Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2002, 11:57
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Kweet ni of ie hier hoort, maar zijn er hier mensen die nog seks hebben gehad met hun ex uit verlangen naar die ex? Het is nu een week uit met mijn vriend (we waren 2 jaar samen) en ik mis het allemaal enorm! Echt alles, zowel het lekkere gevoel als de intimiteit...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 12:09
Verwijderd
nou ikzelf niet, maar ik ken wel een berg mensen die dat wel doen.. dan is het na een lange tijd uit en dan blijven ze gewoon met elkaar naar bed gaan. Ik snap dat aan de ene kant wel hoor, maar toch vind ik het een beetje vreemd dat je dan sex hebt met iemand waar je niks voor 'vast' mee hebt, terwijl jullie eerst een relatie hadden. Dat is zo van: we mogen elkaar niet maar we willen sex? vind ik een beetje vreemd eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 12:17
X-je
X-je is offline
Kzou der niet mee beginnen. Zo ga je hem nooit kunnen loslaten, maar ik kan wel verstaan dat je het mist. Dat zou ik ook doen.

X-je
__________________
mijn kipje, mijn leven...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 12:21
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Ik heb het wel gedaan, maar er zat wel een afkoel periode tussen van een paar maanden.

Je wilt idd niet dat emotionele gevoelens er nog een rol in gaan spelen; moet zeker weten dat jullie vrienden zijn, en niets meer/minder. Anders wekt het misschien alleen maar spanningen op.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 12:33
Soullar
Soullar is offline
ik heb dat gehad, das vrj natuurlijk, het is gewoonte... hoe lullig het ook klinkt, dat gevoel van samen zijn zal nog wel ff blijven zeuren, kweet natuurlijk niet wrom het uit is gegaan, maar als het enigzins vredig is gegaan... dan heb je vaak nog enigzins dezelfde gevoelens jegens je ex, in jou geval dan als een week tevoren...

als je defintief je relatie wil afsluiten lijkt het me handig als je niet echt toegeeft aan het gevoel want je maakt het er echt moeilijker mee, ookal spreek je af dat je het alleen voor de sex doet, wat jij dus al aangeeft niet te doen, omdat je nog zoveel voor hem voelt...

sterkte meid *knuf geef*
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 14:32
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ik heb het ook gedaan. Achteraf een beetje spijt van gehad. Maar het was eigenlijk niet te vermijden. We bleven vrienden en spraken best vaak nog wat af en van het een komt het ander.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 15:07
Verwijderd
Neuj, niet echt gehad. Zo goed was hij niet
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 16:22
framboos
framboos is offline
ik zou het niet kunnen, niet als we allebei weer gevoelens voor elkaar hebben...
__________________
bubbelgubbeldier...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 19:50
meastrecks
Avatar van meastrecks
meastrecks is offline
is best goed mogenlijk
alleen sta je niet open voor andere relatie mogenlijheden
en heb je ook niet echt de mogenlijkhijd om het voor jezelf af te ronden.-verwarring
__________________
www.anaalscholver.nl de waterpolosite voor mannen met ballen
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 09:45
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Het is uit gegaan omdat we (eigelijk) beide onze vrijheid terug wouden. Het ging ni meer goe tussen ons, constant spanningen, ergernissen, ruzie... En ook al word ik soms degoutant van zijn gedrag nu, ik kan het verliefdheidsgevoel niet ineens uitzetten. En ik verlang naar hem! Hij loopt trouwens ook zo geil als een konijn, maar ik geef niet toe aan zijn hormonen! Ik verlang naar hem, naar hem helemaal, hij verlangt eerder naar lekkere seks (dus ni echt met veel intimiteit) en zolang dat dat bij hem zo blijft, vrij ik niet meer met hem.... Maar ik mis het wel en vroeg me gewoon af of er nog anderen dit al meegemaakt hebben... Dank je voor al jullie reacties!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 10:15
MP-nl
MP-nl is offline
M.i. kun je beter een ander tussendoortje nemen als je behoefte hebt aan sex. Anders kun je nooit afstand nemen van je ex.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 10:24
SlipKnoT_FaN
SlipKnoT_FaN is offline
als je hem nog zo leuk vind zou'k dat maar niet doen..dan ga je je alleen nog maar erger aan hem hechte en daarna mis je hem nog erger
__________________
wat is het nut van het leven als je toch dood gaat?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 20:41
joepie3
joepie3 is offline
Nou, ik heb er zelf ook ervaring mee en ik heb er echt niks op tegen!!

