Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2013, 15:08
ikkuweethet
ikkuweethet is offline
hoi mensjes help plies!
ik ben op een meisje en zij is op mij. Dat weten we van elkaar doordat we 2 uur per dag whatsappen, maar we zitten ook bij elkaar op school en dan zeggen we bijna nooit iets tegen elkaar... In de pauzes is zij met een grote groep vriendinnen vriendinnen en ik met veel vrienden. we hebben op whatsapp al besproken dat we alletwee vinden dat we meer met elkaar om moeten gaan in het echt maar het komt er nooit van ik heb het gesprek al een paar x op gang proberen te laten komen door naar haar toe te lopen maar mijn vrienden gaan dan om me te naaien mee met me en me voor gek zetten we hebben 2 x afgesproken en dat was heel leuk vond zij ook zei ze. Maar nu heb ik t al 3 gevraagd en ze kan steeds niet maar op whap zegt ze dat ze vind dat ik haar n x moet gaan vragen!

heel lastig dus als je het begrepen hebt
pls help me met hoe ik een leuk gesprek (hoe stap ik op haar af en waar praat ik over?) kan beginnen met haar of een x goed kan afspreken
ik ben trouwens bijna 13 en zij ook en we doen alletwee vwo

ik heb vandaag jullie tips uitgeprobeerd! ik deed zegmaar alsof ik haar echt heel leuk vindt (dat is ook zo) en heb een paar x gevraagd op whap wanneer ze kon chillen maar ze kon de hele tijd niet verder heb ik de hele tijd zegmaar een beetje gedaan van je bent echt een speciaal iemand en ik vind je leuk, maar dat beviel haar nietze zei dat ze als ik zo deed niets meer van me hoefde en ze het niet meer leuk vond, jullie zullen nu denken wat een kutbitch maar ik vind haar echt leuk dus weten jullie hoe ik het nu moet aanpakken als ze het zo niet leuk vindt?? alvast bedankt!

Laatst gewijzigd op 13-10-2013 om 11:05.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-10-2013, 15:11
Verwijderd
Vraag gewoon iets van 'Hey! Heb je zin om morgen na school samen iets te gaan drinken??' Of een andere dag, wat voor jou uitkomt. Met iets concreets komen en dan haar reactie afwachten. Of heb je dat al gedaan?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2013, 15:02
ikkuweethet
ikkuweethet is offline
ik ben in de 6 weken dat we op school zitten ongeveer 6x op haar afgestapt alleen ze kon elke x niet afspreken zei ze ik spreek wel vaak af met haar vriendinnen en die kunnen wel gewoon en toen ik er laatst naar vroeg op whap zei ze dat ze gewoon echt niet kon en dat ik niet moest twijfelen vervolgens zei ik vraag jij gewoon als je kan een keer maar ze heeft dat al 2 weken niet gedaan. Ze durft ook niet op mij af te stappen want dat moet de jongen doen vindt ze. en als ik het nu nog vaker vraag voel ik me ook een beetje haar stalker dus hoe moet ik het zeg maar vragen en hoe kan ik zorgen dat we zeg maar in de pauzes praten?? wel bedankt voor je antwoord maar heb je nog meer ideeen? thanx
Met citaat reageren
Oud 11-10-2013, 15:11
ikkuweethet
ikkuweethet is offline
en moet ik haar meevragen naar iets of denken jullie dat ze dat raar vindt ofzo?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2013, 20:15
Verwijderd
Zou jij het raar vinden als ze jou ergens naartoe mee vraagt?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2013, 21:42
ikkuweethet
ikkuweethet is offline
ja dat klopt dat zou ik wel heel leuk vinden thnx gast
Met citaat reageren
Oud 12-10-2013, 01:28
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
stap 1. je vrienden een klap voor de kanis verkopen dat ze zo gaar zijn het voor je te verpesten.
stap 2. buiten school afspreken ver weg van eerder genoemde gare vrienden
stap 3. alles komt dan goed

Ik kan me herinneren dat ik met mn middelbareschoolvriendinnetje op school zelf nooit contact had (buiten een kusje her en der) en zij zat in mijn klas.

