Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2004, 19:23
Bequiristain
Bequiristain is offline
Een man van 35 die een zwak heeft voor jongere meisjes,er geen sex mee beleefd maar wel over fantaseert,graag naar meisjes van 14 tot en met 18 kijkt en ze ook nakijkt als ze een sexy rokje of kort topje aanhebben en die daar best door geprikkeld raakt en ook af en toe kijkt op bijvoorbeeld www.sugababes.nl naar mooie jonge meiden is dat pedofilie of niet??

Laatst gewijzigd op 26-05-2004 om 20:30.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 19:30
Verwijderd
do



edit:

Citaat:
Bequiristain schreef op 26-05-2004 @ 20:23 :
graag naar meisjes van 14 tot en met 18 kijkt en ze ook nakijkt als ze een sexy rokje of kort topje aanhebben en die daar best door geprikkeld raakt
niks mis mee heb ik ook altijd (alleen meestal vanaf 16)

Laatst gewijzigd op 26-05-2004 om 19:34.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 19:53
AJKwak
AJKwak is offline
Die man zal inderdaad wel pedofiel zijn ja hoewel ik de leeftijdsgrens wat hoog vind.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 20:29
Daniël Chaos
Avatar van Daniël Chaos
Daniël Chaos is offline
zolang het boven de 16 blijft vind ik het toelaatbaar om het opwindend te vinden... kan er al aardig vrouwelijk uitzien dan. Als het echt om jongere kinderen gaat, ja pedofiel. Dit hoeft idd niet meteen te betekenen dat hij ook actie onderneemt (dan zou het namelijk pedoseksueel zijn.)
__________________
TWISTED WRONGS & CROOKED RIGHTS
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 20:43
clubje
Avatar van clubje
clubje is offline
Tuurlijk niet.
Elke man kijkt naar mooie vrouwen. En een meisje van 14 met een kort rokje kan al aardig vrouwelijk en sexy zijn.
Ik zal later ook zo zijn denk ik. Ik vraag me soms af hoe het moet zijn om als 40-jarige man een mooie rijpe sexy dochter van 16 te hebben.

Dat je dan op internetsites gaat kijken, dat is al iets anders, maar dan nog...mja
__________________
Beminde Christen 't is beter of gistn| Under the sea, I'm not the only one who wonders what life would mean if we hadn't been disappointed in the sun.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 20:55
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
"Old enough to pee, old enough for me"

Oftewel, nee.
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 21:48
probeer
Avatar van probeer
probeer is offline
hmm pedofilie is echt niet zon ramp hoor. het betekend nog altijd dat je van kinderen houdt. t wordt pas erg als je drmee wil gaan of gaat neuken.. net zoals dat gedoe met michael jackson. ja tuurlijk is de kerel een pedofiel, doh! maar is dat zo erg? nee, zolang ie maar niet met ze gaat lopen neuken

dustsja..

uhm.. trouwes.. ja dat is pedofilie
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 22:02
Dodemus
Dodemus is offline
Boven de 12 jaar kan je eigenlijk niet meer spreken van kinderen dus ook niet van pedofilie.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 22:04
Verwijderd
Een pedofiel is toch iemand die seks heeft met minderjarige, en dan vooral nog niets geslachtsrijpe kinderen?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 22:06
Verwijderd
Citaat:
scrolllock schreef op 26-05-2004 @ 22:48 :
hmm pedofilie is echt niet zon ramp hoor. het betekend nog altijd dat je van kinderen houdt. t wordt pas erg als je drmee wil gaan of gaat neuken.. net zoals dat gedoe met michael jackson. ja tuurlijk is de kerel een pedofiel, doh! maar is dat zo erg? nee, zolang ie maar niet met ze gaat lopen neuken

dustsja..

