Oud 12-03-2003, 18:41
light fighter
light fighter is offline
wat is het meest lullige wat jij ooit tegen over een leraar/lerares hebt gedaan.

ik zal jullie wel voorgaan

omdat ik ben blijven zitten is Frans voor mij facultatief, op 1 uur per week na. en dat is wel zo saai. dus heb ik daar geen zin in. heb ik aan een meisje wat ook frans heeft gevraagd of zij dat tegen die lerares wilde zeggen, dat wilde ze wel. reactie van die lerares: wel jammer dat ze het niet zelf komt zeggen, maar ja. Ik zal wel wat met de coordinator regelen want ik kan haar natuurlijk niet zomaar haar gang laten gaan.

dat was maandag dan, loop nu die lerares en de coordinator te ontlopen krijg wel een beetje probleempjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2003, 18:44
Verwijderd
Ik was nooit zo lief op de middelbare school.

Als een docent tegen mij begon, dan kon ie er op rekenen het minstens tien keer zo hard terug te krijgen. Mijn mentor tegen een klasgenoot van me (oa over mij dus): 'mensen met wie ik het vorig jaar zo goed kon vinden, doen nu opeens zo raar', ik tegen een klasgenoot: 'docenten met wie ik het vorig jaar zo goed kon vinden, doen nu opeens zo raar', vond ie niet zo leuk. Maar hij vroeg er om, dus ja. Ik denk niet dat ik echt lullig deed, naja, soms misschien lullig terug (ze moeten me niet beledigen of achterbaks doen ofzo, dan word ik pissig, en das vragen om een reactie terug, dus ja).
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 19:31
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Er was eens een dag, dat de natuurkundeleraar de klas uit liep en zn sleutels achterliet, mij achterlatend in baldadige bui. Van het een kwam het ander, maar waar het op neerkomt was dat we geen les hadden dat uur

En leraren moesten ook niet kwaad worden op me. Dan keek ik zo nietszeggend terug de hele tijd en werden ze alleen maar kwader, tot gesprekjes met ouders aan toe. Maar goed, daar ben ik allemaal niet trots op, ik ben blij dat ik mn diploma heb
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 19:49
FastDuck
FastDuck is offline
ik heb wel meer lullige dingen gedaan...
maar t lulligste is toch wel dat ik een keer een a4tje strafwerk voor duits moest inleveren en die ruimte gebrukikt heb om mijn lerares te vertellen wat voorn stom wijf ze was.
en toen moest ze nog janken ook.
__________________
ga iets nuttigs doen. eten of vrienden maken ofzo*
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 12:55
DjukuBluku
DjukuBluku is offline
We hadden mijn Natuurkunde leraar ooit in de Kast opgesloten, omdat hij heel mager is en heel weinig terug kan doen, toen had hij gehuilt, maar het stopte niet daar, nadat we hadden uitgevonden dat hij een dochter had en die dochter heel vaak een shirt van Batman droeg, nou ja you guest it, elke keer als hij langs liep of in de klas dat batman theme song zingen, ban nanananananana baaat maaaaan baat maaaan, en daar heeft hij tot de dag van vandaag inmidels 2 / 3 jaar terug nog steets last van..... oops....
__________________
-All in All Where Just Another Brick In The Wall-
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 12:59
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik hield niet van lullige acties. Bij mij ging t op zn hoogst tot een brutale mond. Ik had altijd medelijden met leraren als er lullige dingen uitgehaald werden...
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 16:42
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Ik heb denk ik te vaak een grote bek, al valt dat de laatste jaren wel een beetje mee. In de eerste hadden we met onze hele klas (en een andere havo/vwo klas) altijd ruzie met onze leraar Nederlands. Daar hebben we ook wel een paar lullige acties bij uitgevoerd... Zoals, steeds heel langzaam alle tafels naar achteren schuiven of juist naar voren. Dreft in z'n thee (als je dat op moet halen) propjes papier en vliegtuigjes kwamen uiteraard ook aan bod.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 17:02
Verwijderd
Ik kon meestal wel aardig opschieten met leraren, en zo niet, dan negeerde ik ze gewoon.
Maar een atheneum 3-klas had pas bij een lerares engels bijtex in de koffie gedaan. Toen bleek dat ze daar allergisch voor was

Ze moest toen een week ofzo thuisblijven, omdat ze serieus ziek werdt.
Dat vind ik dan wel weer een iets te lullige actie
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 17:38
Thomas
Thomas is offline
Lullig, ja wat is dat eigenlijk?

