Oud 20-12-2011, 16:01
DomenicW.
DomenicW. is offline
Hey,
ik heb een probleem.

Ik ben al heel lang verliefd op een meisje en ik denk dat zij dat ook op mij is. We praten niet heel veel, maar als we praten ''klikken'' we zegmaar wel en is het altijd wel leuk. Ik ben 14 btw.

Het probleem is, ik weet echt niet hoe ik haar zou moeten vragen. Zoiets als ''Hee wil je verkering??'' lijkt me niet echt goed. Of tenminste, het liefste zou het gelijdelijk gaan natuurlijk maar ik weet ook niet hoe je daar voor moet zorgen.

Ik ben al heel lang verliefd en ik ben bang dat als ik nog veel langer wacht zij (mogelijke) interesse in mij verliest of iemand anders 'r al vraagt.

Ik heb wel a.s donderdagavond een kerstgala, waar zij ook naar toe gaat. Vragen om te dansen?? Ik heb geen idee of dat goed overkomt en wat je dan eigenlijk moet doen.

Heb ook echt het gevoel dat het niet langer zo kan, ze blijft maar door m'n hoofd spoken en ik denk echt dat als ik geen actie onderneem dat ik een grote fout maak.

Sorry voor deze grote lap tekst

Domenic.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-12-2011, 16:14
Verwijderd
Proberen haar op dat kerstgala te pakken. Gewoon beetje smooth operaten die avond, vriendelijk doch beslist zijn en goed laten doorschemeren dat ze gereserveerd is. Dansen kan als je geen houten klaas bent.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2011, 16:15
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Dus als ik het goed begrijp spreken jullie nooit eens af om wat te doen en spreken jullie elkaar sowieso al niet zo vaak. Dan zou ik eerst daarmee beginnen in plaats van dat allemaal overslaan en meteen verkering vragen. En als je met haar wil dansen, gewoon vragen.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2011, 16:37
DomenicW.
DomenicW. is offline
@Reverend,
Dat kan natuurlijk, had ik ook al in gedachten maar volgensmij houd zij geeneens van dansen. Verder weet ik ook niet, moet je vragen op een snel of langzaam nummer?

@Volk, Dat is waar ja. Dat komt vooral omdat het bij mij op school zo'n beetje nooit gebeurt, als ook maar één iemand dat hoort dan gaat het de hele klas rond en voelt het niet meer spontaan. Sowieso hebben we het beiden heel druk, we gaan allebei ook veel met vrienden om en hebben veel pw's.

Ik heb wel het gevoel dat we elkaar al heel goed kennen, ik weet niet waarom maar ja. Dit is niet gewoon een crush, dit is serieus. Ik snap dat je elkaar eerst beter moet leren kennen en stuff, maar zoals ik al zei is dat erg ongebruikelijk op mijn school.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2011, 16:50
Verwijderd
Ik denk niet dat je kan zeggen dat het echt serieus is als jullie elkaar nooit afspreken naast school. Of elkaar uberhaupt niet veel spreken. Misschien is het een slimmer idee om eerst eens te gaan afspreken ipv gelijk verkering te vragen.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2011, 16:51
Merible
Avatar van Merible
Merible is offline
misschien moet je gewoon ns een keer dan iets anders doen dan dansen op dat kerstgala
Met citaat reageren
Oud 20-12-2011, 17:00
DomenicW.
DomenicW. is offline
Ik snap dat het zo overkomt, maar we hebben een goede klik. Je moet ook snappen dat het niet normaal is op mijn school om met meisjes dingen te doen, dan denkt iedereen dat er meteen iets is incl dat meisje zelf.

Ik heb ook het gevoel dat als ik haar ten dans vraag op het gala, dat ze eigenlijk meteen weet dat ik op haar ben omdat zoals ik al zeg dat soort dingen niet veel voorkomen bij ons. Ik heb er vrij veel vertrouwen in dat ze ook op mij is, maar ik heb ook echt geen idee hoe, wanneer en vooral hoe ik haar moet vragen.

Verder heb ik ook niet echt het lef om het te vragen, ben ik nooit goed in geweest.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2011, 17:06
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Weet je... Als je haar niet durft te spreken of dingen durft te doen met haar vanwege wat mensen op school zullen denken denk ik niet dat het ooit iets gaat worden.

