Oud 15-08-2003, 14:17
Verwijderd
Rodina is echt geweldig! Dit is geen sarcasme of cynisme, zoals Femke is er maar 1. Ik kan niet precies uitleggen waarom maar die opmerkingen van haar zijn af en toe echt heerlijk Heel scherp gevoel voor humor, maar ook heel recht-door-zee. I luv it.

Dit forum zou niet compleet zijn zonder haar.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-08-2003, 15:06
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 15-08-2003 @ 15:17:
Rodina is echt geweldig! Dit is geen sarcasme of cynisme, zoals Femke is er maar 1. Ik kan niet precies uitleggen waarom maar die opmerkingen van haar zijn af en toe echt heerlijk Heel scherp gevoel voor humor, maar ook heel recht-door-zee. I luv it.

Dit forum zou niet compleet zijn zonder haar.
Femke?
Ze heet Hanneke hoor.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 15:45
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
eXo schreef op 15-08-2003 @ 15:17:
Rodina is echt geweldig! Dit is geen sarcasme of cynisme, zoals Femke is er maar 1. Ik kan niet precies uitleggen waarom maar die opmerkingen van haar zijn af en toe echt heerlijk Heel scherp gevoel voor humor, maar ook heel recht-door-zee. I luv it.

Dit forum zou niet compleet zijn zonder haar.

*strooit doos exohartjes rond*

dat femke slaat op halsema, ik ben hanneke
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 15:47
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 15-08-2003 @ 16:45:
*strooit doos exohartjes rond*

Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 15:48
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
Noé schreef op 15-08-2003 @ 16:47:
Noé ; behalve topwijf ook überalto
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 15:59
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Oei sommige mensen zitten er echt vet naast bij mij
(maar het is wel leuk om te horen dat je perfect overkomt )
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 16:02
Verwijderd
Ik verveel me toch dus oke komt ie.

Roos: is in tegenstelling tot wat ik hier lees volgens mij helemaal niet zo kak en staat best open voor veel soorten mensen. (Herinnerd zich foto's van gothic feestje) Ze is gezellig om mee te msn-en en we vinden dezelfde forummensen wel/niet leuk. (Maar ik ben dan ook een meeloper) Ze heeft haar zaakjes goed voor elkaar (diploma, studie etc.) en heeft geen moeite met contact leggen. Ik denk dat ze in haar omgeving heel geliefd is.

Rodina: is in het echt denk ik veel liever als op het forum, en heeft net als ik een obsessie voor mode. Ze is intelligent maar niet heel erg gemotiveerd. Ik denk dat dat verandert als ze precies weet wat ze wil. Ik wil graag een keer shoppen met Han, of moet ik zeggen Femke...
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 16:53
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 15-08-2003 @ 16:45:
*strooit doos exohartjes rond*

dat femke slaat op halsema, ik ben hanneke
Owja .. pff

Sorry ik haal de bruiden van Nare Man door elkaar
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 13-08-2003 @ 23:28:
Exo: grappig, ik moet vaak lachen om zijn posts. Erg aardig persoon, die nooit mensen opzettelijk zal kwetsen. Houdt wel van een beetje rebels zijn en onzin uithalen, maar weet ook waar de grens ligt. En hoewel ie op het forum helemaal niet rustig en stil en verlegen is, denk ik dat ie in het echt bij vreemde mensen best verlegen kan zijn..

Freakjuh lief lief lief meisje. Rustig en verlegen. Maar dat verandert zeker wel als je haar kent Volgens mij is ze tot best gekke dingen in staat, als ze in een impulsieve bui is. Maar ik denk niet dat die buien heel vaak aanwezig zijn. Staat liever niet in het middelpunt van de belangstelling, maar meer op de achtergrond. Als je haar eenmaal kent is ze ook best praterig denk ik

Dat van mij klopt helemaal, dat van eXo ook wel denk ik ..
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 17:12
Verwijderd
Ja, Freakjuh is inderdaad lief (L), maar gottogod hoe verlegen.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 17:46
Verwijderd
Rodina is gewoon...sja, übergaaf zeg maar
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 12:27
biep
Avatar van biep
biep is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 14-08-2003 @ 20:56:


Biep Maakt makkelijk contact met mensen, en praat graag. In eerste instantie aardig tegen iedereen, maar kan wel gemeen zijn tegen mensen die ze echt niet mag. (Ik weet het echt niet eigenlijk )
klopt 100% !

