Oud 20-07-2002, 00:02
brotherofevil
brotherofevil is offline
ik heb me vriendin zwanger gemaakt en die kankerhoer wil geen abortus plegen ze wil dat kut kind houden....wat nu!!!!!! Ze is net 14 geworden ik wist niet eens dat ze zo jong was. Ik heb wel een oplossing dat is:

1: Teveel drank zodat ze een miskraam gaat krijgen.
2: Expres laten vallen zodat het kind schade krijgt en daardoor een miskraam.
3: Cocaine laten gebruiken zonder dat ze het weet.
4: Per ongeluk een klap in haar maag geven.
5: Zeggen dat het kind nooit van mij kan zijn en haar dus uitmaken voor een hoer en haar verlaten.

Ga niet zeggen dat ik gestoord ben of dat ik naar een doker moet gaan of het gaan overleggen met ouders want dat doe ik dus mooi niet.

Graag serieuse oplossingen
Oud 20-07-2002, 00:05
Verwijderd
je moet voor je eigen fouten opkomen en voor dat kind gaan zorgen.
Oud 20-07-2002, 00:13
Lil_DarkAngel
Lil_DarkAngel is offline
das zeer klote voor je maar ik ben het met 3307 eens...
__________________
Een deel van je leven "maak" je, een deel ervan "overkomt" je.
Oud 20-07-2002, 00:14
brotherofevil
brotherofevil is offline
wat denk je nou teuntje ik wil ook nog van mijn leven genieten en nog meer van die pijp sletjes neuken ........................!!!!!
Oud 20-07-2002, 00:14
Biertjehakken
Avatar van Biertjehakken
Biertjehakken is offline
te te te, moet je ook niet doen he jongentje...
Oud 20-07-2002, 00:18
Captain
Avatar van Captain
Captain is offline
Lastige situatie. Laten we even de mogelijke situaties langsgaan:

- Ze heeft gelogen en is helemaal niet zwanger...ze zegt het alleen maar om je bij d'r te houden.
- Ze is wel degelijk zwanger, maar niet van jou en durft niet te zeggen dat het niet van jou is.
- Ze is zwanger van jou.

De eerste twee zijn uit te sluiten door een onderzoek te laten doen, tenzij je je vriendin op haar woord gelooft. Ik kan daar geen uitspraken over doen, want ik ken haar niet en jou ook niet. Dat zul je dus zelf moeten doen.

Ik krijg de indruk dat je nogal kwaad bent. Op zich niet vreemd, het is natuurlijk een enorme klap voor jou en je vriendin. Toch zul je moeten proberen om rustig te worden en besef vooral dat jij net zo veel schuld hebt als je vriendin! Om tot een oplossing te komen die jullie allebei prettig vinden lijkt het me verstandig dat je je kwaadheid aan de kant zet en je vriendin eens rustig benadert en daarbij ingaat op het volgende:

Vertel je vriendin dat ze op haar 15e moeder zal zijn, en dat haar moeder oma zal worden. Vertel haar dat ze misschien haar school niet kan afmaken, waardoor ze later moeilijker aan een baan kan komen. Vertel haar dat ze sowieso moeilijker aan een baan zal komen omdat ze tienermoeder is. Vertel je vriendin dat jij het niet ziet zitten en dat je niet kan beloven dat je een vader voor het kind kunt zijn, en dat het kind dus mogelijk zonder vader zal moeten opgroeien. Vertel haar dat een kind gemiddeld tot zijn 18e zo'n 100.000 euro kost.

Ik hoop dat het nog niet te laat is om de zwangerschap af te breken en dat je in alle rust SAMEN met je vriendin tot een oplossing kan komen waarin jullie je BEIDEN kunnen vinden. Enne... je kunt maar beter niet één van je eigen plannetjes uitvoeren. Hoe effectief ze kunnen zijn, bedenk dat de kans groot is dat het uitkomt en dat je hoogst waarschijnlijk zult worden vervolgd voor moord, doodslag of zware mishandeling.

