Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2003, 22:12
Atje85
Atje85 is offline
T is gewoon allemaal de schuld vd overheid
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-08-2003, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Che Guevara schreef op 19-08-2003 @ 22:35:
Wie zegt dat de dood geen beloning is? Immers, na de dood begint het ware leven van de mens, in het hiernamaals. Althans, dat zou je kunnen verdedigen.
dan hebben we iig de zekerheid dat de hemel blank is
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 16:26
Kubstudent
Avatar van Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef op 20-08-2003 @ 17:23:
dan hebben we iig de zekerheid dat de hemel blank is
Ik denk dat je het hebt over het christendom... maar wist je dat er ook gekleurde mensen christenen zijn??

De moslims, als ik het me goed herinner van de middelbare school tenminste, hebben het ook over een hiernamaals...

En, volgens mij het hindoeïsme, heeft het zelfs over de zeven hemelen, en de zeven hellen...
__________________
Spead my words like a preacher! Cut the crap! Get the slap!
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 16:26
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 19-08-2003 @ 22:35:
Wie zegt dat de dood geen beloning is? Immers, na de dood begint het ware leven van de mens, in het hiernamaals. Althans, dat zou je kunnen verdedigen.
Ja...en je zou ook kunnen verdedigen dat een appel eigenlijk een peer undercover is...
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 16:27
Kubstudent
Avatar van Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 20-08-2003 @ 17:26:
Ja...en je zou ook kunnen verdedigen dat een appel eigenlijk een peer undercover is...
Als ik een paar flesjes bier op heb... lukt dat...
__________________
Spead my words like a preacher! Cut the crap! Get the slap!
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 21:00
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Kubstudent schreef op 20-08-2003 @ 17:27:
Als ik een paar flesjes bier op heb... lukt dat...
na een paar flessen al?
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 20-08-2003 @ 17:26:
Ja...en je zou ook kunnen verdedigen dat een appel eigenlijk een peer undercover is...
In theorie wel. Geen standpunt is te gek om te verdedigen, kijk maar naar de VVD
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 10:20
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 21-08-2003 @ 11:17:
In theorie wel. Geen standpunt is te gek om te verdedigen, kijk maar naar de VVD
**Zucht** Of naar de SP of GL
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Assasin schreef op 21-08-2003 @ 11:20:
**Zucht** Of naar de SP of GL
Een beetje ironie is ook niet aan jou besteed hè.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 10:58
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 21-08-2003 @ 11:40:
Een beetje ironie is ook niet aan jou besteed hè.
Nee niet echt.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 14:26
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 21-08-2003 @ 15:12:
In plaats van dit te vermelden had je de tweede post ook gewoon weg kunnen halen.
Waar heb je het over?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 22:52
Atje85
Atje85 is offline
Leefbaar Rotterdam wil nu dat er een maximum ofzo wordt ingesteld voor t aantal allochtonen dat de stad binnenkomt(omdat die vaak werkloos etc. zijn)
En ze willen dat Nederlanders en geintegreerd allochtonen de stad niet verlaten.

Wel jammer dat ze niet doorhebben dat allochtonen steeds vaker hoger opgeleid zijn en beter geintegreerd(ik heb t nu dus over de laaste generatie)
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 09:27
Rechts=oke!!!
Rechts=oke!!! is offline
in welk jaar zullen we veranderen in een moslimstaat?

das pas de perfecte multiculturele samenleving
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Rechts=oke!!! schreef op 23-08-2003 @ 10:27:
in welk jaar zullen we veranderen in een moslimstaat?

das pas de perfecte multiculturele samenleving
Ik heb gehoord, precies de oudjaarsnacht van 2004 op 2005, INEENS hele democratie weg
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 11:03
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-08-2003 @ 11:55:
Ik heb gehoord, precies de oudjaarsnacht van 2004 op 2005, INEENS hele democratie weg
vallah billah?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 11:08
NN
NN is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 22-08-2003 @ 23:52:
Leefbaar Rotterdam wil nu dat er een maximum ofzo wordt ingesteld voor t aantal allochtonen dat de stad binnenkomt(omdat die vaak werkloos etc. zijn)
En ze willen dat Nederlanders en geintegreerd allochtonen de stad niet verlaten.