Als ik mensen leer kennen ben ik aardig tegen ze, als het klikt word ik lief tegen ze, als ze mij pijn doen/ achterbaks tegen mij doen oid. zonder dat ik hun iets aangedaan heb, zal ik dat zeker laten merken.
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 12:55
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 15-08-2003 @ 18:00:
Dat van mij klopt helemaal, dat van eXo ook wel denk ik ..
Citaat:
biep schreef op 16-08-2003 @ 13:27:
klopt 100% !


Koel
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 14:38
Verwijderd
hohihihihihihihihi ik vind jullie allemaal een stel kakzakken!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 15:10
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Noé schreef op 15-08-2003 @ 16:47:
HAHAHAHAH!!! Het olifantje!!! *exohartje*!!!!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 15:33
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Bertbart
Echt een schatje, is hard op weg mijn beste vriendinnetje te worden Kan het met hem over vanalles en nog wat hebben, van jongens, tot mode, maar ook serieuze dingen, als studie, toekomst, en Britney Spears Stappen met Bart is geweldig, als duo met stappen zijn we ongeveer net zoals op het forum

Noé
Wat een superwijf! En compleet gestoord, heeft ook dikke schijt aan alles en iedereen. Kan met haar altijd uren op MSN babbelen, en na "avontuurtjes" en ONS-jes MOET ik haar altijd spreken Goede smaak wat betreft mode en mannen.

Roos
Nog een partner in crime! Toen ik net op het forum zat had ik niet zoveel met Roos, maar gaandeweg zijn we echt forum- en MSN-maatjes geworden. Heerlijk wijffie, weet wat ze wil, goed stel hersens, leuke humor! Gauw een keer shoppen, Roos! Oja, en ik MOET een keer mee naar een van je hockeyfeestjes!

Hermione
Hermione is echt een liefje!! heb haar nu twee keer gezien, en houdt volgens mij, net als ik, heel veel van reizen en talen. Vooral de tweede keer dat ik haar zag (kwam haar toevallig tegen in de trein) hebben we heel leuk gebabbeld! Is ook niet vies van een feestje op zijn tijd

Marshall_Mathers
Echt goed ken ik hem niet, niet van MSN ofzo, maar ik denk dat we het IRL wel goed zouden kunnen vinden wat betreft muziek en stappen. En wat betreft stijl en kleding ook!

Che Guevara
Snapt altijd precies wat bertbart en ik bedoelen op het forum, en heeft wel dezelfde humor

Nare man
Ad rem persoontje, bound for a career in law Gaat het wel maken denk ik, maar wel op een leuke manier. Niet dat hij naast zijn schoenen gaat lopen ofzo. Heeft dezelfde politieke voorkeuren als ik, en dat vind ik juist leuk aan hem; mega-kak, en mega-links Viva Femke!

Lebitch
Is net zo'n valse nicht als ik. Houdt van dezelfde campy dingen (het hondentasje van Louis Vuitton en Anna Nicole Smith!! )

Sooz & freakjuh & Ruby Soho
Oké, ik geef toe, meestal zit ik jullie gewoon te stangen. And that's all I have to say about that.

Sarahbressers
Vindt zichzelf helemaal het einde geloof ik Na het schoenen-foto topic heb ik haar officieel in de ban gedaan. Nou ja, er zullen vast wel genoeg mensen op het forum zijn die haar wel aardig vinden. Om maar even wat liefs te zeggen. God, wat was dat moeilijk zeg.

Laatst gewijzigd op 16-08-2003 om 15:38.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 16:02
Verwijderd
Citaat:
ADHD schreef op 16-08-2003 @ 16:10:
HAHAHAHAH!!! Het olifantje!!! *exohartje*!!!!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 17:31
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Gezeur over emi verwijderd, was behoorlijk kinderachtig
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 17:33
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
ADHD schreef op 16-08-2003 @ 16:33:
Oja, en ik MOET een keer mee naar een van je hockeyfeestjes!
Ik weet iets veel beters: Hollywood
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 18:03
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 16-08-2003 @ 18:31:
Gezeur over emi verwijderd, was behoorlijk kinderachtig
Maar nu wordt ze juist nieuwsgierig en gaat ze zitten speculeren over de mogelijke opmerkingen... En da's pas echt sneu....
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 18:08
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Noé; Grote bek klein hartje, alleen lief tov een selectief gezelschap, adoreert kleding en stylische personen, goede smaak. Weet wat ze wilt, maar toch ergens wel wat onzeker denk ik. Mensen die ze eenmaal mag, blijft ze een poos mogen, anyway topwijf
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 18:25
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Hermione schreef op 16-08-2003 @ 19:03:
Maar nu wordt ze juist nieuwsgierig en gaat ze zitten speculeren over de mogelijke opmerkingen... En da's pas echt sneu....
dan kan ze een pm sturen.
edit: ik heb haar al een pm gestuurd met uitleg. Nou is alles weer goed, kunnen we weer fijn verder analyseren

