Oud 12-08-2003, 22:04
Ninnoc
Ninnoc is offline
analyseer uw medeforummer
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-08-2003, 22:09
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Haha jeetje dit is echt heel erg old school


(zullen we wel even afspreken dat niet iedereen gaat roepen "analyseer miiiiijjjj ook eenssss" )
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 22:13
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Zullen we ook afspreken dat we een beetje lief voor elkaar doen
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 22:17
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Wishful is dus echt een kutwijf

Nee serieus ik heb nu ff geen zin om te typen, maar ik doe het nog wel eens
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 22:24
Verwijderd
Oeh, leuk!

als het tenminste een beetje vriendelijk blijft deze keer

mja, ook ik doe dit een ander keertje, als ik me erg verveel.. tis een goede manier om je tijd om te krijgen
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 12-08-2003 @ 22:17:
Wishful is dus echt een kutwijf
Pas op he, ik weet waar jij huis woont

Roos is een meisje wat als geen ander weet wat ze voor zichzelf wil. Ze zal zich moeilijk van de wijs laten brengen als ze ergens haar zinnen op gezet heeft en is daarbij bereid soms de meningen en gevoelens van anderen te negeren. Ze heeft natuurlijk ook een zachte kant, die haar af en toe in de problemen kan brengen, zo'n eigenschap heb ik zelf ook

Verder is ze erg ambititeus en eigenlijk voor de buitenwereld Little Miss Perfect: de knappe, door velen begeerde geneeskunde-studente die haar toekomst helemaal uitgestippeld heeft. Maar daaronder schuilt een meisje wat met dezelfde dilemma's kampt als ieder ander.

Kakker is geen goede benaming. Wat dat wel is weet ik eigenlijk niet. Het is moeilijk om er één stempel op te drukken.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 22:50
Verwijderd
Pebbles is denk ik lief, maar wel erg onopvallend. Ze heeft vrijwel nooit ruzie en post vooral op lifestyle en muziek. Ze heeft een rooie broek
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 22:53
Verwijderd
WishfulDreaming is echt zo'n meisje waar ik meteen de eerste maal dat ik haar foto op het forum zag staan bij dacht: 'Awww, wat een snoepje'. Om één of andere reden is dat beeld nooit meer weggegaan en ik denk dat, hoewel ze het zelf misschien niet altijd leuk vindt, het wel grotendeels opgaat

Ze is op punten soms behoorlijk onzeker en kan negatief zijn over zichzelf, hoewel dat wel met een vette knipoog en een flinke korrel zout gebeurt. Ze moet er elke dag uit, ook al is dat in de brandende zon, omdat ze zich anders stierlijk verveelt Verder is ze behoorlijk fotogeil en kan ze tot een onchristelijk laat tijdstip op MSN blijven hangen
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 22:54
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
eXo is een jongentje dat gaat trouwen
en een goede en liefhebbende echtgenoot zal zijn
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 22:57
Verwijderd
Haha

Thanks (denk ik) Ik doe jou ook nog wel, maar niet nu want nu moet ik weg.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 23:30
Verwijderd
Faery is best aardig. >:]
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 23:37
emi
emi is offline
nare man is een kakker
Maar ik denk dat hij verder een hele aardige jongen is, en verder heel nuchter blijft onder zijn kakker zijn.

Maar eigenlijk ken ik jullie allemaal helemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 23:50
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 12-08-2003 @ 22:50:
Pebbles is denk ik lief, maar wel erg onopvallend. Ze heeft vrijwel nooit ruzie en post vooral op lifestyle en muziek. Ze heeft een rooie broek
en bril
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 01:46
Verwijderd
Komtie, zoals beloofd maar een beetje onder de invloed van C2H60...

~Sjeherazade~ is een meisje -vrouw eigenlijk- die behalve interessant en lief, ook erg mooi om te zien is. Alleen loopt ze daar niet mee te koop (of heeft geen scanner / digicam dat kan ook ) Ze woont alleen wel een beetje geisoleerd van de rest van het forum.

