Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2018, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Godver, hij is 7 jaar jonger!
Kan toch wel
Advertentie
Oud 07-08-2018, 22:56
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Godver, hij is 7 jaar jonger!
Miekje is toch ook veel jonger dan Wolter, gaat ook prima
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 08-08-2018, 06:29
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Voel je niks van
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 08-08-2018, 06:50
Verwijderd
Zoals het een echte cougar betaamt, hoertje van me <3
Oud 08-08-2018, 07:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
7 jaar is niks joh
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-08-2018, 11:32
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Wat is jullie grens wat leeftijd betreft dan?
Oud 08-08-2018, 12:10
Verwijderd
Jos is elf jaar ouder en dat vind ik dikke prima. Ik denk niet gauw dat iemand te oud is, ik kom sporadisch wel eens mannen van 50+ tegen waarvan ik me goed kan voorstellen dat ik daar een relatie mee zou kunnen krijgen. Die zijn dan toch al gauw 20/25 jaar ouder dan ik. Ik denk dat daar voor mij ook de grens wel een beetje ligt.
Oud 08-08-2018, 12:15
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik vraag me altijd af hoe je met zo'n groot leeftijdsverschil omgaat als je ouder wordt. De kans is toch vrij groot dat de een gaat aftakelen wanneer de ander nog vitaal is.
Oud 08-08-2018, 12:51
Verwijderd
Dat zie je dan wel weer. Wat zijn mogelijke antwoordmogelijkheden? Wat bedoel je met omgaan?

Ook bij mensen van dezelfde leeftijd heb je "vitaliteitsverschillen". Niet iedereen trekt een hike van 25 kilometer door dichtbegroeide jungle. Je past je beiden aan over het algemeen.
Oud 08-08-2018, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Dat zie je dan wel weer. Wat zijn mogelijke antwoordmogelijkheden? Wat bedoel je met omgaan?

Ook bij mensen van dezelfde leeftijd heb je "vitaliteitsverschillen". Niet iedereen trekt een hike van 25 kilometer door dichtbegroeide jungle. Je past je beiden aan over het algemeen.
Dit. Bij Jos zit Alzheimer in de familie die vrij vroeg begint. We hebben het er wel eens over gehad, dat de kans bestaat dat hij op z'n zestigste dement wordt. Nou ja. Dat kan. Kan ook van niet. Voor hetzelfde geld loop ik morgen onder een bus en ben ik degene die hulpbehoevend wordt. Je weet niet hoe dingen gaan lopen en je er van te voren druk om maken heeft weinig meerwaarde. Het is prima om je er van bewust te zijn, maar ik denk dat je er niet naar moet gaan leven.
Oud 08-08-2018, 13:00
Verwijderd
Gematigd zuipen lijkt daarbij te helpen! Evenals twee talen spreken.
Oud 08-08-2018, 13:03
Verwijderd
Hij drinkt vrijwel niet. En tweetalig is hij niet helemaal, maar hij spreekt en leest veel en goed Engels. Telt dat ook?
Oud 08-08-2018, 13:04
Verwijderd
Als ik niet zwanger ben of borstvoeding geef, drink ik voor twee. Red ik hem daarmee?
Oud 08-08-2018, 13:09
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Zien jullie een relatie mogelijk waar iemand qua opleidingsniveau en intelligentie toch een beetje onder jezelf zit?
Ik vind het echt een leuk meisje, maar ik vraag me af hoe oprecht mijn gevoelens zijn en hoe houdbaar het is op de lange termijn.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 08-08-2018, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Als ik niet zwanger ben of borstvoeding geef, drink ik voor twee. Red ik hem daarmee?
Nou jah, aangezien je altijd zwanger bent en borstvoeding geeft niet echt.
Oud 08-08-2018, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Zien jullie een relatie mogelijk waar iemand qua opleidingsniveau en intelligentie toch een beetje onder jezelf zit?
Ik vind het echt een leuk meisje, maar ik vraag me af hoe oprecht mijn gevoelens zijn en hoe houdbaar het is op de lange termijn.
Alles is mogelijk, opleidingsniveau is ook maar een woord. Maar ik kan slecht tegen domme mensen. Mensen die niet zelf verbanden kunnen leggen. Uiteraard kan ik er prima tijdelijk mee omgaan, ik begin niet te schuimbekken als ik in de kroeg of bij MVV iemand iets doms hoor zeggen, maar een relatie? Ik kan me niet voorstellen dat ik op zo iemand verliefd zou kunnen worden, is ook nog nooit gebeurd.

