Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2004, 23:23
Verwijderd
2000 Actors. 300 years of Russian History. 33 Rooms at the Hermitage Museum. 3 Live Orchestras. 1 Single Continuous Shot.

Aparte film. Anderhalf uur durende 'reis' door het "Russian State Hermitage Museum" met als grote bijzonderheid dat het in één enkele take is opgenomen.

Regisseur: Aleksandr Sokurov

Nederland 3, 0:15 - 1:44
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-08-2004, 00:21
King Ralph
Avatar van King Ralph
King Ralph is offline
Briljant gemaakt
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 00:31
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Gemist
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 01:32
Verwijderd
Vrij suffe film.

Wel knap gemaakt though.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 01:51
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
staat op video

als het goed is

ben benieuwd
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 10:27
NERD
Avatar van NERD
NERD is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 02-08-2004 @ 02:51 :
staat op video

als het goed is

ben benieuwd
Idem. Ik wilde hem al zo lang zien...
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 10:53
Verwijderd
Goed gemaakt, heb hem nu 3 keer gezien, maar vind hem nogal suf eigenlijk. Als je niet kan slapen, is het wel een aanrader. Maar echt heel bijzonder vind ik het niet.

Father and Son van dezelfde regisseur is minstens zo suf, ik heb me er kapot om gelachen
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 11:32
Verwijderd
Ondanks de relatief 'suffe' materie, (Russische geschiedenis, olé) vind ik hem toch vrijwel de hele tijd boeien door de dromerige sfeer. De hoofdpersoon (de Europeaan) straalt iets eigenzinnigs uit, en de interactie tussen de hem en camera past daar er echt perfect bij.
En los van het idee dat de film in één lange take is opgenomen geeft het de film ook een bepaalde 'flow'. Je blijft ernaar kijken, steeds nieuwsgierig wat er zich in de volgende kamer af gaat spelen.
Maar je moet ervan houden. Ik vond hem de tweede keer kijken nog net zo boeiend, maar ik kan me voorstellen dat een ander het juist ongelofelijk saai vindt.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Peperkorrel schreef op 02-08-2004 @ 12:32 :
Ondanks de relatief 'suffe' materie, (Russische geschiedenis, olé) vind ik hem toch vrijwel de hele tijd boeien door de dromerige sfeer. De hoofdpersoon (de Europeaan) straalt iets eigenzinnigs uit, en de interactie tussen de hem en camera past daar er echt perfect bij.
En los van het idee dat de film in één lange take is opgenomen geeft het de film ook een bepaalde 'flow'. Je blijft ernaar kijken, steeds nieuwsgierig wat er zich in de volgende kamer af gaat spelen.
Maar je moet ervan houden. Ik vond hem de tweede keer kijken nog net zo boeiend, maar ik kan me voorstellen dat een ander het juist ongelofelijk saai vindt.
Dat ben ik wel met je eens. Zelf moet ik echt zin hebben in zo'n film, ik moet er echt voor gaan zitten en goed naar kijken. De film koste mij echt wat moeite om te verteren, omdat het dus zo dromerig is. Maar toen ik hem de tweede keer zag, was ik wakkerder en energieker dan de eerste keer. Toen was hij echt meeslepend.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 17:45
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Helaas gemist
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 19:20
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
ja kut, ik had dus wel willen zien hoe dat eruit zag
jammer dat ik er niet was.,.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Ha! Spammend, groots, nieuw, vers IZSADC-topiq!
Verwijderd
501 24-04-2005 15:38
Films, TV & Radio [Nu op tv]Russian ark
Nanaki
18 26-01-2005 13:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00.