Want jij wil weten hoe je haar verkering moet vragen, hoe je het daarnaartoe opbouwt. Maar je wil niet opbouwen omdat het ongebruikelijk is bij jullie op school. Zijn er dan geen stelletjes bij jullie op school? Vraagt men gewoon aan iemand die ze niet vaak spreken of ze verkeringen willen? Je moet je niet zo veel aantrekken van wat de school vindt. En als je dat wel belangrijker vindt dan voor het meisje gaan dan weet je ook dat dat meisje blijkbaar zo speciaal nog niet is.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2011, 17:15
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
Ik snap dat het zo overkomt, maar we hebben een goede klik. Je moet ook snappen dat het niet normaal is op mijn school om met meisjes dingen te doen, dan denkt iedereen dat er meteen iets is incl dat meisje zelf.
maar er is toch ook iets? lekker makkelijk juist, als ze ja zegt, weet je dat het goed zit. heeft ze geen zin, is ook meteen duidelijk dat je op zoek kan naar een ander.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2011, 17:54
DomenicW.
DomenicW. is offline
Citaat:
Weet je... Als je haar niet durft te spreken of dingen durft te doen met haar vanwege wat mensen op school zullen denken denk ik niet dat het ooit iets gaat worden.

Want jij wil weten hoe je haar verkering moet vragen, hoe je het daarnaartoe opbouwt. Maar je wil niet opbouwen omdat het ongebruikelijk is bij jullie op school. Zijn er dan geen stelletjes bij jullie op school? Vraagt men gewoon aan iemand die ze niet vaak spreken of ze verkeringen willen? Je moet je niet zo veel aantrekken van wat de school vindt. En als je dat wel belangrijker vindt dan voor het meisje gaan dan weet je ook dat dat meisje blijkbaar zo speciaal nog niet is.
Kijk, het probleem is omdat het zo ongebruikelijk is op school, als ik haar ergens voor vraag weet zij zelf ook dat het serieus is. En, ik denk niet dat ze dan ja zegt. Omdat het weer zo raar is op school denk ik dat zij daar ook helemaal geen zin in heeft (in het gedoe van mensen op school dan he). Dit wil ik gewoon goed doen, ik wil het niet verpesten met haar.

Ik heb liever ook dat het spontaan gaat. Op het kerstgala ga ik iig m'n best doen, veel met haar praten hopelijk en echt interesse proberen te tonen. Misschien later op de avond ook nog vragen te dansen.

Ik heb ook het gevoel dat verkering nog niet echt veel is op deze leeftijd, dus dat het niet echt een big deal is als ik haar vraag en als ze mij ook leuk vind ze ja zegt. Ik denk juist dat als we verkering hebben we veel dingen samen gaan doen en elkaar dan echt heel goed leren kennen.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2011, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Kijk, het probleem is omdat het zo ongebruikelijk is op school, als ik haar ergens voor vraag weet zij zelf ook dat het serieus is. En, ik denk niet dat ze dan ja zegt. Omdat het weer zo raar is op school denk ik dat zij daar ook helemaal geen zin in heeft
Nou fuck haar dan. Als ze de mening van schapen relevanter vindt dan wat ze zelf wil doen lijkt het me een weinig interessant meisje. So what als andere mensen gaan praten ;')
Met citaat reageren
Oud 20-12-2011, 18:00
DomenicW.
DomenicW. is offline
Citaat:
maar er is toch ook iets? lekker makkelijk juist, als ze ja zegt, weet je dat het goed zit. heeft ze geen zin, is ook meteen duidelijk dat je op zoek kan naar een ander.
Dat is wel waar ja, maar daar ben ik juist zo bang voor, ALS. Ik weet dat je soms gewoon risico's moet nemen/gewoon doen maar het is gewoon.. Ik weet het niet, ik kan het moeilijk beschrijven maar dan gaat niks ooit meer terug naar het gewone denk ik.



