Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2012, 11:07
RienoBieno
Avatar van RienoBieno
RienoBieno is offline
Ik heb gisteravond (vrijdag)verkering gevraagd aan een vriendin dit heb ik via whatss app gedaan omdat zo te spraken kwam

later bleek dat ze met een vriendin was. ze zei dat zeaan het tijfelen was.

ik zou vandaag antwoord krijgen maar dit was nee. blijktder vriendin er ook nog bij te zijn. Zou ze nee hebben gezegt omdat der vriendin er bij was.

ze zegt de hele tijd schat, liefje enzo tegen me. en stuurt xxx als ik weg ga.

wat denken jullie zei ze nee omdat der vriendin er bij was.

ps spel foute komt omdat ik op mobiel zit
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-08-2012, 11:16
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Misschien had ze het die vriendin wel gebeld als zij er niet bij was geweest. Meisjes bespreken dit soort zaken gewoon graag met vriendinnen. Misschien is zij beïnvloed door haar vriendin, misschien niet. We zullen het waarschijnlijk nooit weten

Misschien had je dit kunnen voorkomen door het gewoon rechtstreeks aan haar te vragen (en niet via whatsapp) maar dat is achteraf praten. Het feit is dat zij nee gezegd heeft en als zij niet wilt dan houd het op. Als je wilt weten waarom ze geen verkering wilt dan vraag je het even aan haar.

En dat ze schat, lief, xxx enz tegen je zegt betekent niet dat ze verkering met je wilt. Het kan ook dat ze zo tegen je praat omdat ze je gewoon lief vindt ofzo..
Met citaat reageren
Oud 11-08-2012, 11:30
RienoBieno
Avatar van RienoBieno
RienoBieno is offline
Heb ik ook gevraagt zegt ze

STOP NOU NEE IS NEE HOUDT GEWOON OP
Met citaat reageren
Oud 11-08-2012, 11:38
Dasherman
Avatar van Dasherman
Dasherman is offline
Ze wilt je niet.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2012, 12:45
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
verkering vragen via whatsapp is ook wel heel erg fout. Als ze je echt had gewild had ze een gat in de lucht gesprongen en direct iets teruggestuurd zonder het ook maar met iemand te overleggen.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 11-08-2012, 13:07
RienoBieno
Avatar van RienoBieno
RienoBieno is offline
Ja maar het kwam gewoon ter spraken begrijp je. dus dacht beter nu dan nooit
Met citaat reageren
Oud 11-08-2012, 13:20
icetea296
Avatar van icetea296
icetea296 is offline
veel meiden zeggen liefje, schat dit en dat en xxx als ze weg gaan dat doen ook een hoop meiden bij mij die mij niet leuk vinden maar gewoon vrienden zijn dus als ze zulke dingen zeggen betekent niet meteen dat ze je leuk vind
Met citaat reageren
Oud 11-08-2012, 14:31
RienoBieno
Avatar van RienoBieno
RienoBieno is offline
Maar dit doet ze niet bij andere. dus ik denk dat ze me echt leuk vind. maar jullie denken dus van niet
Met citaat reageren
Oud 11-08-2012, 15:20
feniks
feniks is offline
tja, ik zou vooral blijven vragen. De aanhouder wint, dus als je maar lang genoeg blijft aandringen, wil ze vast wel
Met citaat reageren
Oud 11-08-2012, 16:34
RienoBieno
Avatar van RienoBieno
RienoBieno is offline
Ja maar dan is het zo raar. als of ik me aan haar op dring. heb al de heletijd sms gestuurt dat ik met er wil praten. maar ze antwoord niet. Zou ze me nu gewoon niet willen zien
Met citaat reageren
Oud 11-08-2012, 19:12
Verwijderd
Citaat:
tja, ik zou vooral blijven vragen. De aanhouder wint, dus als je maar lang genoeg blijft aandringen, wil ze vast wel
Als je iets dus echt niet moet doen, is het dit wel. Na 59 keer vragen, zegt ze heus niet ineens ja. En het lokt over het algemeen alleen maar negatieve reacties uit. Ga haar dus niet bellen, smssen, whappen, mailen, wat dan ook. Daar gaan alle stekels bij haar van rechtop staan. Laat haar met rust, ze wil je gewoon niet. Dat blijkt duidelijk uit haar reactie.
En als meisjes schatje, liefje en xxx sturen, wil dat niet gelijk zeggen dat ze wat voor je voelen. Ze kan je ook als een speciale vriend beschouwen.