Wel jammer dat ze niet doorhebben dat allochtonen steeds vaker hoger opgeleid zijn en beter geintegreerd(ik heb t nu dus over de laaste generatie)
Gaat de LeefbaarRotterdam dan bij alle toegangswegen van de gemeente voorkomen dat een allochtoon binnenkomt of een autochtoon naar buiten gaat? Kunnen ze beter een Berlijnse muur om de stad heen zetten.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 11:15
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
NN schreef op 23-08-2003 @ 12:08:
Gaat de LeefbaarRotterdam dan bij alle toegangswegen van de gemeente voorkomen dat een allochtoon binnenkomt of een autochtoon naar buiten gaat? Kunnen ze beter een Berlijnse muur om de stad heen zetten.
Nee, via t gemeentehuis, inschrijving uitschrijving weet je wel
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 11:36
NN
NN is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-08-2003 @ 11:55:
Ik heb gehoord, precies de oudjaarsnacht van 2004 op 2005, INEENS hele democratie weg
Maar beste xenofoben wees niet bang, want zodra Nederland haar democratie verliest (lees: de Pro-Amerikaanse Balkenende kwijtraakt) valt George Bush wel binnen.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 11:58
michael1
michael1 is offline
Als hij mij kan verlossen van die schreeuwende stampvoetende god aanbiddende staccatio uitgeschreeuwde gods verheerlijker Ganees , die elke ochtend om 6 uur hinkstapspringend op mijn plafond loopt te dreunen , ceremonies uitvoerend , tegen elkaar op schreeuwend , die niet reageert op aanbellen , briefjes of klachten bij de woning bouw.
In feite heel de portiek terroriseert en zwaar onaangepast gedrag vertoont jaren achter elkaar , zonder ook maar een dag te werken , maar van s' ochtend 6 uur tot snachts uren god meent toe te moeten schreeuwen . dwars door muren , vloeren en plafonds.
Dan heb je mijn zegen.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 13:15
Rechts=oke!!!
Rechts=oke!!! is offline
Citaat:
michael1 schreef op 23-08-2003 @ 12:58:
Als hij mij kan verlossen van die schreeuwende stampvoetende god aanbiddende staccatio uitgeschreeuwde gods verheerlijker Ganees , die elke ochtend om 6 uur hinkstapspringend op mijn plafond loopt te dreunen , ceremonies uitvoerend , tegen elkaar op schreeuwend , die niet reageert op aanbellen , briefjes of klachten bij de woning bouw.
In feite heel de portiek terroriseert en zwaar onaangepast gedrag vertoont jaren achter elkaar , zonder ook maar een dag te werken , maar van s' ochtend 6 uur tot snachts uren god meent toe te moeten schreeuwen . dwars door muren , vloeren en plafonds.
Dan heb je mijn zegen.
ergens moet n begin zijn he
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 13:15
Verwijderd
Citaat:
michael1 schreef op 23-08-2003 @ 12:58:
Als hij mij kan verlossen van die schreeuwende stampvoetende god aanbiddende staccatio uitgeschreeuwde gods verheerlijker Ganees , die elke ochtend om 6 uur hinkstapspringend op mijn plafond loopt te dreunen , ceremonies uitvoerend , tegen elkaar op schreeuwend , die niet reageert op aanbellen , briefjes of klachten bij de woning bouw.
In feite heel de portiek terroriseert en zwaar onaangepast gedrag vertoont jaren achter elkaar , zonder ook maar een dag te werken , maar van s' ochtend 6 uur tot snachts uren god meent toe te moeten schreeuwen . dwars door muren , vloeren en plafonds.
Dan heb je mijn zegen.
Als diezelfde personen/partij wat zou(den) kunnen doen aan de plaatselijke white trash die het in hun hoofd halen om 1 uur 's nachts keiharde gabber te draaien, dan heb je mijn zegen.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef op 22-08-2003 @ 23:52:
Leefbaar Rotterdam wil nu dat er een maximum ofzo wordt ingesteld voor t aantal allochtonen dat de stad binnenkomt(omdat die vaak werkloos etc. zijn)
En ze willen dat Nederlanders en geintegreerd allochtonen de stad niet verlaten.

