Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2003, 14:14
break of dawn
Avatar van break of dawn
break of dawn is offline
Citaat:
Hippe Woepsie schreef op 27-03-2003 @ 17:55:
Grote friet ( ), kleine cola, of spa blauw...frietsaus natuurlijk! enne een mackroket ZONDER saus!
__________________
Amor vincit omnia
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-03-2003, 15:24
Verwijderd
Ik bestel eigenlijk alleen maar MacFlurrys met M&M, ik koop nooit groenteburgers oid (eet geen vlees), alleen heel soms als we aan het autorijden zijn rond etenstijd ofzo...maar dat komt niet zo vaak voor =)
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 15:26
Verwijderd
Citaat:
bitchy schreef op 28-03-2003 @ 10:21:
Nee, ze vragen aan de keuken een mac kroket plain. Dat betekend een broodje mac kroket zonder dressing (in dit geval de saus)
Ja dat weet ik wel, was woordgrapje, maar laat maar gaan....
Alex die snapt m wel...
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 15:29
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
kleine patat met 6 kipnuggets en chocomel,
of
een happy meal met kipnuggets en chocomel
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 15:33
Muizzz
Avatar van Muizzz
Muizzz is offline
kipnuggets en een grote friet
zonder fritessaus of kipnuggetssaus
__________________
conclusie :
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 17:55
anne1985
anne1985 is offline
een mac kroket met grote friet en 2 frietsaus en een kleine cola, en meestal delen me vriend de friet en het drinken.
of ik neem een mac chicken menu :-)
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 17:58
Ischenbaert
Avatar van Ischenbaert
Ischenbaert is offline
Grote milkshake banaan en patat.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 19:40
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Oriental mc chicken + medium friet + sinas of sprite + frietsaus + mc flurry met capuchino-dingetjes (hoe schrijf je dat)
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 16:44
flipm0
Avatar van flipm0
flipm0 is offline
nix
__________________
idw
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 18:51
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
sundae ijs met aardbeiensaus en geen nootjes.
of een mckroket..
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 23:02
skatefamke
skatefamke is offline
ik bestel een emmertje spiritus en een aansteker !
__________________
give me one reason to be beautiful
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 23:48
Skinless
Avatar van Skinless
Skinless is offline
meestal:- 2 cheeseburgers
- 1 quarter pounder
- 1 big mac
- gestolen frieten van anderen
- en nog wat te drinken

Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 00:00
Verwijderd
Een donut of wat te drinken. Maar in principe kom ik zo goed als niet in de MacDonalds omdat ik vegetarisch ben.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 21:17
Verwijderd
nou, als het moet.....
frietjes, misschien een groenteburger, jus d'orange?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 01:54
YPrue
Avatar van YPrue
YPrue is offline
Ik kom er echt maar heeeeeeeeel erg zelden, maar als ik daar kom is het het McChicken Menu!! Heeeeeeeeerlijk!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 12:24
sas
Avatar van sas
sas is offline
ik neem dan een dubbele cheeseburger
of een mac de luxe en een melk. Maar ik ben er al heel lang niet meer geweest
__________________
waarom haast?? Weet jij wanneer je je werk afhebt
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 12:36
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
als ik ga om te eten..
normale friet met zoet-zure saus (ech lekker )
enne als ik honger heb nog kipnuggets erbij..
en een kleine cola.

maar meestal als ik ga, is het mcflurry-tijd
dus een mcflurry met cappucino!
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 13:12
Janneke/Stefani
Janneke/Stefani is offline
Een mac kroket menu met vanille milkshake en 2 fritessaus
__________________
Prettig leven nog verder!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 13:14
HiepMiep
Avatar van HiepMiep
HiepMiep is offline
McFlurry !!! voor andere dingen kom ik dr nooit...
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 17:03
thisisfun
thisisfun is offline
2x grotuh friet
2x hamburger
1x grote cola
__________________
Je hebt mensen, en je hebt mij!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 17:15
melkpakje
Avatar van melkpakje
melkpakje is offline
milkshake aarbei
__________________
that's right Ima get medieval on your ass
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 20:37
Verwijderd
groenteburger
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 01:26
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
ik huppel de mac nooit in... ik kom sowieso niet in de mac.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 10:53
Kazanka
Avatar van Kazanka
Kazanka is offline
ik rol altijd de Mac in....