uhm.. trouwes.. ja dat is pedofilie
Pedofilie is niet dat je van kinderen houdt, net zo min als necrofilie is dat je van doden houdt. Je houdt van séks met kinderen of van séks met doden.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 22:08
Dodemus
Dodemus is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 26-05-2004 @ 23:06 :
Pedofilie is niet dat je van kinderen houdt, net zo min als necrofilie is dat je van doden houdt. Je houdt van séks met kinderen of van séks met doden.
Nee, toch niet. Pedofiel is vrij vertaald kinderliefhebber zonder dat daar een seksuele connotatie aan moet vasthangen.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 22:09
saturday
saturday is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 26-05-2004 @ 23:06 :
Pedofilie is niet dat je van kinderen houdt, net zo min als necrofilie is dat je van doden houdt. Je houdt van séks met kinderen of van séks met doden.
Yep, wou ik net zeggen.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 22:09
Verwijderd
pe·do·sek·su·eel1 (de ~ (m.), -elen)
1 pedofiel

pe·do·fi·lie (de ~ (v.))
1 overheersende neiging tot geslachtsomgang met kinderen
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 22:12
Dodemus
Dodemus is offline
Citaat:
FuSe schreef op 26-05-2004 @ 23:09 :
pe·do·sek·su·eel1 (de ~ (m.), -elen)
1 pedofiel

pe·do·fi·lie (de ~ (v.))
1 overheersende neiging tot geslachtsomgang met kinderen
Slecht woordenboek.

pedofiel: volwassene die al of niet seksuele liefde voelt voor kinderen

pedofilie: al of niet seksuele liefde van een volwassene voor kinderen
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Dodemus schreef op 26-05-2004 @ 23:08 :
Nee, toch niet. Pedofiel is vrij vertaald kinderliefhebber zonder dat daar een seksuele connotatie aan moet vasthangen.
Vrij vertaald is niet altijd juist.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 22:21
saturday
saturday is offline
Volgens mij is het toch echt de drang om seks met kinderen te hebben.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 22:21
Dodemus
Dodemus is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 26-05-2004 @ 23:15 :
Vrij vertaald is niet altijd juist.
Oud Grieks kan je dikwijls niet perfect vertalen.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 07:02
Verwijderd
Een pedofiel is iemand die seksueel aangetrokken is tot geslachtsonrijpe minderjarigen. Wanneer krijgen mensen dat nou eens in hun koppie. Een kerel van 35 die fantaseert over meisjes van 15 is geen pedofiel. Meisjes van 15 neuken tegenwoordig ook de boel maar bij elkaar en dat wordt normaal gevonden. Die zijn niet geslachtsonrijp.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 08:28
Billy_bob
Billy_bob is offline
Net alsof jou vader niet kijkt naar ''lekkere'' meiden als die in de auto ofzo zit.
En dat zal heus ook echt wel rond de leeftijd 16 a 18 jaar zijn.
Dus het hoeft wat mij betreft niet om pedofilie te gaan.
__________________
vive le bob?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 09:08
Verwijderd
Nee, waarom zou diegene pedofiel zijn? Meisjes van 14-18 jaar zijn geen kinderen meer, oke, ze zijn nog jong, maar de meesten zijn lichamelijk volwassen, en een pedofiel is iemand die valt op mensen die niet lichamelijk volwassen zijn. Als die man van 35 dat nou mooi vindt...

Het lijkt me dan wel minder handig om er ook een relatie mee te beginnen... nouja, met een 18jarige kan het er nog mee door, want een meisje van 18 weet zelf wel waar ze mee bezig is, is meestal ook al aan een vervolgopleiding bezig, maar met een meisje van 14 wordt dat wel een érg ongelijkwaardige relatie. Maargoed, daar hebben we het nu niet over.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 09:43
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Ik vind pedofilie wel best. ik ben nergens op tegen als het uit liefde gebeurd.

grappig gesprek van gisteren:vroeg ik aan iemand of ie tegen pedofilie was. (christelijk) ja zegt ie, opgesloten worden die zijn ziek.
zo'n jonge met een meisje....