En dat vragen hoor jij te doen inderdaad, misschien moet je haar wel meer stalken en weten wanneer ze tijd heeft.... gewoon blijven vragen tot ze wel kan of tot jij er zelf zat van bent
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 12-10-2013, 09:25
ikkuweethet
ikkuweethet is offline
ja thnx ik denk dat ik dat dan maar doe! en hoe kan ik een gesprek met haar beginnen op school? want dat wil zij graag zegt ze.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2013, 13:09
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
geen flauw idee; hoe waren je lessen? vind je die leraar ook zo'n hork? die broodjes kroket hier zijn echt niet te vreten...

Ik denk eigenlijk nooit zo na over hoe ik praat, ik ben gewoon een prater

Het onderwerp maakt volgens mij ook weinig uit als je maar ervoor zorgt dat je ook luistert naar wat ze te zeggen heeft, je aandacht erbij houdt en op haar reageert (en volgens "the mentalist" moet je naar een punt tussen de neus en ogen blijven kijken en dan vergeet ze alles om haar heen)
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 12-10-2013, 14:15
ikkuweethet
ikkuweethet is offline
ja ik weet niet, ik ga t proberen. Dankje
Met citaat reageren
Oud 12-10-2013, 14:21
Verwijderd
Citaat:
ja thnx ik denk dat ik dat dan maar doe! en hoe kan ik een gesprek met haar beginnen op school? want dat wil zij graag zegt ze.
Net zoals je een gesprek begint met andere mensen.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2013, 11:04
ikkuweethet
ikkuweethet is offline
ik heb vandaag jullie tips uitgeprobeerd! ik deed zegmaar alsof ik haar echt heel leuk vindt (dat is ook zo) en heb een paar x gevraagd op whap wanneer ze kon chillen maar ze kon de hele tijd niet verder heb ik de hele tijd zegmaar een beetje gedaan van je bent echt een speciaal iemand en ik vind je leuk, maar dat beviel haar niet ze zei dat ze als ik zo deed niets meer van me hoefde en ze het niet meer leuk vond, jullie zullen nu denken wat een kutbitch maar ik vind haar echt leuk dus weten jullie hoe ik het nu moet aanpakken als ze het zo niet leuk vindt?? alvast bedankt!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2013, 11:31
Verwijderd
Voorlopig geen contact meer en verkering zit er niet in.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2013, 11:33
feniks
feniks is offline
Oei, zoals je merkt, complimentjes geven helpt dus niet...
Met citaat reageren
Oud 13-10-2013, 11:56
ikkuweethet
ikkuweethet is offline
Citaat:
Oei, zoals je merkt, complimentjes geven helpt dus niet...
haha neej maar zij is raar ze wil wel met me en ze zegt de hele tijd dat ik haar moet gaan vragen en dat ik haar moet behandelen alsof ze speciaal voor me is en dan doe ik dat misschien een beetje op een melige manier maar ik doe het wel en dan wordt ze boos, nou als ze zo doorgaat ga ik dr wel speciaal behandelen, bijzonder kut ik ga kijken of ze in real life op school ook zo gek doet zo ja dan is het voor mij over en dat ga ik dr dan laten weten ook

maar ze is wel leukste meisje van de eerste klas vindt iedereen dus ik kan ook gewoon er maar niet op letten wat zouden jullie doen eerste of tweede??
Met citaat reageren
Oud 13-10-2013, 13:07
Verwijderd
Als dat het leukste meisje uit je klas is wil ik niet weten hoe het kutste meisje uit je klas is.

