Oud 21-09-2016, 12:07
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Ik gooi de bal maar eens op. Argumenten voor: liever 1 wat levendiger subforum dan deze 2 / De Kantine is wel heel erg dood / ... Argumenten tegen: DK'ers en Onzinners gaan niet samen / ik ben autistisch en wil geen veranderingen / ...

Ik neig zelf sterk naar samenvoegen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2016, 12:25
Verwijderd
Wat maakt het uit? Wat denk je te bereiken door samenvoegen?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2016, 12:56
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Wat maakt het uit? Wat denk je te bereiken door samenvoegen?
Een klein beetje meer activiteit op 1 plek. Het aantrekkelijker maken te reageren in DK-topics. Zie ook http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1920563.

Laatst gewijzigd op 21-09-2016 om 13:02.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2016, 13:35
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dark Phoenix, kom er maar in.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2016, 13:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Maar even serieus, weet je onze laatste grote samenvoegactie nog? Dat heeft ook niet voor heel veel activiteit gezorgd.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2016, 14:00
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Ik zeg nergens "heel veel" activiteit Dacht jullie dat echt toen jullie die andere subfora gingen samenvoegen?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2016, 14:02
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Maar voor mezelf gesproken: ik zou vaker reageren op berichten die mensen nu op DK posten als deze op een plek zouden staan waar wat meer onderlinge interactie plaatsvindt.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2016, 14:18
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nee, maar van die samenvoegingen was het ook de bedoeling om wat meer leven erin te krijgen. Ik had niet verwacht dat de servers overbelast zouden raken ofzo

Ik weet dat het argument DKers posten niet op onzin niet opgaat, omdat dat wel gebeurt, maar ik merk persoonlijk wel dat de sfeer anders is. En wat dat betreft komt er misschien wel een scheiding in topics en "kliekjes".

En weet je, ik heb gewoon gevoelsmatig bezwaar en ik kan dat gevoel niet onderbouwen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2016, 18:13
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Gevoelens.. Fucking nagel aan ieders doodskist.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 21-09-2016, 18:18
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dark Phoenix, kom er maar in.
Jeetje, Phoebe, ik wist niet dat je zo dol op me was.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 21-09-2016, 18:42
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Jouw kutje en mijn penis toch maar eens samenvoegen?
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 21-09-2016, 20:08
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Jeetje, Phoebe, ik wist niet dat je zo dol op me was.
Ik zie je nooit ergens anders reageren dan hier en vooral als het om dit soort dingen gaat
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2016, 20:26
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben niet direct voor maar ook niet echt tegen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2016, 21:35
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Ik ben niet direct voor maar ook niet echt tegen.
Kraak noch smaak, tjonge.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 21-09-2016, 23:22
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik zie je nooit ergens anders reageren dan hier en vooral als het om dit soort dingen gaat
Ik reageer nog zelden op BZ, check mijn post historie maar. Maar fijn dat je meteen aan me denkt.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 22-09-2016, 12:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Kraak noch smaak, tjonge.
Kom je hier alleen om sarcastische opmerkingen te maken of heb je nog wat zinnigs te zeggen?
Citaat:
Ik reageer nog zelden op BZ, check mijn post historie maar. Maar fijn dat je meteen aan me denkt.
Er is ook niet zo vaak drama meer maar oke!

Maar ik ben nu wel oprecht benieuwd wat je vindt van samenvoegen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2016, 18:10
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Kom je hier alleen om sarcastische opmerkingen te maken of heb je nog wat zinnigs te zeggen?


Er is ook niet zo vaak drama meer maar oke!

