Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-12-2005, 18:57
Verwijderd
ben jij zo'n meisje dat een mariah carey kerstjurkje aantrekt op kerstavond of zo'n jongen dat de kerstman speelt in een bejaardentehuis om later niet geweigerd te worden bij petrus?

ben je überhaupt gelovig en ga je naar jaarlijks naar de mis of pak je goed bedoelde cadeautjes uit die je eigenlijk helemaal niet leuk vind?

zing je je longen uit je lijf en ga je gillen als je wham op de radio hoort? (zoja, krijg je dan ook klappen )

doe jij mee aan de kerstmania en vind je het lekkah gezellig of sta je niet voor jezelf in als je meer dan een uur gemaakte gezellig creëert met je familie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-12-2005, 19:06
Just.Manon
Just.Manon is offline
Nej Geen van alle. Nouja op het meebléren van sentimentele kerstnummers En ook alleen als ik melig ben

Kom maar op mensen, Geef je grootste geheimen toe;O Met je Mariah Carey jurkje
__________________
Love is not a thing;; it's a Feeling<3
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 19:08
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Ik ga de 2de kerstdag naar de metalbeurs in Keulen om daar het hek finaal van de dam te halen. Dat is kerst!

\m/
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 19:09
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Ragnar schreef op 16-12-2005 @ 20:08 :
Ik ga de 2de kerstdag naar de metalbeurs in Keulen om daar het hek finaal van de dam te halen. Dat is kerst!

\m/
doe je goed

ik ga vooral veel slaap inhalen en vloeken omdat ik de komende 2 week niet ga roken (ivm CO-gehalte in mijn bloed, ga op wintersport)
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 19:10
niña
Avatar van niña
niña is offline
Kerst is bij ons niet veel meer dan eten en opzitten. Dit jaar ga ik dat ontsnappen omdat we met een stel vrienden ergens op de Veluwe in een huisje gaan zitten. Hopelijk niet met geluidslimieten, maar dat merk ik wel als ik er ben. En dan ga ik alleen afhaalpizza of chinees eten, uit puur protest.
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 19:12
Verwijderd
kerst is hier standaard elk jaar ruzie tussen mn gescheiden ouders die lekker alles verknallen voor iedereen

maar ik vind t wel leuk om dagenlang met een kerstmuts rond te lopen want die zijn schattig
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 19:16
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik zing mee met alle kerstliedjes die ik kne. Met kerstontbijt doe ik geen rood met wit bont aan, maar gewoone kleren met een kerstmutsje Met kerst krijg ik geen cadeau's ik ga niet bij de kerstboom staan en ene leidje zingen, dat doe ik wel bij een karaokebar ofzo Ik doe lekker gezellig, maar ik ben niet zo'n mariah carey-wannabe, ik ben mezelf!
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 19:17
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
cherry-springs schreef op 16-12-2005 @ 20:16 :
ik ben mezelf!
je kan het ook niet helpen, het is de leeftijd.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 19:18
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 16-12-2005 @ 20:17 :
je kan het ook niet helpen, het is de leeftijd.
Ha. Haha, hahaha.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 19:34
terror koekjes
Avatar van terror koekjes
terror koekjes is offline
Ik dacht dat ik mocht vertellen over mijn kermisavonturen, maar het zit er niet in vandaag. JAMMER
__________________
ein weihnachtsmann kommt in die disko
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 19:40
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
kerstliedjes
niet gelovig, geen kadootjes, wel gezellig altijd.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 19:42
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Met kerst komt mijn liefje uit Zwitserland thuis nadat hij veels te lang is weg geweest...

Dit jaar is kerst voor mij dus, uhm... liefde

oh, en als mensen het over kerst hebben word ik helemaal kersterig en blij... en ik wil een kerstboom!
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 19:52
Maharani
Maharani is offline
Ik vier kerst alleen met kado's en eten.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 19:55
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik geef geen flikker om Kerst maar ik eet wel graag uitgebreid met mijn familie. Dat is dan ook de enige jaarlijks terugkomende bezigheid in de kerstsfeer waar ik aan meedoe.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 19:56
mcflem
Avatar van mcflem
mcflem is offline
We doen cadeautjes en we gaan lekker eten maar het is niet meer dan dat. En het is wel gezellig altijd.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 19:57
K-pax
Avatar van K-pax
K-pax is offline
Ik heb echt een hekel aan kerst, ook het eten, ik hoop dat nieuwjaar snel komt , hoewel al dat geknal ook niet echt super is. Hm ik zeg wel niks meer
__________________
A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 20:18
Verwijderd
Ik doe niet aan gelovige zaken met kerst. Ik eet me vol tijdens het gourmetten, ontvang en geef cadeautjes en kijk enorm truttige films.

