Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2003, 14:39
Sjaantjuh
Avatar van Sjaantjuh
Sjaantjuh is offline
speciaal voor Mc.Donalds liefhebbers: deel je geweldige (of misschien vreselijke) ervaringen is met je medemensen! nou mijn ervaringen zijn alleen maar goed, kom er elke zondag

mac D = en
__________________
I'm not insane, i'm just a bit sick in the mind...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-03-2003, 14:52
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
voor de Mac moet ik gewoon meer dan een half uur fietsen
Dusse ik kom er noooit meer eigenlijk.. tis echt helemaal aan de andere kant van de stad... en die uit het centrum is weg
Ach ja, is misschien maar goed ook
__________________
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 14:54
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
had ik lekker eten gekocht samen met vriendin zitten dr mensen in de stoel naast ons te roken.... echt van die dikke aso mensen.. en ze bliezen hele tijd onze richting op... k vin echt dat dat verboden moet worden..
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 14:57
Sjaantjuh
Avatar van Sjaantjuh
Sjaantjuh is offline
laten we een actie comite oprichten

Comite tegen onnodig gerook in de Mac, oftewel CTOGIDM. das natuurlijk een logische en makkelijk te onthouden naam

wat halen jullie bij de mac?
ik altijd t zelfde: medium patat met frietsaus en een bananen milkshake (of cola, dat wissel ik af) en jullie?
__________________
I'm not insane, i'm just a bit sick in the mind...
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 14:57
)Vampje(
)Vampje( is offline
McDonald's is heerlijk! Vooral de hamburger en de Big Mac.
Verder sluit ik me wel bij dyfusica aan.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 15:00
Sjaantjuh
Avatar van Sjaantjuh
Sjaantjuh is offline
hmm de big mac heb ik nog nooit geprobeerd. wel die kippedingetjes (nuggets) en de happymeals voor de speeltjes die erbij zitten
__________________
I'm not insane, i'm just a bit sick in the mind...
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 15:03
Verwijderd
De friet bij de McDonalds is wel lekker (en vooral ook de fritessaus) maar de hamburgers zijn ronduit schraperig. Een QuarterPounder is het grootste stuk vlees wat ze hebben, en dat is een magere 125 gram! Als je een Double Whopper koopt bij de Burger King, dan weet je zeker dat je minstens 250 gram vlees tussen je broodjes hebt.

Burger King, it just tastes better!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 15:06
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik vind de Mac lekker, maar eet het maar af en toe bij een avondje stappen soms als ik honger krijg.
Wat ik lekker vind van de Mac: Hamburger, cheeseburger, quarter pounder, MacKroket, MacBacon (ook al hebben ze die nu niet meer) en MacChicken. Fish Filet vind ik echt goor. De frietjes zijn ook heel lekker alleen misschien te veel zout erop.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 15:06
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
ik neem altijd in elk geval Milkshake banaan (vroegr nam ik vanille maar daar proef je niks van)

verder neem ik altijd

OF: salad shaker tonijn zonder dressing

OF: quarter pounder/bigmac 9als ik honger heb samen met friet en frietsaus)

OF happymeal

OF friet met frietsaus

maar die frietsaus vin ik ngo steeds hoofdreden waarommik naar de mac ga ipv de burger kiong. die saus is gewoonz ooooo lekker.. jammer dat ze em nie meer los verkopen in de sueprmarkt
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 15:09
Verwijderd
Je had dat eerst wel, het heette Mad Sauce, bijna vergelijkbaar...maar toch nét iets anders

Ik zal wel eens iemand opdracht geven zo'n emmer frietsaus bij de Mac te pikken.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 15:11
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
nare man schreef:
Je had dat eerst wel, het heette Mad Sauce, bijna vergelijkbaar...maar toch nét iets anders
ow ik von het precies het zelfde maar dat bedoelde ik ja
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 15:23
m@rie
m@rie is offline
Ik kom wel eens bij de mac, maar ik vind er niets aan...
Het enige wat daar een beetje te eten is zijn de mc chicken en de kipnuggets (en de patat natuurlijk )
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 15:42
Fortisi
Avatar van Fortisi
Fortisi is offline
ja lekker!! hamburgers met klodders kwijl van de mensen die het bereiden (en god knows what else )