Maar ik ben nu wel oprecht benieuwd wat je vindt van samenvoegen.
Ik denk dat DK als forum (al een hele tijd eigenlijk) weinig toegevoegde waarde meer heeft gezien de beperkte activiteit. Ik denk alleen dat als je het samenvoegt de meeste mensen die nu nog actief zijn op DK daardoor ook gaan verdwijnen en je dus nog minder actieve leden over houdt. Ik betwijfel of het ineens allemaal op Onzin gepost gaat worden, anders hadden ze dat nu wel al gedaan.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 22-09-2016, 18:56
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik denk dat DK als forum (al een hele tijd eigenlijk) weinig toegevoegde waarde meer heeft gezien de beperkte activiteit. Ik denk alleen dat als je het samenvoegt de meeste mensen die nu nog actief zijn op DK daardoor ook gaan verdwijnen en je dus nog minder actieve leden over houdt. Ik betwijfel of het ineens allemaal op Onzin gepost gaat worden, anders hadden ze dat nu wel al gedaan.
Dit klinkt best zinnig ik vind het lastig om een objectieve mening te vormen, omdat ik opgegroeid ben op Onzin, maar uiteindelijk DK toch mijn forum is.

Andere forumbazen, input?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-09-2016, 20:57
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben ook vooral benieuwd naar reacties van DK-ers. Zouden jullie niet op dezelfde voet verder kunnen op Onzin?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 22-09-2016, 21:04
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Aan de andere kant maak ik (en anderen ook) regelmatig typische DK-topics, maar die zet ik altijd op Onzin omdat op De Kantine het aantal reacties veel kleiner is.
Bovendien zullen DK-achtige topics niet (meer) verzuipen op Onzin, aangezien het daar ook niet heel erg druk is.

Laatst gewijzigd op 22-09-2016 om 21:10.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2016, 21:10
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
En als je gehecht bent aan een bepaalde groep kan Saai natuurlijk prima naast Hoi blijven bestaan. Ooit waren er natuurlijk tig van dat soort topics naast elkaar.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 23-09-2016, 22:45
Verwijderd
Samenvoegen? Ben jij wel helemaal lekker in je kop? Ik zeg verwijderen die handel!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2016, 22:53
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Samenvoegen? Ben jij wel helemaal lekker in je kop? Ik zeg verwijderen die handel!
Stond jij nog steeds op de Ik-wil-forumbaas-worden-lijst
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 23-09-2016, 22:54
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Samenvoegen? Ben jij wel helemaal lekker in je kop? Ik zeg verwijderen die handel!
Je wil De Kantine verwijderen of Onzin of allebei? En wat zijn je argumenten?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2016, 22:54
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Ik denk dat het sarcastisch bedoeld is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2016, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Je wil De Kantine verwijderen of Onzin of allebei? En wat zijn je argumenten?
Weg met de kantine!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2016, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Stond jij nog steeds op de Ik-wil-forumbaas-worden-lijst
Zekers! Ik ga het toch nooit halen maarja....
Met citaat reageren
Oud 23-09-2016, 23:04
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Zekers! Ik ga het toch nooit halen maarja....
Bepaald gedrag kan tegenwerken
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 23-09-2016, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Bepaald gedrag kan tegenwerken
Alsof ik het ooit zou halen door alle tests...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2016, 00:30
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Zolang de moderatiestijl van het samengevoegde forum dicht bij die van Onzin blijft vind ik het prima als de topicreeksen en spelletjes van de Kantine naar Onzin komen. Maar Kantine heeft altijd teveel dwaze regeltjes gehad, en dat hoeft dus weer echt niet.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2016, 00:26
Verwijderd
Voeg toch gewoon samen, alsof iemand het nog boeit. Jon heeft al eeuwen /care.

Bans worden niet meer eens uitgevoerd omdat niemand er zin in heeft.

Geef het gewoon op, Jon heeft al jaren geen care meer. Er zijn leukere en vooral nuttigere bezigheden :')
Met citaat reageren
Oud 13-10-2016, 07:21
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Geef het gewoon op, Jon heeft al jaren geen care meer. Er zijn leukere en vooral nuttigere bezigheden :')
Zoals op een forum verkondigen dat er betere dingen te doen zijn.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2016, 08:43
Verwijderd
Citaat:
Geef het gewoon op, Jon heeft al jaren geen care meer. Er zijn leukere en vooral nuttigere bezigheden :')
Jon voert al jaaaren een zeer nadrukkelijk en overduidelijk afsterfbeleid uit, helemaal met je eens

Citaat:
Voeg toch gewoon samen, alsof iemand het nog boeit.
Maar waarom is dit een reden om samen te voegen? Wat ga je daarmee veranderen?

