Oud 08-10-2018, 00:25
Runertje550
Runertje550 is offline
Hee hallo,

Ik wilde misschien met een vriend van mij gaan airsoften en misschien ook er een hobby van maken (don’t worry, wij zijn al 18) . Maar ik snap niet helemaal hoe het werkt, ik heb een aantal vraagjes en ik hoop dat iemand die kan beantwoorden, heel erg bedankt alvast!

Om een airsoft wapen te kunnen kopen, moet je dan een vergunning hebben of bij een club/vereniging zitten of iets?

Moet een wapen aan bepaalde eisen voldoen?

Ik hoorde iets van dat Nederland een hele organisatie heeft van Airsoft, moet je je daarvoor inschrijven voordat je wat mag doen?

Groetjes!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-10-2018, 13:02
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Jullie voldoen aan 1 van de eisen want jullie zijn al 18 jr. Om airsoftwapens te kunnen kopen moet je lid zijn van de NABV. Lidmaatschap kun je aanvragen bij www.nabv.nl. Daar kun je ook meer informatie vinden. Als je lid wil worden moet je bij de gemeente een VOG (verklaring omtrent gedrag) aanvragen. Als je die hebt staat niks jullie meer in de weg om een pasje van de NABV aan te vragen. Als je maar betaalt natuurlijk! En wat willen jullie er eigenlijk mee gaan doen?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 04-12-2018, 17:40
Runertje550
Runertje550 is offline
Citaat:
Jullie voldoen aan 1 van de eisen want jullie zijn al 18 jr. Om airsoftwapens te kunnen kopen moet je lid zijn van de NABV. Lidmaatschap kun je aanvragen bij www.nabv.nl. Daar kun je ook meer informatie vinden. Als je lid wil worden moet je bij de gemeente een VOG (verklaring omtrent gedrag) aanvragen. Als je die hebt staat niks jullie meer in de weg om een pasje van de NABV aan te vragen. Als je maar betaalt natuurlijk! En wat willen jullie er eigenlijk mee gaan doen?
Bedankt voor je reactie!

Ik heb mezelf aangemeld voor de NABV maar ik heb de VOG nog niet kunnen aanvragen. Het liefst wacht ik ook tot ik mijn rijbewijs heb want dan kan ik beter naar de locaties waar de evenementen plaats vinden.

Uiteindelijk zou ik graag willen airsoften als een hobby!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Stel je vraag aan de politie (deel 2)
Simon
500 26-08-2018 21:53
Vrije tijd Airsoft? Wat is dat?
Garmon
8 17-02-2014 11:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:02.