Haar passies zijn onder andere muziek en dansen, en ze heeft oneindige energie Intelligent ook, want dat moet wel als je historische kritiek (ofzo?) studeert. Ze is vrij open minded en ook erg links georienteerd en steekt dat niet onder stoelen of banken (of tafels? of barkrukken? anyway ze steekt het er niet onder). Ik denk dat ze het met de meeste mensen wel zou kunnen vinden. En iedereen die ik ken, die haar kent, vind haar tof

Alleen ze doet vaak alsof ik een klein kind ben. Wat ik overigens wel ben, maar kleine kinderen hebben dat nou eenmaal niet graag. Oja en ze houdt van wijn
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 09:44
Paris
Avatar van Paris
Paris is offline
Ik ken iedereen hier niet zo goed, dus ik weet het eigenlijk nie...
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 21:18
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Gewoon een aantal ertussenuit gepikt

Jewel: Is volgens mij eindelijk een beetje meer tevreden met zichzelf.. Al laat ze dit soort dingen niet echt merken. Ze wil gezien worden als iemand die dr zaakjes prima in orde heeft en praat dus ook niet met mensen face to face over zichzelf. Ze doet tegen iedereen wel zo lief maar als je dr beter leert kennen, zie je haar gemene kant.. Je kan ontzettend goed met haar roddelen Maar over mensen die ze lief vindt, hoor je absoluut niets negatiefs. Die vindt ze ook ECHT lief en daar gaat ze voor door het vuur.

Mysterons: Grappig meisje, slim, kan ook ontzettend goed afzeiken. Ze is echt zo’n typisch meisje Maar dan niet iemand die tuttige kleding draagt . Ik denk alleen dat ze zichzelf soms niet leuk genoeg voor anderen vindt. Maar voor sommigen heeft ze ook geen zin om leuk te doen want ze heeft geen behoefte om tijd te verspillen aan mensen die haar niet interesseren.

nare man: Ik denk dat alles wel gezegd is inmiddels . Slim, heeft denk ik een hekel aan mensen die tot een conclusie komen zonder er maar even goed over nagedacht te hebben. Schattig, soms een beetje een watje En meneer kan wel over mij klagen dat ik op onchristelijke tijden nog msn maar daar heeft ie zelf ook wel een handje van.
Hij kan ongelooflijk zeuren over zichzelf maar dat is helemaal niet nodig.

Paranoide: Ont-zet-tend praatziek. Sarcastisch, iets wat ik echt geweldig vind. Interesseert zich niets voor mensen met wie ze niets te maken heeft en gaat echt haar eigen gang. Ze is ook slim. Niet onzeker ofzo. Bijt wel snel van zich af, denk ik.

Hermione: gezellig, ik denk dat zij echt iemand is om even een middag gezellig te kleppen ofzo . Leuk om mee te kletsen. Misschien een beetje jaloers soms (ik herinner mij een gesprek over een jongen ) maar ze weet wel wat ze wilt. Is alleen niet echt subtiel (zegt ze zelf ook net )

Noé: Ook gezellig om mee te praten op msn, lijkt me wel een vrolijk typje. Alleen soms een beetje een meelopertje Maar wel spontaan. Sorry, verder ken ik je eigenlijk niet.

Pebbles: echt zo’n levensgenietertje . Studeert, vindt het prima, vindt alles prima, heeft het naar haar zin en houdt zich liever een beetje op de achtergrond ..

Bertbart en ADHD hebben allebei een ontzettend grote drang om grappig te zijn. Gelukkig is het niet helemaal onterecht, want soms zijn ze ook leuk . Ze vinden allebei mensen die zichzelf bijzonder vinden belachelijk en willen dit graag laten merken. Aangezien ze redelijk populair zijn bij een aantal, kunnen ze zich dit ook permitteren

Faery: 2 woorden: (H/M)asj en wiet. :]

Strafcorner: Wordt denk ik een gewone huisvader . Heeft overal een mening over, steekt die ook niet onder stoelen of banken, waar op zich niet zoveel mis mee is. Heeft ook een hekel aan mensen die ergens iets over te zeggen hebben zonder erover na te denken. Hij mist alleen ook een beetje subtiliteit

Exo: Grappig. Volgens mij is hij alleen wel een beetje een kluns . Hij houdt wel van een beetje rebels doen () maar weet ook wanneer ie op moet houden. Lijkt me wel een toffe gozer



En ik hoef écht niet van jullie allemaal een analyse terug.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 21:30
HenkMul
Avatar van HenkMul
HenkMul is offline
ArieP, een hele goede docent.

Met vriendelijke groeten,

Henk Mul.
__________________
Uit de slobber gewassen kluit.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 21:30
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Noé; Topwijf
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-08-2003, 21:30
Verwijderd
Vooruit, leuk.

