Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2010, 22:55
Verwijderd
Nou Sann maar ik bedoelde het wel, leuker dán! Dat is dus bij deze gerectificeerd!

Laatst gewijzigd op 30-11-2010 om 23:02.
Advertentie
Oud 30-11-2010, 22:58
Verwijderd
Te laat, 5 minuten regel.
Oud 30-11-2010, 22:59
Rationeel
Rationeel is offline
bleh
Oud 30-11-2010, 23:01
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Maak muziek en lach, zorgen voor een and're dag!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 30-11-2010, 23:02
Verwijderd
Een goed vriendinnetje van me is een heet gingermeisje

/nutteloze informatie
Oud 30-11-2010, 23:02
Verwijderd
Over de Freggles gesproken:



Ik lig steeds in een deuk om dit filmpje

En het gingermeisje van gisteren had lang krullend haar, een prachtig figuur en niet teveel sproetjes. <3
Oud 30-11-2010, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Een goed vriendinnetje van me is een redelijk te doen gingermeisje.

/nutteloze informatie
Oud 30-11-2010, 23:03
Verwijderd
Mijn achternichtje is ook een hete ginger. Helaas ziet ze dat zelf niet en heeft haar haar bijna zwart geverfd :') Nu is ze een lelijk emo meisje met veel te donker haar voor haar huidskleur.
Oud 30-11-2010, 23:05
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Een semi-vriend van me ziet er uit als een lelijk gingermeisje

/nutteloze informatie
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 30-11-2010, 23:05
Verwijderd
Ik heb de mijne geleerd om 'r haar te verven met henna zodat haar natuurlijke haarkleur nog veel feller wordt
Oud 30-11-2010, 23:05
Verwijderd
Citaat:
-
Oud 30-11-2010, 23:07
Verwijderd
Gingerjochies zijn vaak maar raar. Vreemde snoeshanen.
Oud 30-11-2010, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Gingerjochies zijn vaak maar raar. Vreemde snoeshanen.
Ik las vreemde snorharen.
Oud 30-11-2010, 23:13
Allure
Allure is offline
Wat heb ik toch een hekel aan de columns van Joyce Roodnat. :')
Oud 30-11-2010, 23:13
Verwijderd
Citaat:
de mijne
Oud 30-11-2010, 23:13
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
volgens mij vind ik dit de leukste nozzman.

__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 30-11-2010, 23:13
Verwijderd
Ja, gingermannen zijn zelden knap. De meisjes zijn dan tenminste óf heel knap óf heel lelijk, maar de mannen zijn bijna allemaal een beetje mwa.

Al is het ook wel een kwestie van smaak, want die ene vriendin valt juist heel erg op roodharige mannen.
Oud 30-11-2010, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Wat heb ik toch een hekel aan de columns van Joyce Roodnat. :')
Joyce Roodnat is een gedrocht
Haar naam doet me denken aan menstruatievocht

- Sint
Ads door Google
Oud 30-11-2010, 23:14
Verwijderd
Ik had eerst ook 'getraind' in plaats van 'geleerd' staan!
Oud 30-11-2010, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Joyce Roodnat is een gedrocht
Haar naam doet me denken aan menstruatievocht

