Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2004, 22:46
masjul
masjul is offline
stel je voor:
je zoent met een meisje daarna praten jullie 3 maanden niet. je begint weer btje te ouwehoeren en jullie zoenen weer. daarna spanning over en weer en ja hoor: zoenen
daarna zoenen enzovoort enzovoort. na paar maanden zo door, komt het: ze gaat mee naar je huis en jullie hebben sex. hartstikke gezellig. jullie smsen af en toe, je vraagt of ze bij je langskomt, zij komt maar liegt tegen haar ouders, en is na een uurtje weer vertrokken, hierna is er nog steeds die spanning en na een paar weken ja hoor weer sex. hierna praten jullie 2 maanden niet met elkaar.
ik is in dit geval het meisje
na de laatste keer sex hebben we niet meer met elkaar gepraat, nog wel regelmatig gezien en gekeken.
ik ben dus nog steeds stapelgek om hem. hij heeft na mij geen ander meer gehad. de laatste keer dat k hem zag, praatte k met een vriend van hem en kwam hij er uit het niets bij staan, nix gezegt wel kijken. later sta k ergens anders, komt ie der weer aan, weer staan en alleen kijken.
als hij nou weer begint te ouwehoeren, en ik zou tegen hem zeggen dat k nog steeds stapelgek op hem ben, hoe zouden jullie reageren??? zou die mij ook nog leuk vinden ofzo? graag beetje advies dank u
__________________
close to the edge
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-01-2004, 22:55
Verwijderd
serieus geen flauw idee ik kan je niet verder helpen
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 23:05
forumganger
forumganger is offline
ahja het zeggen zeker dan hbde weer goeie sex
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 06:18
Rossantha
Rossantha is offline
Ga een gesprek met hem aan. Alleen hij kan jou vertellen of hij je leuk vind ja of nee.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 06:38
Verwijderd
Citaat:
masjul schreef op 21-01-2004 @ 23:46:
stel je voor:
als hij nou weer begint te ouwehoeren, en ik zou tegen hem zeggen dat k nog steeds stapelgek op hem ben, hoe zouden jullie reageren??? zou die mij ook nog leuk vinden ofzo? graag beetje advies dank u
Dan zeg je dat tegen hem... blijkbaar is hij fysiek tot jou aangetrokken, en wil hij daarnaast ook met je omgaan, anders zou hij geen contact zoeken dmv opzoeken.

Praat eens met hem... dat je hem nog een paar keer wil zien, en breng de boodschap dan voorzichtig..
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 08:23
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Ik begrijp het verhaal niet, eerst gaat het over een meisje en dan gaat het over een jongen!?!?

Duidelijkheid vragen is iig het antwoord, maar ik vind het nogal een kromme situatie als ik het zo lees. Kussen, niks. Kussen, niks. Sex, niks.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 09:41
Verwijderd
Ik ben geen jongen, maar ik reageer toch

Ik zou het gewoon vragen aan hem; hij weet immers het beste hoe en wat. Ik denk dat andere mensen je daar verder ook niet echt bij kunnen helpen.

Suc6 ermee!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 10:09
The0
The0 is offline
Excuse my language, maar volgens mij wordt je gebruikt als levende opblaaspop..
__________________
A l l e s k o m t g o e d.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 10:37
Verwijderd
Hangt van de kwaliteit van de seks af.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 10:47
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 22-01-2004 @ 09:23:
Kussen, niks. Kussen, niks. Sex, niks.
Dat was ook zo'n beetje het enige wat ik uit het verhaal kon opmaken

En waarom je dan zo stapelgek op hem bent is me ook niet helemaal duidelijk aangezien jullie dan zomaar opeens weer een aantal maanden niet met elkaar praten
Maar goed....je vind hem blijkbaar leuk. Dus zeg het dan gerust. Na een paar keer het bed met hem gedeeld te hebben is jullie relatie neem ik aan diepgaand genoeg om zulke onderwerpen aan te snijden.

En hoe ik dan zou reageren? sja....als ik met een meisje een relatie had waar ik zo af en toe een keer seks mee heb of wat ga lopen zoenen en daarna een paar maanden geen zin heb om contact op te nemen dan denk ik niet dat dat meisje echt veel voor me betekend. Dus dat lijkt me wel duidelijk.
Wordt je niet een beetje heel erg gebruikt toevallig?
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 11:03
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Angel-eyes-1984 schreef op 22-01-2004 @ 07:18:
Ga een gesprek met hem aan. Alleen hij kan jou vertellen of hij je leuk vind ja of nee.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 11:05
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:
Reverend schreef op 22-01-2004 @ 11:37:
Hangt van de kwaliteit van de seks af.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 14:05
Drlove
Drlove is offline
na hoeveel breezers was dat? Je laat je gebruiken schat
__________________
de reden van het leven is te leven om een reden
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 14:22
Verwijderd
Citaat:
The0 schreef op 22-01-2004 @ 13:39:
Excuse my language, maar volgens mij wordt je gebruikt als levende opblaaspop..
Agree

