Oud 31-10-2016, 19:13
multiplex
multiplex is offline
hoi ik weet niet zeker of dit het goede forum is?????

we gaan binnenkort met werk uit eten maar ik lus niet zoveel ?? kan ook niet afzeggen natuurlijk maar wat moet ik doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-10-2016, 19:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Naar wat voor restaurant gaan jullie? Als jullie bijvoorbeeld ergens heen gaan waar je een buffet hebt of waar er gewokt wordt, kan je makkelijk alleen de dingen pakken die jij lekker vindt. Als er een menu-kaart is kan je ook gewoon daar iets op uitkiezen wat je wel lekker lijkt. Je kunt vaak ook wel vragen of ze de saus weg willen laten als je die bijvoorbeeld niet lust. En anders is het een goede gelegenheid om wat nieuwe dingen te proberen. Sommige dingen moet je leren eten, en je smaak verandert ook nogal als je ouder wordt. Dat je vroeger iets niet lustte betekent niet dat je het later (of nu) niet lekker zult vinden. Soms smaakt iets al heel anders omdat het anders klaargemaakt is.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 01-11-2016, 19:12
multiplex
multiplex is offline
Citaat:
Naar wat voor restaurant gaan jullie? Als jullie bijvoorbeeld ergens heen gaan waar je een buffet hebt of waar er gewokt wordt, kan je makkelijk alleen de dingen pakken die jij lekker vindt. Als er een menu-kaart is kan je ook gewoon daar iets op uitkiezen wat je wel lekker lijkt. Je kunt vaak ook wel vragen of ze de saus weg willen laten als je die bijvoorbeeld niet lust. En anders is het een goede gelegenheid om wat nieuwe dingen te proberen. Sommige dingen moet je leren eten, en je smaak verandert ook nogal als je ouder wordt. Dat je vroeger iets niet lustte betekent niet dat je het later (of nu) niet lekker zult vinden. Soms smaakt iets al heel anders omdat het anders klaargemaakt is.
dankje maar als ik iets niet lekker vind dan spuug ik het uit of kots ik het eruit en dat wil ik niet met andere mensen alleen thuis wil ik proberen.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2016, 19:27
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
dankje maar als ik iets niet lekker vind dan spuug ik het uit of kots ik het eruit en dat wil ik niet met andere mensen alleen thuis wil ik proberen.
Je kunt het toch ook gewoon doorslikken? En dan snel een slok of hap van iets lekkers er achter aan?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 01-11-2016, 19:38
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Je kan het restaurant van tevoren opbellen en uitleggen wat je wel en niet lust en wat de mogelijkheden zijn.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 01-11-2016, 19:47
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Je kunt ook kijken op www.iens.nl. Als je daar de menukaart kunt zien zit er misschien wel iets tussen wat je wel
lust.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 01-11-2016, 19:58
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Alleen moet je er wel rekening mee houden dat ze voor groepen soms een andere (beperktere) menukaart hanteren.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2016, 20:12
multiplex
multiplex is offline
Citaat:
Je kunt het toch ook gewoon doorslikken? En dan snel een slok of hap van iets lekkers er achter aan?
met hele kleine hapjes wel ja maar zodra ik grotere happen neem kan ik het niet doorslikken
Met citaat reageren
Oud 02-11-2016, 20:12
multiplex
multiplex is offline
Citaat:
Alleen moet je er wel rekening mee houden dat ze voor groepen soms een andere (beperktere) menukaart hanteren.
maar wat als ik niks van die kaart lus??>
Met citaat reageren
Oud 02-11-2016, 20:46
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
maar wat als ik niks van die kaart lus??>
Dan kan je nog besluiten om niet mee te gaan of toch iets te proberen wat je niet lust. Veel andere opties zijn er niet lijk tme.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2016, 21:34
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hoe komt het eigenlijk dat je zoveel niet lust en zo ontzettend bang bent voor eten dat je niet kent of niet lust? Vind je het echt niet lekker of is er iets anders aan de hand?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2016, 21:44
multiplex
multiplex is offline
Het is een buffet dus dan kan ik zelf opscheppen toch?