meestal big mac menu met 9 KipNuggets (bbq sauz), milkshake banaan/ ijzgeval ding
__________________
IN HET SPROOKJESBOS IS HET OOK WELEENS HOMMELUS !! Arthur Schopenhauer is geniaal.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 12:39
Acire
Avatar van Acire
Acire is offline
2 gwone hamburgertjes en een medium friet en 2 bakjes mayo.
__________________
If you meet somebody without a smile, give him one of yours!!!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 16:36
Nellz
Avatar van Nellz
Nellz is offline
Niks...Ik boycot de MAC!!!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Nellz schreef op 02-04-2003 @ 17:36:
Niks...Ik boycot de MAC!!!
Ik niet
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 13:38
Ichonama
Ichonama is offline
Happymeal met cheeseburger en milkshake aardbeien
__________________
Je volwassen gedragen. Is dat zoiets als doen waar je zelf zin in hebt?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 14:19
lingua
Avatar van lingua
lingua is offline
een grote friet
een medium milkshake
en een hamburger
hmmm
soms alleen een mc flurry

krijg honger
__________________
Ik ben niet klein, ik sta gewoon ver weg!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 16:36
Davine
Kleine patat met normale hamburger met milkshake vanille en als toetje McFlurry Crunch
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 18:21
Nellz
Avatar van Nellz
Nellz is offline
Citaat:
Super_Marianne schreef op 02-04-2003 @ 21:11:
Ik niet
Ik wel

McDonald's doet zich voor als een sociaal en milieuvriendelijk bedrijf waar het leuk is om te eten. Om dit te bewerkstelligen besteedt McDonald's jaarlijks 4 Miljard gulden aan reclame en promotie. Kinderen worden in de val gelokt (hun ouders meeslepend) met beloofd speelgoed en andere truukjes. Maar achter het glimlachende gezicht van Ronald McDonald ligt de realiteit; de enige interesse is geld, profiterend van alles en iedereen, zoveel ze kunnen, precies zoals alle multinationals. Samen met andere hamburgerketens breidt McDonalds zich uit als een plaag parasieten.


Het promoten van ongezond voedsel

McDonald's doet alsof ze gezond voedsel aanbiedt. De werkelijkheid is echter dat het vitamine- en vezelarm is en veel vet, suiker en zout bevat. Met zo'n voedselpatroon heb je een veel groter risico op kanker, hart- en vaatziekten (doodsoorzaak nr. 1 in Nederland), suikerziekte en vele andere ziekten. Behalve dat is het voedsel vergiftigd met conserveringsmiddelen, kleurstoffen en smaakstoffen. Deze toevoegingen zijn vaak de oorzaak van een slechte gezondheid en hyperactiviteit bij kinderen. Men moet ook niet vergeten dat vlees op zichzelf al slecht is en de oorzaak is van de meeste voedselvergiftingen. Ook zijn door intensieve landbouw, de bio-industrie, andere ziekten een bedreiging voor de mensen geworden, bijvoorbeeld BSE (gekke-koeien-ziekte).

Dierenmoord

De menu's van burgerketens zijn gebaseerd op het mishandelen en vermoorden van miljoenen dieren. Ze worden gefokt in de bio-industrie, waar ze geen vrijheid hebben, geen zonlicht te zien krijgen, geen frisse lucht krijgen en zich nauwelijks kunnen bewegen. behalve de verschrikkelijke lijdensweg die aan hun dood voorag gaat, sterven de dieren op een afschuwelijke mannier. Wij hebben de keus vlees te eten of niet, maar de miljarden dieren die geexploiteerd worden hebben geen keus.
De uitbuiting van de derde wereld

McDonald's en het wereldvoedselprobleem. Ieder jaar gaan er op de wereld miljoenen mensen dood van de honger. Toch wordt er uit de zogenaamde Derde Wereld veel voedsel geimporteerd door bedrijven als McDonalds's. (Van de 40 armste landen in de wereld exporteren er 36 voedsel naar de V.S., het rijkste land ter wereld). Dit voedsel wordt in de rijke Westerse landen gebruikt als veevoer. De grond die nodig is voor al dat vooer kunnen ze in de Derde Wereld wel beter gebruiken. Bijvoorbeeld om er hun eigen voedsel op te verbouwen. De een zijn hamburger is de ander zijn dood!

Vee wordt jaarlijks gevoed met 145 miljoen ton graan en soja. Deze hoeveelheid levert slechts 21 miljoen ton bruikbaar vlees en bijproducten op. Dit betekend Een verspilling van 124 miljoen ton per jaar, met een waarde van 20 biljoen dollar. Met dit bedrag alleen al kan je de wereldbevolking een jaar lang voeden, kleden en onderbrengen.