zei ik uhm ik bedoel eigenlijk een jongetje van 6 met een meisje van 10 jaar ouder. Toen was ie ineens helemala voor was ie helemaal nie op tegen enzo
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 09:48
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Isa schreef op 27-05-2004 @ 10:43 :
Ik vind pedofilie wel best. ik ben nergens op tegen als het uit liefde gebeurd.
Waar heb je het over? Seks of dat iemand kinderen 'lief' vindt? ik vind kinderen ook lief, maar absoluut niet op een seksuele manier.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 10:06
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
Chimera schreef op 27-05-2004 @ 10:48 :
Waar heb je het over? Seks of dat iemand kinderen 'lief' vindt? ik vind kinderen ook lief, maar absoluut niet op een seksuele manier.
herformulering. ik vind pedofiele seksualiteit niet erg, ik ben nergens op tegen als het uit liefde gebeurd.
nu dat hoeft toch ook niet
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 10:11
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Isa schreef op 27-05-2004 @ 11:06 :
herformulering. ik vind pedofiele seksualiteit niet erg, ik ben nergens op tegen als het uit liefde gebeurd.
nu dat hoeft toch ook niet
pff, kinderen (tot 12 of 14 jaar ofzo) hebben nog geen idee wat sex voor iets is, dus die kunnen nooit goed bepalen of het een goed idee is om sex met iemand te hebben...dat is precies de reden dat pedofilie strafbaar is... dus je kraamt onzin uit, maar ik geloof niet dat dat me van jou verbaast ... like, ik ken maar weinig mensen op het forum die zovaak zo extreem domme dingen zeggen
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 10:25
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Isa schreef op 27-05-2004 @ 11:06 :
herformulering. ik vind pedofiele seksualiteit niet erg, ik ben nergens op tegen als het uit liefde gebeurd.
nu dat hoeft toch ook niet
Ah. Dus een vent van 30 mag best een meisje van 12 neuken, zolang het maar uit liefde gebeurt?

Beetje zoals Mohammed zegmaar?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 10:41
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Citaat:
Chimera schreef op 27-05-2004 @ 11:25 :
Ah. Dus een vent van 30 mag best een meisje van 12 neuken, zolang het maar uit liefde gebeurt?

Beetje zoals Mohammed zegmaar?
maar toen moesten ze het woord pedofiel nog uitvinden
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 10:49
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Zweepje schreef op 27-05-2004 @ 11:41 :
maar toen moesten ze het woord pedofiel nog uitvinden
Je reacties is in de eerste plaats niet grappig, en bovendien slaat het nergens op daar het woord pedo van het griekse woord paido komt.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 10:50
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Citaat:
Chimera schreef op 27-05-2004 @ 11:49 :
Je reacties is in de eerste plaats niet grappig, en bovendien slaat het nergens op daar het woord pedo van het griekse woord paido komt.
.... en dus niet uit het arabisch .. knuppel
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 10:59
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Zweepje schreef op 27-05-2004 @ 11:50 :
.... en dus niet uit het arabisch .. knuppel
Dus? Ik weet vrij zeker dat ze in arabische landen nog steeds het woord 'pedofiel' niet kennen.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 11:02
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Citaat:
Chimera schreef op 27-05-2004 @ 11:59 :
Dus? Ik weet vrij zeker dat ze in arabische landen nog steeds het woord 'pedofiel' niet kennen.
dit forum moesten ze sluiten voor mensen met 'n IQ van onder de 60
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 11:07
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Zweepje schreef op 27-05-2004 @ 12:02 :
dit forum moesten ze sluiten voor mensen met 'n IQ van onder de 60
Helemaal mee eens. Zullen we het nu verder on-topic houden?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 11:25
Dodemus
Dodemus is offline
Citaat:
little nemo schreef op 27-05-2004 @ 11:11 :
pff, kinderen (tot 12 of 14 jaar ofzo) hebben nog geen idee wat sex voor iets is, dus die kunnen nooit goed bepalen of het een goed idee is om sex met iemand te hebben...dat is precies de reden dat pedofilie strafbaar is... dus je kraamt onzin uit, maar ik geloof niet dat dat me van jou verbaast ... like, ik ken maar weinig mensen op het forum die zovaak zo extreem domme dingen zeggen
Tegenwoordig weten jongeren van 12 à 14 wel perfect wat seks is hoor.