(wat niet betekend dat ik daar niet eet )
__________________
<av:sir Frank Dicksee - The Mirror|?>
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 15:44
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
af en toe is t heerlijk... *zucht*
mac chicken, milkshake aardbei, mackroket... jamjamjam
__________________
We'll meet again... Love you
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 15:44
Wasp
Avatar van Wasp
Wasp is offline
M'n moeder bestelde ooit eens een McKroket. Die moest nog gemaakt worden, dus ze zouden hem wel ff langsbrengen. Dus wij zitten, ah daar komt ze aan. Na 5 minuutjes brachten ze nog een, en na 10 minuten brachten ze de laatste.
__________________
Ex fb-er van Drugs & Alcohol. Dajjetffweet!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 15:55
TygerStyle2001
Avatar van TygerStyle2001
TygerStyle2001 is offline
de mac is echt ranzig...
ik was er (Na een lange tijd) met carnaval heen geweest, had ik zo'n big mac menu besteld, smaakte naar stront..
het was ook zoo druk dat we bij iemand anders aan moesten schuiven omdat er geen plek was, was zo'n halve jappanner die in zn eentje een milkshake en een hamburger werkelijk naar binnen zat te schranzen. Zat dr zo'n meidje van een jaar of 12 met allemaal zwarte vegen op haar hand, dr vingers af te likken, ging ze nog lekker ff in der neus zitten om daarna haar kippetjap op te vreten..
daarom kom ik daar ff een paar maanden niet meer
__________________
'Roll through the ghetto pumpin Ice Ice Baby/Think I give a fuck it's better than the shit I heard lately' - J-Zone
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 16:03
Verwijderd
Het bedrijf waar mijn opa eigenaar van is maakt(e) die fritessaus
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 16:05
Guybrush
Avatar van Guybrush
Guybrush is offline
Citaat:
TygerStyle2001 schreef:
de mac is echt ranzig...
ik was er (Na een lange tijd) met carnaval heen geweest, had ik zo'n big mac menu besteld, smaakte naar stront..
het was ook zoo druk dat we bij iemand anders aan moesten schuiven omdat er geen plek was, was zo'n halve jappanner die in zn eentje een milkshake en een hamburger werkelijk naar binnen zat te schranzen. Zat dr zo'n meidje van een jaar of 12 met allemaal zwarte vegen op haar hand, dr vingers af te likken, ging ze nog lekker ff in der neus zitten om daarna haar kippetjap op te vreten..
daarom kom ik daar ff een paar maanden niet meer
Whohhahahhahaa

Nee, de Mac is niet mijn favoriete eetplek (rijm-ownage). Ik voel me er na altijd zo ongezond van... maarja, dat heb ik met al dat ongezonde voedsel.
__________________
Jack of all trades, master of none.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-03-2003, 16:06
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind de Mac kroket en de Mac rib en de kipnuggets en de flurry het lekkerste!!!!!!!!!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 16:07
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Zie nick
__________________
I'll find you.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 16:07
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
ik kom er soms, maar ik vond het vroeger lekkerder dan nu. Maar ik eet daar nu meestal groenteburger, patat en een vanillemilkshake. Heb trouwens gehoord dat ze in Amerika helemaal niks vegetarisch hebben bij de mac (wel patat natuurlijk, maar geen burgers ofzo), weet iemand of dat waar is?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 16:10
Verwijderd
Kvind de hamburger nu ook maar een slap zooitje. Patat heerscht, en sundae ijs, een euro, aardbei 'met' nootjes.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 16:20
Inf3sted Funk
Avatar van Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
k ben er deze week nog niet geweest

Moet er maar snel heen

standaard: 2 dubbele cheesburgers(toen die er waren) en een mcflurry

anders (het vaakst dus) big mac/quarter poubder/mcflurry (met M+M's dUh)
__________________
-= I Kick the Lyrics so Hard, People get Injuries =-
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 16:30
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Breg schreef:
ik kom er soms, maar ik vond het vroeger lekkerder dan nu. Maar ik eet daar nu meestal groenteburger, patat en een vanillemilkshake. Heb trouwens gehoord dat ze in Amerika helemaal niks vegetarisch hebben bij de mac (wel patat natuurlijk, maar geen burgers ofzo), weet iemand of dat waar is?
ik denk het wel... een vega burger ofzo maar het zal ook wel niet veel zijn ja..

offe wat dact je van de appelflappen ofzo die we hier hebben. 2 voor een euro toch>?? die zijnn vegetarisch of de mac salad shaker.. ook vegetarisch
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 16:30
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Je had dat eerst wel, het heette Mad Sauce, bijna vergelijkbaar...maar toch nét iets anders

