Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2003, 15:43
summer1986
summer1986 is offline
Kent iemand dit kookboek? (Ik kon er namelijk niet meer informatie over vinden.) Of lijkt het jullie handig voor (beginnende) studenten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-07-2003, 17:35
Verwijderd
ik heb het laatst in de boekwinkel even ingekeken.

weet niet precies meer wat voor recepten er in stonden, maar als je niet kunt koken is een kookboek altijd handig (btw, ik studeer nu een jaar en heb altijd zonder kookboek gekookt...)
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 20:00
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
inmiddels kun je echt zóóó veel op internet vinden.
misschien moet je eens door de receptenpagina's daarvan bladeren om te zien wat je lekker vindt en makkelijk kan koken.
je hebt ook speciale sites voor mensen die echt niet kunnen koken. (koken voor klunzen: http://home-4.12move.nl/~sh365555/kookboek_index.html)
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 21:37
Verwijderd
www.studentenkeuken.nl

(is van het voedingscentrum, dus verantwoord )
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 14:51
summer1986
summer1986 is offline
Citaat:
byebye schreef op 03-07-2003 @ 18:35:
ik heb het laatst in de boekwinkel even ingekeken.

weet niet precies meer wat voor recepten er in stonden, maar als je niet kunt koken is een kookboek altijd handig (btw, ik studeer nu een jaar en heb altijd zonder kookboek gekookt...)
Denk je dat er hele simpele dingen in staat zoals 'Hoe bak ik een ei?' of een graadje hoger? Ik denk niet dat het mij goed afgaat in die kleine keuken namelijk
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 19:18
Verwijderd
Citaat:
summer1986 schreef op 04-07-2003 @ 15:51:
Denk je dat er hele simpele dingen in staat zoals 'Hoe bak ik een ei?' of een graadje hoger? Ik denk niet dat het mij goed afgaat in die kleine keuken namelijk
Volgens mij was het wel een graadje hoger....
als ik morgen bij die winkel in de buurt ben zal ik even voor je kijken, maar dat weet ik niet zeker
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 20:04
Marsel
Avatar van Marsel
Marsel is offline
toevallig dat byebye er in gebladeerd heeft!

Witte bonen in tomaten saus moet je alleen opwarmen
En mensen, begin er niet aan, ik ben 2 dagen aan de schijterij om de 5 minuten.. hehe
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Marsel schreef op 04-07-2003 @ 21:04:
toevallig dat byebye er in gebladeerd heeft!

Witte bonen in tomaten saus moet je alleen opwarmen
En mensen, begin er niet aan, ik ben 2 dagen aan de schijterij om de 5 minuten.. hehe
dat is dus juist de grap: sommige mensen denken dat studenten alleen een pot witte bonen in tomatensaus naar binnen lepelen als diner, maar er staan in dat boekje dus juist ANDERE recepten
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 12:30
flowerpower
Avatar van flowerpower
flowerpower is offline
"Eten op je eigen" van Midas Dekkers is ook een errug leuk boek
__________________
***van verdriet kun je grappige hoedjes vouwen***
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 16:19
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
summer1986 schreef op 04-07-2003 @ 15:51:
Denk je dat er hele simpele dingen in staat zoals 'Hoe bak ik een ei?' of een graadje hoger? Ik denk niet dat het mij goed afgaat in die kleine keuken namelijk
als je zelfs dingen als eieren bakken/koken niet kunt, dan moet je maar eens op die link klikken die ik eerder gaf. daar worden zelfs dát soort dingen uitgelegd

hier nog een keer de link
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 19:09
Verwijderd
Citaat:
summer1986 schreef op 04-07-2003 @ 15:51:
Denk je dat er hele simpele dingen in staat zoals 'Hoe bak ik een ei?' of een graadje hoger? Ik denk niet dat het mij goed afgaat in die kleine keuken namelijk
Ik heb vandaag ff gekeken: er staat steeds aan het begin van een hoofdstuk de 'basis' (bv: hoe kook je pasta) en daarna recepten daarmee.
Je kan denk ik het beste zelf even in de boekhandel gaan kijken: er zijn nl. nog veel meer studentenkookboeken!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 14:10
summer1986
summer1986 is offline
Citaat:
byebye schreef op 05-07-2003 @ 20:09:
Ik heb vandaag ff gekeken: er staat steeds aan het begin van een hoofdstuk de 'basis' (bv: hoe kook je pasta) en daarna recepten daarmee.
Je kan denk ik het beste zelf even in de boekhandel gaan kijken: er zijn nl. nog veel meer studentenkookboeken!
Hee bedankt! Ik ben gister ook even in een boekhandel geweest en ik heb iets geschikts gevonden hoor: Eenvoudig kookboek voor kamerbewoners.
Auteur: Graaff, J. de
Het is erg simpel, grappig en afgeprijsd. Precies wat ik zocht dus
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Tips voor groentjes op kamers!?
summer1986
30 03-07-2003 18:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:55.