Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2007, 20:08
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Sommige kennen het denk ik wel; ouders die nauwelijks kunnen omgaan met mobiels/smsen/computers. Hoe zit het met jouw ouders? Kunnen ze goed omgaan met een gsm, computer of I-pod? Hebben ze een beetje een snelle vaart met typen op de computer? Kan je moeder de toetsen vinden op haar GSM?

Zijn je ouders een totale ramp met moderne gadgets of gaat het ze goed af?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-10-2007, 20:09
Le Soleil.
Avatar van Le Soleil.
Le Soleil. is offline
Nadat ik ze het tien keer heb uitgelegd snappen ze het meestal wel.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 20:11
Verwijderd
Sinds mijn moeder een nieuwe vriend heeft sms't ze opeens. Vroeger zette ze zelf computers in elkaar, maar tegenwoordig heeft ze er geen verstand meer van omdat ze een of andere nutteloze managementfunctie heeft.

Mijn vader doet altijd alsof hij heel modern en trendy is, maar in werkelijkheid heeft hij de ballen verstand van electronica.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 20:16
Verwijderd
M'n moeder koopt allemaal gadget's en kan er ook goed mee overweg. Maar het zijn ook wel simpele producten (telefoon, ipod)
M'n vader is meer van de grotere dingen (lcd-schermen, digitenne, home cinema, video-outtv) en kan opzich ook een computer inelkaar zetten. Maar als het aankomt op het programmeren kost hem dit heel veel tijd, of hij komt er niet uit, dus dat moeten wij meestal doen.

Verder zijn ze niet helemaal goed op de hoogte qua aanbod en prijs, waardoor ze vaak wel veel te duur spullen kopen en zich verkooppraatjes op de mouw laten spelden
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 20:16
Verwijderd
Mijn vader is nog voor zijn werk veel met de computer bezig en heeft er wel redelijke basiskennis van. Hij pikt dingen ook wel sneller op, alleen betrap ik hem vaak nog wel op newbie-dingetjes zoals het heel precies aanklikken van een bestand (op de naam zelf, ipv gewoon op het pictogram).

Mijn moeder heeft ooit eens een 50+ cursus gedaan voor typvaardigheid, en Windows en Word en Excel enzo, voor haar werk, en kan sindsdien wel redelijk omgaan met een computer. Maar niet te technisch of ingewikkeld, anders snapt ze het niet meer. Ze typt ook heel langzaam.

Mobieltjes snappen ze wel, die gebruiken ze ook regelmatig.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 20:19
Verwijderd
Mijn ouders zijn heel handig met hun mobiel. Vooral mijn moeder smst ontzettend veel en snel. We hadden ook al heel snel een mobiele telefoon, omdat m'n ouders een eigen zaak hadden en bereikbaar wilde zijn.

Mijn moeder heeft in de prehistorie een computercursus gevolgd, en ze denkt nog steeds dat ze aan al die 'vaardigheden' wat heeft en er verstand van heeft.
Mijn vader zit uren op knopjes te klikken en te vloeken, en soms kan ie m dan aan de praat krijgen.
Eigenlijk komen ze niet verder dan de stekker eruit trekken maar ok
Mijn zusje lost vaak hun computerproblemen op.

typen kunnen ze allebei niet zo best, met 2 vingers en traag.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 20:27
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Mijn ouders zijn heel dom. Ze typen met één vinger heel traag want ze zoeken naar toetsen. En mijn moeder typt Drents. En op zich heeft ze nu redelijk door hoe internet werkt. Maar mijn vader roept me zelfs nog omdat het 'niet doet' omdat hij niet op enter heeft gedrukt nadat hij de url heeft ingevuld. ;(

Qua mobiel kunnen ze bellen en smsen en dat is al heel wat, ook al gaat het vaak niet zo vlot.

Mijn moeder heeft nu ook een mp3speler gekocht, alleen ze weet niet hoe ze liedjes moet downloaden op de computer en ze dan op haar mp3speler moet zetten. ;x
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 20:31
Bonga
Avatar van Bonga
Bonga is offline
we hebben op zich al sinds voor mijn geboorte PC's.. mijn vader kon er trouwens laatst pas echt goed mee overweg toe het gecrashed was en alleen DOS nog op te starten was

ach.. mijn vader kan prima overweg met zijn telefoon en PDA.. mijn moeder heeft tegenwoordig ook een telefoon waar ze steeds meer mee kan.. totaal hopeloos zijn ze dus bepaald niet te noemen..
__________________
"Òf het is zijn broer Bonga, de dappere buffeljager..."
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 20:41
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik had hier vorig jaar ook een topic over geopend Misschien leuk om ook eens te lezen

klik
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 20:46
Verwijderd
Verder dan heel erg basic gebruik van een computer en een mobiel komen ze niet, oftewel mailen, typen, internet, en bellen.