Ik lulde vaak een aantal docenten uit, omdat ze weer iets fout hadden oid. Verder was ik behoorlijk braaf hoor.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 12:16
Verwijderd
o niks bijzonders hoor alleen inj de kantine laxeermiddel in het koffiezet apperaat doen
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 11:37
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Ja dat ze gaan huilen.. dan heb je toch de verkeerde gepakt.
Het leukste is als je zo'n arrogante opgeblazen klootzak pakt, dat geeft tenminste voldoening
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 13:36
Shadow X
Avatar van Shadow X
Shadow X is offline
lerares: "Ik wordt helemaal zat van jullie!"
meisje in klas: "Nou, wij ook van u!"
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 17:40
Shinosu
Avatar van Shinosu
Shinosu is offline
Ik wel tegen een lerares engels die dacht dat zij het beter wist dan ik.
Ze kon het al niet hebben van het begin af aan en nu pak ik 'r lekker terug. sweet revenge...
__________________
In my defense, I prefaced that with, "with all due respect."
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 19:33
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
- lerares laat sleutels op bureau
- lerares loopt lokaal uit om stencils te kopieren
- wij pakken sleutels en doen deur op slot
- lerares komt aanlopen en ziet dat deur dicht is en roept andere lerares om deur open te doen
- lerares komt binen en vraagt wie het gedaan heeft (bijna jankend)
- niemand geeft antwoord, dus gaan weer verder met de les

Beetje brugklas-actie, maar was wel grappig om te zien (Voor de verandering) Kon ook sleutels erin laten. dan kon ze er helemaal niet meer in. Maarja...krijg je weer problemen enzo --> geen zin in
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 12:12
sportbabe
Avatar van sportbabe
sportbabe is offline
Pfff... ben over het algemeen wel braaf. Maar docenten moeten geen grapjes over mij maken of een grote bek tegen me opzetten want dan pak ik ze terug; met dezelfde, al dan niet grotere grote bek.

Verder hebben we in 4 jaar 5 of 6 nederlandse docenten gehad, allemaal weggetreiterd. Dat varieerde van steeds in een ander gedeelte van de klas sinterklaasliedjes zingen (we begonnen achterin, kwam ze naar achteren, begonnen ze voorin te zingen ) tot het verschuiven van tafels en het gooien van vliegtuigjes.

Flauw eigenlijk he?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 19:13
bassgirl
Avatar van bassgirl
bassgirl is offline
was nietzo gemeen op de middelbare haha
maar af en toe

lulligste is toch wel denk ik dak in de 4e een punaise op de leraar's stoel had gelegd whaha.. hij voelde het nieteens toen ie ging zitten.

Jacqueline
__________________
i'm addicted to music
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 09:34
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
mijn lullisgte actie??kweet t zo ff niet, wel dak een x in de 2 zat en er was die dag iets vaags met de lesuren en de bovenbouw en onderbouw hadden wisselnd pauze en de bel ging(van de bovenbouw)en toen hebben we die leraar wijsgemaakt dat wij pauze hadden. hij geloofde t nog ook. hadden wij maar 20min les. niet zo evil maja.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 12:13
Mindfields
Mindfields is offline
tsja, behalve tafels eerst onderspuiten met deo, dan aansteken, brandt lekker, dan nog een keer deo terwijl er iemand achter de tafel zit.. dat was wel behoorlijk eng voor diegene

verder blijft het bij opmerkingen denk ik, de 1 persoons acties zijn het mooist, dat de hele klas achteraf voor je klapt. En ook als ze je de keus stellen van weggaan of blijven, altijd weggaan
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-03-2003, 13:37
real
real is offline
nog bijna niets alleen bij biologie had ik (soms) een grote bek zins de leraar weg is (weggepest door ons) hou ik me maar rustig
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 13:46
Suziewafel
Suziewafel is offline
Vorig jaar een proefwerk van economie van internet gehaald, bij onze leraar gevraagt om proefwerkblaadjes gevraagt en toen hebben we met zn allen het proefwerk gemaakt. Dus wij komen de klas in, leggen stiekem dat papier onder ons blad en beginnen maar wat verhaaltjes te schrijven en leveren op het eind het eerder gemaakte werk in. Achteraf bleek helaas dat we de Euro versie hadden gemaakt en ons echte proefwerk was met guldens. Iedereen had een 7,5, wat de leraar wel verdacht vond, maar er niet verder op in ging.

Ook vroeg onze leraar geschiedenis vorige week aan een jongen: Goh volgens mij vindt je het niet zo interessant he? Iemand anders riep net iets te hard: ja, wie wel! Dat dacht ik dus ook...Gelukkig kon de leraar er wel om lachen, die zei dat het dacht al 37 jaar lang boeiend les te geven en dan een paar maand voordat hij stopt zeggen wij zoiets. Tsjah de waarheid is hard.
__________________
You're schizophrenic? Gee, that makes four of us.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 13:56
Steefjuh
Avatar van Steefjuh
Steefjuh is offline
ja ik heb wel iets heel ergs meegemaakt!!
Met ene meneer Bosma, mijn natuurkundeleraar.
Ik had dus mn presentatie, maar die had ik nog niet af, dus dacht ik, dan maar een uurtje weg blijven. Meer leerlingen hadden dat gedaan en die waren er zeer goed vanaf gekomen.
Dus ik een uurtje weg. Is het uur afgelopen komt opeens de halve klas naar me stormen: Sooooo jij bent echt de lul!!
Dus ik al helemaal bang!