En ik heb ook eigenlijk geen idee waar ik het over zou hebben tijdens bv dansen, of gewoon pratend. Meestal komt het wel spontaan maar ik heb hier inmiddels zo lang over nagedacht dat ik echt helemaal freaked-out word.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2011, 18:01
DomenicW.
DomenicW. is offline
Citaat:
Nou fuck haar dan. Als ze de mening van schapen relevanter vindt dan wat ze zelf wil doen lijkt het me een weinig interessant meisje. So what als andere mensen gaan praten ;')
Haha nou zo zit het ook weer niet. Ik heb al eerder gezegd, ze houd geeneens van dansen. Sorry als ik nu dom overkom ofzo, heb niet veel ervaringen met meiden en weet dus ook niet wat ze zou doen.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2011, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Dus als ik het goed begrijp spreken jullie nooit eens af om wat te doen en spreken jullie elkaar sowieso al niet zo vaak. Dan zou ik eerst daarmee beginnen in plaats van dat allemaal overslaan en meteen verkering vragen. En als je met haar wil dansen, gewoon vragen.
Sjonge ze zijn veertien, bij ons op school ging de helft van de verkeringen toen nog via briefjes.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2011, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Haha nou zo zit het ook weer niet. Ik heb al eerder gezegd, ze houd geeneens van dansen. Sorry als ik nu dom overkom ofzo, heb niet veel ervaringen met meiden en weet dus ook niet wat ze zou doen.
Je niet druk maken om de mening van anderen en gewoon vragen of ze wat leuks wil gaan doen.


Citaat:
Sjonge ze zijn veertien, bij ons op school ging de helft van de verkeringen toen nog via briefjes.
Dat ligt dan duidelijk aan jouw school. Hier zaten ze rond hun 14e te vingeren op de wc's.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2011, 18:21
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Dat ligt dan duidelijk aan jouw school. Hier zaten ze rond hun 14e te vingeren op de wc's.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2011, 18:21
DomenicW.
DomenicW. is offline
Citaat:
Je niet druk maken om de mening van anderen en gewoon vragen of ze wat leuks wil gaan doen.



Dat ligt dan duidelijk aan jouw school. Hier zaten ze rond hun 14e te vingeren op de wc's.
Ik maak me ook niet zozeer druk om de mening van anderen, vooral om de hare.


Of dat ligt aan jou school. Hier bij mij gebeurt dat echt niet, er zijn op mijn locatie ook nog niet echte stellen, op de bovenbouw locatie wel maar daar gaat het ook wat sneller.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2011, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Dat ligt dan duidelijk aan jouw school. Hier zaten ze rond hun 14e te vingeren op de wc's.
Dat waren dan duidelijk niet de types als de ts.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-12-2011, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Dat waren dan duidelijk niet de types als de ts.
Dat sowieso niet.

Citaat:
Ik maak me ook niet zozeer druk om de mening van anderen, vooral om de hare.
Wat is het probleem dan?
Met citaat reageren
Oud 20-12-2011, 18:28
DomenicW.
DomenicW. is offline
Het probleem is dat ik geen idee heb hoe ik het moet aanpakken, en wat zij ervan zou vinden. Het is allemaal vrij moeilijk uit te leggen, maar zoals ik het zie is zij echt gewoon like... perfect. Ik word niet nerveus ofzo als ik gewoon tegen haar praat, maar dat soort dingen zoals vragen of ze iets na school wil doen ofzo.. Ik kan echt een week van te voren al helemaal gek worden voor ik het ga vragen.

Maar het zou natuurlijk een mooie knaller zijn als ik voor het eind van het jaar verkering met haar heb, dan ga ik het jaar goed uit en het nieuwe jaar goed in

Ik wil ook dat je weet, ik ben altijd al iets volwassener geweest dan mijn ''soortgenoten'', ik wil iets serieus met haar. Niet puppyliefde.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2011, 18:48
Zeepje
Zeepje is offline
Tsja, je zal toch een keer moeten vragen of ze wat wil doen na school o.i.d., anders gebeurt er niks.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2011, 19:06
DomenicW.
DomenicW. is offline
Ik weet het :/
Met citaat reageren
Oud 20-12-2011, 19:27
Merible
Avatar van Merible
Merible is offline
je wil het perfect doen
anders bedenk een paar zinnen hoe je zal vragen en voor jezelf noteren welke je de beste vind
doe het op jou manier
Met citaat reageren
Oud 20-12-2011, 20:01
Bins
Bins is offline
Ik snap je echt helemaal. Alleen de andere mensen die hier reageren niet echt, denk ik. Het probleem is dat ik zelf een beetje dezelfde problemen heb. Maar ik zal je zo goed mogelijk raad geven.