Bertbart: hele gezellige, leuke jongen, waar je heel erg mee kan lachen. Heeft een duidelijke mening over alles en iedereen. Is er niet vies van om mensen lekker af te zeiken.

Wishfuldreaming: Lief meisje, maar vergis je niet, volgens mij is ze stiekem een stuk pittiger en aanweziger dan ze soms overkomt. Ik denk ook dat ze best wel zelfbewust is, zeker voor haar leeftijd (hier sprak oma Hermione )

Noé: Zo gek als een deur, maar soms ook wel serieus. Géén meelopertje als je 't mij vraagt. Je kan onwijs met haar lachen en waarschijnlijk ook leuk stappen en shoppen. En ze is verliefd!

Ok tot zover, volgende keer meer. En dan probeer ik ook wat negatieve dingen toe te voegen
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 21:33
Verwijderd
Citaat:
HenkMul schreef op 13-08-2003 @ 21:30:
ArieP, een hele goede docent.

Met vriendelijke groeten,

Henk Mul.
Heb jij les (gehad) van de befaamde heer ArieP?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 22:28
Ninnoc
Ninnoc is offline
taadaa godzijdank had ik de vorige keer alles opgeslagen kleine wijzigingen en paar toegevoegd.

pebbles
rustig, heel rustig meisje, onopvallend en vind dat zelf over t algemeen niet zo erg. Zo sta je nooit volledig in de schijnwerpers. Je luistert eerst voor je je mening geeft, je bent een beetje moeilijk toegankelijk, je vertelt niet snel persoonlijke dingen ofzo, maar je wordt wel goed gewaardeerd door de mensen om je heen, je bent geen aanhangsel ofzo, ze waarderen je omdat je altijd zo rustig bent en goed kan luisteren en ook oprecht geïnteresseerd in ze bent en er altijd voor je vrienden zal zijn. dat je rustig bent betekent trouwens niet dat je een meeloper bent, want dat ben je niet, je hebt weldegelijk een mening maar niet de drang om die op elk moment te uiten. Klein beetje onzeker soms maar over t algemeen niet.

bertbart
tja hmm , mooi jongen
bertbart is een lieve jongen, soms wat onzeker. Ik dank dat je uit een vrij leuk gezinnetje komt en daardoor niet altijd zo goed tegen ruzies kan of tegen mensen die scherp commentaar hebben. Ook omdat je dat zelf niet zo snel zal hebben, je gaat liever ruzies uit de weg en bent iemand die veel eerder lief is dan gemeen. Je hebt een goed stel hersens en bent een sociaal mens. Je bent er voor je vrienden. Oh en je bent totaal modeverslaaft en zeer prettig gestoord

GRRR
geweldige humor, ik denk dat je als je tegen jouw humor kan een leuke vriend aan je hebt. relaxte kerel

Li
fanatiek meisje, legt -IMHO als luie anti-sporter- dank ik soms de eisen wat te hoog voor jezelf, goede schoolresultaten, goede sportresultaten, verder probeer je altijd een sociaal actief leven te hebben met veel leuke vrienden (je bent denk ik erg sociaal en probeert altijd aardig tegen idereen te zijn) en je denkt ook aan van die kleine dingetjes, dat je bijv. even iemand een fijne vakantie wenst als je weet dat hij weg gaat , dat soort kleine dingen. Je bent een perfectioniste. Ik denk dat een hele leuke meid bent maar ook vooral jezelf niet vergeten. Je hebt een goed stel hersens ook trouwens, je hebt eigen mening.

cemslut: onterecht te onzeker over zichzelf daarom vind je het fijn om (positieve) aandacht te krijgen. weet wat ze wil en is ook prima in staat een leuk zelfstandig leven te leiden, bovendien ziet ze er goed uit en ben je als je je op je gemak voelt volgens mij heel spontaan. wel een roddeltante denk ik en soms iets te belangrijk wat iemand anders van je vind

esmée: lijkt me toffe meid. volgens mij kan ze soms echt zo'n karen zijn (karen van will&grace). Ze leeft in het kakwereldje maar houdt zich niet alleen met loze dingen als hockey en prada schoenen bezig, ze heeft ook hersens die ze goed gebruikt en heeft absoluut niet zo'n bord voor d'r kop van 'oh joh je bent arm, ach gut, eigen schuld had je harder moeten werken'

italianboy: lieve jongen die als hij eenmaal een meisie heeft er erg veel aandacht aan besteed ed. Hij is nuchter en zal altijd een eigen mening vormen. Hij zal ook bijv. commentaar op een vriend of iemand waar hij het altijd mee eens durven hebben->zelfcritiek richting het hokje om het maar ff krom te zeggen.
heeft bovendien goed gevoel voor humor. en ziet er natuurlijk erg goed uit bijna vergeten: gevoel voor stijl