Verder heb ik ze in pure wanhoop maar geleerd dat ze wanneer ze een computer probleem hebben, of dat ding is vastgelopen, ze dan maar gewoon de stekker eruit moeten trekken, als ik niet in de buurt ben iig.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 20:47
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
mn moeder kan aardig overweg met haar mobieltje (sms, bluetooth, bellen..), maar de computer wordt een stuk moeilijker. mailtjes typen/rondsurfen gaat. maar ze snapt bijvoorbeeld niet waar het scherm gebleven is als je het verkleint of naar een ander scherm gaat...
typen kan ze sneller dan ik maar dat komt omdat ze vroeger administratief werk heeft gedaan
maar ze wil ook popiejopie doen want laatst heeft ze een hyves aangemaakt ... heeft ze allemaal van die jonge collegas (douglas) moet ze gelijk dit doen
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 20:53
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Mijn moeder kan met haar telefoon overweg. Met de computer kan ze wel rondkomen maar ze kan geen leuke trucjes en internetten doet ze ook niet zo vlug.
Mijn vader kan net emailen maar heeft moeite me inloggen op de hotmail-account. Hij kan sms'en en bellen maar verder weet hij niet wat hij met zijn telefoon kan. Hij kan wel scannen maar weet niet hoe hij daarna tekeningen ergens neer moet zetten. Hij is redelijk traag van begrip met moderne techniek.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 21:02
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Ik ben benieuwd of de generatie van nu wat minder moeite heeft met het bijblijven van de ontwikkelingen.
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 22:11
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Tuurlijk kunnen ze dat. Ze zijn niet achterlijk.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 22:16
Verwijderd
Mijn ouders gebruiken hun GSM alleen op vakantie. Dan lukt het ze ook wel om te smsen. Ze internetten regelmatig. M'n pa doet zelfs aan internetbankieren. De dingen die ze willen op internet snappen ze wel. Verder doen ze ook aan Skype met m'n zus die op Curacao zit. M'n moeder heeft zelfs een tijdje gemsnd, en dat voor een vrouw van 57.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 23:14
Verwijderd
M'n moeder zit iedere dag wel even achter de computer om te e-mailen en ze hyve't zelfs Verder red ze zich ook wel met de computer. Ze kan met een mobiele telefoon bellen, ze weet wat sms'jes zijn, maar versturen doet ze ze niet. De mobiele telefoon is alleen voor vakanties.
Mijn vader kan foto's op de computer zetten en met een beetje hulp krijgt hij ze ook op een dvd gebrand, maar vaak gaat het ook wel 'mis' (dan zet hij foto's in een 'nieuwe map' en kan hij die map niet meer vinden en denkt hij dat de foto's voorgoed verdwenen zijn). Veel meer doet hij niet op de computer, dat vind hij eng. Mobiele telefoons kan hij goed bedienen, hij heeft er een nodig voor z'n werk en belt er dus dagelijks mee.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 23:15
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Telefoons kunnen ze mee omgaan , maar mn vader houdt er niet van en heeft zn mobiel meestal niet aan. Mn moeder smst ook prima, maar ze kan het niet zo goed lezen .

Qua computers zijn ze op zich prima, maar ze doen er niks aan dat de computer ontiegelijk traag is geworden en vol zit met shit. Ik merk wel dat ik op internet veel sneller kan zoeken en sites overzien, zeker bij mn vader erger ik daaraan als ik meekijk. Mn moeder kan heel snel typen en mn vader redelijk. Ze doen vooral spelletjes en beetje dingen zoeken. Mijn vader is wel beter in problemen oplossen als dingen niet werken.
Msn doen ze niet aan, maar ze hebben toch geen vrienden.

