Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2018, 21:43
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Jouw chick heeft ook wel goede curves trouwens
Ik zal het doorgeven
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Advertentie
Oud 09-08-2018, 22:40
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Oud 09-08-2018, 23:50
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Bwuh iemand die ik gefriendzoned heb zot zo hard te flirten. Hou eens op man
Oud 09-08-2018, 23:55
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Zeg het dan letterlijk
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 10-08-2018, 00:29
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Een oude crush stuurt me net dat haar spiraaltje er spontaan is uit gevallen :') wtf hoe dan en bedankt voor de info
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 10-08-2018, 01:15
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Zeg het dan letterlijk
Heb ik meerdere keren gedaan, maar hij wordt alleen lastig als hij iets te veel op heeft
Oud 10-08-2018, 14:12
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
SOEPEL!!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 17:55. Reden: Op verzoek
Oud 10-08-2018, 17:10
Verwijderd
Citaat:
SOEPEL!!!
😂 nog geen mail hoor!!
Oud 10-08-2018, 17:49
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik ga zo de beste vriend van mijn lief ontmoeten die de afgelopen 10 jaar in China gewoond heeft. Leuk! Maar ik realiseer me ineens dat hij ook de broer is van het meisje met wie hij zijn langste relatie heeft gehad en nu vind ik het ook een beetje spannend.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 10-08-2018, 19:27
Verwijderd
Wat heeft ie in China gedaan?
Oud 10-08-2018, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Een oude crush stuurt me net dat haar spiraaltje er spontaan is uit gevallen :') wtf hoe dan en bedankt voor de info
Hmm maar het is toch niet alsof ze dan ineens alsnog zwanger van jou wordt toch
Oud 10-08-2018, 19:45
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Hmm maar het is toch niet alsof ze dan ineens alsnog zwanger van jou wordt toch
Heb er nooit iets mee gedaan dus dat zou ik heel sterk vinden. Spiraaltje zat er blijkbaar nog geen week dus slecht gezet door huisarts.
Ze wilt komen feesten en blijven slapen en dat mag, maar ik ga niks met der doen als ik exclusief date natuurlijk.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 10-08-2018, 20:42
Verwijderd
Het is je eigen keuze uiteraard. Maar. Als je exclusief date, is een oude crush die blijft slapen niet het beste signaal om af te geven. Als die crush ook nog hints over anticonceptie geeft, zou ik ook sterk aan haar intenties twijfelen.
Oud 10-08-2018, 21:31
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Wat hij zegt. En op basis van de dingen die jij me over haar hebt verteld zou ik een beetje oppassen met haar. Ik zie mezelf niet als een jaloers persoon, maar toen ik nog met jou samen was gingen er door haar alarmbellen bij mij rinkelen.
Oud 10-08-2018, 22:42
Verwijderd
En waarom noem je een meisje 'er'
Oud 11-08-2018, 01:04
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Omg, ik had een hele leuke date vanavond!!!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 11-08-2018, 13:08
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Omg, ik had een hele leuke date vanavond!!!
Wat heb je uitgespookt?
Oud 11-08-2018, 14:40
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Hoe zouden jullie iemand troosten met liefdesverdriet als het overduidelijk beter is dat het uit is? (En je dus eigenlijk denkt, ein-de-lijk)
Oud 11-08-2018, 14:43
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hoe zouden jullie iemand troosten met liefdesverdriet als het overduidelijk beter is dat het uit is? (En je dus eigenlijk denkt, ein-de-lijk)
Er voor diegene zijn en luisteren, denk ik. Je kunt wel voorzichtig wat mindere dingen van de relatie benoemen, maar ik zou voorzichtig zijn daarmee. Hoe goed het ook is dat het uit is, dat verdriet blijft en dat je iemand mist is ook heel begrijpelijk. Het kost even voor iemand zelf inziet dat het zo beter is.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 11-08-2018, 15:46
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Hoe zouden jullie iemand troosten met liefdesverdriet als het overduidelijk beter is dat het uit is? (En je dus eigenlijk denkt, ein-de-lijk)
4 flessen wijn of 2 liter hammerfist
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 11-08-2018, 17:17
neardo
neardo is offline
Citaat:
Hoe zouden jullie iemand troosten met liefdesverdriet als het overduidelijk beter is dat het uit is? (En je dus eigenlijk denkt, ein-de-lijk)
Eten voor ze koken en films met ze kijken en ze verdrietig laten zijn. Het enige medicijn tegen liefesverdriet is tijd. Ze gaan vanzelf inzien dat het beter is maar dat duurt even.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 11-08-2018, 18:30
Verwijderd
Ik vraag me af of mijn brief goed aangekomen/gelezen is maar ik wil niet pushy overkomen door ernaar te vragen
Oud 11-08-2018, 18:31
Verwijderd
Citaat:
4 flessen wijn of 2 liter hammerfist
Dit. Alcohol en humor, na een welgemeende 'Kut, man.'