DWJ: schat van een jongen, laat zich af en toe te veel meeslepen. Ondanks dat je altijd eigen mening vormt ed ben je toch soms gevoelig voor leidende figuren. Je bent heel lief, (bijv. tegen al je vriendinnen ) Je bent absoluut niet stom en dat woordgebruik is ook niet om intelligent te lijken dat is soort van spot. Ze bent wel vrij huisje-boompje-beestje

bliksem: een mannetje die erg cool wil overkomen onder zijn vriendjes, en het schoothondje van de kakkers hier op het forum

de: tja wat moet ik daar nou over zeggen, hij geilt een beetje op zijn eigen (gespeelde?) elitair zijn

drama: ondanks dat hij er haast nooit meer is wilde ik m toch nog ff noemen. hele intelligente jongen en ik denk dat hij ontzettend goede debaters kwaliteiten heeft. Geweldig gemotiveerd in maatschappelijke kwesties. consequent. goede argumentatie. heb groot respect voor die jongen al ben ik het niet altijd met m eens. Hij is ook nog erg aardig.

eztah ontzettend lief meisje, stuk minder fanatiek als hylke waardoor ze –denk ik- wat vrolijker in het leven staat. Ontzettend open waardoor ze naief over zou kunnen komen maar dat is ze absoluut niet. Iemand waarmee je ontzettend veel lol kan hebben.

nare man intelligent. ik denk dat hij irl soms onuitstaanbaar is, eigenwijs. Is serieus op gebied van de liefde. Komt ook uit het kakwereldje maar heeft net als esmée geen bord voor z'n kop. Is misschien zelfs eerder alto dan kakker. goede argumentatie. Probeert over dingen na te denken, ratio voor gevoel maar tja soms werkt dat niet.

bubbeltjes intelligente meid zowel iq als eq. verschrikkelijk creatief. ook hele mooie meid. je past wel beetje bij italianboy spontaan, ik denk dat je veel lol met d'r kan hebben en heeft goede argumentatie. je bent op je vrijheid gesteld, zelfstandig en zelfverzekerd. Je hebt geweldig observatie vermogen en je luistert voor je een mening vormt. Ik denk dat je irl een toffe vriendin bent, een verrijking voor het leven van de mensen waar je mee omgaat.

jewel het enige wat ik van je weet is dat je een geweldig mooie meid bent en een echt gevoelsmens, en ontzettend creatief.

forum-punk rutger is imho te veel bezig met zijn stijl. Hij wordt wel volledig geaccepteerd door zijn vrienden dus hoeft hij zich er imho niet zo druk om te maken (luek site was dat stinkalto’s). Soms onzeker en nog beetje puberaal.

Thutshui damn wat heb jij een geweldig hoofd. Goede muzieksmaak ook. Denk dat je een hele aardige jongen bent die weet wanneer die lol kan maken (en dat dan ook doet, volgens mij kan je verschrikkelijk met je lachen) en weet wanneer die serieus moet zijn.

Miss Kazz mooie meid, geeft ook om haar uiterlijk maar is niet oppervlakkig. Soms maak je je te veel zorgen hoe je overkomt op andere mensen. Verder heel vriendelijk tegen iedereen en staat open voor nieuwe dingen. Wel een echt meisje meisje

SpiritX vervelende close-minded gozer

substantial mooie jongen! Open minded, maakt zich niet snel druk (misschien wel over maatschappelijke kwesties maar niet om allerdaagse dingen)
zeer relaxte jongeman die een leuk leven leidt en dat het belangrijkst vind

Wishfuldreaming: komt over als heel lief en schattig meisje maar is ook zeker niet op haar bekkie gevallen. Ze zegt het echt wel als ze het ergens niet mee eens is. (of als ik haar onterecht persoonlijk aanval)

Roos: volgens mij zou ik irl een takkehekel aan je hebben. Je bent veel te perfectionistisch en te kak. Je leeft in je kakwereld en vermaakt je daarin prima. Beetje koud en adrem kom je over af en toe. Je zaakjes inderdaad op orde en vrij zelfvrezekerd.
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 23:28
Verwijderd
Exo: grappig, ik moet vaak lachen om zijn posts. Erg aardig persoon, die nooit mensen opzettelijk zal kwetsen. Houdt wel van een beetje rebels zijn en onzin uithalen, maar weet ook waar de grens ligt. En hoewel ie op het forum helemaal niet rustig en stil en verlegen is, denk ik dat ie in het echt bij vreemde mensen best verlegen kan zijn..