Vraag haar om te dansen bij een langzaam nummertje. Ik weet dat het moeilijk is, maar het is denk ik de beste manier om te laten zien dat je haar leuk vindt. Zij zal waarschijnlijk wel met je dansen, en als ze het niet ziet zitten zal ze je niet zoenen als je dat probeert. Maar je moet ooit leren om ervoor uit te komen dat je iemand leuk vind. En als je na dat gala dus weet dat ze je niet leuk vind, ga dan gewoon door zoals vroeger. Ze gaat echt niet over je lullen tegen haar vriendinnen dat je haar probeerde te zoenen ofzo, en ze zal hooguit alleen in het begin een heeel klein beetje anders tegen je doen.
Voor de rest, denk niet te veel na over wat je gaat zeggen. Ook moeilijk, ik weet het uit ervaring, maar na een tijdje gaat alles wat je wilt zeggen voor jezelf stom klinken. Relax.
Hopelijk heb je hier wat aan. Go get her boy
Met citaat reageren
Oud 20-12-2011, 20:15
DomenicW.
DomenicW. is offline
@Merible,
Ik wil het inderdaad perfect doen ja. Ik ga dat misschien nog wel proberen, bedankt.

@Bins,
Mooi dat we elkaar snappen Misschien is dat inderdaad wel de beste manier. Het is inderdaad moeilijk, maar goed als het nodig is he.. Haar meteen proberen te zoenen is niet echt iets voor mij, hoewel ik dat wel zou willen of course.
Ik ben wel iemand die alles een beetje over-thinked, kan ik niet echt veel aan doen en gaat vrijwel automatisch. Ach ja, ik ga proberen mezelf te zijn en als dat niet werkt weet ik het ook niet meer..

Wat ik wel weet is dat ik heel erg ga zenuwen haha..
Bedankt!

Iemand nog dans-tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-12-2011, 20:34
Bins
Bins is offline
Gewoon relaxed zijn en zelfvertrouwen hebben, dat merkt zij ook. Je hoeft niet te praten ofzo tijdens het dansen, mag natuurlijk wel, maar dat maakt het moment een beetje kapot.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2011, 08:18
Merible
Avatar van Merible
Merible is offline
dans tips kan ik je niet geven maar je zegt dat je heel zenuwachtig wordt van dit soort dingen vragen relax dan gewoon even

denk na wat is het ergste wat er kan gebeuren? als ze het aan de hele school door gaat lullen (als ze nee heeft gezegd) is ze ook niks waard

maar gewoon niet teveel over nadenken anders wordt je alleen maar nerveuzer
maar ken je haar wel eigenlijk? want als je haar niet zo goed kent ofzo en als ik dat meisje was tijdens dat gala en dan komt er een vreemde op me afstappen dan ja....

maar ik neem aan van dat je haar wel kent maar op dat kerstgala gewoon je gevoel volgen je vraagt haar om wat me je te dansen en misschien zijn jullie later wel aan het zoenen.

maar je hoeft niet echt meesterlijk te dansen want misschien kan ze zelf ook niet zo goed dansen dus dan ga je gewoon wat zwingen ofzo (deed ik vaak ook wel)
en dat doen vast wel meer dus niet denken dat je debiel bent met je danspasjes het komt allemaal wel goed
Met citaat reageren
Oud 21-12-2011, 12:05
DomenicW.
DomenicW. is offline
Ik weet niet wat het ergste is wat er kan gebeuren, daar maak ik me ook eigenlijk niet zorgen over dat ze het door de school verteld, zo'n meid is ze niet. Ik heb gewoon echt het gevoel dat zij perfect is voor mij en dat als ik dit verpest ik echt wat mis.

Ik zit dus bij haar in de klas, tijdens de les praten we wel is, gewoon over dingen die dan gebeuren ofzo. Ook naschoolse activiteiten zoals met de klas bowlen praten we ook veel en plagen we ook wel wat. Ook tijdens dat genoemde bowlen en wij moesten weer een keer tegelijk gooien, zei ze zoiets als;
''Moet ik nou alweer tegelijk met jou, daardoor doe ik het fout.''