Oud 11-08-2018, 18:41
Verwijderd
Ja en tijd inderdaad. Gewoon kijken waar ze zelf zin in heeft, een jankfilm en er veel over praten of juist afleiding.
Oud 11-08-2018, 19:34
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Hoe zouden jullie iemand troosten met liefdesverdriet als het overduidelijk beter is dat het uit is? (En je dus eigenlijk denkt, ein-de-lijk)
'Je vind 't nu kut, maar het was een trut/lul, dus gelukkig ben je daar vanaf. Yeaaah, vrijheid!'

En dan een lijst maken met alle kutte dingen die die persoon gedaan heeft.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 11-08-2018, 19:48
Verwijderd
Citaat:
'Je vind 't nu kut, maar het was een trut/lul, dus gelukkig ben je daar vanaf. Yeaaah, vrijheid!'

En dan een lijst maken met alle kutte dingen die die persoon gedaan heeft.
Pff, als een vriendin dat zou voorstellen dan zou ik d'r echt de deur uit schoppen en lekker zelf een bak ijs gaan eten of een stuk tegen de wind in fietsen Maar goed, zo is iedereen anders.
Oud 11-08-2018, 20:01
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Heb er nooit iets mee gedaan dus dat zou ik heel sterk vinden. Spiraaltje zat er blijkbaar nog geen week dus slecht gezet door huisarts.
Ze wilt komen feesten en blijven slapen en dat mag, maar ik ga niks met der doen als ik exclusief date natuurlijk.
Het kan altijd gebeuren dat ze er weer uit komen, hoef je hem niet verkeerd voor te zetten. Juist als het er net in zit zie je het wel eens, maar gelukkig is het zeldzaam. Ik had laatst een dame waar hij er na 3 jaar ineens spontaan uit was komen zetten.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 11-08-2018, 20:02
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Hoe zouden jullie iemand troosten met liefdesverdriet als het overduidelijk beter is dat het uit is? (En je dus eigenlijk denkt, ein-de-lijk)
Citaat:
Er voor diegene zijn en luisteren, denk ik. Je kunt wel voorzichtig wat mindere dingen van de relatie benoemen, maar ik zou voorzichtig zijn daarmee. Hoe goed het ook is dat het uit is, dat verdriet blijft en dat je iemand mist is ook heel begrijpelijk. Het kost even voor iemand zelf inziet dat het zo beter is.
Eigenlijk meestal zoiets.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 11-08-2018, 20:05
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Pff, als een vriendin dat zou voorstellen dan zou ik d'r echt de deur uit schoppen en lekker zelf een bak ijs gaan eten of een stuk tegen de wind in fietsen Maar goed, zo is iedereen anders.
Het ligt er natuurlijk aan hoe knurftig de ex is. Maar ik zou natuurlijk wel proberen om de persoon zich beter te laten voelen, ik ben geen monster.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 11-08-2018, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Het ligt er natuurlijk aan hoe knurftig de ex is. Maar ik zou natuurlijk wel proberen om de persoon zich beter te laten voelen, ik ben geen monster.
Ik weet niet, volgens mij zuig je jezelf dan alleen maar dieper de negatieve emoties in. Zeker als je lang met iemand samen bent geweest diskwalificeer je jezelf dan ook een beetje als je ineens alle redenen gaat bedenken waarom het een lul is.
Oud 11-08-2018, 20:33
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Wat heb je uitgespookt?
We gingen wijn drinken in de stad, veel wijn, het was echt heel gezellig. En toen ging hij nog even mee naar mijn huis. En zojuist ben ik uitgenodigd om thee te komen drinken
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 11-08-2018, 22:47
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Gezellig
Oud 12-08-2018, 00:42
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Wauwie mevrouw wil zo vaak dat ik even moet opgeven. Daarna echt goeie pillow talk.
Shit's nice en
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 12-08-2018, 01:13
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Wauwie mevrouw wil zo vaak dat ik even moet opgeven. Daarna echt goeie pillow talk.
Shit's nice en
Uhm, ik had geen date met jou toch..?
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 12-08-2018, 10:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hoe zouden jullie iemand troosten met liefdesverdriet als het overduidelijk beter is dat het uit is? (En je dus eigenlijk denkt, ein-de-lijk)
Mijn broer zat vorig jaar in deze situatie, maar hij wist al dat ik geen fan was. Niet zozeer van haar (we appen nu nog af en toe, ze is best oké), maar wel hoe ze met hem omging in de relatie. Mijn toen nog vriendin en ik hebben hem getroost en vooral uitgelegd waarom hij zoveel beter af was als single dan als iemand in een relatie die maar van 1 kant kwam. Dat en een lading alcohol hebben hem er toen doorheen gesleept. Maar hij wist zelf dat het een kutrelatie was en was vooral boos op haar. Als je niet weet dat je beter af bent, is de uithuil methode wellicht beter.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-08-2018, 10:42
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Mijn avond had een hele andere wending genomen dan ik had verwacht. Het eindigde in bed met een Deense schone
Oud 12-08-2018, 22:14
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Je verwachtte een andere nationaliteit?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 13-08-2018, 10:39
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik werd vanochtend voor het eerst sinds ik vrijgezel ben wakker in iemands armen en ik voel me nu zo vies gelukkig
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 13-08-2018, 11:35
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik werd vanochtend voor het eerst sinds ik vrijgezel ben wakker in iemands armen en ik voel me nu zo vies gelukkig
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 13-08-2018, 11:54
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Je verwachtte een andere nationaliteit?