Als het je nu al opvalt schat ik de kans groot in dat het niet gaat werken op de lange termijn.


En zoals gebruikelijk zeg je iets als "toch een beetje". Hoe groot is het verschil nou? Communiceer eens duidelijker man.
Oud 08-08-2018, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Zien jullie een relatie mogelijk waar iemand qua opleidingsniveau en intelligentie toch een beetje onder jezelf zit?
Nee.
Oud 08-08-2018, 13:17
Verwijderd
Wat ik trouwens met opleidingsniveau bedoel, een collega heeft MBO als hoogst genoten opleiding - een uitzondering hier. Maar die legt razendsnel verbanden, is pro-actief, denkt logisch na et cetera. Eigenlijk heeft die gewoon universitair denkniveau, alleen nooit bijbehorend papiertje gehaald. Ja, daar zou ik me niet aan storen.
Oud 08-08-2018, 13:27
Verwijderd
Ja, maar Belg deed gewoon Vlaams en bedoelde eigenlijk alleen intelligentie.
Oud 08-08-2018, 13:30
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Dat zie je dan wel weer. Wat zijn mogelijke antwoordmogelijkheden? Wat bedoel je met omgaan?

Ook bij mensen van dezelfde leeftijd heb je "vitaliteitsverschillen". Niet iedereen trekt een hike van 25 kilometer door dichtbegroeide jungle. Je past je beiden aan over het algemeen.
Ik denk dat ik het zelf zou afkappen voordat het zover komt Het kan zijn dat koppels in zo'n geval (van te voren) afspraken maken.

Ik heb een tante die 25 jaar jonger is dan haar partner en toen hij op een gegeven moment zorg nodig had, wilde hij niet dat zijn vrouw die taak op zich zou nemen. Zij zou dat met liefde hebben gedaan, maar hij wilde dat niet accepteren.

Citaat:
Dit. Bij Jos zit Alzheimer in de familie die vrij vroeg begint. We hebben het er wel eens over gehad, dat de kans bestaat dat hij op z'n zestigste dement wordt. Nou ja. Dat kan. Kan ook van niet. Voor hetzelfde geld loop ik morgen onder een bus en ben ik degene die hulpbehoevend wordt. Je weet niet hoe dingen gaan lopen en je er van te voren druk om maken heeft weinig meerwaarde. Het is prima om je er van bewust te zijn, maar ik denk dat je er niet naar moet gaan leven.
Ook als je partner ongeveer even oud is kan er vanalles gebeuren, maar als er een heel groot leeftijdsverschil is dan weet je van te voren dat er zo'n moment komt dat de relatie niet meer in balans is. Elf jaar vind ik geen extreem groot verschil, maar bij twintig jaar of meer lijkt me dat een ander verhaal. Je van te voren 'druk maken' is toch wat anders dan erop anticiperen.
Oud 08-08-2018, 13:37
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Zien jullie een relatie mogelijk waar iemand qua opleidingsniveau en intelligentie toch een beetje onder jezelf zit?
Als het een klein verschil is zou ik het wel overwegen. Ik zou niet zo snel gaan voor iemand die laagopgeleid is.
Oud 08-08-2018, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik het zelf zou afkappen voordat het zover komt Het kan zijn dat koppels in zo'n geval (van te voren) afspraken maken.

Ik heb een tante die 25 jaar jonger is dan haar partner en toen hij op een gegeven moment zorg nodig had, wilde hij niet dat zijn vrouw die taak op zich zou nemen. Zij zou dat met liefde hebben gedaan, maar hij wilde dat niet accepteren.