Mp3spelers hebben ze niet, want ze houden soms van rust.
Wel nog digitale tv en dat gaat mn moeder prima af, maar mn vader kan niet overweg met 3 afstandsbedieningen (Ik ook niet altijd, maar ik kom er ook niet zo vaak)
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 08:42
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Mijn vader snapt alles en vindt alle gadgets leuk. Ook als ik iets nieuws koop, gaat hij er eerst een uur mee zitten frummelen en dan mag ik het pas hebben.
Mijn moeder heeft wat meer uitleg nodig, maar na een paar keer snapt ze het wel. Ze hebben allebei een mobiel (die van mijn vader is van de zaak en komt echt uit het jaar nul ), allebei een palmtop/PDA, allebei een navigatiesysteem en allebei een laptop.
Gadgets zijn goed vertegenwoordigd in ons gezin.
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-10-2007, 09:36
Verwijderd
Mijn moeder en vader kunnen smsen (mijn vader in hoofdletters en met veel spaties, maar toch); mijn moeder heeft MSN en hyves en gmail-chat en weetikhetallemaal, maar dat komt omdat ze een HBO-studie doet. Ze kans zelfs SPSS-en
Mijn vader e-mailt ook , heeft een MP3-speler (ipod ripoff) en hij heeft ook een PDA, by the way. En een Motorola KZRZ (?) maar daar snapt ie de ballen van
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 10:37
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Tuurlijk kunnen ze dat. Ze zijn niet achterlijk.
de generatie van vroeger toch ook niet.. en die hebben toch ook alle nieuwe ontwikkelingen meegemaakt
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 10:48
Verwijderd
Mijn ouders zijn best hip. Mijn vader is best goed (ofja, beter dan ik) met computers, omdat hij voor zijn werk veel met computers werkt. Hij gebruikt zijn telefoon bijna niet, maar heeft wel een Hyve. Msn'en en smsen doet hij niet.
Mijn moeder daarentegen smst driftig met mijn zus, haar collega's en haar petekind. Ze wil Hyves ook eens proberen en msn't best wel wat. Ook typt ze ellenlange e-mails aan haar vriendinnen. Dat het met een snelheid van ongeveer 20 aanslagen per minuut gaat, laat ik maar even beschouwing.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 13:00
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Citaat:
Ze kan zelfs SPSS-en
Ik weet niet eens wat het is...
Citaat:
Motorola KZRZ
Ik denk dat je de Motorola KRZR bedoelde? Die is tof.
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 14:02
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Mijn ouders kunnen beter en sneller SMS'en dan ik

Maar ja, ik doe het dan ook zelden.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 14:10
wallflower
Avatar van wallflower
wallflower is offline
Citaat:
Ik weet niet eens wat het is...
Als je geen studie in de sociale wetenschappen doet of hebt gedaan hoef je dat ook helemaal niet te weten. Het is een statistiek programma, voor de sociale wetenschappen dus. Als je psychologie studeert wordt je er helemaal mee doodgegooid, maar ook bij studies als politicologie en antropologie wordt het gebruikt.
__________________
i need so badly to believe that there is truth, that love is real
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Als je geen studie in de sociale wetenschappen doet of hebt gedaan hoef je dat ook helemaal niet te weten. Het is een statistiek programma, voor de sociale wetenschappen dus. Als je psychologie studeert wordt je er helemaal mee doodgegooid, maar ook bij studies als politicologie en antropologie wordt het gebruikt.
*zoemer*
het is een programma voor statistische toetsen en dataverwerking. heeft niks met enige studierichting te maken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-10-2007, 14:19
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Mijn vader werkt met computers, dus met computers kan hij sowieso overweg. Hij werkt standaard op een desktop en een laptop tegelijkertijd en moet steeds computerproblemen van andere mensen oplossen. Ook vindt hij het leuk om elektronische snufjes te hebben. Hij heeft bijvoorbeeld een PDA.
Mijn moeder kan ook op een computer werken. Ze heeft een eigen laptop, maar als ze een rare pop-up of foutmelding krijgt, gaat ze flippen en moeten mijn vader of ik haar helpen. Ze kan wel heel snel typen. Ze mailt fanatiek met mijn opa en ze legt mijn opa ook uit hoe hij zijn mobieltje werkt.
Mijn opa heeft sindskort een nieuwe computer, aangezien de oude computer (die hij ooit gewonnen heeft met Lingo ) een mac was en niemand ermee overweg kon. De avond dat hij voor het eerst met die computer ging werken, ging opvallend vaak de telefoon bij mijn ouders, maar volgens mij snapt hij nu wel hoe het werkt. Mijn oma heeft toen meteen een film gekeken op de computer. Mijn opa kan ook smsen en hij smst steeds met mij