Bleek dus, dat ie de klas had rondgevraagd of ik de uren daarvoor er was, hij heeft naar mn huis gebeld, hij heeft de hele school rondgelopen om me te zoeken en niet gevonden trouwens!!
Dus, kom ik hem even later tegen. "Waar was jij?"
"o, ik moets naar de orthodontist."

Zit ik in de pauze in een lokaal, komt ie naar binnen lopen, vraagt ie: "Welke ortho heb je? En waar zit ie?"
Was hij dus van plan hem te bellen en 's avonds heeft ie nog mn moeder gebeld bla bla bla...

Maar hij voelt zichzelf heel wat in ieder geval. En hij is echt een sukkel! iedereen vindt dat!

Maar ik ben er ook uiteindelijk nog goed vanaf gekomen hoor!!
__________________
Fighting for peace is like fucking for virginity...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 15:46
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Ehm we hadden een wiskunde lerares die uit Rusland kwam. Ze sprak een beetje slecht Nederlands. De klas mocht haar niet zo en zij mocht ons niet. Toen kwam de afdelingsleider de klas in om de problemen te bespreken. We mochten haar minpunten noemen, en toen zei ik op een beetje botte manier: We kunnen haar niet eens fatsoenlijk verstaan
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 16:27
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
toen ik 7 was, heb ik samen met twee vrienden een tafel (houten dingejte, die we toen al op konde tillen ) door het lokaal gegooid en punaises op haar stoel gelegd...

en dat al op 7 jaar zuchtg... hehe *trots* >:}
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 19:06
A loved one
Avatar van A loved one
A loved one is offline
We stelen regelmatig proefwerken uit de tassen van leraren. Snel naar beneden gaan om te kopiëren, dan weer terug in de tas doen als hij even naar de wc is ofzo.
Ik moet zelf ook wel vaker proefwerken inhalen, dan zetten ze me altijd in een afgelegen kamertje, waar dus nooit iemand binnen komt vallen, en waar drie computers met internet staan. Dus ik zet wat dingen van tevoren op Internet of desnoods op een diskette, werkt altijd. Die duffe leraren ook altijd vragen: "Meid, je hebt toch geen spiekbriefje hè?" Tuurlijk niet... briefjes zijn zó last century

Verder ben ik nooit echt gemeen. Ik volg TVWO, dus de leraren moeten altijd Engels spreken. Een ervan speekt echt half Engels, half Nederlands, maar hij gaat overal tegenin en stuurt iedereen eruit. Maar we lullen hem altijd omver, in ons Britse Engels. Dan kan hij alleen maar stamelen: "OUT!"

Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 19:48
Shinosu
Avatar van Shinosu
Shinosu is offline
Een vervangster van frans sprak nauwelijks nederlands, wij dus expres heel snel praten en moeilijke woorden gebruiken enzo.
Ook expres doen alsof we de leerstof niet begrepen. Het mens was super gefrustreerd op het laatst.
__________________
In my defense, I prefaced that with, "with all due respect."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2003, 23:25
Tyskie
Tyskie is offline
Laatste les Duits video kijken (hiep hoi). Universele afstandsbediening meenemen en geluid harder en zachter zetten, op zwart-wit zetten etcetera... Was het snel gedaan met het video-kijken en de leraar maakte een voortijdig einde aan ons jaar Duits om de conrector te halen
Verder tijdens die les ook wat flauwe geintjes met koffie en waterpistool.. the usual stuff.
__________________
Maar ik rook niet..
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 12:14
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
tja.... bij mij werden toch wel de gebruikelijke acties uitgevoerd

proefwerken jatten
daltonpassen jatten
lerarenagenda's jatten...

leraren 'kadootjes' geven... (zoals deo voor een leraar die heel erg stonk, tandpasta,mondwater,tandeborstel voor lerares met heel gore tanden die heel erg uit dr bek stonk
met briefje erbij: als u dit gebruikt doet u veel mensen een groot plezier)

en ooit eens een lerares frans opgesloten met behulp van een bezem onder de deurklink.

verder zat ik ook wel eens in z'n leuk lokaal dat we de deuren van binnenuit op slot konden doen zonder sleutels, maar dat ze van buitenaf dan niet opengingen. Dus leraar weg en wij de deur op slot doen. Kon ie dr niet meer in... en schelden en vloeken en wij lachen zo zijn we dr ook 1x vandoor gegaan was ie eindelijk binnen trof ie een leeg lokaal aan.

verder waren er massale spijbelacties en natuurlijk werkte een punaise op de stoel van de leraar ook.