Sterkte,
Captain
Oud 20-07-2002, 00:18
ruby soho
Avatar van ruby soho
ruby soho is offline
k zou dr om t leven brengen en in de gracht mieteren, stel je voor dat ze r mond open trekt

wrom worden sit soort mensen echt nog toegelaten op t dorum
Oud 20-07-2002, 00:18
the 6th gate
Avatar van the 6th gate
the 6th gate is offline
blij dat ik dat meisje niet ben als ik jou zo hoor zeg.pffff
__________________
too much is never enough
Oud 20-07-2002, 00:19
Whuzz
Avatar van Whuzz
Whuzz is offline
Eigenlijk geloof ik niet zoveel van het verhaal. Teveel grof gedoe, zal wel weer iemand zijn de cool denkt te zijn.
__________________
Check mijn wietplantjes! :D [ http://www.growyourownshit.com/users/Whuzz ]
Oud 20-07-2002, 00:22
Verwijderd
nou ik vind em best cool hoor
Oud 20-07-2002, 00:31
DarkCat
DarkCat is offline
Jaaah! Een afzeiktopic!

mn vriendin is zwanger van 14
Je vriendin is zwanger van 14 jongens?

ik heb me vriendin zwanger gemaakt en die kankerhoer...
Als je haar voor kankerhoer uitmaakt vraag ik me af hoe lang jullie nog samen gaan zijn.

..wil geen abortus plegen ze wil dat kut kind houden....
Ras optimist..

1: Teveel drank zodat ze een miskraam gaat krijgen.
Als ze zelf weet dat ze zwanger is dan weet ze waarschijnlijk ook wel dat ze niet moet drinken. Dus wat nu? Trechter in dr bek steken?

2: Expres laten vallen zodat het kind schade krijgt en daardoor een miskraam.
En een aanklacht.

3: Cocaine laten gebruiken zonder dat ze het weet.
Hoe dan? Door de roeryoghurt? Kom op zeg.
De enige mensen die ik ken die per ongeluk coke binnen gekregen hebben, dachten dat het speed was.

4: Per ongeluk een klap in haar maag geven.
Ja, want kinderen groeien in je maag.

5: Zeggen dat het kind nooit van mij kan zijn en haar dus uitmaken voor een hoer en haar verlaten.
Tot nu toe de beste optie.

Ga niet zeggen dat ik gestoord ben of dat ik naar een doker moet gaan of het gaan overleggen met ouders want dat doe ik dus mooi niet.
Tuurlijk ga ik dat niet zeggen. Waarschijnlijk ben je gewoon een irritant puberaal jongetje (of meerdere) die het leuk vind om te proberen te shockeren op een seksualiteits forum.

Graag serieuse oplossingen
Log uit.
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Oud 20-07-2002, 01:44
LM
LM is offline
Dude.. Die oplossingen van je sucken! Je moet gewoon een gesprek beginnen waar je der in duidelijk maakt dat ze er niej voor kan zorgen... En haal der ouders erbij ofzow, ze mag volgens mij nog helemaal niej kiezen.
__________________
Why?
Oud 20-07-2002, 01:57
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Jaaah! Een afzeiktopic!

mn vriendin is zwanger van 14
Je vriendin is zwanger van 14 jongens?

ik heb me vriendin zwanger gemaakt en die kankerhoer...
Als je haar voor kankerhoer uitmaakt vraag ik me af hoe lang jullie nog samen gaan zijn.

..wil geen abortus plegen ze wil dat kut kind houden....
Ras optimist..

1: Teveel drank zodat ze een miskraam gaat krijgen.
Als ze zelf weet dat ze zwanger is dan weet ze waarschijnlijk ook wel dat ze niet moet drinken. Dus wat nu? Trechter in dr bek steken?

2: Expres laten vallen zodat het kind schade krijgt en daardoor een miskraam.
En een aanklacht.

3: Cocaine laten gebruiken zonder dat ze het weet.
Hoe dan? Door de roeryoghurt? Kom op zeg.
De enige mensen die ik ken die per ongeluk coke binnen gekregen hebben, dachten dat het speed was.

