Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2001, 11:44
Wie heeft een kant en klare PO voor Wiskunde B2 voor ons. Het maakt niet uit waar het over gaat, als het maar een voldoende waard is voor WisB2 in Havo5

In ruil hebbe we wel boekverslagen NL, EN, Maatschappij PO, en nog een hoop CKV gedoe.

Plz Contact ons op ICQ# 60040281, ICQ #60040281 of e-mail naar info@maxonic.net

Tnx.. Mirrorshade & Maxonic
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2001, 09:53
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
ja, heb ooit wel wat gemaakt.
had er een 9,3 voor.
ging over verpakkingen
ik zit in 5vwo en ik heb wiskunde b1

mail me maar ofzo...
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 04-04-2001, 16:14
robdr
robdr is offline
maxonic van terrathreads?

IK ben nu bezig met een po over projecties voor wis b1,2 in vwo. Alsdie af is (over 2-3 weken) mag je hem best hebben voor een kopietje van terrathreads
__________________
No Hope != No Fear
Met citaat reageren
Oud 09-04-2001, 08:04
Maxonic
Maxonic is offline
ekki: Ben benieuwd, ik mail wel ff

robdr: Chantage he?
Nah, als ik een half jaar 6 uur werk per dag moet ruilen voor een urtje of 10 werk per dag dan laat toch maar zitten. Dat snap je tuurlijk wel. Maar iets anders heb ik er graag voor over, of het nou schoolwerk of iets anders is...
__________________
[ [url=www.maxonic.org]Mijn Forum[/url] - [url=www.terrathreads.nl]Mijn Site[/url] - [url=wwp.icq.com/scripts/search.dll?to=60040282]Mijn ICQ[/url] ]
Met citaat reageren
Oud 10-04-2001, 19:11
W1ZZ
Avatar van W1ZZ
W1ZZ is offline
Als je wiskunde leuk genoeg vind om wb2 te nemen dan vind ik dat je ook wel je eigen PO's kunt maken...ik blijf het zielig vinden al die mensen die hier om po's komen bedelen zeg!
__________________
** Je zoekt het maar uit **
Met citaat reageren
Oud 11-04-2001, 19:48
Mask
Mask is offline
OWWWWWW plzzzzzzzzzzzzzz ik moet er ook een hebben (k moet em morgen al inleveren)

Mijn e-mail is yorankoedood@hotmail.com

THNX
__________________
Don't push the river
Met citaat reageren
Oud 14-04-2001, 13:39
Voor waneer moet je em inleveren. Ik ben nu met eentje bezig, over raaklijnen aan parabolen. Een stelling bewijzen.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2001, 22:57
Pyro
Pyro is offline
Citaat:
Als je wiskunde leuk genoeg vind om wb2 te nemen dan vind ik dat je ook wel je eigen PO's kunt maken...ik blijf het zielig vinden al die mensen die hier om po's komen bedelen zeg!
Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens. Beetje raar als je al je huiswerk door anderen laat maken, en dan helemaal als je B2 hebt...
Hoe wou je dat op je examen doen :?
__________________
Amd K7 700 | AMD 750 | 128 133 Mhz RAM | GeForce DDR | Quantum 20,5 gb 7200 | 10,1 WD | live 1024 | fps1000
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53.