Ook als je partner ongeveer even oud is kan er vanalles gebeuren, maar als er een heel groot leeftijdsverschil is dan weet je van te voren dat er zo'n moment komt dat de relatie niet meer in balans is. Elf jaar vind ik geen extreem groot verschil, maar bij twintig jaar of meer lijkt me dat een ander verhaal. Je van te voren 'druk maken' is toch wat anders dan erop anticiperen.
Ik had in mijn hoofd eigenlijk de zeven jaar waar HO over begon, snap nu pas dat je naar de 25 jaar van lactaline verwees. 25 jaar is wel inderdaad iets waarbij ik wat eerder zou gaan nadenken over hoe de toekomst er dan uit ziet. Waarom dan wel? Kan ik nog concreet onderbouwen ook. Het is nog extreem ver weg maar zoals ik er nu insta stop ik ergens tussen 60 en 65 met werken en ga dan heel veel reizen. Het liefst samen met mijn partner uiteraard Bij 25 jaar verschil is die partner dan of nog volop in het werkende leven, of hoogbejaard. Dat gaat niet werken. Bij zeven jaar verschil is dat veel minder extreem - dan werk ik gewoon tot 65e door en zij tot 58e, of dan ga ik wat eerder met pensioen als zij ouder zou zijn. Zoiets. Dat valt te overbruggen.
Oud 08-08-2018, 13:46
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Ik had in mijn hoofd eigenlijk de zeven jaar waar HO over begon, snap nu pas dat je naar de 25 jaar van lactaline verwees. 25 jaar is wel inderdaad iets waarbij ik wat eerder zou gaan nadenken over hoe de toekomst er dan uit ziet. Waarom dan wel? Kan ik nog concreet onderbouwen ook. Het is nog extreem ver weg maar zoals ik er nu insta stop ik ergens tussen 60 en 65 met werken en ga dan heel veel reizen. Het liefst samen met mijn partner uiteraard Bij 25 jaar verschil is die partner dan of nog volop in het werkende leven, of hoogbejaard. Dat gaat niet werken. Bij zeven jaar verschil is dat veel minder extreem - dan werk ik gewoon tot 65e door en zij tot 58e, of dan ga ik wat eerder met pensioen als zij ouder zou zijn. Zoiets. Dat valt te overbruggen.
Oh nee, ik had het over een groot leeftijdsverschil in het algemeen. Zeven jaar is prima, tenzij je in een hele andere levensfase zit.
Oud 08-08-2018, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Wat is jullie grens wat leeftijd betreft dan?
Ik weet niet of ik echt een grens heb, maar mensen die veel jonger zijn willen vaak wel andere stappen zetten in een relatie of met een andere snelheid dan jij.

Ik zou iemand van 23 ook niet zijn 'party-jaren' willen ontzeggen maar ik wil nu gewoon in het weekend ook genoeg slapen en suffe burgerdingen doen en over een paar jaar misschien wel een gezin hebben Dus ik denk dat het in veel gevallen om die reden zou misgaan. Maar als het alleen voor een beetje leuk scharrelen is, wat maakt het uit als je allebei blij bent?
Oud 08-08-2018, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Jos is elf jaar ouder en dat vind ik dikke prima. Ik denk niet gauw dat iemand te oud is, ik kom sporadisch wel eens mannen van 50+ tegen waarvan ik me goed kan voorstellen dat ik daar een relatie mee zou kunnen krijgen. Die zijn dan toch al gauw 20/25 jaar ouder dan ik. Ik denk dat daar voor mij ook de grens wel een beetje ligt.
Oh dat kan ik me ook weer echt niet voorstellen trouwens.. in heeeel zeldzame gevallen misschien wanneer ze echt jong overkomen en ogen. Maar meestal krijg ik een soort walging als een man van boven de 40 met me gaat flirten, hoe fout ik dat ook vind van mezelf
Oud 08-08-2018, 13:59
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik wilde lang geen mensen boven de dertig daten, maar nu komt die dertig toch wel erg in de buurt Ik vond het ook raar voelen om iemand te daten die ouder is dan mijn broer, maar daar heb ik me nu ook wel overheen gezet en hij date momenteel zelf ook met een meisje van mijn leeftijd.
Oud 08-08-2018, 13:59
Verwijderd
En ik ben denk ik ook best wel een snob qua intelligentie/opleidingsniveau. Niet omdat ik mensen anders dom vind, maar omdat ik gewoon graag discussieer en filosofeer over bepaalde zaken in de wereld en dingen die ik op mijn werk tegenkom of in de krant lees, en ik wil daarbij graag tegengas hebben.

Ik weet dat veel mensen ook op een heel andere manier intelligent kunnen zijn, sociale intelligentie en zo, en ik wou dat ik daar ook meer open voor stond, maar ik ben vrees ik toch een tikje sapiofiel of hoe dat ook heet.
Oud 08-08-2018, 14:03
Verwijderd
Oh ja en dit is niet noodzakelijkerwijs intelligentiegerelateerd maar ik lees graag en veel, vooral op vakantie. In Nieuw-Zeeland denk ik dat Mema en ik op een gemiddelde dag misschien wel twee uur aan het lezen waren. Natuurlijk ondernamen we ook veel dingen maar vaak ben je daar niet 16 uur op een dag mee bezig. Als je overdag gekayakd hebt, voor het eten nog een spelletje uno gedaan, dan vind ik het heerlijk om na het eten met een biertje of wijntje nog uren te lezen of zoiets.