Oh ja, en ik word helemaal jubelig van de coca cola vrachtwagen reclame. Ik ben een muts.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 20:20
Verwijderd
Citaat:
terror koekjes schreef op 16-12-2005 @ 20:34 :
Ik dacht dat ik mocht vertellen over mijn kermisavonturen, maar het zit er niet in vandaag. JAMMER
vertel me alles over gescheurde panty's en tijdelijke incontinentie vanwege overmatig bierconsumptie, ik zit er klaar voor!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-12-2005, 20:22
terror koekjes
Avatar van terror koekjes
terror koekjes is offline
Citaat:
White Trash schreef op 16-12-2005 @ 21:20 :
vertel me alles over gescheurde panty's en tijdelijke incontinentie vanwege overmatig bierconsumptie, ik zit er klaar voor!
Okee, komtie

__________________
ein weihnachtsmann kommt in die disko
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 20:22
Verwijderd
Citaat:
terror koekjes schreef op 16-12-2005 @ 21:22 :
Okee, komtie

[afbeelding]
ik moest lachen.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 20:29
Verwijderd
hitsig zeg ik je!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 21:30
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Kerstmis is altijd een vreugdevolle periode voor me, vooral omdat de kerstman dan langskomt met een envelopje vol met biljetten van 50 €, oh en we eten dan everzwijn en dat vind ik wel lekker
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 21:30
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 16-12-2005 @ 21:22 :
ik moest lachen.
ik ook
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 22:09
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Met kerst ga ik de kerstboom optuigen en we doen ook wel kado's maar nooit echt dure kado's het is meer symbolisch.
We eten uitgebreid en lekker met kerst maar geen gourmet shit dat is echt zo standaard
En verder drink ik wel graag met de feestdagen en verder niks spectaculairs

OHja en ik HAAT kerstmutsen !! en ik haat mensen die hun huis hebben omgetoverd tot een elektriciteit centrale
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 07:17
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
ZerO schreef op 16-12-2005 @ 23:09 :
ik haat mensen die hun huis hebben omgetoverd tot een elektriciteit centrale
omg. zo'n huis staat bij mij in de straat. inclusief verlicht kerststalletje, 4 kerstmannen, in alle netjes gesnoeide bomen zittwn lichtje en stikjes, er hangt een lichtsnoer met een kerstman eraan, er staat een grote kerstman op het dak enzo.

Laatst gewijzigd op 17-12-2005 om 07:36.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-12-2005, 08:21
11568
11568 is offline
Kerst is wel leuk maar langer dan die 2 dagen hoeft t echt niet. Ik vier t met mn eigen familie en ik geloof dit jaar vrienden van mn ouders 1e kerstdag en de 2e mn opa en oma.
Niets bijzonders iig, lekker eten en hopelijk geen gourmet. De kerstboom is al gekocht maar niemand heeft zin om het ding op te tuigen. Gelukkig maar
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 08:34
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Ik heb een hekel aan kerst, al dat eten en zogenaamd gezellig doen, dat kan ook wel in een dag, en waarom kunnen we niet het hele jaar door lief en aardig zijn tegen iedereen? dan zou het allemaal een stuk gezelliger zijn.

Maar goed, wij hebben dus een traditionele kerst: veel eten, 1e kerstdag thuis, 2e kerstdag bij mijn vriendje. Kerstavond (tot 19u) en beide kerstdagen moet ik wel werken, maar ik ga op kerstavond wel naar de nachtmis toe, dat hoort hier gewoon en is ltijd erg mooi.
__________________
Boe.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 08:35
Mr.Ed.
Avatar van Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
kerst vind ik wel oke, zoalang het geen verplichte gezellige sfeer word. k ga uit eten met me me ouders en broer. dat is wel oke.
__________________
Dat waren nog is tijden in schubbekutteveen.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 11:26
ikown
ikown is offline
ik moet in pak verschijnen, maar als het gezellig eten voorbij is ga ik mooi weg met me aerox
__________________
hoererehgabeg
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 11:57
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
I really don't give a fuck.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 12:10
*amélie*
*amélie* is offline
Vind het altijd wel gezellig om met familie te eten. Eerste kerst gaan we naar mn stoere neefje en oom in Haarlem. En dat is geloof ik het hele kerstritueel?