Laatst gewijzigd op 13-10-2013 om 15:10.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2013, 15:06
ikkuweethet
ikkuweethet is offline
Citaat:
Als dat het leukste meisje uit je klas is wil ik niet weten hoe het kuste meisje uit je klas is.
haahaha die details zal ik je dan ook maar besparen
Maar jij zou haar dus gewoon laten??
Met citaat reageren
Oud 13-10-2013, 15:11
Verwijderd
Het enige contact wat ik met haar zou hebben zich beperken tot vies naar haar kijken als ze teveel in de buurt staat. Het lijkt me een verschrikkelijk kind.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-10-2013, 15:39
ikkuweethet
ikkuweethet is offline
haha ik denk dat dat ergens ook wel waar is, maar ik ben wel op haar
Met citaat reageren
Oud 13-10-2013, 15:39
ikkuweethet
ikkuweethet is offline
Citaat:
Het enige contact wat ik met haar zou hebben zich beperken tot vies naar haar kijken als ze teveel in de buurt staat. Het lijkt me een verschrikkelijk kind.
haha ik denk dat dat ergens ook wel waar is, maar toch ben ik op haar en ze is heeeeellllll erg knap
Met citaat reageren
Oud 13-10-2013, 15:45
Verwijderd
Aan knap heb je niet zoveel als het voor de rest een vervelend persoon is.

Maargoed, zoals ik al zei: schenk haar gewoon totaal geen aandacht meer.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2013, 15:52
Verwijderd
Tip voor volgende keer; dat jeveel met iemand praat op whapp is geen indicatie dat zij/hij je leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2013, 18:57
ikkuweethet
ikkuweethet is offline
Citaat:
Tip voor volgende keer; dat jeveel met iemand praat op whapp is geen indicatie dat zij/hij je leuk vindt.
nee dat klopt maar ze heeft gezegd dat ze op me is en dat ze graag met me wil dus dat lijkt me wel een indicatie dat ze me leuk vindt. maar wel dankje dat je me wou helpen
Met citaat reageren
Oud 13-10-2013, 18:58
ikkuweethet
ikkuweethet is offline
Citaat:
Aan knap heb je niet zoveel als het voor de rest een vervelend persoon is.

Maargoed, zoals ik al zei: schenk haar gewoon totaal geen aandacht meer.
ja ik ga het proberen maar ik weet niet of dat me gaat lukken maar thx
Met citaat reageren
Oud 14-10-2013, 01:03
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
ik heb vandaag jullie tips uitgeprobeerd! ik deed zegmaar alsof ik haar echt heel leuk vindt (dat is ook zo) en heb een paar x gevraagd op whap wanneer ze kon chillen maar ze kon de hele tijd niet verder heb ik de hele tijd zegmaar een beetje gedaan van je bent echt een speciaal iemand en ik vind je leuk, maar dat beviel haar niet ze zei dat ze als ik zo deed niets meer van me hoefde en ze het niet meer leuk vond, jullie zullen nu denken wat een kutbitch maar ik vind haar echt leuk dus weten jullie hoe ik het nu moet aanpakken als ze het zo niet leuk vindt?? alvast bedankt!
waarom doe je dan ook het tegengestelde van wat er gezegd wordt, men zegt praat met haar zoals met andere mensen en wat doe je je gaat te gierig zitten doen... tja...
Beetje gaan zeggen dat je der speciaal vind, oja waar blijkt dat uit dan? uit whapp...

Als ik het zo hoor wilde ze sowieso weinig van je maar wilde ze je nou ook weer niet direct de grond in stampen. (moeilijk in te schatten hoor maar dat is vaak zo met geen tijd geen tijd geen tijd, als je wil maak je wel tijd toch?)

Op naar de volgende
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2013, 01:06
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Aan knap heb je niet zoveel als het voor de rest een vervelend persoon is.