Wel jammer dat ze niet doorhebben dat allochtonen steeds vaker hoger opgeleid zijn en beter geintegreerd(ik heb t nu dus over de laaste generatie)
Was er maar een maximum aan dorpsgekken in de Rotterdamse gemeenteraad. Een maximum van nul, wel te verstaan.
Als datzelfde LR nu eens met structurele plannen zou komen om ontspoorde allochtonen op het rechte pad te houden/helpen, dan zou dat veel meer oplossen dan dit achterlijke, nee, nazistische plan. Maar goed, je bent een roepende in de woestijn als je dit soort goede raad verkondigt.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 13:35
Michaël Rikken
Michaël Rikken is offline
Er bestaan twee soorten allochtonen. Je hebt primitieve allochtonen: Marokkanen, Turken.

Je hebt beschaafde allochtonen: Grieken, Spanjaarden, Italianen.

Marokkanen en Turken zorgen voor problemen, de rest niet!!!!!!1
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 13:36
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Michaël Rikken schreef op 23-08-2003 @ 14:35:
Er bestaan twee soorten allochtonen. Je hebt primitieve allochtonen: Marokkanen, Turken.

Je hebt beschaafde allochtonen: Grieken, Spanjaarden, Italianen.

Marokkanen en Turken zorgen voor problemen, de rest niet!!!!!!1

Schooltype/studierichting Gymnasium


5 posts waarvan er 3 verwijderd.... hmm ban???

Laatst gewijzigd op 23-08-2003 om 13:39.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Michaël Rikken schreef op 23-08-2003 @ 14:35:
Er bestaan twee soorten allochtonen. Je hebt primitieve allochtonen: Marokkanen, Turken.

Je hebt beschaafde allochtonen: Grieken, Spanjaarden, Italianen.

Marokkanen en Turken zorgen voor problemen, de rest niet!!!!!!1
Je vergeet de Antillianen en Surinamers
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef op 23-08-2003 @ 14:36:
Schooltype/studierichting Gymnasium
Ja, het gymnasium is ook niet meer wat het was. Zelf ìk heb een gymnasiumdiploma, kun je nagaan.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 13:39
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 23-08-2003 @ 14:37:
Ja, het gymnasium is ook niet meer wat het was. Zelf ìk heb een gymnasiumdiploma, kun je nagaan.
Dat zegt genoeg
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 14:05
Prea|K
Avatar van Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 23-08-2003 @ 14:18:
Was er maar een maximum aan dorpsgekken in de Rotterdamse gemeenteraad. Een maximum van nul, wel te verstaan.
Als datzelfde LR nu eens met structurele plannen zou komen om ontspoorde allochtonen op het rechte pad te houden/helpen, dan zou dat veel meer oplossen dan dit achterlijke, nee, nazistische plan. Maar goed, je bent een roepende in de woestijn als je dit soort goede raad verkondigt.
LOL! Ontspoorde SPer ofzo?

En maar geld inpompen in de integratie/curussen en al die andere troep wat geen moer helpt. WORDT EENS WAKKER! Waar jij het over hebt zijn we al 20 jaar mee bezig maar ze willen zich schijnbaar niet aanpassen, moet je 10 000 euro krijgen om de behoefte aan Nederlands te leren te stimuleren?

Maar negeer het lekker dat de criminaliteit in Rotterdam 99% van allochtoonse afkomst is. Die gasten kunnen Nederlands, had je toch gezien bij de afgelopen demonstratie in Amsterdam? En maar Nederlandse schelden tegen de politie of ander in hun ogen vijandelijke organisaties.