en een kennis van mij heeft ooit het buro van een leraar (wat op een verhoging stond) op scherp gesteld en die man zitten narren tot ie op zn bureau sloeg wat prompt naar beneden donderde was ik zelf helaas niet bij.
Ook hadden we zo'n leuke douchekop in het scheikundelokaal boven de deur hangen, wat is er nu leuker dan m aanzetten als een leraar binnenkomt

En er is een keer laxeermidel in de koffie van de leraar gedaan... de volgende dag was ie ziek

Verder was er ook een leraar die super veel op Wim-Lex leek, dus wij elke keer het Wilhelmus voor hem zingen . Zo was er ook een leraar die wij dus Erwt noemden omdat hij op een erwt leek. Zijn echte naam weet ik nie eens meer. Maar wij elke x die vent uitschelden voor erwt, uiteindelijk zijn we op t matje geroepen bij de conrector wat bleek nou: hij was heel zn jeugd gepest en uitgescholden voor Erwt

uiteraard kwamen ook de gebruikelijke ladingen (uitgekauwde) propjes, vliegtuigjes enz. aan bod.

En inderdaad, het verhaal van de afstandsbediening hierboven is ook wel eens uitgevoerd.

Jezus wat was ik eigenlijk vervelend...
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 13:54
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
skatboard schreef op 12-03-2003 @ 19:41:
wat is het meest lullige wat jij ooit tegen over een leraar/lerares hebt gedaan.


nou ja, het lulligste. IK was niet lullig meer maar gewoon verschrikkelijk. Teveel om op te noemen. Dit is misschien wel het ergst, ik had altijd vreselijke ruzies met me mentor, mijn leraar bedrijfsadministratie. Met de examenstunt ben ik met nog iemand via een stijger de school binnengegaan, hebben we de deuren opengegooit van binnen, ingebroken dus. En toen heb ik álle spullen van zijn buro omgegooid, tafels in de klas omgegooid. En het ergste nog, boeken, spullen álles uit het raam naar beneden gepleurd. Toen hadden we ook nog de hele kantine (tafels en stoelen) buiten op het sportveld neergezet. dit kon de school niet erg waarderen. IK was nog nooit zo bang geweest, ze waren zó boos.....jezus. Nou ja echt schorsen konden ze niet meer maar goed....

verder heb ik eens met een leraar gevochten. Ik had altijd een opneemapparaatje mee om de les op te nemen voor de grap. HIj vond dat niet leuk en had m in ze buro gelegd. Hij ging de klas uit hij kwam terug en ik had m weer gepakt. Weer zelfde verhaal, hij weer weg, ik weer pakken, hij terug heeeeeeeeeel kwaad heel erg schreeuwen, weer gepakt, hij weer weg, komt ie terug was ie weer weg, Nou toen ging hij uit ze tent. Hij pakte mijn tas en schreeuwede dat ik eruit moest. Hij gooide mijn tas in me gezicht (ja ik was heel erg haalde t bloed onder hun nagels vandaan) ik schopte hem toen en duwde tafel tegen hem aan, toen gooide ik nog een stoel tegen hem aan. HIj achter mij aan renne....

ik heb eens van een juffrouw een klassenboek recht in me gezicht gekregen omdat ik heel brutaal was. IK schold ze gerust uit en zei op alles NEE. ze zei toen echt van 'Je moet nu echt het lokaal verlaten anders doe ik je wat' waarop ik toen zei 'doe maar wat je niet laten kunt ik ben heus niet bang' toen pleurde ze dus dat boek in me face, toen stond ik op en gooide hem terug en gooide alles van haar buro, toen kwam ze achter me aan en de directeur op de gang hield haar tegen.

ik heb me mentor heel vaak uitgescholden voor klootzak, idioot, psychisch gestoorde en etterbak. Hij zei altijd als hij kwaad was 'ik schors je!' zei ik altijd van 'doe maar beter als bij jou in de klas klojo' ik was éct heel erg...

ik ben nu gelukkig erg veranderd, sta zelf voor de klas int speciaal onderwijs dus...ik kan me niet meer voorstellen om zon grote bek te geven tegen mijn docenten nu. Natuurlijk zeg ik nog weleens 'ja dag of nee' maar woorden als klootzak of rot op durf ik echt niet meer te zeggen.

maar echt, dit was nog maar een paar voorbeeldjes, ik heb zoveel ergs uitgehaald, en het gekke was dat ze altijd bleven zeggen van 'je bent een aardige slimme meid, laat dat gedrag toch!' maar ja, toen was ook nog niet bekend dat ik ADHD had, wat wel werd vermoed, maa goed......

ik was ook echt gewoon onwijs bekend daar als het bijdehandte kreng...de hele klas lachtte altijd om me en als ik eruit moest werd er van alle kanten geroepen 'Ga! Ga! nee blijf! blijf! bluf dan om te blijven zitten! en oh wat was ik beinvloedbaar ik bleef altijd zitten..