Pedofilie op zich is trouwens niet strafbaar. Pas als de pedofiel iets onzedelijks doet is hij of zij strafbaar.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 11:50
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Dodemus schreef op 27-05-2004 @ 12:25 :
Tegenwoordig weten jongeren van 12 à 14 wel perfect wat seks is hoor.
Hij zei ook kinderen tot 12 a 14 jaar.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 12:45
juno
Avatar van juno
juno is offline
Sex met mannen of jongens mag niet, en sex met vrouwen en meisjes alleen binnen het huwelijk. Een meisje is daar huwelijksrijp als ze drie keer ongesteld is geweest. Dan is ze geslachtsrijp en een volwassen vrouw.

Ook al is ze dan elf, ze is een vrouw en geen kind, en sex is toegestaan.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 12:49
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Kijken mag, zolang hij maar van die meisjes afblijft! Als hij het nou lekker vind om naar die jonge meisjes te kijken, dan hoeft dat toch niet meteen pedofilie te zijn. Mijn vader kijkt ook weleens naar meisjes van een jaar of 16 en hij is toch echt geen pedo.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 13:20
Grimmetje
Grimmetje is offline
Citaat:
sensual schreef op 27-05-2004 @ 13:49 :
Kijken mag, zolang hij maar van die meisjes afblijft! Als hij het nou lekker vind om naar die jonge meisjes te kijken, dan hoeft dat toch niet meteen pedofilie te zijn. Mijn vader kijkt ook weleens naar meisjes van een jaar of 16 en hij is toch echt geen pedo.

En dat vindt je vader dan ook lekker? Zo ja, misschien geen pedo, maar wel verdacht
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 13:32
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Nee, dat is geen pedofilie. Pedofielen vallen op kleine kinderen die nog niet in de puberteit zijn. Zodra ze in de puberteit komen, en volwassen lichamen krijgen, zijn ze voor een pedofiel niet meer aantrekkelijk.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 14:31
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
als het maar bij kijken blijft
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 14:55
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Citaat:
Grimmetje schreef op 27-05-2004 @ 14:20 :
En dat vindt je vader dan ook lekker? Zo ja, misschien geen pedo, maar wel verdacht
uhmm, nou..
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 16:17
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
little nemo schreef op 27-05-2004 @ 11:11 :
pff, kinderen (tot 12 of 14 jaar ofzo) hebben nog geen idee wat sex voor iets is, dus die kunnen nooit goed bepalen of het een goed idee is om sex met iemand te hebben...dat is precies de reden dat pedofilie strafbaar is... dus je kraamt onzin uit, maar ik geloof niet dat dat me van jou verbaast ... like, ik ken maar weinig mensen op het forum die zovaak zo extreem domme dingen zeggen
speak for yourself! ik hoef me door jou niet te laten opleggen dat ik als kind niet wist wat seks was!


Chimera, ik dacht eerder aan kleine jongetjes die het met meisjes van 16 doen
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 17:08
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Isa schreef op 27-05-2004 @ 17:17 :
speak for yourself! ik hoef me door jou niet te laten opleggen dat ik als kind niet wist wat seks was!


Chimera, ik dacht eerder aan kleine jongetjes die het met meisjes van 16 doen
wellicht dat jij inderdaad op je negende pre-cies de ins en outs kende, maar we hebben het hier niet over uitzonderlijke gevallen maar over de standaard. verder leg ik jou nix op, ik zeg alleen dat je vaak veel domme dingen zegt...nah nu dus weer een, hoeveel kleine jongetjes doen het nou met meisjes van 16 (jajaja jij zeker wel maar jij bent dan ook uberspeciaal)
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 18:31
Paulo Nuñez
Avatar van Paulo Nuñez
Paulo Nuñez is offline
Citaat:
Dodemus schreef op 26-05-2004 @ 23:02 :
Boven de 12 jaar kan je eigenlijk niet meer spreken van kinderen dus ook niet van pedofilie.