De uitbuiting van het milieu

Vroeger bedekte het tropisch regenwoud een zevende deel van het landoppervlak van de aarde. Slechts de helft is er van over. Als er in het huidige tempo doorgegaan wordt is er over 50 jaar helemaal geen regenwoud meer. Een deel van dit woud wordt gekapt om er gewassen als soja en cassave op te verbouwen, waarvan een groot deel wordt verwerkt in het veevoer voor dieren waar o.a. McDonald's hamburgers van 'maakt'. Na een paar jaar is die grond onvruchtbaar en moet er weer gekapt worden.
Jaarlijks produceert McDonald.s duizenden tonnen onnodig afval, waarvan het overgrote deel op straat of op de grote hoop belandt. McDonald's claimt dat het afval gerecycled wordt, maar dat gebeurt alleen met een klein deel van het keukenafval.
Dan is er nog het mestprobleem. Je kan wel nagaan dat al die miljoenen dieren, die misbruikt worden, miljoenen tonnen mest produceren; rijk aan zware metalen en nitraten zorgt de mest voor een enorm milieuprobleem.

De uitbuiting van het personeel

Het personeel van McDonald's krijgt slecht betaald en heeft slechte arbeidsvoorwaarden. McDonald's houdt alle pogingen tot het stichten van een vakbond tegen en zorgt dat hun personeel niet langer werkt dan 18 uur per week zodat ze niet onder de Horeca CAO vallen. De meerderheid van het personeel is gedwongen dit te pikken, aangezien ze weinig kans hebben op een andere baan.

Wat kan jij doen?

McDonalds en andere bedrijven kunnen hun praktijken alleen voortzetten als mensen er gaan eten. Ga er dus niet meer eten, boycot McDonalds! Laat je leven niet domineren door anderen en hun instituten!
verspreid deze informatie zoveel mogelijk, kopieren en doorgeven dus!
veel van de uitbuiting door o.a. mcdonalds is gebaseerd op het eten van vlees en waarom zou jij daar aan meedoen? Denk er eens over na om vegetarier of veganist te worden.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 18:25
freakje
Avatar van freakje
freakje is offline
Ah, net een hele week Mac eten achter de rug.

Tja, het eten in Polen is nu eenmaal zo *lekker* dat zelfs Mac daar haute cuisine is.

Dit at ik meestal: driedubbele cheeseburger of Mc Flurry met Lion

Nu nooit geen Mac Donalds meer voor mij gedurende de komende 50 jaar!!!
__________________
--- Aan de andere kant van de regenboog staat een GROTE pot met goud ---
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 12:33
Dory
Avatar van Dory
Dory is offline
Big Mac Menu met Mc Juice als ik erg honger heb

bij trek 1 hamburgertje of een milkshake
__________________
Nu: niet langer treuren, het kan altijd nog wel gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 13:13
maaike0
maaike0 is offline
Citaat:
Nellz schreef op 03-04-2003 @ 19:21:
Ik wel

McDonald's doet zich voor als een sociaal en milieuvriendelijk bedrijf waar het leuk is om te eten. Om dit te bewerkstelligen besteedt McDonald's jaarlijks 4 Miljard gulden aan reclame en promotie. Kinderen worden in de val gelokt (hun ouders meeslepend) met beloofd speelgoed en andere truukjes. Maar achter het glimlachende gezicht van Ronald McDonald ligt de realiteit; de enige interesse is geld, profiterend van alles en iedereen, zoveel ze kunnen, precies zoals alle multinationals. Samen met andere hamburgerketens breidt McDonalds zich uit als een plaag parasieten.


Het promoten van ongezond voedsel

McDonald's doet alsof ze gezond voedsel aanbiedt. De werkelijkheid is echter dat het vitamine- en vezelarm is en veel vet, suiker en zout bevat. Met zo'n voedselpatroon heb je een veel groter risico op kanker, hart- en vaatziekten (doodsoorzaak nr. 1 in Nederland), suikerziekte en vele andere ziekten. Behalve dat is het voedsel vergiftigd met conserveringsmiddelen, kleurstoffen en smaakstoffen. Deze toevoegingen zijn vaak de oorzaak van een slechte gezondheid en hyperactiviteit bij kinderen. Men moet ook niet vergeten dat vlees op zichzelf al slecht is en de oorzaak is van de meeste voedselvergiftingen. Ook zijn door intensieve landbouw, de bio-industrie, andere ziekten een bedreiging voor de mensen geworden, bijvoorbeeld BSE (gekke-koeien-ziekte).