een leraar is zelfs zo wild geworden dat hij tegen me stoel trapte, ik werd toen boos en pleurde toen me boek naar ze hoofd, ik schrok er zo van dat ik automatisch richting directie rende, hij rende achter mij aaan greep me helaas en gooide me tegen de deur aan, de deurklink viel ter plekke op de grond. TOen heb ik m echt verrot gescholden voor 'Arrogante klootzak! Ik weet waar je woont ik steek je huis in brand!' toen stopte ie en is hij gewoon jankend weggelopen.

als ik de gang opmoest schopte ik een heissa niet te kort. Het deed gewoon een half uur voor ik écht de gang opging. En als ik dna op de gang zat ging ik voor de ramen springen of heel hard zingen, net zolang totdat ik gehaald werd door de directie.

ik heb eens aan het alarm van de school gezeten, heeft de school paar honderd guldens gekost, alarmcentrale moest erbij komen.

echt raar, ik zag leraren niet als leraren. Of mensen die mij iets konden leraren en eigenlijk ook maar gewoon gevoelige mensen waren. Ik zag leraren echt als doelwitten, mensen die ik volledig kon terroriseren, ik kon zo ver gaan als ik wou, ik had zon scheit aan ze.....kon me niks schelen of ze me echt grepen en hard tegen een deur knalde of dat t ze wel lukte om mij eruit te krijgen. Gewoon dat brutaal zijn, ja zo was ik gewoon echt. Is ook paar keer internaat opgebeld enzo, serieus...maar goed tot aan de examenstunt aan toe was ik niet te harden.

zoals je ziet ik was vreselijk.
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?

Laatst gewijzigd op 01-04-2003 om 14:04.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 14:00
poesiefox
poesiefox is offline
Zeg Helpmeplease, was jij niet die persoon die op psych. een zelfmoordpoging aankondigde, en vervolgens niets meer van zich liet horen?

Weet jij wel hoe ongerust je veel mensen toen hebt gemaakt?

sjeesis, wat ben ik blij dat je er nog bent.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 14:08
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 01-04-2003 @ 15:00:
Zeg Helpmeplease, was jij niet die persoon die op psych. een zelfmoordpoging aankondigde, en vervolgens niets meer van zich liet horen?

Weet jij wel hoe ongerust je veel mensen toen hebt gemaakt?

sjeesis, wat ben ik blij dat je er nog bent.
nou ik dacht t even niet, dan wil ik graag die link...

ik wil nooit zelfmoord plegen hoor...zou t al helemala niet aankondigen ik weet dat dat verboden is. Oke op school was ook alles verboden hield ik me ook niet aan........hihi maar nee dat was ik volgens mij echt niet hoor!
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 14:51
m@rie
m@rie is offline
We hebben een keer alle leraren/leraressen in het klassenboekgezet + wat we van hun vonden. (lul, lelijk wijf enz.enz.) Dat kon de directeur niet echt waarderen

We hebben een keer een natuurkunde stagaire aan het janken gekregen door haar steeds na te praten en een grote bek te geven.
Tijdens een Duitse les steeds kuchen en hoesten terwijl we (suffe) Duitse liedjes aan het luisteren waren..

Dit was allemaal in de 1e t/m 3e. Ik schold/scheld leraren nooit in hun gezicht uit, maar geef wel eerlijk mijn mening.
(1)Als een leraar bijvoorbeeld vraagt: wat vind je van mijn vak? Zeg ik gewoon: Het is dat ik er heen moet maar ik vind er echt niks aan.
(2)Leraar: nou allemaal jullie bekken houden .
Ik: Nou, nou...bekken houden...??
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 14:57
Zaza123
Avatar van Zaza123
Zaza123 is offline
* geen commentaar *
__________________
---Ofcourse I'd like to meet your parents........................In the year 2017! :P ---
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 15:16
m@rie
m@rie is offline
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 18:33
light fighter
light fighter is offline
wat ik nog meer heb gedaan

grote mond geven tot de leraar boos word en dan midden in zijn gezicht uitlachen "haal die rot grijns van je kop"

spijbelen en dan net zo vaak tot ze een keer argwaan krijgen. mij missen ze niet ze zijn me liever kwijt dan rijk.