Natuurlijk verpeste ik mijn worp gigantisch (:
Bij het bowlen daar verder letten we eigenlijk veel op elkaars worpen en gingen we een soort wedstrijdje houden. Maar niet zoals met vrienden, iets anders.
Dit is al wel een tijdje geleden, maar soms gebeuren die dingen met haar gewoon. Ook tijdens gym, zegt ze gewoon tijdens pion-voetbal ofzo, ''Wij werken samen? Als jij aanvalt verdedig ik wel.''

Verder weet ik eigenlijk niet heel veel van haar maar dat soort ervaringen geven me wel een gevoel dat ze me wel moet

Oke zij kan inderdaad ook niet goed dansen, houd ze ook niet van. Alleen, bijvoorbeeld als ik haar bij een schuifel nummer vraag ofzo moet je dan heel dicht bij elkaar staan? Elkaar vasthouden?
Dit soort dingen maak ik me vooral zorgen over.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2011, 12:23
Verwijderd
Waarom maak je je daar zorgen over? Kijk gewoon op youtube hoe je een beetje close moet dansen en verras haar met je skills. En drop die onzekerheid.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2011, 12:50
DomenicW.
DomenicW. is offline
Nou ik heb is gekeken en heb al een beter idee hoe je moet schuifelen. Wat ik ook veel tegenkom is schuren, weet wat het is maar ga dat denk ik sowieso niet doen. Dat is volgensmij iets meer voor umm.. hoeren.
Wat ik wel hoop is dat veel andere mensen ook schuifelen, dat we daar dan niet heel awkward staan tussen die schuurders ofzo.

Wat mensen op sommige forums wel zeggen is dat schuifelen totaal niet romantisch is. Dan denk ik dat ze met grote armlengte van elkaar af staan, want lijkt mij best wel romantisch als je beetje dichtbij staat

Ik probeer natuurlijk wel die onzekerheid te droppen, maar dat is gewoon heel moeilijk zeker omdat ik vandaag een dag vrij heb spookt ze de hele tijd in m'n hoofd rond en freak ik gewoon.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2011, 12:51
DomenicW.
DomenicW. is offline
Beetje domme vraag ook, maar ik moet haar dan vooral wel in de ogen kijken he? Is wel moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2011, 13:03
Verwijderd
Schuren is niet voor hoeren en ja, je moet haar aankijken.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2011, 13:10
DomenicW.
DomenicW. is offline
Ik snap ook wel dat het niet voor hoeren is maar het lijkt me toch wel.. Ik weet niet . Maar daar gaat het ook niet om.

Oke bedankt, ik lees namelijk op sommige forums dat als je voor de eerste keer schuifelt dat je een beetje langs elkaar heen kijkt enzo dat probeer ik dan niet te doen.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2011, 13:43
Verwijderd
Je moet je ook niet zo gek laten maken door wat je lees op internet of (zelfs) door wat ik zeg. Ga gewoon leuk met dat meisje doen tijdens het gala. Wees vriendelijk, wees jezelf, wees eerlijk. En vraag vooral geen verkering.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2011, 13:54
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
kijk anders hoe de anderen dansen, dan doe je dat gewoon een beetje na. probeer je vooral niet te druk te maken, het is tuurlijk de bedoeling dat je het leuk vindt om met haar te dansen
Met citaat reageren
Oud 21-12-2011, 14:21
DomenicW.
DomenicW. is offline
Oke ik probeer me ook niet echt gek te maken maar ja ik wil dit nou eenmaal perfect doen en niks verpesten. Mezelf ben ik altijd als ik rond haar ben.