WishfulDreaming: Meisje dat heel lief en schattig overkomt, maar dat toch wel (voor veel mensen misschien onverwacht) precies zegt wat ze denkt en wat ze wil. Ze zal dat ook wel bijna altijd doen, maar niet op een storende manier. Toch kun je denk ik ook wel koppig zijn, en vasthouden aan wat je wil. Rustig ben je over het algemeen ook wel denk ik

Freakjuh lief lief lief meisje. Rustig en verlegen. Maar dat verandert zeker wel als je haar kent Volgens mij is ze tot best gekke dingen in staat, als ze in een impulsieve bui is. Maar ik denk niet dat die buien heel vaak aanwezig zijn. Staat liever niet in het middelpunt van de belangstelling, maar meer op de achtergrond. Als je haar eenmaal kent is ze ook best praterig denk ik

Ninnoc Komt hier niet meer zo vaak, wat wel jammer is, want ik vond je posts altijd erg leuk om te lezen. Was over nagedacht en voegde wat toe. Intelligent meisje verder, weet duidelijk wat ze wil, heeft een mening over veel dingen, en kan die ook goed verantwoorden. Rustig ben je ook wel denk ik, en je bent een persoon waar naar geluisterd wordt en waar respect voor is.

Nare Man Slim en intelligent. Denkt goed na voordat hij iets zegt, en zorgt dat wat hij zegt ook goed onderbouwd wordt. Verwacht van anderen dat zij dat ook doen, want aan mensen die zonder goede argumenten hun mening verkondigen ergert hij zich enorm.

Rest komt nog wel een keer
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 23:54
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
niemand weet iets van mij

Pebbles,

ik weet alleen dat pebbles vreemde shit op haar pannekoek deed verder niet
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 23:58
Verwijderd
Citaat:
Sync schreef op 13-08-2003 @ 23:54:
niemand weet iets van mij

Pebbles,

ik weet alleen dat pebbles vreemde shit op haar pannekoek deed verder niet
ik?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 23:59
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
zoiets dacht ik eens op te vangen in een topic, en ik onthoud van alles vaags
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-08-2003, 00:00
Verwijderd
Citaat:
Sync schreef op 13-08-2003 @ 23:59:
zoiets dacht ik eens op te vangen in een topic, en ik onthoud van alles vaags
ik doe stroop en suiker en poedersuiker op mn pannenkoeken Das toch niet zo vreemd?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 00:02
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
..



nou nee idd niet echt nee
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 00:07
Verwijderd
Om m'n gedachten maar ff op iets [with all respect] loos te zetten ga ik ook maar eens wat mensen analyseren.

Jewel. Geweldig, Plien. Mooi. Uberschattig. Gevoelig. Vindt dat het leven van een armzalig mugje voor d'r jeuk of nachtrust gaat . Veel meer zinnigs heb ik in een paar woorden niet te zeggen of ik moet meteen een reply van een hele pagina typen.

YuckFou. Lin is heel. Mooi. Lief. Druk. Sterk. Geweldig om mee te praten alleen ik spreek d'r de laatste tijd veel te weinig.

Nare Man [hey, everybody else does it, so why shouldn't I]. heb ik ooit in de trein gezien. Z'n zo nu en dan ietwat arrogante manier van discussieren staat me wel aan. Z'n mening deel ik 9 van de 10 keer en ergens ben ik wel lichtelijk jaloers op de manier waarop ie die mening kan verwoorden. Linkse alto

BertBart. Doet zo nu en dan flink z'n best om stereotype nichterig te zijn. Soort van zelfspot waar ik wel om kan lachen. Soms gaat ie samen met ADHD imho net iets te ver in het afzeiken van mensen. Lijkt me verder een aardige dude en volgens mij ben ik iets langer dan hij is

New Nose. Rutg0r ist trui ende emo. Verschrikkelijk puberaal soms maar ach.. who isn't. Leuk om te bespringen. Muzieksmaak is erg in orde. Aardige dude en ik kon helaas niet op je feest komen :/

Stafcorner. Aardige dude die zich alleen soms veel te snel druk (lijkt) maakt over sommige forumdingetjes. Verder heeft ie zoals vaker gezegd een vrij duidelijke mening, maar is ie volgens mij wel een stuk minder 'rebels' geworden om het zo maar te zeggen. Iets rustiger geworden ofzo. Irl is ie volgens mij nog rustiger.