daar lijkt het inderdaad wel op
"ik heb zin in sex, laat ik haar bellen"
en dan vervolgens heeft ie ze zin gehad en is ie weer weg... en je loopt er met open ogen in
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 14:55
Verwijderd
Ik zou idd wel uitkijken dat je je niet laat gebruiken.. waarom hebben jullie nog nooit gewoon een keertje afgesproken om elkaar wat beter te leren kennen?
Je maakt het zo'n jongen wel erg makkelijk..

Je kunt best aan hem vragen of hij een keer wat wil afspreken en dan kun je kijken hoe het gaat en of het wat kan worden.. maar als je een relatie wilt hebben dan bestaat dat natuurlijk niet uit een keer in de maand sex en dan niks meer.. en dan een paar maanden later weer sex.. en dan niks meer. Het is logisch dat je op een gegeven moment wel wilt weten waar je aan toe bent.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 19:14
masjul
masjul is offline
als k dit allemaal zo lees hebben jullie best wel gelijk
maar ja het verhaaltje is maar kort en het is absoluut niet zo dat we nix meer tegen elkaar zeiden ofzo dus niet het principe van sex nix sex nix etc. meer zo dat er steeds wel spanning hing en dat er dan nix gebeurde en dan kom je thuis en heb je wel weer een sms hoe vond je de avond blablabla.
we hebben trouwens pas na een jaar sex gehad, nadat we eerst al weet k veel hoeveel avonden gezoend hadden.
het probleem is dus meer dat ik gewoon te schijterig ben om er wat van te zeggen. k bedoel dit gaat al meer dan een jaar zo, als ie alleen maar sex wil ofzo, kan die toch net zo goed een ander versieren??
en de vergelijking met breezersletjes etc, word k nie zo blij van ff zo tussendoor want hij probeert juist nix als k stomdronken ben, zit ie der alleen maar bij op te letten zeg maar. s n keer gebeurd dat k echt dronke was en mun vriendinnen waren nog in de disco zeg maar toen is hij meegegaan naar buiten
maar ja k zal eens kijken wat k dermee aan moet, bdankt in idr geval
__________________
close to the edge
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 20:05
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
je kunt het het beste gewoon vragen lijkt me..
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 09:17
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
keb precies hetzelfde gehad....maar dat met een ander einde....
Ik was verliefd op hem, en hij gebruikte mij alleen nog maar
ik prbeerde contact te krijgen maar hij kapte keihard af en kwetste me
Wat heb ik een verdriet gehad van dat joch
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-01-2004, 09:49
The_hunter
The_hunter is offline
jullie hebben nix...., jullie duiken alleen maar af en toe met elkaar het bed in. Wat zit je nou te zwammen over leuk vinden...., hij doet et alleen maar voor de sex.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 23:21
WeR
WeR is offline
Als je niet had verteld dat jullie zo al een jaar bezig waren, dan zou ik ook zeggen dat hij je gebruikt, maar uit je laatste bericht valt wel op te maken dat hij in ieder geval respect voor je heeft.
Om nou meteen te zeggen dat hij relatie met je wil kan ik niet, daar zul je het toch echt zelf over moeten hebben, en dat kan toch niet zo moeilijk zijn als je ook al sex hebt gehad.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 00:46
Roeleke
Roeleke is offline
Citaat:
The0 schreef op 22-01-2004 @ 11:09:
Excuse my language, maar volgens mij wordt je gebruikt als levende opblaaspop..
__________________
roelekeboeleke :o | <Roeleke> ©Lindansje | *Roeleke groet zijn fans*
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 14:51
webchick89
webchick89 is offline
ik zou zeggen, ga ervoor . Het klinkt echt alsof die jouw ook wel ziet zitten...zeg t um gewoon...alleen maar zitten te bedenken of hij jouw leuk vindt of niet helpt ook niks...mijn mening :>
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Help! Eigen boek schrijven.
xMia.!
5 21-03-2016 19:03
ARTistiek Help
firelizzard
2 28-12-2003 17:14
Muziek vette lyrics
Shah of Blah
51 28-08-2003 13:39
Liefde & Relatie huilen/lachen..jongens help..
evagirl
12 20-03-2003 11:00
Psychologie Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!!
*leintje*
20 12-03-2002 20:35
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen help ik zit al aan een 2.7 en zal nog zakken
konijntje
7 11-03-2001 19:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:48.