Natuurlijk ga ik het leuk vinden Alles wat ik met haar doe, al is het weinig, vind ik leuk. Alleen als het intiem word ofzo beetje gespannen denk ik haha.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-12-2011, 14:45
Merible
Avatar van Merible
Merible is offline
Citaat:

Oke zij kan inderdaad ook niet goed dansen, houd ze ook niet van. Alleen, bijvoorbeeld als ik haar bij een schuifel nummer vraag ofzo moet je dan heel dicht bij elkaar staan? Elkaar vasthouden?
Dit soort dingen maak ik me vooral zorgen over.
doe wat je bij het dansen wil doen elkaar vasthouden? kan belangrijk kijk hoe ze dan reageert

als ze direct loslaat
als ze niet loslaat
Met citaat reageren
Oud 21-12-2011, 14:54
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Oke ik probeer me ook niet echt gek te maken maar ja ik wil dit nou eenmaal perfect doen en niks verpesten. Mezelf ben ik altijd als ik rond haar ben.

Natuurlijk ga ik het leuk vinden Alles wat ik met haar doe, al is het weinig, vind ik leuk. Alleen als het intiem word ofzo beetje gespannen denk ik haha.
Als je je zo druk maakt over of het wel of niet perfect gaat, zal het zeker niet perfect gaan.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2011, 15:14
DomenicW.
DomenicW. is offline
@Merible,
Ja inderdaad ik hoop dan de onderste he Maar ik denk dat ik gewoon ergens halverwege begin, en steeds dichterbij kom. Als zij dat ook wil natuurlijk.

@Schrödinger,
Dat is misschien wel waar ja, ik denk er al een stuk minder over nu maar ik moet voor mezelf gewoon een beetje weten hoe ik het het beste kan aanpakken. Dan voel ik me een stuk zekerder en kom ik niet over als een kluns ofzo. Hoop ik tenminste
Met citaat reageren
Oud 21-12-2011, 18:34
DomenicW.
DomenicW. is offline
Nog ff een ding, ik heb een beetje wat gesprekken/dingen met haar beschreven, denken jullie dat ze mij ook leuk vind?
Met citaat reageren
Oud 21-12-2011, 18:37
Verwijderd
Ik zou het niet kunnen zeggen aan de hand van wat ik hier heb gelezen, nee.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2011, 18:44
Merible
Avatar van Merible
Merible is offline
Citaat:
Nog ff een ding, ik heb een beetje wat gesprekken/dingen met haar beschreven, denken jullie dat ze mij ook leuk vind?
just a little more information about that one and we can explain it tho ya
Met citaat reageren
Oud 21-12-2011, 18:55
DomenicW.
DomenicW. is offline
Citaat:
Ik weet niet wat het ergste is wat er kan gebeuren, daar maak ik me ook eigenlijk niet zorgen over dat ze het door de school verteld, zo'n meid is ze niet. Ik heb gewoon echt het gevoel dat zij perfect is voor mij en dat als ik dit verpest ik echt wat mis.

Ik zit dus bij haar in de klas, tijdens de les praten we wel is, gewoon over dingen die dan gebeuren ofzo. Ook naschoolse activiteiten zoals met de klas bowlen praten we ook veel en plagen we ook wel wat. Ook tijdens dat genoemde bowlen en wij moesten weer een keer tegelijk gooien, zei ze zoiets als;
''Moet ik nou alweer tegelijk met jou, daardoor doe ik het fout.''


Natuurlijk verpeste ik mijn worp gigantisch (:
Bij het bowlen daar verder letten we eigenlijk veel op elkaars worpen en gingen we een soort wedstrijdje houden. Maar niet zoals met vrienden, iets anders.
Dit is al wel een tijdje geleden, maar soms gebeuren die dingen met haar gewoon. Ook tijdens gym, zegt ze gewoon tijdens pion-voetbal ofzo, ''Wij werken samen? Als jij aanvalt verdedig ik wel.''

Verder weet ik eigenlijk niet heel veel van haar maar dat soort ervaringen geven me wel een gevoel dat ze me wel moet

Oke zij kan inderdaad ook niet goed dansen, houd ze ook niet van. Alleen, bijvoorbeeld als ik haar bij een schuifel nummer vraag ofzo moet je dan heel dicht bij elkaar staan? Elkaar vasthouden?
Dit soort dingen maak ik me vooral zorgen over.
Hier staat zo'n beetje het grootste gedeelte wel in, verder maken we veel oogcontact tijdens de les, bijvoorbeeld als de leraar weer is wat tegen me te preken heeft Of als ze iets laat vallen of gewoon als we praten.

