Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2002, 11:40
KLESK
KLESK is offline
ik ben nogal lelijk tenminste dat zeggen mijn klasgenootjes en ik heb nog noooit met ene meisje verkeering gehad ik ben al bijna 13 maar kijk misschien blijf ik altijd wel zo elijk als ik nu ben dus wta moet ik nou??? moet ik maar leren leven zo lelijk te zijn of moet ik soms homo worden ofzo



help me ermee want ik zit er nogal me!!!!

groetjes
niels
__________________
HOEAIEHOEAIEAHEOAHEIOAEOJHAHEOAEHAOEHIAHEOAHEIAHEOHAIEAHOEHAIEHAOEHIAEHAOEHAIEHAOEHAOEHAOIHIHEOAHEAOEHAOEHAIEHAOEIAEHAEHIAHEOAHEIAJEOHAEOHAOEHAIEHOAHE
Advertentie
Oud 25-04-2002, 11:41
Verwijderd
Ik ben 21.. maar euhh, je weet nooit hoe dingen lopen.
Oud 25-04-2002, 11:44
KLESK
KLESK is offline
hee daar ben jij weer letalis uit de kantine ken je me nog??

nou ja maar wil je zeggen dat jij nu 21 bent en nog nooit verkering heb gehad???
maar ik bedoel zit je daar dan niet mee?????
__________________
HOEAIEHOEAIEAHEOAHEIOAEOJHAHEOAEHAOEHIAHEOAHEIAHEOHAIEAHOEHAIEHAOEHIAEHAOEHAIEHAOEHAOEHAOIHIHEOAHEAOEHAOEHAIEHAOEIAEHAEHIAHEOAHEIAJEOHAEOHAOEHAIEHOAHE
Oud 25-04-2002, 11:46
Verwijderd
Citaat:
KLESK schreef:
hee daar ben jij weer letalis uit de kantine ken je me nog??
Ik vraag me af of ik je niet zowiezo ken (je bent zo irri als een newb maar kan zijn )..

Citaat:
nou ja maar wil je zeggen dat jij nu 21 bent en nog nooit verkering heb gehad???
maar ik bedoel zit je daar dan niet mee?????
Tuurlijk zit ik daarmee. Maar het betekent niet dat ik voor altijd zo zal blijven.. dingen kunnen altijd veranderen en zo moet je er zelf ook over denken.
Oud 25-04-2002, 11:50
Verwijderd
toen ik 13 was had ik ook nog nooit verkering gehad.....

nu heb ik ook een aantal keer een relatie gehad en ik ben "ook" behoorlijk lrlijk (ook is tussen aanhalingstekens omdat jij misschien helemaal niet lelijk bent.) En al ben je dat wel, je bent 13!!! je uiterlijk verandert nog hoor, als ik nu een brugklasfotow bekijk, en daarna naar m'n klas kijk, dan zijn de meesten behoorlijk veranderd.

En als je klasgenootjes zeggen dat je lelijk bent....probeer daar niet teveel op te letten, strax krijg je nog een minderwaardigheidscomplex en dat zou zonde zijn. Ze zijn vast net zo onzeker als jij en reageren dat op zo'n manier af.
Probeer ze aan te kijken van: boeiuh, of maak een opmerking terug van: net alsof jij er altijd zo goed uitziet.
Of gewoon: nou dan vind je me maar lekker lelijk, leuk voor je.

suc6
liefs,

Alicia
Oud 25-04-2002, 11:53
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
KLESK schreef:
ik ben nogal lelijk tenminste dat zeggen mijn klasgenootjes en ik heb nog noooit met ene meisje verkeering gehad ik ben al bijna 13 maar kijk misschien blijf ik altijd wel zo elijk als ik nu ben dus wta moet ik nou??? moet ik maar leren leven zo lelijk te zijn of moet ik soms homo worden ofzo
Alsof homo's wel op lelijke mensen zouden vallen
Oud 25-04-2002, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef:


Alsof homo's wel op lelijke mensen zouden vallen
ja, die kan ook

Ikzelf had gedacht:
Alsof alle homo's lelijk zijn..