Ipv dat ze nou een maximum allochtonen in bepaalde wijken pleuren zodat ze zich automatisch integreren, nee ze gaan massaal in een bepaalde wijk verhuizen en daar maar de boel terroriseren.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 14:11
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 23-08-2003 @ 15:05:
LOL! Ontspoorde SPer ofzo?

En maar geld inpompen in de integratie/curussen en al die andere troep wat geen moer helpt. WORDT EENS WAKKER! Waar jij het over hebt zijn we al 20 jaar mee bezig maar ze willen zich schijnbaar niet aanpassen, moet je 10 000 euro krijgen om de behoefte aan Nederlands te leren te stimuleren?

Maar negeer het lekker dat de criminaliteit in Rotterdam 99% van allochtoonse afkomst is. Die gasten kunnen Nederlands, had je toch gezien bij de afgelopen demonstratie in Amsterdam? En maar Nederlandse schelden tegen de politie of ander in hun ogen vijandelijke organisaties.

Ipv dat ze nou een maximum allochtonen in bepaalde wijken pleuren zodat ze zich automatisch integreren, nee ze gaan massaal in een bepaalde wijk verhuizen en daar maar de boel terroriseren.
integratiecursussen bestaan pas 5 jaar.


Nee, ze worden gedwongen omdat ze een lage loon hebben om in goedkope woningen te gaan wonen(dus inallochtonenwijken in grote steden) maar er was een onderzoek dat veel van die mensen eigenlijk de grote stad uitwillen, maar dat dat niet lukt vanwege te weinig geld/woningen.
Dat terroriseren komt omdat ze integreren in die wijk.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 14:56
Rechts=oke!!!
Rechts=oke!!! is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 23-08-2003 @ 15:11:
integratiecursussen bestaan pas 5 jaar.


Nee, ze worden gedwongen omdat ze een lage loon hebben om in goedkope woningen te gaan wonen(dus inallochtonenwijken in grote steden) maar er was een onderzoek dat veel van die mensen eigenlijk de grote stad uitwillen, maar dat dat niet lukt vanwege te weinig geld/woningen.
Dat terroriseren komt omdat ze integreren in die wijk.
de meeste allochtonen komen eht land binnen en krijgen een huis van de overheid en de gemeente betaalt alles voor ze, dus ga aub niet zielig doen
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 14:59
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Rechts=oke!!! schreef op 23-08-2003 @ 15:56:
de meeste allochtonen komen eht land binnen en krijgen een huis van de overheid en de gemeente betaalt alles voor ze, dus ga aub niet zielig doen
whaha dat zijn politieke vluchtelingen en huis, t is een centrum

ze krijgen dus echt niet alles betaalt hoor whahaha grapjas
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 15:05
Prea|K
Avatar van Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 23-08-2003 @ 15:59:
whaha dat zijn politieke vluchtelingen en huis, t is een centrum

ze krijgen dus echt niet alles betaalt hoor whahaha grapjas
Nee dat zou nog mooi worden..
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 15:17
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 23-08-2003 @ 16:05:
Nee dat zou nog mooi worden..
hij zegt dat ze alles krijgen, ik ontken dat.

ik zeg niet dat ze veel krijgen, t hangt van t type af, of t een politieke is of gezinshereniging of trouwen of voor werk etc. daar kan je echt niet zomaar iets over zeggen en al helemaal niet dat ze veel van de Staat krijgen, dat is echt bullshit
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 15:18
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 23-08-2003 @ 14:18:
Maar goed, je bent een roepende in de woestijn als je dit soort goede raad verkondigt. [/B]
'Goedbedoeld' is iets anders dan 'goed'.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 15:28
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 19-08-2003 @ 21:46:
Probleem is dat veel immigranten op een gegeven moment uit zo'n azc moeten, en je kan ze moeilijk op straat zetten. Het is niet de schuld van de immigranten dat er zo weinig studentenwoningen zijn, ook al bezetten ze misschien mogelijke studentenwoningen.
En daar heb je het dus. Ze moeten uit een AZC. En we kunnen ze niet op straat zetten. Natuurlijk niet, maar wat komen ze hier eigenlijk doen? Ze spreken nauwelijks onze taal. Ze komen in hun eigen land niet om van de honger en worden niet gemarteld of gevangen gezet om hun politieke mening, ze komen hier omdat het hier zo fijn wonen is en wij zo open staan voor iedereen. En die mensen, die komen hier wonen, zitten eerst een jaar in een azc en krijgen daarna met voorrang een woning toegewezen op een mooie plek in de hoofdstad waar zoveel jonge nederlanders heen willen om te studeren of om van het leven in die mooie stad te genieten. De Nederlanders moeten 5 jaar op een wachtlijst staan en veel buitenlanders krijgen voorrang. En dat gebeurd regelmatig... nou vraag ik je.
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 15:31
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 23-08-2003 @ 15:59:
whaha dat zijn politieke vluchtelingen en huis, t is een centrum

