Oud 10-10-2002, 22:18
*Finding*Niki*
Avatar van *Finding*Niki*
*Finding*Niki* is offline
Ik heb trouwens 1 tshirt met de amerikaans vlag, maar ik schaam me er zo voor, dat ik er nu gewoon in slaap!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-10-2002, 22:22
Freshmaker
Freshmaker is offline
Citaat:
Wat denkt Amerika wel niet wie hij is? gewoon ff heel de wereld beinvloeden kwa stijl, school systeem ,beurs en ga zo nog maar even door
jezus wat een domme opmerking
__________________
Lassie toverrijst = (Y)
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 23:32
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
littleprincess schreef:
Ik heb trouwens 1 tshirt met de amerikaans vlag, maar ik schaam me er zo voor, dat ik er nu gewoon in slaap!
vandaar dat je t op internet zet :/
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 12:15
Carpe Diem
Avatar van Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Heeft Amerika zelf dan massavernietigingswapens?

Ze zitten wel mooi de rest van de wereld te vertellen dat ze Irak moeten aanvallen. Dit omdat Irak vernietigingswapens zou hebben, maar de enigen die daadwerkelijk verschrikkelijke wapens hebben gebruikt zijn de Amerikanen zelf.
Die 2 Atoombommen op Hiroshima en Nagasaki.

Ik vind het een beetje hypocriet.

Wat geeft Amerika het recht om wel massavernietigingswapens te hebben?
De Amerikaanse invloed op de wereld zorgt er voor dat men niet eens meer kritiek mag leveren op Amerika en consorten als Groot-Brittanie (De zogenaamde "schoothondjes").

Waar gaat het heen met de wereld
__________________
What's wrong? Do you not like my mouth words?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 16:18
QuietNoise
Avatar van QuietNoise
QuietNoise is offline
Citaat:
cHa0s schreef:
dus...
als ik een oud vrouwtje help oversteken vandaag,
mag ik er morgen eentje onderuit schoppen?
neej, dan vind je vervolgens dat dat oude vrouwtje t onvoorwaardelijk met je eens moet zijn, en t liefst je ook nog helpt met t andere vrouwtje onderuitschoppen.

Citaat:
$$$ > mensenleven
precies, dat is het ('geheime') motto van amerika en co
__________________
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 03:59
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
QuietNoise schreef:
neej, dan vind je vervolgens dat dat oude vrouwtje t onvoorwaardelijk met je eens moet zijn, en t liefst je ook nog helpt met t andere vrouwtje onderuitschoppen.
(om vervolgens te wijzen op de fysieke toestand van 't oude vrouwtje en verkondigen dat je zonder haar hulp dat andere oude vrouwtje toch ook wel in elkaar schopt.)
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 23:53
Verwijderd
wat een heerlijk offtopic gechat

meninkje: europa moet zn eigen koers varen en zn eigen belangen nastreven, en wat amerika voor ons heeft gedaan
ze vielen duitsland pas aan na pearl harbour, en hebben net zo lang gewacht tot de russen de duitsers hadden verslagen om zelf nog ff met veel bombarie italie en frankrijk binnen te trekken.
toen kwamen ze erachter dat (het communistische) rusland een nogal erg grote invloedssfeer begon te krijgen en gingen ze snel geld geven aan de west europese landen.
ditzelfde principe hebben ze overal op de wereld gedaan en daarmee jarenlang criminele regimes (zoals die van meneer sadam) op de been gehouden, zolang ze maar niet communistisch waren.
en wat Israël betrefd, laat ze elkaar maar afmaken, volledig negeren die hap of er een flinke atoombom opgooien om het proces wat te versnellen.

maar de islamitische wereld is weldegelijk onze vijand omdat zij ons ook zo zien, en om die reden zouden we toch invloed moeten krijgen op de regio.
de olie is nog een mooie bonus.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 17:13
Alexander
Alexander is offline
Om te reageren op (vooral) TefnachT: dus je wilt zeggen dat, omdat de Verenigde Staten ons in het verleden geholpen heeft, wij dat land nu onvoorwaardelijk moeten steunen? Dat wij niet mogen zeggen dat wij het niet met Amerika eens zijn? Omdat zij ons een generatie geleden gered hebben? En in hoeverre kun je zeggen dat Amerika ons gered heeft? Heeft Rusland daar ook niet aan meegeholpen? Dus eigenlijk zouden we nu ook de voormalige Sovjetunie moeten steunen...
Begrijp je de dat je redenering nogal vreemd op me overkomt (en met mij velen)? Natuurlijk wil bijna niemand hier in West-Europa een fundamentalistische moslimstaat, waar je bijna niks meer mag. Die tijden liggen achter ons.
Wij willen echter ook niet een volledig veramerikaniseerde staat. Van dat idee walg ik. Ik vind nu al dat de VS veel te veel van onze cultuur kapotmaken. En wat krijgen we ervoor in de plaats? Hamburgers en beursen, een homo economicus, die alleen nog maar aan zijn eigenbelang kan denken. Daar staat de VS symbool voor, wellicht ten onrechte, maar dat geloof ik niet.
Dus in dat opzicht wantrouw ik de VS evenveel als het Midden-Oosten. En natuurlijk liggen de zaken heel genuanceerd, maar ik kan maar niet van het idee afkomen dat de VS niet (meer) goed bezig zijn - en kennelijk ben ik neit de enige met dat idee.
__________________
'Twas brillig, and the slithy toves did gyre and gimble in the wabe: all mimsy were the borogoves, and the mome raths outgrabe.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap [STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen.
Verwijderd
110 21-09-2006 01:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:38.