Ik zal wel eens iemand opdracht geven zo'n emmer frietsaus bij de Mac te pikken.
Die saus is wel te koop hoor! In zo'n op-de-kop-fles. Remia of Gouda's Glorie, zo'n merk. Americain Fritessaus heet het geloof ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-03-2003, 16:31
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Hermione schreef:
Die saus is wel te koop hoor! In zo'n op-de-kop-fles. Remia of Gouda's Glorie, zo'n merk. Americain Fritessaus heet het geloof ik.
serieus???


ow ik hoop echt dat je gelijk heb.. 9ben verlsaad aan die saus)


vroegr heette het madsaucce.. heb em verder nooit meer gezien.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef:
Die saus is wel te koop hoor! In zo'n op-de-kop-fles. Remia of Gouda's Glorie, zo'n merk. Americain Fritessaus heet het geloof ik.
Als dat zo zou zijn, dan zou er een nieuw hoofdstuk van totale gelukzaligheid in mijn leven aanbreken.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 17:24
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Als dat zo zou zijn, dan zou er een nieuw hoofdstuk van totale gelukzaligheid in mijn leven aanbreken.
Lucky you!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 17:45
Hank McCrank
Avatar van Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Citaat:
nare man schreef:
Als dat zo zou zijn, dan zou er een nieuw hoofdstuk van totale gelukzaligheid in mijn leven aanbreken.
hm ja dat dacht ik ook ooit, echt geweldig die saus van de mac, maar om de een of andere reden verdwijnt een hoop van de fun voor mij wanneer ut uit zown fles komt i.p.v. uit een miniscuul plastic bakje..dan is het gewoon niet zo lekker.. zal wel aan de sfeer liggen

* houdt het thuis bij gewone "witte" fritessaus *
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 17:49
KissMyJackass
Avatar van KissMyJackass
KissMyJackass is offline
Ben vegetarier, dus dr valt niet veel meer te vreten voor mij bij de mac...
__________________
*It's better to be hated for what you are than to be loved for what you are not*
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 17:53
Verwijderd
bij ons ligt ie ook best wel ver weg, dus kom er ook niet al te vaak, is maar goed ook, zou me veel te veel geld kosten!
kennen jullie dat spelletje op funnygames.nl al? sta je zelf achter de kassa bij de mac, is wel lachuh..
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 17:58
Verwijderd
ik word een beetje misselijk van de mac:-s
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 18:00
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
bertbart schreef:
ik word een beetje misselijk van de mac:-s
een beetje boel, alleen al de gedachte hoe je hamburger gemaakt wordt door dat personeel daar
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Tweety2k schreef:
een beetje boel, alleen al de gedachte hoe je hamburger gemaakt wordt door dat personeel daar
ja, misschien wordt die burger wel gebakken door zo'n vieze vetkwab als jamai
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 18:21
the tourist
the tourist is offline
Ik vind de mac niet echt geweldig. De milkshakes, mcflurry´s en de donuts zijn best lekker. Maar de hamburgers enzo vind ik op anderee plekken (zoals de burger king) lekkerder.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Tweety2k schreef:
een beetje boel, alleen al de gedachte hoe je hamburger gemaakt wordt door dat personeel daar
Gewoon niet aan denken. Er kan ook elk moment een meteoriet uit de ruimte op je kop vallen, maar daar moet je gewoon geen acht op slaan
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-03-2003, 18:31
fairyangel
Avatar van fairyangel
fairyangel is offline
Ik kom eigenlijk ook niet zo vaak bij Mc Donalds, maar als ik er kom neem ik een McChicken menu met cola light of een salad shaker ham kip (die haal ik ook weleens als ik op de bus moet wachten, dan kan ik hem thuis op eten als ik trug kom van mijn werk)
__________________
*
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 18:40
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
nare man schreef:
Gewoon niet aan denken. Er kan ook elk moment een meteoriet uit de ruimte op je kop vallen, maar daar moet je gewoon geen acht op slaan

Niet aan denken?
Als mensen op je broodje spugen, het op de grond laten vallen en weet ik veel wat.... daar denk ik liever wel eerst bij na voor ik het eet.
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 19:11
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
mijn broer is er manager

de mac roels best wel
als ik er eet, eet ik een bic mac, of een quarter pounder, met een chocolade milkshake.