Ik heb nog altijd geen goede reden gelezen om samen te voegen. Stoort iemand zich aan het bestaan van de Kantine of zo?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2016, 19:48
Jon
Avatar van Jon
Jon is offline
Een reden om in het algemeen subfora samen te voegen (of een keer lekker de bezem er doorheen), is dat het overzicht creëert. Want wat moet een nieuwkomer met twee gezelligheidsfora..?

Ik heb wel eens gekeken naar Discourse. Uitgangspunt is daar het topic, in welk subforum (of categorie) hij valt is minder belangrijk. Een topic valt op dit forum van een game-studio bijvoorbeeld in de categorie "Gameplay", "Suggestions" of "Bugs". Hun De Kantonzine is "Off Topic".

Het voordeel van "topics first" is bovendien dat het zorgt voor meer eenheid, meer uitnodigt om mee te doen (geen lege klaslokalen meer) en in ieder geval drukker oogt.
__________________
Wer nicht fragt bleibt dumm.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2016, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Maar waarom is dit een reden om samen te voegen? Wat ga je daarmee veranderen?

Ik heb nog altijd geen goede reden gelezen om samen te voegen. Stoort iemand zich aan het bestaan van de Kantine of zo?
Of niet natuurlijk. De discussie is gewoon nutteloos. Het maakt niks uit.

Citaat:
Een reden om in het algemeen subfora samen te voegen (of een keer lekker de bezem er doorheen), is dat het overzicht creëert. Want wat moet een nieuwkomer met twee gezelligheidsfora..?

Ik heb wel eens gekeken naar Discourse. Uitgangspunt is daar het topic, in welk subforum (of categorie) hij valt is minder belangrijk. Een topic valt op dit forum van een game-studio bijvoorbeeld in de categorie "Gameplay", "Suggestions" of "Bugs". Hun De Kantonzine is "Off Topic".

Het voordeel van "topics first" is bovendien dat het zorgt voor meer eenheid, meer uitnodigt om mee te doen (geen lege klaslokalen meer) en in ieder geval drukker oogt.
Dude, seriously, wtf lul je nou. Kom er gewoon een keer voor uit dat het forum voor jou nog 0,0 interessant is en loop niet te doen alsof :')
Met citaat reageren
Oud 13-10-2016, 23:27
Jon
Avatar van Jon
Jon is offline
Citaat:
Dude, seriously, wtf lul je nou. Kom er gewoon een keer voor uit dat het forum voor jou nog 0,0 interessant is en loop niet te doen alsof :')
Altijd gezellig je weer te zien Mutant Ik heb je ook gemist.

Hoe zou jij het forum weer interessant maken voor scholieren?
__________________
Wer nicht fragt bleibt dumm.

Laatst gewijzigd op 14-10-2016 om 09:17.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-10-2016, 23:50
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Altijd gezellig je weer te zien Mutant Ik heb je ook gemist.

Laatst gewijzigd op 14-10-2016 om 10:19.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2016, 08:40
Verwijderd
Citaat:
Altijd gezellig je weer te zien Mutant Ik heb je ook gemist.

Hoe zou jij het forum weer interessant maken voor scholieren?
Wat fijn dat je uc's bekendmaakt Als je dit per se wil doen, dan zou ik willen vragen dat je mijn forumnaam gebruikt en mijn echte naam verwijdert.