Dierenmoord

De menu's van burgerketens zijn gebaseerd op het mishandelen en vermoorden van miljoenen dieren. Ze worden gefokt in de bio-industrie, waar ze geen vrijheid hebben, geen zonlicht te zien krijgen, geen frisse lucht krijgen en zich nauwelijks kunnen bewegen. behalve de verschrikkelijke lijdensweg die aan hun dood voorag gaat, sterven de dieren op een afschuwelijke mannier. Wij hebben de keus vlees te eten of niet, maar de miljarden dieren die geexploiteerd worden hebben geen keus.
De uitbuiting van de derde wereld

McDonald's en het wereldvoedselprobleem. Ieder jaar gaan er op de wereld miljoenen mensen dood van de honger. Toch wordt er uit de zogenaamde Derde Wereld veel voedsel geimporteerd door bedrijven als McDonalds's. (Van de 40 armste landen in de wereld exporteren er 36 voedsel naar de V.S., het rijkste land ter wereld). Dit voedsel wordt in de rijke Westerse landen gebruikt als veevoer. De grond die nodig is voor al dat vooer kunnen ze in de Derde Wereld wel beter gebruiken. Bijvoorbeeld om er hun eigen voedsel op te verbouwen. De een zijn hamburger is de ander zijn dood!

Vee wordt jaarlijks gevoed met 145 miljoen ton graan en soja. Deze hoeveelheid levert slechts 21 miljoen ton bruikbaar vlees en bijproducten op. Dit betekend Een verspilling van 124 miljoen ton per jaar, met een waarde van 20 biljoen dollar. Met dit bedrag alleen al kan je de wereldbevolking een jaar lang voeden, kleden en onderbrengen.

De uitbuiting van het milieu

Vroeger bedekte het tropisch regenwoud een zevende deel van het landoppervlak van de aarde. Slechts de helft is er van over. Als er in het huidige tempo doorgegaan wordt is er over 50 jaar helemaal geen regenwoud meer. Een deel van dit woud wordt gekapt om er gewassen als soja en cassave op te verbouwen, waarvan een groot deel wordt verwerkt in het veevoer voor dieren waar o.a. McDonald's hamburgers van 'maakt'. Na een paar jaar is die grond onvruchtbaar en moet er weer gekapt worden.
Jaarlijks produceert McDonald.s duizenden tonnen onnodig afval, waarvan het overgrote deel op straat of op de grote hoop belandt. McDonald's claimt dat het afval gerecycled wordt, maar dat gebeurt alleen met een klein deel van het keukenafval.
Dan is er nog het mestprobleem. Je kan wel nagaan dat al die miljoenen dieren, die misbruikt worden, miljoenen tonnen mest produceren; rijk aan zware metalen en nitraten zorgt de mest voor een enorm milieuprobleem.

De uitbuiting van het personeel

Het personeel van McDonald's krijgt slecht betaald en heeft slechte arbeidsvoorwaarden. McDonald's houdt alle pogingen tot het stichten van een vakbond tegen en zorgt dat hun personeel niet langer werkt dan 18 uur per week zodat ze niet onder de Horeca CAO vallen. De meerderheid van het personeel is gedwongen dit te pikken, aangezien ze weinig kans hebben op een andere baan.

Wat kan jij doen?

McDonalds en andere bedrijven kunnen hun praktijken alleen voortzetten als mensen er gaan eten. Ga er dus niet meer eten, boycot McDonalds! Laat je leven niet domineren door anderen en hun instituten!
verspreid deze informatie zoveel mogelijk, kopieren en doorgeven dus!
veel van de uitbuiting door o.a. mcdonalds is gebaseerd op het eten van vlees en waarom zou jij daar aan meedoen? Denk er eens over na om vegetarier of veganist te worden.
tja wat zal ik zeggen: ik werk bij de mc en te weinig verdienen enzow is er niet bij! tenminste ik iig niet, tis net als bij veel bedrijven dat je meer gaat verdienen als je er langer werkt: terecht toch!