overal tegen in gaan ookal ben je het met ze eens en dat echt lang vol houden vinden ze leuk.....
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 19:21
Verwijderd
Op de middelbare had ik een docent godsdienst, en die vent kon er niet tegen als er tassen in het gangpad tussen de tafels lagen.
Daar legden wij dus altijd onze tassen neer. Die man werd daar altijd zoooooooooo nerveus van, dan ging ie stotteren en staan trillen. dat was echt grappig.
Later heb ik nog eens gehoord dat ie een kind had doodgereden met de auto en dat ie daardoor zou nerveus, schrikachtig en trillerig was. Op zo'n moment voel je je wel een beetje lullig dat je die man al die tijd zo hebt lopen pesten.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 22:01
Stff
Avatar van Stff
Stff is offline
bij NL vorig jaar, voordat de leraar er was hele klas lokaal overhoop gehaald, geen tafel stond meer recht

bij GD vorig jaar, je kan beter vragen wat we niet deden

vorig jaar heeft een vriend van me een EI tegen een schoolbord aangegooid
of met zo een lucht-toeter in de klas
__________________
Mess with the Best, Die Like the Rest | | Suus, Chelle, Linds, Marte, Daphne & Anne | | What the Eyes See and the Ears Hear the Mind Believes
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-04-2003, 22:28
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
dit schoot mij ook weer te binnen. Een nieuwe maatschappijleraar in de derde was écht niet goed, die vent was va ngeen kant gezond en leek echt niet op een leraar.

Die lessen gingen nergens over, werd alleen maar tegen ons geschreeuwd en vooral tegen mij omdat ik het ergst was. Toen werd hij zooooo gek van mij dat hij op me tafel en sloeg en met een heel verwilderd hoofd riep van 'Strafwerk schrijven! whaaa nu!!! whaa!' dat whaaa van hem was een uiting van gekheid, toen viel ik dus echt van me stoel inclusief rest van de klas van het lachen. Hij bleef rammen en schreeuwen schrijven! ik zo 'maar meneer geef dan een blaadje!''zegt die gek 'Nee! je gaat nú schrijven, nu! nu! nu! op je tafel! ik moet luisteren! nu!!!'

nou echt toen ben ik gewoon anar de directie gerend want hij werd écht gek, ik mocht geen blaadje pakken en kreeg er geen maar moest wel schrijven??? op me tafel zeker!? nou goed die man is ook ontslagen hoor, niet alleen daarom, gaf gewoon totaal geen les. Die gozer was echt niet taai.


en dan nog iets, was ook wel lullig eigenlijk.

we zaten bij engels en die leraar was helemaal geflipt door ons, de les was net 4 minuten begonnen ofzo en hij was al he le maal gek van ons. Hij slaan op de tafel en schreeuwen tegen ons. Dus iedereen stil en nou ja hij zei van 'Ik wil nu dat t stil is! en als je een serieze vraag hebt steek je je vinger op!' Is dat duidelijk!!! hele klas heel braaf 'Ja meneer van dam'

dus hij met een rood hoofd zitten, helemaal nahijgend van woede en ik steek me vinger op hij heeel gestresst 'ja!!' ik zo
' meneer mogen we gaan?' nou ik zweer t die hele klas proestte het uit, iedereen lag vlak en die vent ging toch over ze zeik. Toen werd ie zo gek toen stond ie op, liep ie naar me toe, sleurde mij gewoon uit me stoel en trok me mee naar het raam. Toen wees hij naar de overkant naar een andere school, hij had me echt in me nek vast en schreeuwde in me oor 'Als jij je niet heel snel gedraagt mevrouw dan gooi ik jou het raam uit naar die andere school! misschien hebben ze daar zin in asociale types! duidelijk!' ik rukte me toen los en zei nog zo bijdehand ook 'Misschien wel omgekeerd? misschien hebben ze daar wel zin in een gestoorde die zichzelf leraar noemt? Toen heeft ie me dus écht het lokaal uigerukt richting de gang en pleurde me zowat die trap af, iedereen kwam naar buiten van zijn getier......jeetje ik ben toen 2 dagen geschorst..