4: Per ongeluk een klap in haar maag geven.
Ja, want kinderen groeien in je maag.

5: Zeggen dat het kind nooit van mij kan zijn en haar dus uitmaken voor een hoer en haar verlaten.
Tot nu toe de beste optie.

Ga niet zeggen dat ik gestoord ben of dat ik naar een doker moet gaan of het gaan overleggen met ouders want dat doe ik dus mooi niet.
Tuurlijk ga ik dat niet zeggen. Waarschijnlijk ben je gewoon een irritant puberaal jongetje (of meerdere) die het leuk vind om te proberen te shockeren op een seksualiteits forum.

Graag serieuse oplossingen
Log uit.
Mee eens. Ik geloof hier dus ook geen ene drol van, dit is gewoon puur om reacties uit te lokken en te shockeren.
Oud 20-07-2002, 02:12
Shao
Avatar van Shao
Shao is offline
SLotje + Ipban misschien ??
__________________
Was het leven een schaakspel verloor ik net mijn konigin die pion die alles kon en overwon vanaf het begin..
Oud 20-07-2002, 02:16
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
Shao schreef:
SLotje + Ipban misschien ??
Prima plan. Zoals op al zijn topics een slotje is gezet, trouwens.

Laatst gewijzigd op 20-07-2002 om 02:21.
Oud 20-07-2002, 02:46
Joris
Avatar van Joris
Joris is offline
DarkCat: heerlijk, vooral vaker doen, en ik ben het helemaal eens met het slotje en IPban, als je met zulke stomme oplossingen komt ben je een stom kind dat zich verveeld en nix beters weet te doen.
__________________
!@#$%^&**_+= || Ik heb een nick om op meetings te mogen komen.
Oud 20-07-2002, 02:52
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
1. als dit waar is ben je echt stom om zulke 'oplossingen' te bedenken! probeer met haar te praten en neem anders de taak van vader op je! je hebt ook het plezier van het maken gehad!

2. is dit een dom verhaal verzonnen door een nog dommer jongetje dan kan ik je met spoed doorsturen naar het gesticht
Oud 20-07-2002, 02:56
brotherofevil
brotherofevil is offline
Nou kijk het zit zo het is geen kankerhoer maar het is gewoon te erg dat ze erop eens mee kwam aanzetten. Van schat weet je ik ben zwanger hoe vind je dat. Ik dacht echt van Maarja die opties die ik heb opgenoemt zijn nou eenmaal dingen waar ik aan denk. Ik zie nog een carriere voor me en niet opgescheept zitten met een kind en een kleuter van 14. Nu ziet ze er niet zo uit maar toch is het zo. Em trouwens cocaine in haar yoghurt doen is geen slecht idee beetje veel suiker erin en ze smaakt er geen reet van. . Maar even serieus ik denk dat ik nu toch echt wel een serieus probleem heb
Oud 20-07-2002, 03:28
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
jij bent best wel heel erg een enorme lozer!
gadverdamme vuile egoïst dat je bent!
had dan maar in een rubbertje gespoten!
ben een echte vent en neem verantwoordelijkheid!
Oud 20-07-2002, 03:49
dystopia
dystopia is offline
Ga praten met je psychiater voor een oplossing, zelf verzin je de meest zieke oplossingen. Ook niet echt grappig als je dacht dat te zijn, eerder triest. Hoe jij tegen mensen aankijkt...
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Het Grote BrEeZ4H-Topic
Cherry Springs
19 10-12-2005 17:13
Liefde & Relatie slapen bij je vriendje
analese
193 20-04-2005 20:35
Algemene schoolzaken meisje overleden bij ons op school :(
Verwijderd
114 28-01-2004 10:20
Seksualiteit wat vinden jullie hiervan?
bassgirl
71 01-11-2003 00:13
De Kantine Wat vind je van zwangerschap onder jongeren ?
Bikinie-meisje
66 31-07-2002 14:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:55.