ik wil echt de banaan nog een keer proberen
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 19:17
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Tweety2k schreef:
een beetje boel, alleen al de gedachte hoe je hamburger gemaakt wordt door dat personeel daar
hoezo? dat is gewoon hygienisch hoor! er komen daar vaak zat (=is 1x in de maand of vaker) mystery guests, dat lijkt dus een gewone bezoeker, maar het is een keurder, of hoe noem je dat, die bestelt gewoon wat (het personeel weet niet dat het een keurder is) en hij proeft dat, en schrijft op hoe hij werd geholpen, of het er chaotisch is enzovoorts, als hij dat op heeft dan gaat hij naar de manager en krijgt hij een standaard rondleiding om te zien of alles hygienisch is.

Citaat:
Als mensen op je broodje spugen, het op de grond laten vallen en weet ik veel wat....
weet je wel wat voor onzin je nu uit loopt te kramen?
op je broodje spugen? dat is daar een open keuken, als ze dat al zouden doen zouden de bezoekers dat zien, aan iedereen vertellen en zou mac donalds failliet gaan.
op de grond laten vallen? dan gaat het linea recta de prullenbak in.
het is echt de grootste onzin die je nu uit loopt te kramen, wat jij zegt, gebeurd in restaurants met in elk geval een gesloten keuken!
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 19:18
Pla
Pla is offline
ik neem meestal het mc chicken menu
__________________
duss..
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 19:26
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
KissMyJackass schreef:
Ben vegetarier, dus dr valt niet veel meer te vreten voor mij bij de mac...
Patat, groenteburgers, ijs, milkshakes, ander drinken, donuts, appelflappen (die zijn echt smerig trouwens), macshakeding, andere salades, enz.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 19:44
Yolcu
Yolcu is offline
Mac =

Maar ik kom dr niet zo vaak meer, is maar goed ook. Als ik er kom neem ik een medium Quarterpoundermenu met aardbeienmilkshake en 1 kuipje fritessaus.
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 19:47
Verwijderd
ik haat macdonald's
1. de friet is er niet te vreten
2. er zit er 1 precies tegenover het restaurant waar ik werk
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 20:04
KissMyJackass
Avatar van KissMyJackass
KissMyJackass is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef:
Patat, groenteburgers, ijs, milkshakes, ander drinken, donuts, appelflappen (die zijn echt smerig trouwens), macshakeding, andere salades, enz.
Ja, weet ik, daarom kom ik dr ook nog wel es
Maar soms krijg je gewoon zo'n onwijze zin in zo'n hamburger...
En dan is t echt zelfmarteling om daar te gaan zitten met je groenteburgertje en naar andere mensen te kijken die wel hamburgers eten
__________________
*It's better to be hated for what you are than to be loved for what you are not*
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 20:06
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
gadverdamme

mcdonalds stinkt, als ik daar langsloop word ik al misselijk
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 20:16
DutchGirl
Avatar van DutchGirl
DutchGirl is offline
kom er bijna elk weekend en ik neem dan een:

Mc salad Naturel met als dressing fijne kruiden

+

een grote friet en een grote cola

(lekker dik worre)
__________________
| Pannekoeketrut | Je bent, en je hebt te zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 20:17
Verwijderd
Die verhalen over op broodjes spugen heb ik nooit geloofd. Misschien is dat een paar keer gebeurd omdat baldadig personeel dat leuk vond...en anders, so what? Je merkt het toch niet? Wie zegt jou dat als je in een superduur restaurant, zeg Le Garage van Joop Braakhekke komt, dat le chef himself even niet z'n lauwe bud door de mayonaise heeft gekwakt?

Zoals AlopiA al zegt, het wordt echt wel regelmatig gekeurd...en dan nog, als je op die manier gaat redeneren kun je nergens meer eten. Dan kun je in elk restaurant wel een spugende ober herkennen of een kok die zichzelf anaal vingert met de opscheplepels.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 20:22
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Wie zegt jou dat als je in een superduur restaurant, zeg Le Garage van Joop Braakhekke komt, dat le chef himself even niet z'n lauwe bud door de mayonaise heeft gekwakt?
Joop spugt wel eens in een pan met hete olie om te kijken of de olie al heet genoeg is...
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 20:35
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
we gingen een keer een kipnugget in een rietje proberen te stoppen, dat ging nog verbazend goed
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:41.