en dan nog iest grappig (ja heb vele meegemaakt) onze wiskunde leraar meneer storm, hele gestoorde man die echt geen les kon geven was altijd heel gestoord en gestresst. Dus telkens als hij probeerde uit te leggen gingen wij met ze alleen erdoor heen met 'aha, oh ja, ja hmhm, ja, aha, wat hoe? hm ja ja, oooh' en dat achter elkaar. Op een gegeven moment werd hij zo crazy van ons, toen stapte hij gewoon via zijn buro op de tafels en liep zo naar achter om ons te grijpen en dat óp de tafels....dus toen hij bij mijn tafel kwam haha heb ik me tafel in 1 ruk naar achter getrokken, juist, hij viel......niet zon beetje ook. Nou daar lag hij dan, wij heel lullig 'storm op ze bek, storm op ze bek, storm storm storm op ze bek!' En gewoon lachen en hij gillen, ging hij naar de directie, die man hebben we noooooooooit meer teruggezien vanaf die middag heel vaag.
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 23:00
ActaniA
ActaniA is offline
de goudvis van de leraar verzopen
__________________
Fleminisme voor een gouden toekomst. Ein Volk Ein Reich Ein Flem!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 17:05
malibubarbie
Avatar van malibubarbie
malibubarbie is offline
Ik zal wel weer heel erg commentaar krijgen maar:
Waarom willen jullie leraren en leraressen aan het huilen krijgen?! Ik kan daar de lol echt niet van in zien hoor! Ik zou me echt kapot schamen als een leraar of lerares door mij ging huilen!Stel je eens voor dat bijvoorbeeld je moeder of vader voor de klas zou staan. Zou je het dan leuk vinden als al die kinderen haar uitscholden, of zelfs sloegen?!
Er zijn al zo weinig leraren! Willen jullie daar nog minder van maken ofzo?! Kijk een geintje is leuk, maar bij sommige verhalen zet ik echt ernstige vraagtekens.
Als je al die leraren toch zo erg haat; blijf dan lekker thuis, of doe een schriftelijke LOI-cursus ofzo!
__________________
Birds do it, bees do it. Even educated fleas do it... Let's do it, let's fall in love
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 17:35
sportbabe
Avatar van sportbabe
sportbabe is offline
In groep 8 hadden we een stagaire, ik geloof dat ze Saskia heette, en ze had een vriend: Wim. Nou, toen moesten ik en nog een paar mensen binnenblijven voor strafwerk in de pauze. Maa ze maakt 1 grote fout: dr was geen surveillant voor ons. Dus wij kalkten het hele bord onder met 'wim', en we hebben de hele klas volgeplakt met van die gele post-it briefjes, met daarop 'wim'. Verder nog a4tjes overal opgehangen etc etc. Ze kwam na de pauze de klas in en ze was kwaaaaaaaad!!! Maar een stagaire moch niemand naar de directeur sturen. We moesten het opruimen en hebben er daarna nooit meer wat van gehoord.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 20:21
Verwijderd
Op de basisschool in groep 4 kregen we een nieuwe lerares die absoluut geen les kon geven, en rare straffen had zoals onder je tafel gaan zitten. Wij gingen toen altijd een grote mond geven, nooit opletten, om de beurt naar de wc met de hele klas. Toen ze aankondigde dat ze weg ging gingen we juichen en klappen met z'n allen. We hadden toen zo'n afscheidsboek gemaakt en ik had er in geschreven dat ik haar absoluut niet ging missen.

In de 2e klas hadden we vanaf het begin van het jaar een invalster voor aardrijkskunde omdat er een leraren te kort was.
We gingen haar vet pesten omdat ze lelijk was en een paardenbek had. Ze kon ook absoluut geen les geven. Na een half jaar was ze weg.

In de 3e hadden we een oud vrouwtje als lerares, ze was echt ontzettend aardig, maar ze lette niet al te goed op.
Bij repetities hadden we altijd de boeken op de grond open of op schoot, of je had je tas op tafel en daar je boek voor. Ze zag het niet. En als we met z'n allen geen zin hadden om de repetitie te maken of als we hem slecht hadden gemaakt gaven een paar haar een knuffel en kregen we uitstel of mochten we het opnieuw doen.

Ook in de 3e hadden we nog tekenen. En steeds als de lerares het lokaal uit ging (wat nogal vaak voorkwam en lang duurde) gingen we altijd met viltstiften, potloden, kneedgummen en vanalles en nog wat gooien. Ze kon alleen nooit iemand betrappen (op 1x na) dus kon ze ook geen straf uitdelen.

Nog in de 2e: we hadden altijd ruzie met onze wiskunde leraar, altijd een grote mond, veel kletsen, niet opletten en een keer was ie zo boos dat z'n stem helemaal oversloeg en dat ie bijna moest huilen. Zo kwaad had ik nog nooit iemand gezien.
In de 3e klas hadden we trouwens voor het 3e jaar achtereenvolgens van hem les en dat was echt supergezellig, eigenlijk is hij heel aardig.

In de 3e vertelde m'n aardrijkskunde leraar dat zijn dochterje een zandbak had maar er niet meer in speelde. Ik zei tegen de gasten naast en achter me, "Nee, nu schijt ze er in", heel de klas hoorde het. Hij zo, "wat zei je?" ik zo, "eh, niks.."
Hij zei toen, "oh, oke." Hij kan echt niet boos worden en ook geen straf geven, echt zo'n mietje was het.

Nu in de 4e krijgen we het voor elkaar bij Duits altijd te praten en nooit ons huiswerk te maken, en hij altijd semi-boos worden. Volgens mij geeft hij er nog niks om ook. Ook in slaap vallen en grote briefjes met 'Duits is saai' er op geeft hij niet om.

En bij natuurkunde kunnen we de leraar altijd in het begin van de les de kast op jagen en zorgen dat hij ons aan het eind van de les toch weer aardig vind.