Harrie84. Willem is niet echt lifestyle maar ach. Goeie muzieksmaak, altijd loze gesprekken over msn en als ik em weer eens zie bij concerten is dat altijd wel gezellig. Gafe dude.

Roxane. Erg lief meisje. Intelligent, goeie muzieksmaak, stoere brommer en maakt erg mooie foto's. Iets te vaak herken ik mezelf in d'r, en dat is niet altijd vanwege een erg positieve eigenschap

S. Sander geeft volgens mij kapitalen aan kleding uit. Als ie daar gelukkiger van wordt moet ie dat vooral doen. Al zou ik zelf z'n meeste kleding niet dragen [al was het alleen al omdat ik het niet kan betalen ], vaak vind ik het wel mooi. Aardige dude die volgens mij niet erg snel ruzie met mensen kan krijgen.

ViTa. Aardig ende mooi meisje waar je best hele leuke gesprekken mee kan voeren. Volgens mij niet iemand die overdreven spontaan is, vrij rustig denk ik zelfs.

That's it for now.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 00:17
biep
Avatar van biep
biep is offline
eXo: voor zo ver ik hem ken echt een onwijs lieve gozer, erg gezellig, en gewoon gek en ehm tja, hij houdt van skelteren, en dansen en toffe kleren, hij lijkt me soms wel vrij stil en verlegen, maar als hij daar eenmaal doorheen is, is hij gewoon tof. Hij lijkt mij wel een heel gevoelig persoon, die niet snel iemand zal kwetsen en niet graag gekwetst wil worden.


*MindlezZ*:
lieve, toffe meid! houdt van Jellies erg gezellig, en spontaan volgens mij. past volgens mij erg goed bij Chaos, ook erg aardige gozer trouwens, lijkt me ook heel spontaan en recht voor z'n raap.
en Chaos houdt van andersmans knoopjes open maken in bussen geloof ik

~Stevill~:
leek me eerst een erg arrogante eikel (zo'n chickchaser) maar ik vond hem wel meteen vannaf het begin erg knap. Nu ik hem beter ken kan ik bijna niet meer zonder hem, eigenlijk is hij toch wel erg lief, maar een beetje gesloten over sommige dingen. niet een jongen die snel praat over bepaalde dingen. Verder irl vaak grappig, en gewoon heel gezellig.

Nare Man: Ik dacht altijd dat hij een hele gemene rare kakker was (door z'n nick ) totdat hij ineens een complimentje gaf toen bleek die "nare man" toch wel mee te vallen. Lijkt me best een aardige jongen, en aan zijn wilde kapsel te zien houdt hij van feesten maar buiten zijn feesten om houdt hij van Hockey en kijkt hij graag hockey op tv. Verder lijkt hij me wel een nuchtere vent.
jammer dat ik hem niet gezien heb op Impulz, was wel benieuwd

Pebbles : nooit gesproken maar op foto's lijkt ze me echt zo'n lieverd. Zo'n meisje dat heel eerlijk is, en bijna nooit ruzie heeft.

STP: toffe gozer! gewoon aardig, gezellig, cool en hij zit nog in een band ook

Pharmacon:
Zie STP
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 01:30
SpiritX
Avatar van SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
Ninnoc schreef op 13-08-2003 @ 22:28:
SpiritX vervelende close-minded gozer
whehe, cool, het derde "analyseer je medeforummer"-topic waar dit in geplakt wordt ...
Buiten het feit dat je best gelijk kunt hebben, ben ik stiekem al best lang benieuwd naar een onderbouwing , vooral gezien de uitgebreide omschrijvingen bij anderen....

Laatst gewijzigd op 14-08-2003 om 01:38.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 01:41
Verwijderd
woah.. ik vin jullie allemaal echt echt echt mega lief !!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 10:07
Verwijderd
Ik kijk hockey op TV en doe er zelf aan, yeah
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 10:28
Overjoyed
Avatar van Overjoyed
Overjoyed is offline
Citaat:
Roos schreef op 12-08-2003 @ 22:17:
Wishful is dus echt een kutwijf
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 10:29
Verwijderd
Overjoyed gedraagt zich als het zoveelste dertien-in-een-dozijn milieu- en dierenfreakje dat schreewt zonder onderbouwing, maar ziet er op de foto uit als een echte BrEeZaHbOyYy.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 10:48
maf fluitketeltje
maf fluitketeltje is offline
Er is hier maar 1 forummer over wie ik op dit vlak iets zinnigs kan zeggen en dat is Strafcorner... en wel omdat ik al 17 jaar met hem een huis deel .