Citaat:
Hoe komt het eigenlijk dat je zoveel niet lust en zo ontzettend bang bent voor eten dat je niet kent of niet lust? Vind je het echt niet lekker of is er iets anders aan de hand?
Ik vind het echt niet lekker en ben dan bang dat ik het eruit kots
Met citaat reageren
Oud 03-11-2016, 22:06
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Nou in het vervelendste geval lust je niks en ga je achteraf thuis wat eten. En bij een buffet hebben ze meestal wel iets van frietjes of gebakken aardappeltjes. Dat lust je wel neem ik aan
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 03-11-2016, 22:12
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Wat kan je dan wel gerust eten zonder het uit te kotsen?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 03-11-2016, 23:44
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Is dan al bekend waar jullie gaan eten? Anders kun je misschien je voorkeur aangeven bij je collega's.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2016, 13:55
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Bij een buffet kun je natuurlijk zelf kiezen ja!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 20:17
Martinnnn
Avatar van Martinnnn
Martinnnn is offline
Nieuwe dingen smaken in het begin raar, daar moet je even doorheen bijten. Letterlijk.
Ik zou inderdaad even kijken waar je gaat uit eten en wat ze voor je hebben.
__________________
We were born to be real, not to be perfect.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2016, 17:01
multiplex
multiplex is offline
Het ging wel goed kon kiezen wat je kon eten heb wat patat gehad en een broodje iemand zei of ik alleen dat eet en toen zei ik ja ben niet zn eter.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-11-2016, 21:45
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd naar wat jij niet lust. (Of wel lust als dat korter is)
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 15-11-2016, 20:12
multiplex
multiplex is offline
Citaat:
Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd naar wat jij niet lust. (Of wel lust als dat korter is)
wat ik wel lus is korter:

- macaroni met tomatenpuree
- krieltjes lekker bruin
- spinazie (kan ik niet op als het koud wordt)
- broodje ei
- kleine hamburgers ( geen idee welke het zijn, zijn verschillende soorten maar lus alleen die )
- komkommer
- pizza met kaas ( ja ik weet het, ik heb pizza met champions geprobeerd ik kon het eten maar vond het niet echt lekker )
- appels
- broodje kaas/pindakaas/smeerkaas/smeerworst
- patat mayo
- frikandel

meeste dingen zijn dus gwn naturel niet met dingen gemixt enzo
wel klein lijstje echt klote
Met citaat reageren
Oud 15-11-2016, 21:32
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Er staan wel verontrustend weinig groenten bij. Alleen macaroni en geen andere pasta's? Wel tomatenpuree maar geen tomatensoep? Wel hamburgers maar geen gehaktballen?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 15-11-2016, 21:52
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En blijkbaar is 'niet echt lekker' al een reden om het nooit meer te eten?
Met citaat reageren
Oud 27-11-2016, 19:12
multiplex
multiplex is offline
Citaat:
Er staan wel verontrustend weinig groenten bij. Alleen macaroni en geen andere pasta's? Wel tomatenpuree maar geen tomatensoep? Wel hamburgers maar geen gehaktballen?
het zijn wel klein hamburgers en meestal eet ik harde randjes erom heen want het middenste is weer moeilijk te eten
Met citaat reageren
Oud 27-11-2016, 19:13
multiplex
multiplex is offline
Citaat:
En blijkbaar is 'niet echt lekker' al een reden om het nooit meer te eten?
ja ik ben vooral bang dat ik het moet spugen waar andere bij zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eten & Drinken Uit eten in amsterdam
dennis018
14 14-04-2007 11:04
Eten & Drinken uit eten in Amsterdam
Breg
8 24-02-2007 21:41
Eten & Drinken uit eten?
waves
43 04-10-2004 14:48
Eten & Drinken uit eten
cyntha
28 02-06-2004 17:10
Liefde & Relatie uit eten
jij
41 30-05-2003 17:04
Eten & Drinken uit eten
coecie
16 14-03-2003 01:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15.