Maargoed, zoals ik al zei: schenk haar gewoon totaal geen aandacht meer.
Is het niet gewoon het spelletje spelen
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 14-10-2013, 15:48
Heer Wil
Heer Wil is offline
Gast dat meisje is 12/13 en weet echt nog niet wat ze wil. Dus houdt ze je nog even achter de hand voor het geval ze je wil. Als ze steeds niet kan en wel blijft klagen dat jij haar nog maar eens moet vragen moet je niet zeggen vraag jij mij maar. Je kunt beter vragen of ze überhaupt iets met je wil afspreken, en als ze dan ja zegt, vraag je wanneer ze kan, in plaats van zelf een datum voor te stellen die ze dan "toevallig" niet kan. En als je een gesprek met haar wil begroet je haar eerst, vraagt hoe het gaat ( wat een prima vraag is omdat je haar al goed kent, je hebt geen moeilijke openingszinnen nodig) , en of ze nog iets gaat doen en dergelijke. Ik zou in tegenstelling tot wat anderen hier zeggen niet over leraren beginnen, over de kroketten of over andere dingen op school, maar eerder over haarzelf gaan praten want ze vindt zichzelf blijkbaar nogal belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2013, 15:58
ikkuweethet
ikkuweethet is offline
Citaat:
Gast dat meisje is 12/13 en weet echt nog niet wat ze wil. Dus houdt ze je nog even achter de hand voor het geval ze je wil. Als ze steeds niet kan en wel blijft klagen dat jij haar nog maar eens moet vragen moet je niet zeggen vraag jij mij maar. Je kunt beter vragen of ze überhaupt iets met je wil afspreken, en als ze dan ja zegt, vraag je wanneer ze kan, in plaats van zelf een datum voor te stellen die ze dan "toevallig" niet kan. En als je een gesprek met haar wil begroet je haar eerst, vraagt hoe het gaat ( wat een prima vraag is omdat je haar al goed kent, je hebt geen moeilijke openingszinnen nodig) , en of ze nog iets gaat doen en dergelijke. Ik zou in tegenstelling tot wat anderen hier zeggen niet over leraren beginnen, over de kroketten of over andere dingen op school, maar eerder over haarzelf gaan praten want ze vindt zichzelf blijkbaar nogal belangrijk.
thnx gast; hoop dat t gaat lukken.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2013, 16:02
ikkuweethet
ikkuweethet is offline
Citaat:
waarom doe je dan ook het tegengestelde van wat er gezegd wordt, men zegt praat met haar zoals met andere mensen en wat doe je je gaat te gierig zitten doen... tja...
Beetje gaan zeggen dat je der speciaal vind, oja waar blijkt dat uit dan? uit whapp...

Als ik het zo hoor wilde ze sowieso weinig van je maar wilde ze je nou ook weer niet direct de grond in stampen. (moeilijk in te schatten hoor maar dat is vaak zo met geen tijd geen tijd geen tijd, als je wil maak je wel tijd toch?)

Op naar de volgende
haha waar blijkt dat uit uit whap
Met citaat reageren
Oud 15-10-2013, 02:59
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
haha waar blijkt dat uit uit whap
ik ben serieus hoor gast, zon meid voelt zich niet speciaal omdat je dat tegen haar zegt, hoort ze waarschijnlijk vaak zat ook van gasten die alleen maar zitten te klootzakken en haar helemaal niet speciaal vinden, dat betekent gewoon niets...

Dus het is niet zo vreemd dat ze zoiets heeft van; oja; laat maar eens zien dan.

(ja jongen je zal toch wat beters moeten verzinnen ... I'm loving it mcdonalds reclame)
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 15-10-2013, 03:01
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Ik zou in tegenstelling tot wat anderen hier zeggen niet over leraren beginnen, over de kroketten of over andere dingen op school, maar eerder over haarzelf gaan praten want ze vindt zichzelf blijkbaar nogal belangrijk.
Goed punt
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 15-10-2013, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Is het niet gewoon het spelletje spelen
Dat is het zeker. Maar zoals zo vaak met dit soort spelletjes win je het meest door niet mee te spelen.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2013, 15:28
ikkuweethet
ikkuweethet is offline
heey vandaag heeft ze gezegd dat ze me sinds vrijdag niet meer leuk vindt, op whap
ik ben echt fk verdrietig zeg maar maar ik wil dr nu op 1 of andere manier terug naaien, hebben jullie tips hoe??
Met citaat reageren
Oud 15-10-2013, 15:32
ikkuweethet
ikkuweethet is offline
en zij is nu al een uur aan het smeken dat we vrienden moeten zijn en ze wil me als vriend wat zal ik zeggen ja of nee zeggen? ik denk dat ze dat vooral wil om mn ''gang'' niet stoer bedoeld maar om het zo maar even te noemen niet boos op haar te laten worden want zij willen haar nu keihard gaan naaien op alle mogelijk manieren wat te doen??
Met citaat reageren
Oud 15-10-2013, 15:35
ikkuweethet
ikkuweethet is offline
Citaat:
ik ben serieus hoor gast, zon meid voelt zich niet speciaal omdat je dat tegen haar zegt, hoort ze waarschijnlijk vaak zat ook van gasten die alleen maar zitten te klootzakken en haar helemaal niet speciaal vinden, dat betekent gewoon niets...