Nee.

Citaat:
Ik werd vanochtend voor het eerst sinds ik vrijgezel ben wakker in iemands armen en ik voel me nu zo vies gelukkig
Oud 13-08-2018, 21:40
kalknagel
Avatar van kalknagel
kalknagel is offline
Citaat:
Mijn broer zat vorig jaar in deze situatie, maar hij wist al dat ik geen fan was. Niet zozeer van haar (we appen nu nog af en toe, ze is best oké), maar wel hoe ze met hem omging in de relatie. Mijn toen nog vriendin en ik hebben hem getroost en vooral uitgelegd waarom hij zoveel beter af was als single dan als iemand in een relatie die maar van 1 kant kwam. Dat en een lading alcohol hebben hem er toen doorheen gesleept. Maar hij wist zelf dat het een kutrelatie was en was vooral boos op haar. Als je niet weet dat je beter af bent, is de uithuil methode wellicht beter.
Waar heb je het over, je hebt helemaal geen broer?!
Oud 13-08-2018, 22:33
Verwijderd
Nou geen toekomstige kinderen voortkomend uit de brief, hij vond het wel ontroerend en vleiend om te lezen maar is nu met iemand anders aan het daten. Dus dat was het dan met mijn kwetsbare kant tonen, ik ga de komende 10 jaar weer even een pantserwagen zijn
Oud 13-08-2018, 22:40
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Aw, jammer Kris. Maar als je het niet had gezegd had je dit ook niet geweten. En mss dat hij wel weer komt teruggekropen als blijkt dat die andere chick lang niet zo tof is als jij.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 13-08-2018, 22:43
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Misschien is die andere chick wel leuk en moet Kris hier een leermoment uit halen en volgende keer wel ervoor gaan.
Oud 13-08-2018, 22:44
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Dat kan ook idd. Hoe dan ook goed dat ze het heeft gezegd.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 13-08-2018, 22:50
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ja Kristaco, ondanks de uitkomst bewonderenswaardig en stoer.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 13-08-2018, 22:54
Verwijderd
Ja het zal vast een leermoment zijn maar het probleem is dat ik het gewoon heel moeilijk vind om mijn gevoel de overhand te laten, dat is ook waarom ik tijdens het daten niet besefte dat ik hem leuk vond, omdat ik er gewoon maar 50% open voor stond en mijn hoofd besloot het af te kappen voor ik gekwetst kon worden. Ik weet theoretisch wel dat ik mezelf kwetsbaar op moet stellen, wil ik ook de mogelijkheid creëren om iemand echt leuk te vinden, maar ik weet gewoon niet of ik dat kan. Dit is echt de eerste keer in jaren dat ik het idee heb dat ik uberhaupt echt iets voel vanuit mijn hart. Maar goed dit is misschien allemaal teveel ontboezeming voor op een openbaar forum, ik ga maar proberen te slapen of zo.

Heb in mijn gekte na het telefoongesprek nog 3 uur gewandeld door een op een gegeven moment veel te donker bos, toen kwam ik een stuk boom tegen wat er mooi uit zag, ben ik terug naar huis gegaan en met de fiets terug om dat ding op te halen. Maar was veel te zwaar om mee te fietsen dus ermee naar huis gelopen, het móest lukken. THuis besef ik pas dat het echt een vies ondergepist en lelijk ding is en ik geen idee heb wat ik er mee moet. Maarja vreemd verhaal van de dag oke trustendoei.
Oud 13-08-2018, 22:57
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Knuffel Krista. Shit is niet makkelijk en je mag je kut voelen. Misschien vind je wel iemand die er ook zo in staat en waar je rustig mee kan beginnen op die 50%.
Alleszins goed gedaan dat je een kans nam.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 14-08-2018, 02:26
Verwijderd
Kusje voor jou Krista! Verder vind ik je een stoer wijf want het is doodeng om je kwetsbaar op te stellen en jij hebt daar toch maar even gedaan. Ik sluit me bij Belg aan
Oud 14-08-2018, 07:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Waar heb je het over, je hebt helemaal geen broer?!
Mijn “broer” dan. Lekker belangrijk ook
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:25.