Ik lijk op mijn vader en verzamel ook allemaal technische snufjes. Als mijn vader niet thuis is, moet ik de computerproblemen oplossen. Mijn moeder vindt dat ik haar beter kan helpen dan mijn vader en ze maakt dus ook graag misbruik van me als ik eens een keertje bij hen thuis ben.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Als je geen studie in de sociale wetenschappen doet of hebt gedaan hoef je dat ook helemaal niet te weten. Het is een statistiek programma, voor de sociale wetenschappen dus. Als je psychologie studeert wordt je er helemaal mee doodgegooid, maar ook bij studies als politicologie en antropologie wordt het gebruikt.
En ook bij taalwetenschap /nasty blik toewerpt:
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 14:48
Verwijderd
Citaat:
En ook bij taalwetenschap /nasty blik toewerpt:
Wat ben je weinig op het forum Sylph, heb je het druk?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 14:49
Verwijderd
Mijn ouders kunnen internet en word en outlook prima gebruiken, dat moet ook wel voor hun werk. Mijn moeder is alleen wel altijd bang om bij een nieuw programma zomaar dingen aan te klikken want ze denkt dat ze daarmee de computer kapot kan maken. Naast genoemde programma's kan mijn vader ook goed overweg met een paar fotobewerkingsprogramma's en met SPSS. Nero snappen ze ook allebei.
Smsen kunnen ze tegenwoordig ook goed.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Wat ben je weinig op het forum Sylph, heb je het druk?
Natuurlijk heb ik het druk
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk heb ik het druk
Oke, je kan ook normaal reageren hoor.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 14:53
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Is dat niet normaal?
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Is dat niet normaal?
Nou ik vind het niet heel erg sympathiek overkomen.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 14:54
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Stoute Sylphanus.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 15:56
Verwijderd
Citaat:
1. Ik weet niet eens wat het is...

2. Ik denk dat je de Motorola KRZR bedoelde? Die is tof.
1. Statistisch (ingewikkeld ) programma, officieel bedoeld voor sociale wetenschappen, ja, maar m'n moeder (Management,Eco&Recht) en mn vriend (Biologie) werken er ook mee.
2. Ja, die dan. Erg tof, maar om 'm nou alleen te gebruiken om te smsen, hehe.

Citaat:
*zoemer*
het is een programma voor statistische toetsen en dataverwerking. heeft niks met enige studierichting te maken
Niet helemaal waar want het betekent Statistical Package for the Social Sciences... dus tsjah.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 16:04
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Mijn opa heeft sindskort een nieuwe computer, aangezien de oude computer (die hij ooit gewonnen heeft met Lingo ) een mac was en niemand ermee overweg kon.
Terwijl een mac zoveel gebruiksvriendelijker is dan een Windowscomputer. Ik heb mijn oma ook een Mac aangeraden
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-10-2007, 16:13
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Terwijl een mac zoveel gebruiksvriendelijker is dan een Windowscomputer. Ik heb mijn oma ook een Mac aangeraden
Mijn opa snapte niet hoe hij werkte en mijn vader kon het niet fatsoenlijk uitleggen. Ik snap wel hoe hij werkt, maar ik kom niet vaak bij mijn opa en oma. Het was dus beter dat mijn opa een computer kreeg waarbij mijn vader hem alles kon uitleggen.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 16:17
Verwijderd
Citaat:
*zoemer*
het is een programma voor statistische toetsen en dataverwerking. heeft niks met enige studierichting te maken
Nee, inderdaad, voor alle zaken waarbij je statisch aan de slag gaat, is SPSS geschikt.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 18:29
Verwijderd
Ik wil altijd dat mijn vader het oplost als ik problemen met m'n computer heb (bijv. het feit dat ik nog steeds geen internet op mijn kamer heb), maar dan doet hij eigenlijk gewoon altijd alleen heel interessant en zit 'ie er heel lang achter en dan uiteindelijk levert het nog niets op.
En hij heeft een mobieltje, maar die staat ALTIJD op stil, dus eigenlijk hebben we daar allemaal niets aan. Sms'en kan 'ie wel.
En mijn moeder kan dat ook, doet dat ook regelmatig. Zij is dan weer niet zo van de computer.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 18:51
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Af en toe moet ik helpen met bepaalde zaken, maar meestal gebruiken ze het niet en als ze het gebruiken kunnen ze het zelf.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Ik wil altijd dat mijn vader het oplost als ik problemen met m'n computer heb (bijv. het feit dat ik nog steeds geen internet op mijn kamer heb), maar dan doet hij eigenlijk gewoon altijd alleen heel interessant en zit 'ie er heel lang achter en dan uiteindelijk levert het nog niets op.
Dat doet mijn vader ook, vooral bij kleine dingetjes. Dan zeg ik: "Weet jij toevallig hoe je in word een ... maakt?" en dan komt hij achter me staan, humt een beetje, pakt de muis, duwt me aan de kant, gaat op de stoel zitten en gaat dan gewoon alles aan klikken om te kijken of dat misschien werkt.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 21:24
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
M'n pa heeft afgelopen zomer in 'n opwelling 'n notebook gekocht. Hij werd woest toen ik 'm 'n keer 'kapot had gemaakt'. Ik had 'n venstertje gemaximaliseerd .