Het klinkt eigenlijk allemaal veel erger dan het is.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 07:14
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Citaat:
malibubarbie schreef op 05-04-2003 @ 18:05:
Ik zal wel weer heel erg commentaar krijgen maar:
Waarom willen jullie leraren en leraressen aan het huilen krijgen?! Ik kan daar de lol echt niet van in zien hoor! Ik zou me echt kapot schamen als een leraar of lerares door mij ging huilen!Stel je eens voor dat bijvoorbeeld je moeder of vader voor de klas zou staan. Zou je het dan leuk vinden als al die kinderen haar uitscholden, of zelfs sloegen?!
Er zijn al zo weinig leraren! Willen jullie daar nog minder van maken ofzo?! Kijk een geintje is leuk, maar bij sommige verhalen zet ik echt ernstige vraagtekens.
Als je al die leraren toch zo erg haat; blijf dan lekker thuis, of doe een schriftelijke LOI-cursus ofzo!
Ik ben het helemaal met je eens. Je leest nu allemaal trotse verhalen 'Ik heb gevochten met mijn leraar' en 'Hij ging huilen' enz. Ik vind het allemaal zwaar belachelijk.
Ik ben echt niet superbraaf op school maar je leraar van je tafel afgooien is echt een rotstreek. Of laxeermiddel in je lerares' koffie doen. Dan ben je ook zielig, zeg!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 13:26
makita
makita is offline
Citaat:
Jetteke schreef op 06-04-2003 @ 08:14:
Ik ben het helemaal met je eens. Je leest nu allemaal trotse verhalen 'Ik heb gevochten met mijn leraar' en 'Hij ging huilen' enz. Ik vind het allemaal zwaar belachelijk.
Ik ben echt niet superbraaf op school maar je leraar van je tafel afgooien is echt een rotstreek. Of laxeermiddel in je lerares' koffie doen. Dan ben je ook zielig, zeg!

jaa jullie hebben gelijk, maar toen ik op de middelbare school zat ( ben er twee jaar weg) dacht ik helemaal niet aan wat je eigenlijk met zo'n leraar doet. Ik was gewoon lekker aan het puberen en de klas vond het geweldig leraren op de kast te jagen. kijken wie het verste durfte gaan enzo. Nu schaam ik me soms best wel. Ik heb vrienden die nu lerarenopleiding doen en dan merk je pas wat het met zo'n persoon doet. Maar ik deed het niet om stoer te zijn ofzo. Ik was echt zo'n puber die over tegenin ging en alles deed wat niet mocht en juist alles niet deed wat moest weet je. Maar ik praat het niet goed hoor.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 13:56
kissssssss
kissssssss is offline
Ik ben niet zo lullig eigenlijk.
het lulligste wat ik heb gedaan, is cola over het hoofd van de congierce gooien. Werd niet gewaardeerd (nogal wiedes ) maar ach, je moet wat doen tegen de verveling
__________________
Groetjes kissssssss
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 13:57
kissssssss
kissssssss is offline
Citaat:
malibubarbie schreef op 05-04-2003 @ 18:05:
Ik zal wel weer heel erg commentaar krijgen maar:
Waarom willen jullie leraren en leraressen aan het huilen krijgen?! Ik kan daar de lol echt niet van in zien hoor! Ik zou me echt kapot schamen als een leraar of lerares door mij ging huilen!Stel je eens voor dat bijvoorbeeld je moeder of vader voor de klas zou staan. Zou je het dan leuk vinden als al die kinderen haar uitscholden, of zelfs sloegen?!
Er zijn al zo weinig leraren! Willen jullie daar nog minder van maken ofzo?! Kijk een geintje is leuk, maar bij sommige verhalen zet ik echt ernstige vraagtekens.
Als je al die leraren toch zo erg haat; blijf dan lekker thuis, of doe een schriftelijke LOI-cursus ofzo!
Ik zou met liefde thuisblijven
komt er alleen een telefoontje van school ... je bent immers leerplichtig
__________________
Groetjes kissssssss
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 15:55
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 01-04-2003 @ 15:00:
Zeg Helpmeplease, was jij niet die persoon die op psych. een zelfmoordpoging aankondigde, en vervolgens niets meer van zich liet horen?

Weet jij wel hoe ongerust je veel mensen toen hebt gemaakt?

sjeesis, wat ben ik blij dat je er nog bent.
heey poesiefox,
dat was niet helpmeplease maar needs-help...
ja, hij (niet zij) heeft nog steeds niet gereageerd, en 'k maak me best wel zorgen.
xxxxxxxx
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 17:08
kissssssss
kissssssss is offline
lijkt me nergens voor nodig
ik zit zelf ook niet super in mijn vel en heb ook een zelfmoordpoging gedaan
nou geloof me als je er zó erg doorheen zit, kondig je niet aan dat je een zelfmoordpoging gaat doen

dit zeg ik niet om lullig of bot te doen, maar om jullie gerust te stellen
__________________
Groetjes kissssssss
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:45.