Kinder van boven de 12 geen kinderen
Sorry hoor maar hier denk dus heel anders over ik vind het wel degelijk kinderen. Waar je nog niet over sex hoeft te beginnen ook wanneer zei dat wel doen omdat het voor hun iets nieuws is en spannend iets waar ze over praten en grapjes over maken.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Isa schreef op 27-05-2004 @ 10:43 :
Ik vind pedofilie wel best. ik ben nergens op tegen als het uit liefde gebeurd.
Oh mijn god... Ik val hier bijna van de bank, en dat is echt niet makkelijk.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 20:44
Verwijderd
Citaat:
ziekegeest666 schreef op 27-05-2004 @ 19:31 :
Kinder van boven de 12 geen kinderen
Sorry hoor maar hier denk dus heel anders over ik vind het wel degelijk kinderen. Waar je nog niet over sex hoeft te beginnen ook wanneer zei dat wel doen omdat het voor hun iets nieuws is en spannend iets waar ze over praten en grapjes over maken.
*eens*
Ik ga dan liever voor de grens 14. De meeste 12 jarigen zijn echt nog niet serieus met seks bezig, ze giechelen erom... lachen bij het woord 'komkommer' al een uur ('calculator' is echt nog erger). Ze ontdekken de term nog theoretisch, daarna is het pas tijd voor het praktische deel...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 06:41
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
little nemo schreef op 27-05-2004 @ 18:08 :
wellicht dat jij inderdaad op je negende pre-cies de ins en outs kende,
nog 3 jaar eerder wist ik meer dan op mijn negende vaag genoeg.
Citaat:
maar we hebben het hier niet over uitzonderlijke gevallen maar over de standaard. verder leg ik jou nix op, ik zeg alleen dat je vaak veel domme dingen zegt...nah nu dus weer een, hoeveel kleine jongetjes doen het nou met meisjes van 16
het gaat mij hier om de oplegging en onderdrukking. nee vast niet veel hiero, het gaat me erom dat ik liever niet zie dat niks mag.
Citaat:
(jajaja jij zeker wel maar jij bent dan ook uberspeciaal) [/B]
nou bedankt voor het compliment maar dat valt wel mee.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 10:20
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Isa schreef op 28-05-2004 @ 07:41 :
[B
het gaat mij hier om de oplegging en onderdrukking. nee vast niet veel hiero, het gaat me erom dat ik liever niet zie dat niks mag.
[/B]
't is idd wel heel onderdrukkend om pedofilie te verbieden, ik zou zeggen bijna nazi-achtig
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 10:23
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
little nemo schreef op 28-05-2004 @ 11:20 :
't is idd wel heel onderdrukkend om pedofilie te verbieden, ik zou zeggen bijna nazi-achtig
Gevoelens verbieden vind ik wel nazi-achtig ja. Uitvoering verbieden om ethische redenen mag wat mij betreft.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 13:51
Verwijderd
geen pedofilie... en je bent vast niet enige man die op jong geilt...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 15:42
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 28-05-2004 @ 11:23 :
Gevoelens verbieden vind ik wel nazi-achtig ja. Uitvoering verbieden om ethische redenen mag wat mij betreft.
ethisch ja, om een jong te verbieden te spelen. fok fatsoen forever
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 15:48
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Isa schreef op 28-05-2004 @ 16:42 :
ethisch ja, om een jong te verbieden te spelen. fok fatsoen forever
Hm, als een stel tienjarigen het met elkaar wil doen zie ik ze nog niet veroordeeld worden voor pedofilie. Niet in Nederland, nee. Maar ik vind het nog altijd onethisch als een volwassene met een kindje gaat liggen rotzooien. Volwassenen hebben gewoon een bepaalde vorm van autoriteit over kinderen en gebruik maken van hun onschuld terwijl kinderen er later spijt van krijgen... Nee, dank je. Laat ze eerst maar op een niveau komen dat ze zelfstandig over hun eigen lichaam en leven kunnen beslissen.

Nee, kinderen zijn niet dom en onnozel. Maar niet ervaren en sterk genoeg om dan tegen een volwassene in te gaan.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59.