Zo'n momenten herinneren me echt aan 'Groeten uit de Rimboe' .
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 21:28
Verwijderd
Citaat:
M'n pa heeft afgelopen zomer in 'n opwelling 'n notebook gekocht. Hij werd woest toen ik 'm 'n keer 'kapot had gemaakt'. Ik had 'n venstertje gemaximaliseerd .
Omg.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 21:48
Twanos
Avatar van Twanos
Twanos is offline
Citaat:
de generatie van vroeger toch ook niet.. en die hebben toch ook alle nieuwe ontwikkelingen meegemaakt
Ik denk dat onze generatie hier veel minder moeite mee gaat krijgen.

Wij zijn opgegroeid in een digitale wereld, voor de generatie van onze ouders was het praktisch een hele revolutie.

Onze generatie kent de basisprincipes (het is namelijk vrijwel altijd gewoon de aanwijzingen volgen, als je het hebt over dagelijks gebruik), en is denk ik redelijk in staat om autodidactisch nieuwe digitale ontwikkelingen bij te houden.
__________________
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 22:46
Bonga
Avatar van Bonga
Bonga is offline
Citaat:
En hij heeft een mobieltje, maar die staat ALTIJD op stil, dus eigenlijk hebben we daar allemaal niets aan. Sms'en kan 'ie wel.
je mobieltje altijd op stil hebben staan zegt imo weinig over je bereikbaarheid.. ik haat beltonen maar ben toch bereikbaar door de trilfunctie..
__________________
"Òf het is zijn broer Bonga, de dappere buffeljager..."
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 09:34
Verwijderd
mijnes staat ook altijd op stil, zonder trilfunctie. als ik mensen interessant vind bel ik ze wel terug.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 09:47
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Mijn ouders kunnen allebei goed omgaan met de computer. Ze e-mailen dagelijks en zitten ook dagelijks op internet. Wel weten ze dingen als CTRL+Z enzo niet. Dan komen ze vragen 'hoe ging dat nou ook alweer?' of zitten ze dingen handmatig te doen die je ook met een sneltoets kan doen.

Mijn vader heeft een navigatiesysteem waar hij beter mee om kan gaan dan ik zelf.
Ze hebben beiden een mobiel en ik heb hen uitgelegd hoe sms'en werkt. Mijn moeder snapt het steeds beter (ze gebruikt T9!) maar doet er wel redelijk lang over.

Bij fototoestellen, dvd spelers etc. kennen ze alleen de basisknopjes. En de mp3 speler van m'n vader snapt hij inmiddels nadat ik het zo'n 10x uitgelegd heb.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Nou ik vind het niet heel erg sympathiek overkomen.
Tja, ik heb nu eenmaal dingen te doen die hoger op het prioriteitenlijstje staan dan forummen!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 11:10
Verwijderd
Mijn ouders zijn wel up to date. Ik ben de kluns wat moderne gadgets betreft.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 11:15
Verwijderd
Mijn moeder kan sindskort sms'en met T9. Mijn vader doet het heel langzaam. Hij kan ook niet blind typen, wat ik raar vind, want hij werkt al heel zijn leven op kantoor met een computer.
Ze hebben geen I-pod enzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V #69
Verwijderd
382 06-10-2008 21:37
De Kantine Knip en plak maar weer!
hasseltboy
500 23-03-2006 18:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:03.