Laatst gewijzigd op 16-08-2003 om 18:35.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 19:46
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
euhm
ik wil niet beu doen maar
nu krijgt zij waarschijnlijk door die pm de indruk dat we te ver gingen en echt grof bezig waren tegen haar, terwijl het (bij mij toch en ik denk ook bij de rest) niet gemeend was.
zo kan je alles in een verkeerde context meegeven.

en verder is het niet belangrijk
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 20:08
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
Citaat:
ADHD schreef op 16-08-2003 @ 16:10:
HAHAHAHAH!!! Het olifantje!!! *exohartje*!!!!
MIJN olifantje
(die ik niet meer mocht posten van hogere hand)
*grommeldegrommel*
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 20:56
Verwijderd
Citaat:
EPD schreef op 16-08-2003 @ 21:08:
MIJN olifantje
(die ik niet meer mocht posten van hogere hand)
*grommeldegrommel*
Omdat hij ook godsgruwelijk irritant is!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 21:06
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
Noé analyse: Raar wijffie zonder smaak voor vrolijke roze olifantjes
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 21:08
Verwijderd
Citaat:
EPD schreef op 16-08-2003 @ 22:06:
Noé analyse: Raar wijffie zonder smaak voor vrolijke roze olifantjes
edit: paarse olifantjes.

of mijn beeldscherm staat niet goed afgesteld, dat kan ook

Maar laten we zeggen dat dit olifantje zo irritant is dat het in het Camp-topic kan.. En dat zeg ik niet over elk olifantje..
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 21:11
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
tis roze en tis nondepikkel schattig <3
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 21:12
Verwijderd
Vriendjes?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 21:14
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
alleen als je toegeeft dat mn roze olifantje schattig is *tonguitsteek*
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 21:15
Verwijderd
Citaat:
EPD schreef op 16-08-2003 @ 22:14:
alleen als je toegeeft dat mn roze olifantje schattig is *tonguitsteek*
*exohartje*
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 21:24
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
'k zou wel eens geanalyseerd willen worden door iemand die me irl niet kent.

Vrijwilligers?
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 21:27
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 16-08-2003 @ 22:24:
'k zou wel eens geanalyseerd willen worden door iemand die me irl niet kent.

Vrijwilligers?
naja, ik vind niet dat ik je irl ken eigenlijk....bij elkaar hooguit half uur gesproken ofzo?


Goed, komt ie:

Een ontezettend hyperactief figuur denk ik. Maakt snel contact. Heeft snel een mening klaar. Wil em wel bijstellen, maar dan moet er wel van overtuigt zijn. Lijkt een enorme womanizer maar dat blijkt dus wel mee te vallen, heb ik gehoord

Ja, wel een goeie gast denk ik...
__________________
" watch your eyeballs tuup"
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 22:21
Verwijderd
Bloempje lijkt op een lief klein onschuldig maar kan je ongelooflijk hard uithalen.

maar is een engel tegenover haar vrienden
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 23:08
Verwijderd
Citaat:
ADHD schreef op 16-08-2003 @ 16:33:
[B]


Sooz & freakjuh & Ruby Soho
Oké, ik geef toe, meestal zit ik jullie gewoon te stangen. And that's all I have to say about that.
Tssssskkk


Citaat:
eXo schreef op 15-08-2003 @ 18:12:
Ja, Freakjuh is inderdaad lief (L), maar gottogod hoe verlegen.
(L)
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 23:17
Verwijderd
Steve is cool, maar toch heel raar. 't ene moment denk je 'm te kennen en het andere moment blijkt ie een hele andere dude. Ik geloof dat er inderdaad stevill_clones zijn. Bij Steve in de buurt is het nooit echt saai