- Sint
Oud 30-11-2010, 23:15
Allure
Allure is offline
Haar teksten zijn echt afschuwelijk. En ze krijgt er nog voor betaald ook.
Oud 30-11-2010, 23:24
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ze had ook dat slechte interview met David Lynch.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 30-11-2010, 23:26
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Nou dat was voorstelling één.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 30-11-2010, 23:26
Verwijderd
Bedtijd, slaap lekker mensen.
Oud 30-11-2010, 23:27
Verwijderd
gouii hoi! ;d; dat was een prima scriptie bespreking in de kroeg
Advertentie
Oud 30-11-2010, 23:27
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
trusten sann! Brabant ftw jwz ntb!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 30-11-2010, 23:28
Verwijderd
Raar is dat altijd, als mensen die slecht zijn in hun werk toch een heel succesvolle carrière kunnen hebben. Die man van Marmaduke is ook zoiets, die stripjes van 'm zijn zo ongelooflijk niet-grappig en slecht getekend, maar toch worden ze al decennialang gepubliceerd.
Oud 30-11-2010, 23:29
Allure
Allure is offline
Citaat:
Raar is dat altijd, als mensen die slecht zijn in hun werk toch een heel succesvolle carrière kunnen hebben. Die man van Marmaduke is ook zoiets, die stripjes van 'm zijn zo ongelooflijk niet-grappig en slecht getekend, maar toch worden ze al decennialang gepubliceerd.
Ja, goed in slechtheid of zo.
Oud 30-11-2010, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Ja, goed in slechtheid of zo.
goed in ondernemen en verkopen > goed in illustreren
qua levensonderhoud
Oud 30-11-2010, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Ja, goed in slechtheid of zo.
Die mensen zijn vooral heel blind en volhardend, denk ik. De meeste mensen geven gewoon op als ze zien dat ze geen goede dingen maken, maar als iemand jarenlang waardeloze dingen maakt, ongeacht kritiek, en een heel bestand vol slechte dingen opbouwt, dan krijg je op den duur vanzelf wel iemand die erin geïnteresseerd is. Talent is optioneel, met vasthoudendheid kom je er ook.
Oud 30-11-2010, 23:32
Verwijderd
En wat egon zegt ook, ja.
Oud 30-11-2010, 23:33
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
goed in ondernemen en verkopen > goed in -random artistiek vakgebied- qua levensonderhoud
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 30-11-2010, 23:33
Verwijderd
Citaat:
gouii hoi! ;d; dat was een prima scriptie bespreking in de kroeg
je gaat gewoon met je scriptiebeoordelaar zitten zuipen?
Oud 30-11-2010, 23:34
Allure
Allure is offline
Citaat:
Die mensen zijn vooral heel blind en volhardend, denk ik. De meeste mensen geven gewoon op als ze zien dat ze geen goede dingen maken, maar als iemand jarenlang waardeloze dingen maakt, ongeacht kritiek, en een heel bestand vol slechte dingen opbouwt, dan krijg je op den duur vanzelf wel iemand die erin geïnteresseerd is. Talent is optioneel, met vasthoudendheid kom je er ook.
En dat zijn dan ook net de irritante types.
Oud 30-11-2010, 23:35
Verwijderd
Citaat:
En dat zijn dan ook net de irritante types.
Dat dan weer wel, ja.
Oud 30-11-2010, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Ik las vreemde snorharen.
In het kader van snorharen: mijn ouders hadden vroeger een zwarte kater met zwarte snorharen en opeens had-ie één felwitte snorhaar tussen al die gitzwarte snorharen zitten. Gedistingeerde kater was gedistingeerd.
Ads door Google
Oud 30-11-2010, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Raar is dat altijd, als mensen die slecht zijn in hun werk toch een heel succesvolle carrière kunnen hebben. Die man van Marmaduke is ook zoiets, die stripjes van 'm zijn zo ongelooflijk niet-grappig en slecht getekend, maar toch worden ze al decennialang gepubliceerd.
Dan heb je de film nog niet gezien! ;D;D
Oud 30-11-2010, 23:40
Verwijderd
He Noedel, ben jij al opgeschoten met je stedelijke monsters? Ik heb het plan om er vannacht en morgen aan te werken, maar ik zit nog steeds zo vastttttttttttttttt. Dus nu doe ik maar gestures en random objecten van m'n bureau, in de hoop dat ik zo op gang kom. Het is wel goed voor m'n schilderskillz op zich, maar echt nuttig voor de opdracht is het niet.
Oud 30-11-2010, 23:40
Verwijderd
Het is overigens een flesje Sovjet-era jodium. <3
Oud 30-11-2010, 23:41
Verwijderd
Citaat:
Dan heb je de film nog niet gezien! ;D;D
Ik zag daar de trailer van en daar moest ik een beetje van huilen.
Oud 30-11-2010, 23:41
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Hoe zit het eigenlijk met de deadline van die Artwedstrijd? Is die nog steeds hetzelfde?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 30-11-2010, 23:42
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Trouwens, dikke liefde voor Marmaduke.



Een hond op een skateboard.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 30-11-2010, 23:43
Verwijderd
Citaat:
je gaat gewoon met je scriptiebeoordelaar zitten zuipen?
uhm nee normaal gesproken wel maar hij moest helaas zijn lessen verplaatsen. we hadden onze besprekingen in een bijzonder goed speciaalbier/whiskey café maar ze hebben twee docenten dubbel gezet dus hebben we van hem weer les op school

dus van dit:
http://3.bp.blogspot.com/_wVOEE-Vd2E...erzoek_les.jpg

naar weer op school


maar het plan was om gewoon om in onze stamkroeg een beetje met zijn allen wat te typen enzo. Maar er kwamen allemaal tweedejaars en derdejaars bij zitten en toen was het te gezellig om te scriptie werken
Oud 30-11-2010, 23:48
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Trouwens, dikke liefde voor Marmaduke.

[afbeelding]


Een hond op een skateboard.
het is gewoon zo slecht dat het weer.. ik weet het niet. ik kan er niet om lachen maar..

dit is een naar gevoel
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 30-11-2010, 23:49
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
het is gewoon zo slecht dat het weer.. ik weet het niet. ik kan er niet om lachen maar..

dit is een naar gevoel
Het is fascinerend. Hij staat dagelijks in Amerikaanse kranten. Toen ik hem daar voor het eerst zag heb ik een lijst gemaakt van alles wat er slecht aan is. Dat duurde wel even.

En als je erop Googelt is dit de derde hit.

http://www.29-95.com/time-suck/comic...duke-explained
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 30-11-2010, 23:51
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Marmaduke is helping his owner-couple avoid a speeding ticket but is powerless to stop their nightmarish devolution into halfassed Picasso doodles.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 30-11-2010, 23:51
Verwijderd
marmaduke opa en oma hebben daar een grote plaat / poster van. Maar ja, die hebben een dierenpension, dat is ook de enige plek waar het misschien acceptabel is.
Oud 30-11-2010, 23:52
Verwijderd
Citaat:
Het is fascinerend. Hij staat dagelijks in Amerikaanse kranten. Toen ik hem daar voor het eerst zag heb ik een lijst gemaakt van alles wat er slecht aan is. Dat duurde wel even.

En als je erop Googelt is dit de derde hit.

http://www.29-95.com/time-suck/comic...duke-explained
Ha, die wilde ik ook nog linken Maar dat paste niet bij mijn gepaste treurnis om het bestaan van Marmaduke.
Oud 30-11-2010, 23:53
Verwijderd
Oud 01-12-2010, 00:03
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Hee Carn, ik ben nu bezig met The Goblet of Fire, en ik heb twee vragen over de morele integriteit van Hogwarts.
Spoiler
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:11.