Kan de ander daar niet tegen? Doei!
Oud 08-08-2018, 14:05
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ze heeft hoge school gedaan, maar Bas had gelijk ik bedoelde vooral intelligentie.
Ik merkte gisteren gewoon ineens dat diepere gesprekken die ik wel waardeer niet even vlot gaan als met vrienden of mijn ex. Of dat ik een stuk minder zwart-wit denk op sommige gebieden dan zij.
Dat ze politiek totaal niet boeiend vind kan me weinig schelen, maar dat je dan stemt op iemand die je het leukst lijkt dan weer wel bijvoorbeeld.

Ach we zien het wel zeker?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 08-08-2018, 14:07
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik vind het wel een beetje grappig dit

"Ja, laten we een relatie proberen!"
"O, kak, ik had nog niet echt met je over dingen gepraat"

__________________
#JeSuisAldi
Oud 08-08-2018, 14:10
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik date meestal met mensen die 2 jaar ouder zijn dan ik ofzo. M'n marge voor iets serieus ligt geloof ik tussen de 27 en 39, zoiets? En qua intelligentie graag op ongeveer hetzelfde niveau. Slimmer vind ik ook wel leuk
__________________
#JeSuisAldi
Oud 08-08-2018, 14:17
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik vind het wel een beetje grappig dit

"Ja, laten we een relatie proberen!"
"O, kak, ik had nog niet echt met je over dingen gepraat"

Hey we gingen eerst een maandje kijken of het wel wat kan worden worden he
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 08-08-2018, 14:20
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
En ze is nogal van de rollenspellen en buitenseks heb ik gisteren ontdekt en ik heb echt geen idee of ik dat ooit serieus kan doen
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 08-08-2018, 14:20
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Hey we gingen eerst een maandje kijken of het wel wat kan worden worden he
Potato potato
Oud 08-08-2018, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Oh ja en dit is niet noodzakelijkerwijs intelligentiegerelateerd maar ik lees graag en veel, vooral op vakantie. In Nieuw-Zeeland denk ik dat Mema en ik op een gemiddelde dag misschien wel twee uur aan het lezen waren. Natuurlijk ondernamen we ook veel dingen maar vaak ben je daar niet 16 uur op een dag mee bezig. Als je overdag gekayakd hebt, voor het eten nog een spelletje uno gedaan, dan vind ik het heerlijk om na het eten met een biertje of wijntje nog uren te lezen of zoiets.

Kan de ander daar niet tegen? Doei!
Ja het gaat ook vooral in hoe iemand anders daar mee omgaat, ik hou ook veel van lezen en autistisch sudoku's maken op vakantie maar ik was laatst met 3 vrienden weg die misschien 2 blz hebben gelezen bij elkaar de hele week, maar dat was geen probleem, als ik mee wilde doen met spelletjes deed ik dat, maar zo niet, ook prima. Ik kan ook prima doorlezen als de tv aan staat
Oud 08-08-2018, 14:21
Verwijderd
Citaat:
En ze is nogal van de rollenspellen en buitenseks heb ik gisteren ontdekt en ik heb echt geen idee of ik dat ooit serieus kan doen
Wow, dat is ook best wel ehm.. snel om daar nu al mee te komen?
Oud 08-08-2018, 14:27
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Zien jullie een relatie mogelijk waar iemand qua opleidingsniveau en intelligentie toch een beetje onder jezelf zit?
Ik vind het echt een leuk meisje, maar ik vraag me af hoe oprecht mijn gevoelens zijn en hoe houdbaar het is op de lange termijn.
Opleidingsniveau en intelligentie zijn toch wel redelijk verschillend. Ik ken niet al te snuggere of wereldvreemde mensen die HBO of uni gedaan hebben en ook mensen die ik als intelligent zie met een MBO of minder. Zegt niet zo veel wat mij betreft.

Als jullie op een heel ander niveau denken en praten en ook dingen als humor van verschillende niveaus zijn, dan wordt het een lastiger verhaal denk ik
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 08-08-2018, 14:28
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Wow, dat is ook best wel ehm.. snel om daar nu al mee te komen?
Vind je? Ik had ook vrij snel mijn voorkeuren op tafel gelegd.
Alleen is ze soms fucking verwarrend. Ze vind nee zeggen en dat ik dan toch push leuk. Ik heb liever een duidelijke ja of nee.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 08-08-2018, 14:29
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Klinkt alsof het niet mis kan gaan
__________________
#JeSuisAldi
Oud 08-08-2018, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Vind je? Ik had ook vrij snel mijn voorkeuren op tafel gelegd.
Alleen is ze soms fucking verwarrend. Ze vind nee zeggen en dat ik dan toch push leuk. Ik heb liever een duidelijke ja of nee.
Hmm nou ik ben helemaal voorstander van open communicatie in bed en zo, maar ik zou me toch wel flink vertrouwd bij iemand moeten voelen voordat ik wat meer ‘out of the box’ dingen zou voorstellen. Maar vooruit, soms gaat dat snel.