Wat jullie zeggen klopt eigenlijk wel. Hij heeft óveral een mening over en naar mijn idee heeft hij die soms iets te snel klaar staan. Hij kijkt bepaalde dingen soms maar van 1 kant en zo is het dan volgens hem, en niet anders. dat vind ik soms een beetje kort door de bocht en daar vallen hier nog wel eens wat woorden over .
Hij kan heel hevig geinteresseerd zijn in iets. Hij zoekt er alles over uit en kan je er alles over vertellen. Zo snel als die interesse gekomen is, verdwijnt die dan ook weer maar daardoor weet hij over veel onderwerpen wel een hoop te vertellen.
Afentoe (vooral vroeger) kan hij een beetje driftig zijn, nu eigenlijk niet zo meer maar ik herinner me nog als de dag van gisteren dat hij als klein jongetje een bord bij mijn oma op de grond gegooid heeft omdat hij kwaad was . Nu nog maar afentoe dat hij even chagerijnig is maar dan maakt hij het snel weer goed .
Hij is erg zorgzaam en sociaal en ik weet zeker dat hij een ontzettend goede meester en papa gaat worden.
Ik ben ontzettend trots op hem omdat hij hard gewerkt heeft om te komen waar hij nu is en volgens mij voelt hij zich eindelijk echt goed met wat hij doet en dat gun ik hem ontzettend .

Dat was het .
__________________
*Doe lief*
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 11:10
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Overjoyed schreef op 14-08-2003 @ 10:28:
Lieverd (K)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-08-2003, 15:53
Verwijderd
Okay op verzoek van Aepie ga ik 'm ff anaalliseren.

Bart is een goeie gast, iemand waar je lekker slap mee kan ouwehoeren en hij heeft ook een beetje dezelfde interesses als ik (WO2, bier, spelletjes, etc) what is there to say, Bart is iemand die je kan vertrouwen, iemand die je wel zal helpen als je in de shit zit. Hij heeft ook een goed gevoel voor humor hehe. Met bart verveel je je niet snel
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 20:56
Verwijderd
Nog een paar

Biep Zo mooi! Verder lief, vriendelijk en spontaan. Maakt makkelijk contact met mensen, en praat graag. In eerste instantie aardig tegen iedereen, maar kan wel gemeen zijn tegen mensen die ze echt niet mag. (Ik weet het echt niet eigenlijk )

Bloempjuh Heel sociaal meisje. Heeft veel voor anderen over, houdt veel rekening met anderen. Vriendelijk tegen iedereen, positief en optimistisch ingesteld. Probeert het goede in dingen te zien. Vrienden met problemen kunnen altijd bij haar aankloppen voor hulp, die ze dan ook krijgen.

Roos Meisje dat voor veel mensen perfect lijkt. Goed op school, populair bij vrienden, sociaal, mooi en aardig. Meisje waarvan de ouders enorm trots zullen zijn. Zelfverzekerd en weet wat ze wil.

Strafcorner Jongen die over bijna alles wel een mening heeft, en daar ook duidelijk voor uitkomt. Reageert soms een beetje te snel en kwaad op anderen, in plaats van het rustig te bekijken. Verder ontzettend lief en zorgzaam, zal niet snel iemand kwaad doen. Gaat voor zijn vrienden door het vuur.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 21:07
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
niet echt een analyse ofzo.
maar ik vind Paranoide en Faery altijd heel vermakelijk samen. van wat ik op t forum enzo zie, sluiten jullie karakters heel goed op elkaar aan.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 21:35
Verwijderd
Mee eens.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 22:42
Nona Star
Avatar van Nona Star
Nona Star is offline
(pssst ik ben het voor-wie-het-nog-niet-wist: Hukkie)

eXo is lief en knap en heeft z'n rijbewijs inmiddels vast al wel gehaald verder weet ik het niet zo goed..

Avelon is mooi, heeft stijl, humor en is intelligent, heeft hippe ouders en bijbehorend broertje + huis, lief

Ieme is een trut, soms en woont te ver weg!