ze krijgen dus echt niet alles betaalt hoor whahaha grapjas
Ik ken een aantal gezinnen uit Turkije die ook met voorrang een huis in Amsterdam oud Zuid hebben gekregen. En dat zijn alles behalve politieke vluchtelingen.
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 15:38
Prea|K
Avatar van Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 23-08-2003 @ 14:18:
Was er maar een maximum aan dorpsgekken in de Rotterdamse gemeenteraad. Een maximum van nul, wel te verstaan.
Als datzelfde LR nu eens met structurele plannen zou komen om ontspoorde allochtonen op het rechte pad te houden/helpen, dan zou dat veel meer oplossen dan dit achterlijke, nee, nazistische plan. Maar goed, je bent een roepende in de woestijn als je dit soort goede raad verkondigt.
Dat jij dermate bevooroordeeld bent dat dat in jouw ogen een synoniem is voor het weren van buitenlanders mag natuurlijk niet betekenen dat we de burgerrechten al bij voorbaat gaan inperken voor bepaalde groepen mensen.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 15:40
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
duyvel schreef op 23-08-2003 @ 16:31:
Ik ken een aantal gezinnen uit Turkije die ook met voorrang een huis in Amsterdam oud Zuid hebben gekregen. En dat zijn alles behalve politieke vluchtelingen.
Ja, zeker zo een gare kutflat in een oude allochtonenwijk.


Waarom zeik je niet over dat mensen met een hoog inkomen ofzo in bepaalde situaties eerder een huis toegewezen krijgen dan een ander??

Dat verschilt gewoon per geval en per huis, je kunt niet zeggen: zij en zij worden altijd voorgelaten en dan maar zitten janken.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Prea|K schreef op 23-08-2003 @ 15:05:
LOL! Ontspoorde SPer ofzo?

En maar geld inpompen in de integratie/curussen en al die andere troep wat geen moer helpt. WORDT EENS WAKKER! Waar jij het over hebt zijn we al 20 jaar mee bezig maar ze willen zich schijnbaar niet aanpassen, moet je 10 000 euro krijgen om de behoefte aan Nederlands te leren te stimuleren?

Maar negeer het lekker dat de criminaliteit in Rotterdam 99% van allochtoonse afkomst is. Die gasten kunnen Nederlands, had je toch gezien bij de afgelopen demonstratie in Amsterdam? En maar Nederlandse schelden tegen de politie of ander in hun ogen vijandelijke organisaties.