En er liggen geen pakjes onder de boom, want dat mag niet van mn oma. Kerst is geen feest van cadeautjes, blabla. Zeikt ze elk jaar over. En nu heeft mn moeder maar helemaal geen boom gezet. Ha.
__________________
You can't milk a cow with your hands in your pants
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 12:49
Verwijderd
Ik vind Kerst wel gezellig maar ik doe niet aan extra nette jurkjes of blousjes die ik anders nooit aan zou doen. En ik zeg altijd dat ik alle kerstmuziek kut vind maar stiekem vind ik het best leuk als er een kerstliedje op de radio komt, .
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 12:52
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
Ik vind het een beetje onzinnig om kerst te vieren, omdat ik toch niet gelovig ben.Maar mn ouders vinden het gezellig om met zn allen te eten en schijnheilig te doen.Ik heb er totaal geen zin in want dan moet ik familie zien die ik al een half jaar ontwijk
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 16:16
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Ik haat kerst.
moet gelukkig ook werken
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 16:41
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
kerst betekend voor mij keihard eten tot je erbij neer valt, whiskey zuipen en slap lullen met mijn vader en de meest idiote cadeautjes krijgen maar er wel blij mee zijn. kerst heeft bij ons thuis behalve eten nauwelijks betekenis, ja dat m'n jongste broer eindelijk eens langskomt ofzo. en ohja, de kat pesten door hem idiote kerstmutsen over zijn kop te trekken en koekjes op z'n hoofd leggen en hem zowiezo belachelijk maken. maar daarvoor heb ik kerst niet nodig. arm beest is het.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 16:47
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
ZerO schreef op 16-12-2005 @ 23:09 :
en ik haat mensen die hun huis hebben omgetoverd tot een elektriciteit centrale
zeekant .
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-12-2005, 16:48
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Haligh schreef op 17-12-2005 @ 17:47 :
zeekant .
ja en nog veel meer
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 16:49
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
ZerO schreef op 17-12-2005 @ 17:48 :
ja en nog veel meer
ja, maar die spant de kroon. die gebruikt rond kerstmis meer stroom dan kenia op jaarbasis.
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 16:50
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
ik wil er ook nooit langs fietsen ik bedoel straks ontploft er iets en ik ook
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 16:53
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
vorig jaar stormde het en toen zag ik daar van het ene huis naar het andere huis een stekkerdoos hangen, onbeschermd in de regen.

jammer genoeg vloog het huis niet in de fik en zaten ze deze zomer met de bank voor de deur met een krat bier naast zich de klaploper te spelen .
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 16:54
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
met kerst moet ik altijd naar familie-feesten en dat vind ik stom. kerstbomen vind ik wél leuk daarentegen, dit is onze kerstboom met snoepwandelstokjes:
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 17:03
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Haligh schreef op 17-12-2005 @ 17:53 :
vorig jaar stormde het en toen zag ik daar van het ene huis naar het andere huis een stekkerdoos hangen, onbeschermd in de regen.

jammer genoeg vloog het huis niet in de fik en zaten ze deze zomer met de bank voor de deur met een krat bier naast zich de klaploper te spelen .
hopelijk gebeurt het dit jaar wel
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 17:05
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
mijn moeder gaat met kerst altijsd zingen trouwens, en dan vraagt ze aan mijn vader ' vindt jij ook niet dat mijn stem op die van lies lijkt?' en dan lacht mijn vader haar meestal uit en dan beginnen de cynische grapjes.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 17:16
Scatterbrain
Avatar van Scatterbrain
Scatterbrain is offline
ik hou niet zo van kerst. 1e kerstdag gaan mn broer en ik bij mn ouders eten, maar op de een of andere manier zien zij kerst als een excuus om te drinken, dus dan worden ze zat. dus 2e kerstdag ga ik met vrienden eten. mn ouders hebben dit jaar geen kerstboom gezet en hebben nu 300 andere lichtbronnen in de huiskamer gezet om het gemis op te vullen. zelfs mn tandarts heeft dit jaar goed uitgepakt, met ontiegelijk lelijke dingen, en dat vind ik niet kunnen.

verder ga ik er met kerst vooral voor zorgen dat niemand op het idee komt mn konijn in de pan te gooien

en ik heb een dansende kerstman gekregen en ik vind m tof
__________________
false advertisement
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 13:54
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Het gedwongen samenzijn staat me niet aan.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 14:37
monolo
Avatar van monolo
monolo is offline
ik ga 2x uit eten; op 1e kerstdag met mijn familie en boyfriend en op 2e kerstdag met zijn familie
zz en ik heb er geen zin in
__________________
turn up the thermostat, i wanna see you sweat
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 14:37
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Ik heb een etentje met het gezin + opa en oma en meestal is dat wel gezellig. Ik hecht nooit echt waarde aan kerst, het is vooral veel eten. Kerstgala's vind ik wel leuk om heen te gaan en je iets netter kleden dan normaal ook wel. Kerstliedjes kan ik alleen echt niet tegen
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 14:39
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Eerste kerstdag moet ik werken. 200% salaris, dus daar kom ik mijn bed wel voor uit Daarna naar ouders. Tweede kerst ben ik jariggg, dus 's avonds uit in R'dam.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 15:35
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Citaat:
monolo schreef op 18-12-2005 @ 15:37 :
ik ga 2x uit eten; op 1e kerstdag met mijn familie en boyfriend en op 2e kerstdag met zijn familie
zz en ik heb er geen zin in
__________________
sleep is no friend.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 16:24
Verwijderd
ik zing alleen mee met kerstliedjes als ik dronken ben, en dan word ik meestal wel uitgelachen, ja,. voor de rest interesseert kerst me eigenlijk helemaal niets. 1e kerstdag ga ik met ouders+vrienden en hun ouders lekker eten. en 2e kerstdag ga ik OF met een vriendin uit eten (maar ik heb geen geld) OF met m'n vriend uit eten (want z'n vader betaalt)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:25.