Ik raad je aan om haar met rust te laten, en na een tijdje gewoon weer aardig tegen haar te doen. Niet dat je haar nu moet gaan negeren, maar laat haar gewoon met rust.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2012, 19:52
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
tja, ik zou vooral blijven vragen. De aanhouder wint, dus als je maar lang genoeg blijft aandringen, wil ze vast wel
Eh, nee. Als mensen aan mij blijven plakken terwijl ik ze afwijs, dan ga ik extra hard mijn best doen om ze van me af te schudden en ga ik ze stom vinden en weg willen hebben.

Verder: ze wil je niet.En gezien je dit topic hebt aangemaakt vind ik het wat moeilijk om te geloven dat je alleen maar aan haar zou kunnen denken en alleen maar voor haar zou willen gaan en dat soort dingen. Dus laat haar gewoon gaan en focus je op andere meisjes die je misschien wel willen (zoals je nu al doet op CG, zo te zien ).
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 11-08-2012, 20:06
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Jongens volgens mij missen jullie allemaal het sarcasme van feniks

en hoezo komt verkering vragen "gewoon ter sprake?" met 15 jaar ben je toch wel oud genoeg om geen "kinderverkering" meer te hebben. En dat houdt in dat je toch echt eerst op z'n minst een beetje handjes gaat vasthouden en misschien zelfs al zoenen voor je het gaat hebben over verkering. Dat heeft ook als voordeel dat je ietsje meer zekerheid hebt als je zoiets gaat vragen, want dan heeft ze in ieder geval al laten zien dat ze je ook leuk vindt.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 11-08-2012, 21:56
feniks
feniks is offline
ik kan het sarcasme er niet nog dikker opleggen want dan begeeft de server het, en krijg ik een nekschot van ome Jon...

Serieus: laat die chick met rust. Beste tip ever
Met citaat reageren
Oud 12-08-2012, 09:00
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ik denk dat het wel duidelijk is dat het meisje geen interesse heeft, hoor. Ik weet eigenlijk niet waarom jij denkt dat dit wel zo is. Als ze jouw echt leuk had gevonden had ze niet hoeven nadenken en had ze sowieso geen "nee" gezegd..

Met rust laten inderdaad, ga haar niet lopen lastigvallen want daarmee verhoog je eventuele kansen echt niet.

@LA: <3
Met citaat reageren
Oud 12-08-2012, 09:40
Brigitjee
Avatar van Brigitjee
Brigitjee is offline
Citaat:
En stuurt xxx als ik weg ga
Dat doe ik altijd
Met citaat reageren
Oud 12-08-2012, 10:48
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ja maar het kwam gewoon ter spraken begrijp je. dus dacht beter nu dan nooit
Nooit zou beter geweest zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie verkering vragen??
jonasdeponas
3 11-07-2016 21:25
Liefde & Relatie Meisje verkering vragen, altijd met vriendinnen
Verwijderd
6 19-05-2015 16:43
Liefde & Relatie Hoe verkering vragen
Elite!
15 05-08-2010 22:55
Liefde & Relatie Verkering vragen?
Denniz
6 20-04-2009 12:09
Liefde & Relatie Verkering vragen aan een meisje
goreth
46 10-01-2009 14:49
Liefde & Relatie Verkering vragen, Help!!!???
Butterflygirly
4 05-02-2002 21:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38.