Ipv dat ze nou een maximum allochtonen in bepaalde wijken pleuren zodat ze zich automatisch integreren, nee ze gaan massaal in een bepaalde wijk verhuizen en daar maar de boel terroriseren.
Grmbl, word jij eens wakker. Wrijf de slaap eens uit je ogen man, ik heb toch al eerder gezegd dat die cursussen a., zoals Atje zegt, nog niet zo gek lang bestaan, en b. als ze niet in voldoende mate zouden helpen anders opgezet dienen te worden. Bovendien doel ik niet zozeer op integratiecursussen, maar meer op projecten die allochtone jongeren begeleiden. En die werpen wel degelijk hun vruchten af, mits ze uitgebreid worden en meer middelen tot hun beschikking krijgen.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Prea|K schreef op 23-08-2003 @ 16:38:
Dat jij dermate bevooroordeeld bent dat dat in jouw ogen een synoniem is voor het weren van buitenlanders mag natuurlijk niet betekenen dat we de burgerrechten al bij voorbaat gaan inperken voor bepaalde groepen mensen.
Weleens van ironie gehoord?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 15:47
Prea|K
Avatar van Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 23-08-2003 @ 16:42:
Grmbl, word jij eens wakker. Wrijf de slaap eens uit je ogen man, ik heb toch al eerder gezegd dat die cursussen a., zoals Atje zegt, nog niet zo gek lang bestaan, en b. als ze niet in voldoende mate zouden helpen anders opgezet dienen te worden. Bovendien doel ik niet zozeer op integratiecursussen, maar meer op projecten die allochtone jongeren begeleiden. En die werpen wel degelijk hun vruchten af, mits ze uitgebreid worden en meer middelen tot hun beschikking krijgen.
En waar wil je dat geld allemaal vandaan halen?

Ik denk dat we dat geld wel aan iets beters konden besteden en nu vooral in deze periode..
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 15:48
Verwijderd
Citaat:
duyvel schreef op 23-08-2003 @ 16:28:
En daar heb je het dus. Ze moeten uit een AZC. En we kunnen ze niet op straat zetten. Natuurlijk niet, maar wat komen ze hier eigenlijk doen? Ze spreken nauwelijks onze taal. Ze komen in hun eigen land niet om van de honger en worden niet gemarteld of gevangen gezet om hun politieke mening, ze komen hier omdat het hier zo fijn wonen is en wij zo open staan voor iedereen. En die mensen, die komen hier wonen, zitten eerst een jaar in een azc en krijgen daarna met voorrang een woning toegewezen op een mooie plek in de hoofdstad waar zoveel jonge nederlanders heen willen om te studeren of om van het leven in die mooie stad te genieten. De Nederlanders moeten 5 jaar op een wachtlijst staan en veel buitenlanders krijgen voorrang. En dat gebeurd regelmatig... nou vraag ik je.
Ze komen voor werk, dat ze in eigen land niet hebben omdat daar corrupte, incompetente leeghoofden aan de macht zijn. Als je de vluchtelingen''problematiek'' wilt oplossen, moet je eerst daar wat aan doen. Armoede ontvluchten is ook vluchten. Je kan het die mensen niet kwalijk nemen vind ik. Bovendien, de studentenhuisvestingproblematiek staat los van deze vluchtelingen, zoveel zijn dat er nu ook weer niet en studentenwoningen zijn vaak kamertjes waarin een gemiddeld Mediterraan gezinnetje niet kan leven.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Prea|K schreef op 23-08-2003 @ 16:47:
En waar wil je dat geld allemaal vandaan halen?

Ik denk dat we dat geld wel aan iets beters konden besteden en nu vooral in deze periode..
Iets beters? Je jankt toch zo dat allochtonen crimineel zijn? Dan los je op deze manier toch criminaliteit op?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 15:56
Prea|K
Avatar van Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 23-08-2003 @ 16:49:
Iets beters? Je jankt toch zo dat allochtonen crimineel zijn? Dan los je op deze manier toch criminaliteit op?
We hoeven daar helemaal geen geld in te stoppen, gewoon de straffen hoger in Nederland dan discrimineer je niemand en de echte raddraaiertjes zitten mooi voor 10 jaar in de cel. Weg criminaliteit.


Ja iets beters ja, wat dacht je van bejaarden/pensioen? Mensen die hard hebben gewerkt in Nederland maar in eindeloze wachtlijsten staan te wachten tot ze goed worden opgevangen?

Eigen bevolking laat je in de steek, maar de minderheden..
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 15:59
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 23-08-2003 @ 16:47:
En waar wil je dat geld allemaal vandaan halen?