Verder neemt zij eigenlijk wel soms een beetje initiatief enzo, ook hierboven beschreven. Ik twijfel soms wel omdat ze ook wel is met andere jongens gewoon praat enzo, maar dat is normaal toch? Ze praat niet veel meer met andere jongens dan met mij en praten is niet verboden ofzo
Als ze met andere jongens praat is het wel vaak oppervlakkig over bv een pw, waar ze gewoon in het algemeen bv vraagt wat het antwoord ergens op is en dan antwoord iemand wel. Gelukkig zit ik vrij dichtbij haar dus kan ik vaak zelf ook antwoorden
Met citaat reageren
Oud 21-12-2011, 19:15
DomenicW.
DomenicW. is offline
Oftewel eigenlijk bijna altijd als ze naar rechts kijkt, waar ik met mijn vrienden in de les zit (rechtste rij, zij zit middelste), merk ik wel dat we elkaar in de ogen kijken en dan snel weg. Of ze kijkt naar m'n handen/tafel, als ik bv m'n pen weer awesomely zit te flippen
Met citaat reageren
Oud 22-12-2011, 14:13
ThomasTripleT
ThomasTripleT is offline
Klinkt als het proberen waard. Je moet wel een beetje risico durven nemen he. Dan voelt het alleen maar beter als het lukt=)
Met citaat reageren
Oud 22-12-2011, 14:20
DomenicW.
DomenicW. is offline
Haha jah, ik heb gewoon besloten van, vanavond vraag ik om te dansen, vanaf daar werken we verder. Hoop alleen dat ik haar nog wel zie op dat gala maar dat moet niet zon probleem zijn
Met citaat reageren
Oud 22-12-2011, 14:22
ThomasTripleT
ThomasTripleT is offline
Mijn advies is om eerst even wat oogcontact te maken en het alvast wat comfortabeler te maken: Een praatje, wat zie je er leeeeuukk uuuuiiit! enz maakt het zeker een stuk makkelijker.

Dans met haar (Zij vind het net zo spannend of nog spannender) en geef haar een kusje op de mond. Voel vervolgens haar reactie en jouw mannelijke intuitie mag het volledig overnemen.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2011, 14:29
DomenicW.
DomenicW. is offline
Ik ga inderdaad haar natuurlijk complimenteren, denk dat ik dat dan doe tijdens het dansen ofzo of net ervoor want met haar vrienden erbij etc is het moeilijk.

Haha nou ik vertrouw dan hierbij volledig op m'n mannelijke intuitie Weet niet of het meteen tot kussen komt maar ik zie het wel, ligt er een beetje aan hoe alles gaat natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2011, 14:54
ThomasTripleT
ThomasTripleT is offline
Citaat:
Ik ga inderdaad haar natuurlijk complimenteren, denk dat ik dat dan doe tijdens het dansen ofzo of net ervoor want met haar vrienden erbij etc is het moeilijk.

Haha nou ik vertrouw dan hierbij volledig op m'n mannelijke intuitie Weet niet of het meteen tot kussen komt maar ik zie het wel, ligt er een beetje aan hoe alles gaat natuurlijk.
Deze post klinkt al een stuk beter dan je beginposts.

Heerlijk. Geniet ervan. Je bent een man en jij gaat vanavond recht op je doel af. She's yours=)
Met citaat reageren
Oud 22-12-2011, 15:01
DomenicW.
DomenicW. is offline
Haha ik hoop inderdaad dat ze de mijne is, zo niet kan ik er niks aan veranderen. Heel erg bedankt voor iedereens hulp, ik ga zo naar de kapper en me klaarmaken dus misschien dat ik straks nog wat kan lezen maar niet lang.

Ik laat jullie weten hoe het gegaan is
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie verkering vragen??
jonasdeponas
3 11-07-2016 21:25
Liefde & Relatie verkering vragen
RienoBieno
16 12-08-2012 10:48
Liefde & Relatie Hoe verkering vragen
Elite!
15 05-08-2010 22:55
Liefde & Relatie Verkering vragen?
Denniz
6 20-04-2009 12:09
Liefde & Relatie Verkering vragen aan een meisje
goreth
46 10-01-2009 14:49
Liefde & Relatie Verkering vragen, Help!!!???
Butterflygirly
4 05-02-2002 21:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:57.