Dus het is niet zo vreemd dat ze zoiets heeft van; oja; laat maar eens zien dan.

(ja jongen je zal toch wat beters moeten verzinnen ... I'm loving it mcdonalds reclame)
im loving it hahah die ga ik bewaren
Met citaat reageren
Oud 15-10-2013, 15:46
Verwijderd
Citaat:
en zij is nu al een uur aan het smeken dat we vrienden moeten zijn en ze wil me als vriend wat zal ik zeggen ja of nee zeggen? ik denk dat ze dat vooral wil om mn ''gang'' niet stoer bedoeld maar om het zo maar even te noemen niet boos op haar te laten worden want zij willen haar nu keihard gaan naaien op alle mogelijk manieren wat te doen??
Niets. Het enige wat je bereikt door iets te doen is te laten zien dat je er toch emotioneel van bent.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-10-2013, 18:29
ikkuweethet
ikkuweethet is offline
Citaat:
Niets. Het enige wat je bereikt door iets te doen is te laten zien dat je er toch emotioneel van bent.
dat heb ik tot nu toe idd niet gedaan, maar dat is dus niet goed om dat te laten zien??
Met citaat reageren
Oud 15-10-2013, 18:39
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Geen vrienden met haar blijven. Zij heeft steeds de controle en gaat niet op een enigszins respectvolle manier met je om. Haal jezelf niet naar beneden door "wraak" te willen nemen o.i.d., laat haar los en get over it!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 16-10-2013, 00:06
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
heey vandaag heeft ze gezegd dat ze me sinds vrijdag niet meer leuk vindt, op whap
ik ben echt fk verdrietig zeg maar maar ik wil dr nu op 1 of andere manier terug naaien, hebben jullie tips hoe??
Je hebt het recht niet.

Citaat:
en zij is nu al een uur aan het smeken dat we vrienden moeten zijn en ze wil me als vriend wat zal ik zeggen ja of nee zeggen? ik denk dat ze dat vooral wil om mn ''gang'' niet stoer bedoeld maar om het zo maar even te noemen niet boos op haar te laten worden want zij willen haar nu keihard gaan naaien op alle mogelijk manieren wat te doen??
Zeg; ik zal wel zien

en laat je "gang" inrukken en terug in de pampers gaan zitten.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 22-10-2013, 14:58
Heer Wil
Heer Wil is offline
Balen, maar je hebt nu in ieder geval wel een einde aan de onduidelijkheid gemaakt. Weliswaar het minder gunstige antwoord maar het is tenminste een antwoord.

Persoonlijk vind ik dat je met welke wraakactie of botte omgangsvorm dan ook jezelf het meeste beledigt. Wanneer je je immers zo tegen haar gaat gedragen straal je uit dat zij zo geweldig is dat je nooit meer iemand als haar kan aankomen. Wanneer je normaal en misschien zelfs aardig doet straal je eerder uit dat je jezelf voldoende respecteert en erop vertrouwt dat jij nog wel een ander meisje kan krijgen en dat zij juist pech heeft dat ze nee heeft gezegd.

Je moet natuurlijk zelf weten waar jij op de sociale ladder wilt staan maar weet wel dat je niet gauw nog eens een vriendin zal krijgen als mensen weten hoe jij meiden aanpakt die jou afwijzen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vind ze me niet meer leuk?
Riechedly
14 16-04-2016 10:15
Liefde & Relatie Vertel jouw liefdesverhaal hier!
Mark
153 20-05-2005 17:32
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
Verhalen & Gedichten [verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??)
Lindatje
2 17-10-2002 14:40
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 18:12
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13.