En slechte arbeidsvoorwaarden....je moet gewoon je mond opentrekken, maar dat is echt niet alleen bij de mac donalds zo hoor!
__________________
*ook al leek ik soms gebroken ik klom uit een dal vandaan, want ik heb voor hetere vuren gestaan*
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 14:33
Gianluca *
Avatar van Gianluca *
Gianluca * is offline
bic mac super menu met een x-tra grote portsie franse frietjes en x-tra grote milk shake

owja en frite saus.. want dis is jummiee!!
__________________
Je Moeder Op Een Hobbelpaard! of Bijstandspony _ Je Moeder !!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Nellz schreef op 03-04-2003 @ 19:21:


Dierenmoord

De menu's van burgerketens zijn gebaseerd op het mishandelen en vermoorden van miljoenen dieren. Ze worden gefokt in de bio-industrie, waar ze geen vrijheid hebben, geen zonlicht te zien krijgen, geen frisse lucht krijgen en zich nauwelijks kunnen bewegen. behalve de verschrikkelijke lijdensweg die aan hun dood voorag gaat, sterven de dieren op een afschuwelijke mannier. Wij hebben de keus vlees te eten of niet, maar de miljarden dieren die geexploiteerd worden hebben geen keus.

Als ze nooit vrijheid hebben gehad, zonlicht hebben gezien, frisse lucht hebben gehad dan weten ze toch ook niet wat dat is... weten ze ook niet hoe relaxt dat is
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 15:16
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
big mac, cola, en een macflury m&m
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 15:29
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Super_Marianne schreef op 04-04-2003 @ 15:41:
Als ze nooit vrijheid hebben gehad, zonlicht hebben gezien, frisse lucht hebben gehad dan weten ze toch ook niet wat dat is... weten ze ook niet hoe relaxt dat is
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 15:43
Verwijderd
"Een dubbele Whopper met bacon en k....Oh sorry, ik zit verkeerd. Doei."
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 17:12
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Super_Marianne schreef op 27-03-2003 @ 15:21:
Ik huppel vrolijk naar de kassa en bestel een Quarterpounder menu (supersize alsjeblieft ) En dan hobbel ik naar een tafeltje met m'n vriendjes en ga ik lekker zitten eten
Wedden dat als jij in de mac bent niet vrolijk huppelt

Ik koop nooit zo veel daar, ik lust geen hamburgers
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Q schreef op 04-04-2003 @ 18:12:
Wedden dat als jij in de mac bent niet vrolijk huppelt

Ik koop nooit zo veel daar, ik lust geen hamburgers
Jawel hoor, ik hou van huppelen
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 18:46
Rem
Avatar van Rem
Rem is offline
Big Mac, doosje kipnuggets en een milkshake (banaan)
__________________
Enjoy the silence
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 18:49
SHE!L@
SHE!L@ is offline
Een Mac Chicken, dat is toch de aller lekkerste??
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 19:48
Gianluca *
Avatar van Gianluca *
Gianluca * is offline
Citaat:
Rem schreef op 04-04-2003 @ 19:46:
Big Mac, doosje kipnuggets en een milkshake (banaan)
HEEY !! wat heb jij voor een avater.. waar was dat ook al weer van?? van die ene vette tekenfilm serie ding toch !!

met zo'n lucht mobiel ding

please telllllll
__________________
Je Moeder Op Een Hobbelpaard! of Bijstandspony _ Je Moeder !!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 19:59
Rem
Avatar van Rem
Rem is offline
Offtopic:
Citaat:
mr.Ed schreef op 04-04-2003 @ 20:48:
HEEY !! wat heb jij voor een avater.. waar was dat ook al weer van?? van die ene vette tekenfilm serie ding toch !!

met zo'n lucht mobiel ding

please telllllll
Dat is Tweeg uit Teddy Ruxpin


Die franse frietjes bij de Mac vind ik zelf niet te vreten
__________________
Enjoy the silence
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 20:12
FastDuck
FastDuck is offline
sundey ijsje met nootjes en caramel oeh lekker.
rest is nie te nassen.
__________________
ga iets nuttigs doen. eten of vrienden maken ofzo*
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 20:13
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Teddy Ruxpin is cool .

Ehmz, McChicken zonder saus of McFlurry en kwil die nieuwe fruitix weleens proberen.
__________________
I'll find you.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 20:15
Wuzzelez
Avatar van Wuzzelez
Wuzzelez is offline
Big mac menu/super big mac menu met grote aardbeienmilkshake/cola, kipnuggets en een extra frietsaus.
__________________
Vreemdgaan is met het goede been uit het verkeerde bed stappen
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 20:28
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Een Sundae caramel.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 21:17
Madgirl
Avatar van Madgirl
Madgirl is offline
McFlurry!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:47.