Je hebt een leuke tijd gehad en je mist de sex op een gegeven moment toch. En ik zie er dan geen bezwaar tegen om sex met je ex te hebben. Je weet van elkaar precies wat je lekker vind. Dus gewoon lekkere sex en verder geen gezeur die normaal wel in relaties voorkomt.

Onze afspraak was: we hebben sex met elkaar tot dat 1 van ons 2 een nieuwe vriend/vriendin heeft.

Voor mij en mijn ex werkte het perfect.

Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 20:50
paco de taco
Avatar van paco de taco
paco de taco is offline
da rijmt
__________________
no fun
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 20:53
DarkCat
DarkCat is offline
Nja ik heb nog een tijdje een soort van op-vriendschap-gebaseerde-seksrelatie gehad met mn ex toen het al een half jaar uit was.. maar dat werkte voor mij niet meer omdat ik weer dezelfde dingen tegenkwam als waarom ik t ooit uitgemaakt had..

Cat
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 22:32
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
-Meisje- schreef:
Het is uit gegaan omdat we (eigelijk) beide onze vrijheid terug wouden. Het ging ni meer goe tussen ons, constant spanningen, ergernissen, ruzie... En ook al word ik soms degoutant van zijn gedrag nu, ik kan het verliefdheidsgevoel niet ineens uitzetten. En ik verlang naar hem! Hij loopt trouwens ook zo geil als een konijn, maar ik geef niet toe aan zijn hormonen! Ik verlang naar hem, naar hem helemaal, hij verlangt eerder naar lekkere seks (dus ni echt met veel intimiteit) en zolang dat dat bij hem zo blijft, vrij ik niet meer met hem.... Maar ik mis het wel en vroeg me gewoon af of er nog anderen dit al meegemaakt hebben... Dank je voor al jullie reacties!
ziet herinneringen als film voor ogen... tis nu bijna 9 maanden geleden, en weet het nog precies... als je der over wil praten; soullar@dolfijn.nl (msn),

heb zo'n vriendin gehad namelijk... en liefdeloze sex zuigt echt bigtime, i've been there

't enige nu is dat ik me gelukkig er al voorbij heb kunnen zetten, dankzij een heel lief meisje thanx, lof joe, want joe
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'

Laatst gewijzigd op 19-07-2013 om 09:29. Reden: naam verwijderd
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 10:15
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
-Meisje- schreef:
Kweet ni of ie hier hoort, maar zijn er hier mensen die nog seks hebben gehad met hun ex uit verlangen naar die ex? Het is nu een week uit met mijn vriend (we waren 2 jaar samen) en ik mis het allemaal enorm! Echt alles, zowel het lekkere gevoel als de intimiteit...
Toen het net uit was met mijn vriend verlangde ik ook vreselijk naar hem! Hij ook naar mij, maar we hebben er bewust voor gekozen om toch sterk te blijven. Dat verlangen wordt steeds minder. Nu is het zo´n 7 maanden uit, maar hebben we afgelopen weekend toch gezoend "enzo", alleen omdat we daar beide zin in hadden, zonder er verder vanuit te gaan dat het nog iets wordt. Kan dus prima!
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 00:15
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Wel gedaan vind er ook niks mis mee
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 12:25
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Ach je kunt toch wel eens een keer flink neuken...!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 20:41
AlmereGirl
Avatar van AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Ach, als je elkaar niet meer leuk vind, maar nog wel seksueel aantrekkelijk vind en goede afspraken met elkaar maakt, is er niets mis mee vind ik
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit De eerste keer met je huidge partner
Thee Muts
47 26-08-2006 22:24
Liefde & Relatie grens liefde-vriendschap
farai
53 24-03-2006 13:37
Liefde & Relatie Gezeik met je ex..
KiMZz
24 30-12-2004 16:33
Seksualiteit seks met je ex
blote bosmens
10 20-07-2004 11:37
Seksualiteit Hoe kijk jij terug op seks met je ex(-en)?
Fluff-Ball
43 31-05-2004 19:05
Liefde & Relatie Seks met je ex
vrijgezel16d
19 28-03-2002 18:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:01.