En hoe ik het forum weer interessant zou willen maken, daar hebben we (ik niet alleen) 1,5 jaar achteraan gezeten terwijl jij elk idee uitstelde met 'wacht op de nieuwe visie, ik weet nog niet wat ik wil en welke kant we op moeten'. Waarna je, nadat de forumbazen een partij dodgeball op het hoogste niveau op Beleidszaken hadden overleefd in afwachting van jouw visie, zei dat het je niet interesseerde en dat we het zelf moesten uitzoeken.

En ik weet zeker dat het je nog steeds niet interesseert, dus ga hier niet de goeie Jon uithangen en trek met je gezwam naar de politiek.

Ik ga nu mijn eigen advies weer opvolgen, leukere en nuttigere dinven doen.

Laatst gewijzigd op 14-10-2016 om 09:18.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2016, 12:05
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Ik denk dat DK als forum (al een hele tijd eigenlijk) weinig toegevoegde waarde meer heeft gezien de beperkte activiteit. Ik denk alleen dat als je het samenvoegt de meeste mensen die nu nog actief zijn op DK daardoor ook gaan verdwijnen en je dus nog minder actieve leden over houdt. Ik betwijfel of het ineens allemaal op Onzin gepost gaat worden, anders hadden ze dat nu wel al gedaan.
Er zijn toch geen DK'ers meer? Er is op DK nog één actief topic, en iedereen die zich daar wel eens laat zien is minstens zo actief op Onzin. Gewoon verwijderen dus, zou ik zeggen.
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Met citaat reageren
Oud 15-10-2016, 04:09
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Jezus Mutant, let op je hart meid

Verder eens met Klaver, het aantal vaste users is zo'n klein groepje dat het prima kan lijkt me. MAAR niet DK verwijderen maar verplaatsen naar een DK archief please!
Ik zit hier al meer dan de helft van mijn leven! Dit forum is in zekere zin toch een soort stukje van mijn 'dagboek'. Dat kan je niet zomaar weggooien!

Een nieuwe naam juich ik toe na samenvoeging
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2016, 07:51
df
Avatar van df
df is offline
Lol @ mutant
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2016, 19:55
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Het lijkt me, met het oog op terugkomende DK'ers, eigenlijk niet zo'n goed idee om het echt dicht te gooien. Een klein beetje activiteit in WSZ motiveert namelijk eerder tot even verder kijken op bijvoorbeeld onzin dan een bak gearchiveerde topics.
__________________
Lophophanes cristatus
Met citaat reageren
Oud 16-10-2016, 08:46
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt me, met het oog op terugkomende DK'ers, eigenlijk niet zo'n goed idee om het echt dicht te gooien. Een klein beetje activiteit in WSZ motiveert namelijk eerder tot even verder kijken op bijvoorbeeld onzin dan een bak gearchiveerde topics.
Want die mensen die 3 dagen in het jaar terugkomen posten wél in andere topics dan WSZ?
Met citaat reageren
Oud 16-10-2016, 11:25
df
Avatar van df
df is offline
Chick Rock is 24/7 op onzin te vinden in ieder geval.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2016, 17:34
Verwijderd
Ik wil graag nog opmerken dat ik er geen problemen mee zou hebben als er, op een samengevoegd forum, strenger gemodereerd wordt in DK-achtige topics zoals het weerwolfspel a la DK zeg maar. Geven de topichuggers aan dat iets anders moet, dan mag een mod wat mij betreft direct ingrijpen.

En ik denk dat er een nieuwe naam moet komen voor Onzin/DK samensmelting eigenlijk General Chat ofzo.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2023, 17:14
hppa
23V - Lid
Avatar van hppa
hppa is offline
Nee nee nee, wat een bizar idee

DK en Onzin niet samen!!!
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Topic op DK
Verwijderd
111 20-02-2011 11:06
Beleidszaken Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin
Verwijderd
500 03-05-2010 10:54
Beleidszaken Samenvoeging Onzin en De Kantine #2
catootje
434 01-04-2006 22:37
Beleidszaken Samenvoeging Onzin en De Kantine
Ieke
500 23-03-2006 22:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:59.