Mwaah... bijna hetzelfde...
Oud 25-04-2002, 14:28
°Mel°
°Mel° is offline
Je bent nog maar 13 hoor en iemand met die ouderdom beschouw ik nog als een kind
Toen ik 13 was dacht ik nog helemaal niet aan een relatie hebben.
Je kan niet heel lelijk zijn,want IEDEREEN heeft iets moois geloof me en een relatie krijg je wel als het daar tijd voor is.
Trouwens,homo word je niet zomaar om de stomme reden dat je geen lief van het vrouwelijk geslacht vindt hè,je moet wel degelijk gevoelens hebben voor de jongens als je homo bent.
Dat laatste bewijst trouwens dat je niet beseft wat je zegt,dus je bent nog een kind,groei nog een beetje eer je aan een relatie begint.

Kus, BadAngel
Oud 25-04-2002, 14:30
Sciza
Avatar van Sciza
Sciza is offline
Ik was veertien toen ik mijn eerste vriendje kreeg... Er is echt nog genoeg hoop voor je hoor.
__________________
- * - Deze sig is voor mijn allerliefste vriend - * -
Oud 25-04-2002, 14:48
Tennisstar
Tennisstar is offline
haha 13 pas?
en dan al aan het denken aan liefde?
Komt wel goed, je bent inderdaad nog een kind,
en de meeste meisjes van jou leeftijd vallen zoiezo op oudere jongens.
Je hebt alle tijd, maak je maar niet druk!
En je hoeft echt geen homo te worden, hierdoor, dat is flauwekul!
Oud 25-04-2002, 15:42
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
eddie schreef:

ja, die kan ook

Ikzelf had gedacht:
Alsof alle homo's lelijk zijn..

Mwaah... bijna hetzelfde...
Sommige homo's zijn wel knap hoor

On topic: Je moet niet luisteren naar je klasgenoten...
Je bent 12.... Je hebt nog een heel leven voor je!
Heb geduld
Homo word je niet, dat ben je...

( )

xs Juul
Oud 25-04-2002, 15:52
Verwijderd
Toen ik 13 was speelde ik nog met de technisch lego
Oud 25-04-2002, 16:04
Verwijderd
dat kirjg je he als je irritant bent
Oud 25-04-2002, 16:55
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
dat kirjg je he als je irritant bent
Dus hij heeft nooit een vriendinnetje gehad omdat ie irri is ? En hij is lelijk omdat ie irri is ?

On-topic:

Ik weet niet waar je je druk om maakt. Geniet van je jeugd, je bent nog een kind. Ga lekker voetballen en maak je niet druk om die verkering. Je hebt nog een heel leven voor je! En écht lelijke mensen zijn er volgens mij niet veel dus don't worry.

Ik heb btw nu pas mn eerste vriendje
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Oud 25-04-2002, 17:09
lieve
lieve is offline
Hé Niels,
het is niet erg dat je op je 13jaar nog geen vriendin heb... het kan toch zijn dat je een laatbloeiertje bent.
Ikzelf was 15 toen ik m'n eerste vriend had...en ik was alleen al blij dat ik iets met hem had, omdat alle andere meisjes uit m'n vriendenkring iemand hadden! Trek het me nu niet meer aan. Sinds die vriend heb ik niemand meer, en dat heeft maar 6weken geduurd. Ik geniet meer van m'n vrijheid dan m'n vriendinnen, heb da jaloers gedoe niet, moet nooit ergens"verplicht" mee naartoe....
En hoe kan je nu homo worden.. dat word je niet maar dat ben je, denk ik!! Als je het bent is het belangrijk om je te kunnen UITEN!!
En het is niet omdat je lelijk bent, dat je geen vriendin hebt, het kan zijn dat doordat andere mensen je zo noemen, een meisje kan tegengehouden worden om haar gevoelens te vertellen aan jou!! HEB GEDULD!!! Er zal wel een meisje komen voor jou, je mag gerust zijn!!
Een goede raad... let er niet te veel op dat je geen vriendin hebt! Ik heb al ondervonden, dat hoe meer je erop let... hoe minder vrienden je maakt... hoe minder ik erop let hoe meer vrienden ik maak! RAAR maar waar!!
Als je erop let ga je meer letten op mensen, die je enkel aanspreken via het uiterlijk, let je er niet op en heb je enkel plezier maak je ook kennis met de minder populaire mensen.. en die kunnen vaak meer plezier maken dan die populaire mensen aan de overkant van de zaal die enkel mooi staan te wezen!!
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Oud 25-04-2002, 19:16
Verwijderd
Citaat:
somebody special schreef:
Dus hij heeft nooit een vriendinnetje gehad omdat ie irri is ? En hij is lelijk omdat ie irri is ?

