Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2011, 12:45
AceSpade
AceSpade is offline
Hey mensjes,

Ik heb vaker de neiging om ergens op te bijten. En dat is dan voornamelijk mijn nagels. Nu kwam ik op het briljante idee om zoethout te kopen. Het heeft een smaakje, zitten bijna geen calorieën in en je kunt er schijnbaar uren op knagen. Allemaal leuk en aardig...

Ik heb nog nooit zo'n stok in mijn mond gehad en heb daarbij geen enkel benul in hoeverre ik het moet eten. Kan ik alles gewoon opeten of anders wat wel en wat niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-08-2011, 13:17
Verwijderd
Van zoethout kan je alles eten
Met citaat reageren
Oud 09-08-2011, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Hey mensjes,

Ik heb vaker de neiging om ergens op te bijten. En dat is dan voornamelijk mijn nagels. Nu kwam ik op het briljante idee om zoethout te kopen. Het heeft een smaakje, zitten bijna geen calorieën in en je kunt er schijnbaar uren op knagen. Allemaal leuk en aardig...

Ik heb nog nooit zo'n stok in mijn mond gehad en heb daarbij geen enkel benul in hoeverre ik het moet eten. Kan ik alles gewoon opeten of anders wat wel en wat niet?
Je kan er gewoon op knagen, het is volledig eetbaar, maar soms wordt het een beetje te kwastig en kun je er beter een stukje afknippen. Echt iets verkeerd doen kan je in ieder geval niet Ik knaagde en sabbelde er vroeger vooral op, echt eten deed ik het niet.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2011, 13:39
AceSpade
AceSpade is offline
Ik ben nog steeds met het eerste stukje bezig >_< Kan ik die gewoon bewaren of na 12 uur ofzo weg gooien?

Tis op zich wel best smerig haha
Met citaat reageren
Oud 09-08-2011, 13:40
Verwijderd
Ik knipte het zompige er altijd af en bewaarde 'm dan.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2011, 13:46
AceSpade
AceSpade is offline
Citaat:
Ik knipte het zompige er altijd af en bewaarde 'm dan.
._. Dit ding plakt overal -.- Heb overal al zitten zabbelen In de trein leek ik net een hond hoe ik dat ding in mijn mond had haha. Achja.. Van die zoetstoffen krijg je geen last van de maag of zo? Het smaakt een beetje als die drop keelsnoepjes en die hebben een laxerend effect geloof ik.

En dit is echt zo'n ongelofelijke tak. Hier heb ik bijna een zaag voor nodig haha. +/- een duim dik. Daarbij hebben vrouwen over het algemeen een iets dunnere duim Maar zo ongeveer
Met citaat reageren
Oud 10-08-2011, 12:42
Verwijderd
In keelsnoepjes met dropsmaak zit zoethout om het smaak te geven en aspartaam om het zoet te maken. Aspartaam is laxerend, zoethout niet.

Wel kan van zoethout je bloeddruk hoger worden. Als je normaal een goede bloeddruk hebt, is dat niet zo erg, maar als je al een hoge bloeddruk had, kun je het beter niet gebruiken .

En dunne stokjes knagen op zich wel wat fijner
Met citaat reageren
Oud 10-08-2011, 15:43
AceSpade
AceSpade is offline
Ja. Ik dacht "Hoe dikker, hoe meer" weet ik veel dat ik er 7uur op kan knagen Bedankt voor de tips en bedankt voor de info Sarah
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 15:11
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
...maar eigenlijk is 't toch helemaal niet goed om zo'n 'dwangmatig bijtgedrag' vast te houden (en misschien zelfs wel te verergeren op deze manier)?
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eten & Drinken Koffie- en theetopic
Verwijderd
50 23-08-2008 18:49
Eten & Drinken thee
merels
65 30-10-2005 13:13
Verhalen & Gedichten Wie wordt de winnaar van de columnwedstrijd?
Ieke
134 03-03-2005 17:32
Muziek ik zoek de tekst van dit liedje!!
aapje
5 10-11-2003 20:19
Lifestyle naar de gokhal
tjaptjoy
8 30-11-2002 18:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:01.