Jozzz ook (en roze)

de rest komt nog

x
__________________
sexy woman meet me after work, I want to show you how I handle bussiness
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 22:48
Verwijderd
Oh eXo, wat ben je toch een Vleiurt



Nah, aangezien ik me toch verveel:

Exo: Is een nog verlegener en stiller dan ik eerst dacht, maar wel een toffe gast die nooit te beroerd is om dingen te doen, die je nooit zou kwetsen en voor de rest hetzelfde wat hij over mij zei. Bovendien vind hij Stuka's ook vet

Dying Bride: Is de geweldigste persoon om onder, boven, of naast wakker te worden Maar ik ga jullie nu niet doodgooien met zouteloos geslijm en lieve woordjes...Kel is gewoon mijn Nijntjespook, mijn popje en mijn fluffje

EPD: is mijn andere 1/3e en bassist (ookal oefenen we nooit) en is een geweldig persoon om mee te paddooen en hij is echt zon jongen waar je spontaan homo van zou willen worden

Dusjcrib: Een ontzettend lief meisje die ten onrechte erg onzeker is over zichzelf soms/vaak. Iemand die erg gevoelig is volgens mij, en goed nadenkt over haar acties.

En een ander keertje doe ik mensen die ik nauwelijks ken, ik heb net wat gevonden om te doen
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 00:58
Verwijderd
rodina: vooral de laatste tijd erg into lapjes/stofjes/kraaltjes/kantjes oftewel, creabea doen met kleding. ik spreek je nooit op msn eigenlijk, maar zo nu en dan kom je met een goed topic en dat is nooit weg natuurlijk.

eXo: was voorheen een soort peacekeeper op het forum, en tegen iedereen aardig. nu is hij steeds aanweziger, wel gezellig, en als je in een serieuze bui bent post je zinnige dingen.

bloempjuh: volgens mij een heel lief meisje. heel eerlijk en kan goed discussiëren zonder gelijk fel te worden. post mooie foto's.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 01:00
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 13-08-2003 @ 21:18:


Noé: Ook gezellig om mee te praten op msn, lijkt me wel een vrolijk typje. Alleen soms een beetje een meelopertje Maar wel spontaan. Sorry, verder ken ik je eigenlijk niet.

Bijzonder spontaan ben ik niet, en een meelopertje al helemaal niet. Dus try again!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 01:06
Verwijderd
Hermione--> Ze is intelligent en heeft dezelfde humor als ik. Meestal wel vrolijk met soms een liefdesdipje (wie heeft er geen last van?) Binnenkort party time met bart en ken!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 01:06
Verwijderd
Strafcorner: met hem wil ik wel een schrijversduo vormen, non-fictie, subculturen-> hoe gaan scholieren hiermee om? Los van dat ik het op veel punten met hem eens ben, vind ik dat hij zijn meningen goed kan onderbouwen (okee, een beetje aan de venijnige kant, wat sommige mensen vervelend vinden), iets wat niet onbelangrijk is op een forum als dit.

Avelon: Stuurt gezellige pm, zelfs als je flink aan het spammen/ flamen bent. Een goede forumbaas, die het allemaal net iets minder serieus neemt dan haar collega Wishful. En ik heb echt bewondering voor je stijl.

ADHD: De laatste tijd minder vaak op het forum, maar altijd leuke posts over campy stuff en trends. En je bent gewoon een heel leuk en super vrolijk iemand!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 01:13
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
biep schreef op 14-08-2003 @ 00:17:

en Chaos houdt van andersmans knoopjes open maken in bussen geloof ik
haha, korte analyse
(en 't werd leuk omdat jij 't zo tegenhield steeds )
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 01:24
Verwijderd
nare man: in veel opzichten erg volwassen, wat duidelijk naar voren komt in sommige topics. hij heeft een beetje een granddad-functie. hoewel hij goed discussieërt vind ik af en toe dat hij zichzelf iets té serieus neemt en niet altijd genoeg open staat voor de opvattingen van anderen (jongeren, of mensen die typfouten/spelfouten maken)

Sjeherazade: Leuke avatar, vlaams is leuk, voor zover ik het kan beoordelen een gezellig meisje.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 08:24
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
Noé = LIEF
BertBart = Stylisch!&Classy.

hoe meer je zegt, hoe meer er niet klopt
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 14:08
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
nare man; geweldige jongen om loze gesprekken mee te voeren, maar ook hele serieuse dingen. Woutertje je verdient echt een überlief meisje
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:10.