On-topic:

Ik weet niet waar je je druk om maakt. Geniet van je jeugd, je bent nog een kind. Ga lekker voetballen en maak je niet druk om die verkering. Je hebt nog een heel leven voor je! En écht lelijke mensen zijn er volgens mij niet veel dus don't worry.

Ik heb btw nu pas mn eerste vriendje
dat ie lelijk is kan ik toch ook niet zien? ik vind hem alleen irri...

en jij bent een late
Oud 25-04-2002, 20:03
sunflouwer
Avatar van sunflouwer
sunflouwer is offline
even een paar vraagjes:

vind je jezelf ook lelijk, of hebben je klasgenoten je dat aangepraat, er zijn heus wel positieve dingen hoor...

je bent BIJNA 13, denk je dan dat er ook maar iemand op die leeftijd een serieuze relatie heeft gehad?
Sorry als ik het hier nu lullig neer lul, maar dat zijn wij gaan samen spelen en lopen hand in hand door het huis relatietjes. Er zijn 100000-en mensen die nog geen verkering hebben gehad op de basisschool... IK heb op de basisschool wel vaker verkering gehad, maar dat stelt serieus niks voor.

Geloof je in de ware liefde? jah, dan hoef je niet bang te zijn dat je alleen zult blijven. neej? Dan moet je maar zo denken: er zijn genoeg meisjes die wel in de ware geloven, en jou misschien wel de ware vinden...

En je kan heus niet zomaar homo worden hoor... Dat ben je of je bent het niet, je wordt het niet zomaar... Hallo, heeft u een wordt-een-homo-doe-het-zelf-pakket voor mij? Jah hoor, dat is dan 16 € dag, totziens....

En je laat hier nu blijken alsof je vind dat homo's WEL op lelijke mensen vallen ( ik zeg niet dat je lelijk bent) HOmo's zijn juist veel kritisher wat betreft uiterlijk, waarom denk je anders dat homo's er altijd goed uitzien??? JUIST, omdat ze uiterlijk meestal superrr belangrijk vinden...

en remember: het gaat niet om uiterlijk, maar om innerlijk, en soms heb je geluk dat je een goed innerlijk en een goed uiterlijk hebt, maar dat is maar voor weinig mensen weggelegd.
__________________
beter 1 sunflouwer op het forum, dan 11 bloemen in een vaas
Oud 25-04-2002, 20:08
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Homo ben je, dat wordt je niet...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Ads door Google
Oud 25-04-2002, 20:32
AMDFreak
Avatar van AMDFreak
AMDFreak is offline
ahh een paniekerig brugpiepertje?

dude don't worry! Toen ik 13 was, had ik ook geen verkering.. toen ik 14 was ook nie.. nu ik 15 heb.. ook nog nie echt.. Maar ik ben er nu wel iets meer naar op zoek

Uh.. over dat lelijk gesproken.. als jij je haar gewoon met gel bewerkt wor je vaak minder erg als lelijk gezien!
__________________
Vrijgezelllll
Oud 25-04-2002, 21:39
Verwijderd
Dude, stel je niet zo aan en ga buiten spelen.
Oud 25-04-2002, 23:33
Did I Do That?
Avatar van Did I Do That?
Did I Do That? is offline
Wat de een lelijk vindt, vindt de ander mooi...
Je bent nu bijna 13? Mjah, heb je misschien wel vaker gehoord, maar een vriendin komt echt nog wel... Soms gebeuren er dingen wanneer je 't absoluut niet verwacht...
__________________
It's hard to scream when you can't breathe.....
Oud 26-04-2002, 10:50
chanel
chanel is offline
Ik vind dit een onserieuze topic, en sluit hem daarom, dit is bedoeld voor mensen die echt ergens mee zitten etc

Chanel
__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:03.