Dat laatste vind ik trouwens wel een beetje een rode vlag.
Oud 08-08-2018, 14:32
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Wow, dat is ook best wel ehm.. snel om daar nu al mee te komen?
Beter snel deze dingen communiceren dan dat je in een relatie zit en dat het door verschillende wensen op dat gebied mis loopt
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 08-08-2018, 14:33
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Hmm nou ik ben helemaal voorstander van open communicatie in bed en zo, maar ik zou me toch wel flink vertrouwd bij iemand moeten voelen voordat ik wat meer ‘out of the box’ dingen zou voorstellen. Maar vooruit, soms gaat dat snel.

Dat laatste vind ik trouwens wel een beetje een rode vlag.
Beetje afhankelijk van hoe belangrijk je zoiets vindt denk ik? Als rollenspellen (of welke andere fetisj dan ook) een voorwaarde voor je zijn voor een succesvolle relatie dan breng je ze snel ter sprake denk ik.
__________________
#JeSuisAldi
Oud 08-08-2018, 14:34
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Jachtseizoen is hier wel geopend trouwens, jeetjemineetje. Zit je je ruim een half jaar intens te vervelen (op datinggebied dan he) en opeens staan ze in de rij

Geen klachten verder
__________________
#JeSuisAldi
Oud 08-08-2018, 14:39
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Overmorgen alweer een jaartje samen en klaarblijkelijk is ze de frappante fratsen van de capibara nog niet zat.
__________________
Rodent of unusual size
Oud 08-08-2018, 14:41
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Citaat:
En ze is nogal van de rollenspellen en buitenseks heb ik gisteren ontdekt en ik heb echt geen idee of ik dat ooit serieus kan doen
Plantsoendienst Gonewild 2: de voegenkrabber.
__________________
Rodent of unusual size
Oud 08-08-2018, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Beetje afhankelijk van hoe belangrijk je zoiets vindt denk ik? Als rollenspellen (of welke andere fetisj dan ook) een voorwaarde voor je zijn voor een succesvolle relatie dan breng je ze snel ter sprake denk ik.
Dat is waar, maar er is nog wel een gulden middenweg lijkt me. Al kan ik ook niet goed volgen hoe lang alles nu speelt bij macrador 😛
Oud 08-08-2018, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Oh dat kan ik me ook weer echt niet voorstellen trouwens.. in heeeel zeldzame gevallen misschien wanneer ze echt jong overkomen en ogen. Maar meestal krijg ik een soort walging als een man van boven de 40 met me gaat flirten, hoe fout ik dat ook vind van mezelf
Ik heb wel een beetje een zwak voor een bepaald type oudere vent. Als ik er nu over na denk voldoet Jos daar nauwelijks aan

Betreft intelligentie zitten wij ook niet op een lijn, ik heb een mbo diploma en bijbehorende baan. Jos heeft een universitair diploma en bijbehorende baan. Hij heeft een bredere algemene ontwikkeling en is in een aantal zaken (veel) sneller van begrip. Daarentegen ben ik in andere dingen weer handiger/sneller. We vullen elkaar goed aan, laten we maar zeggen.
Oud 08-08-2018, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Dat is waar, maar er is nog wel een gulden middenweg lijkt me. Al kan ik ook niet goed volgen hoe lang alles nu speelt bij macrador 😛
Soms krijg ik de indruk dat hij dat zelf ook niet weet
Oud 08-08-2018, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Zien jullie een relatie mogelijk waar iemand qua opleidingsniveau en intelligentie toch een beetje onder jezelf zit?
Opleidingsniveau heb ik een broertje dood aan maar intelligentie: nee. Overigens ben ik de papierloze ten opzichte van mijn wederhelft, met haar MSc en alles, om maar te zwijgen over de schoonfamilie (MSc/PHD all over the place).

Groetjes, een MAVO-klantje (en that's it).
Oud 08-08-2018, 15:35
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Soms krijg ik de indruk dat hij dat zelf ook niet weet
Anderhalve maand sinds de eerste date ofzo.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:23.