ik zou me zelf bijvoorbeeld heel onveilig voelen thuis, met zo'n broer en daar zou ik wat aan willen doen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Bedankt dat je het nog (een beetje) serieus neemt want dit kwetst me wel maar aan wie vertellen? Waarom zou ik aandacht willen? Kan je geen prijs mee winnen hoor...
Er zijn heel vrouwen, meisjes, jongens, mannen die daadwerkelijk verkracht zijn. Verkrachting is een serieuze issue. Het is helaas niet zo makkelijk om verkrachting te bewijzen, waardoor het vaak een langslepende zaak is. Vaak mogen slachtoffers niets vertellen van de daders, in beide gevallen blijft er iemand lang rondlopen met de intense kapotmakende geestelijke pijn.

Als jij dit verzint, moet je beseffen dat jij je nooit kan verplaatsten in de pijn, de angst, het verdriet en het ultieme misbruik van je geestelijke en lichamelijke kwetsbaarheid die een slachtoffer heeft en voelt tijdens en na een verkrachting.

Mensen die verkrachting verzinnen om aandacht te krijgen, of van iemand een dader te maken en die kapot maken, zijn indirect mede-schuldige van het niet tijdig kunnen bewijzen van verkrachting. Jij dus ook als jij dit verzint.


Verder als jij geniet van dingen als dit en geniet van de aandacht die je hierdoor krijgt, vergeet je dat iemand die dit daadwerkelijk meegemaakt heeft getriggerd wordt.

Als jij dit nodig hebt om je goed te voelen, ga praten met een psycholoog. Dit is niet normaal.

Fijne zondag verder, lees een boek en veel wijsheid gewenst.

Met vriendelijke groet,

G.S. The Queen
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 17:16
Ankevg
Ankevg is offline
Citaat:
Er zijn zat pubers die zich niet gezien of gehoord voelen, thuis of op school, dan gaan ze drama veroorzaken om toch aandacht te krijgen. Online halen mensen ook veel voldoening uit trollen, mensen voorliegen en doen of ze iemand anders zijn. Daarom dus

Begin bij je huisarts, maak een afspraak en ga er heen zodat je met hem of haar kunt praten over wat er gebeurt is. Een verkrachting heeft natuurlijk niet alleen impact op je lijf (risico op zwangerschap en SOA's) maar ook mentaal. Voel je je nog veilig thuis, ben je nu wat bang voor mannen of jongens? Het kan je zelfbeeld ook beschadigen en negatieve invloed hebben op je seksleven. In je verhaal mis ik dit compleet. Ik zou me zelf bijvoorbeeld heel onveilig voelen thuis, met zo'n broer en daar zou ik wat aan willen doen.
Ik kan wel zeggen dat ik bang ben maar dat lost mijn probleem toch niet op of ik zwanger ben???
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 17:26
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik kan wel zeggen dat ik bang ben maar dat lost mijn probleem toch niet op of ik zwanger ben???
Als je bang bent dat je zwanger bent, dan moet je morgen naar de winkel (Kruidvat, Etos, Action) een een zwangerschapstest gaan kopen. Test doen en dan heb je duidelijkheid.
Ben je zwanger, neem dan contact op met je huisarts om te kijken wat een goede vervolgstap zou zijn.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 17:28
Ankevg
Ankevg is offline
Citaat:
Er zijn heel vrouwen, meisjes, jongens, mannen die daadwerkelijk verkracht zijn. Verkrachting is een serieuze issue. Het is helaas niet zo makkelijk om verkrachting te bewijzen, waardoor het vaak een langslepende zaak is. Vaak mogen slachtoffers niets vertellen van de daders, in beide gevallen blijft er iemand lang rondlopen met de intense kapotmakende geestelijke pijn.

Als jij dit verzint, moet je beseffen dat jij je nooit kan verplaatsten in de pijn, de angst, het verdriet en het ultieme misbruik van je geestelijke en lichamelijke kwetsbaarheid die een slachtoffer heeft en voelt tijdens en na een verkrachting.

Mensen die verkrachting verzinnen om aandacht te krijgen, of van iemand een dader te maken en die kapot maken, zijn indirect mede-schuldige van het niet tijdig kunnen bewijzen van verkrachting. Jij dus ook als jij dit verzint.


Verder als jij geniet van dingen als dit en geniet van de aandacht die je hierdoor krijgt, vergeet je dat iemand die dit daadwerkelijk meegemaakt heeft getriggerd wordt.

Als jij dit nodig hebt om je goed te voelen, ga praten met een psycholoog. Dit is niet normaal.

Fijne zondag verder, lees een boek en veel wijsheid gewenst.

Met vriendelijke groet,

G.S. The Queen
Even serieus... Als je niks nuttigs hebt om te zeggen ga alsjeblieft weg want het kwetst me dat jullie me niet geloven terwijl het waar is! Hier kun je het hebben over seks zo heb ik hier al berichten gelezen met een ex-leraar en een one-night-stand. Dat wordt wel geloofd maar dit niet? Geef me alsjeblieft advies of reageer niet meer.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Even serieus... Als je niks nuttigs hebt om te zeggen ga alsjeblieft weg want het kwetst me dat jullie me niet geloven terwijl het waar is! Hier kun je het hebben over seks zo heb ik hier al berichten gelezen met een ex-leraar en een one-night-stand. Dat wordt wel geloofd maar dit niet? Geef me alsjeblieft advies of reageer niet meer.
Ik zeg toch áls je dit verzint? Waarom word je dan zo boos? Ik ga niet weg, veel succes met aangifte doen tegen je broer, de politie zal net zo nasty tegen je doen.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 20:20
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Even serieus... Als je niks nuttigs hebt om te zeggen ga alsjeblieft weg want het kwetst me dat jullie me niet geloven terwijl het waar is! Hier kun je het hebben over seks zo heb ik hier al berichten gelezen met een ex-leraar en een one-night-stand. Dat wordt wel geloofd maar dit niet? Geef me alsjeblieft advies of reageer niet meer.
Je krijgt advies maar daar ga je ook niet inhoudelijk op in
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-05-2018, 16:38
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Nee ik ga voor de lol van die lange verhalen schrijven!
Deed schrijfster van Harry Potter ook.

Doe een test en doe aangifte
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het grote zwangerschaps- en babytopic #9
Verwijderd
500 20-01-2010 16:43
De Kantine Mijn papa werkt bij de McDonald's.
Verwijderd
55 10-10-2008 19:53
Werk, Geld & Recht VOF ontbonden, onderneming opgeheven?
Mariekje*
7 01-03-2007 13:46
Lichaam & Gezondheid biologische vader
beckham1990
39 29-08-2006 12:39
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Marokko is een tweede Thailand
Aeries
57 17-08-2005 17:55
Liefde & Relatie Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar)....
Verwijderd
31 20-03-2003 14:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:01.