Ik denk dat we dat geld wel aan iets beters konden besteden en nu vooral in deze periode..
Dan moet je ook niet zeiken dat ze niet naar integratiecursussen gaan en dergelijke, want zonder die dingen is t gewoon haast onmogelijk om te integreren voor de meeste nieuwelingen.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 16:00
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 23-08-2003 @ 16:56:
We hoeven daar helemaal geen geld in te stoppen, gewoon de straffen hoger in Nederland dan discrimineer je niemand en de echte raddraaiertjes zitten mooi voor 10 jaar in de cel. Weg criminaliteit.


Ja iets beters ja, wat dacht je van bejaarden/pensioen? Mensen die hard hebben gewerkt in Nederland maar in eindeloze wachtlijsten staan te wachten tot ze goed worden opgevangen?

Eigen bevolking laat je in de steek, maar de minderheden..
Pff, als t zo makkelijk was dan was t allang gedaan, helaas is t niet zo makkelijk!

Wat heeft dat nou met allochtonen te maken? Man, alles wat slecht gaat in dit land wijs je de allochtonen aan als oorzaak
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 16:01
Atje85
Atje85 is offline
Al die mensen die alles af zitten te zeiken op allochtonen zijn gewoon zulke schijterds dat ze hun mond niet open durven te doen tegen de eigen regering en de allochtonen maar afzeiken, terwijl echt niet alle problemen hier door allochtonen komen.

Toen t goed ging, waren die alloctonen hier toch ook
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 16:01
Prea|K
Avatar van Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 23-08-2003 @ 17:00:
Pff, als t zo makkelijk was dan was t allang gedaan, helaas is t niet zo makkelijk!

Wat heeft dat nou met allochtonen te maken? Man, alles wat slecht gaat in dit land wijs je de allochtonen aan als oorzaak
Waar lees jij allochtonen?

Helaas is het niet zo makkelijk want ze begrijpen daar in Den Haag nog steeds niet dat de straffen toch wel iets hoger mogen dan dat nu het geval is.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 16:05
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 23-08-2003 @ 17:01:
Waar lees jij allochtonen?

Helaas is het niet zo makkelijk want ze begrijpen daar in Den Haag nog steeds niet dat de straffen toch wel iets hoger mogen dan dat nu het geval is.
''eigen bevolking in de steek, minderheden niet''
T is al duidelijk dat jij allochtonen tot 2e rangsvolk rekent hier in NL. Waarom zouden ze dan moeten integreren als jij ze toch niet tot tzelfde volk/maatschappijcultuur rekent?


Ja straffen mogen hoger, maar lossen niet de criminaliteit voor een groot deel op, maar slechts voor een klein deel. Bovendien zijn volgens t ministerie de straffen in NL niet veel lager dan in een ander EU land.

Laatst gewijzigd op 23-08-2003 om 16:08.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 16:18
Verwijderd
Prea|K schreef op 23-08-2003 @ 16:56:

Citaat:
We hoeven daar helemaal geen geld in te stoppen, gewoon de straffen hoger in Nederland dan discrimineer je niemand en de echte raddraaiertjes zitten mooi voor 10 jaar in de cel. Weg criminaliteit.
De oorzaken van criminaliteit neem je daar echt niet mee weg hoor, als het zo simpel was...

Citaat:
Ja iets beters ja, wat dacht je van bejaarden/pensioen? Mensen die hard hebben gewerkt in Nederland maar in eindeloze wachtlijsten staan te wachten tot ze goed worden opgevangen?

Eigen bevolking laat je in de steek, maar de minderheden..
Wat heeft dat te maken met allochtonen? Het kabinet bezuinigt nu lieve schat, ze steken nergens geld in.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Proces Geert Wilders
Verwijderd
213 12-02-2010 14:49
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' ‎
Promillage
499 12-11-2007 18:22
Algemene schoolzaken Geen LONSDALE!
E Che Guevara
73 14-12-2004 21:56
Lifestyle LoNsDaLe
Paulo Nuñez
180 17-11-2004 13:21
Lifestyle Karl Kani...
Upke
88 30-05-2004 22:37
Lifestyle White power, steelo indo, fubu niggah wear and so on.
Verwijderd
105 18-05-2004 17:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:29.