Ieme is de forumpappa, ook al post ie bijna nooit meer. Eens een forumpappa altijd 'n forumpappa. Kan het prima met 'm vinden, Ieme is echt zo iemand waar je je veilig bij voelt, wat er ook gebeurd, Ieme weet wel 'n oplossing. Althans dat idee heb ik, kan er ook geweldig naast zitten. Maar ik denk het niet . Offtopic: je cd zit op de post

Pharmacon Wilbert is een goeie goser, ook al lopen onze gesprekken nooit echt ergens op uit. Ik ben het vaak met 'm eens (op het forum) en hij heeft een goed gevoel voor humor. Volgens mij is ie heel populair bij vrouwen vanwege z'n schattigheid

feline Mijnt is een van de meest bijzondere personen die ik via dit forum ken, haar enhousiasme en de manier waarop ze van het leven weet te genieten werkt uitermate inspirerend. Ze is intelligent , spontaan (denk ik) en probeert zo veel mogelijk mee te maken en te genieten van het leven.


pff .. ja ik heb niks te doen ofzo
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 00:02
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
uhm @pebbles: op vakantie pffft, mij beetje in de steek laten op msn he...har har. Was de laatste dagen flink gemeen mwuahha.

Verder ken ik hie rniet veel mensen en wil ik er volgens mij ook neit veel kennen. *jullie zijn allemaal zo onaardig *

naja sommige van psychologie kunnen mij een beetje kennen en van mystiek misschien, maar niet lifestyle... >: ]
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 12:19
Verwijderd
Citaat:
bloempjuh schreef op 16-08-2003 @ 23:27:
Dat klopt misschien nog wel het beste van alle omschrijvingen, maar jij hebt net psych gelezen en bent bevooroordeeld

Maar je hebt wel gelijk
wieh wat een mensenkennis he?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 12:22
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 16-08-2003 @ 22:24:
'k zou wel eens geanalyseerd willen worden door iemand die me irl niet kent.

Vrijwilligers?
here goes...

Een standaard jongen die niet standaard is Heeft redelijk veel verstand van computers en laat dat graag merken door sites te maken.. mooie namen etc.

Heeft het redelijk voor elkaar irl. Dames vallen genoeg voor hem en heeft genoeg openingszinnen klaar voor ze maar zodra ze eenmaal van hem zijn gaat hij 100% voor ze.

Lijkt erg zelfverzekerd maar is dat toch lang niet altijd.

Ik ken je totaal niet irl dus zal er wel volledig naast zitten
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 13:03
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 16-08-2003 @ 20:46:
euhm
ik wil niet beu doen maar
nu krijgt zij waarschijnlijk door die pm de indruk dat we te ver gingen en echt grof bezig waren tegen haar, terwijl het (bij mij toch en ik denk ook bij de rest) niet gemeend was.
zo kan je alles in een verkeerde context meegeven.

en verder is het niet belangrijk
ja dat bedoelde ik... dat is eigenlijk nog lulliger...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 13:32
Mysterons
Mysterons is offline
Liek


Wishfuldreaming:

Aan het begin wat stil en aftastend maar als ze haar draai heeft gevonden in gezelschap ongelooflijk sarcastisch, supergrappig. Mensenkennis en veel roddeltalent. Als mensen die zij niet aardig vind haar niet aardig vinden kan het haar helemaal geen ruk schelen, liever een stel echte vrienden dan een grote groep vage kennisjes.
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 14:36
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Hermione schreef op 17-08-2003 @ 14:03:
ja dat bedoelde ik... dat is eigenlijk nog lulliger...
ow hou er nou es over op, ik heb gezegd dat er een beetje flauw op werd gereageerd, thats all, echt niet dat jullie gemene trutten zouden zijn die haar af zaten te katten.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 15:43
Verwijderd
*springt om aandacht, kruipt over de vloer, maakt grote ogen*
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 16:00
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 17-08-2003 @ 15:36:
ow hou er nou es over op, ik heb gezegd dat er een beetje flauw op werd gereageerd, thats all, echt niet dat jullie gemene trutten zouden zijn die haar af zaten te katten.
Het gaat er gewoon om dat via via veel erger overkomt, hoedanook. Maar goed, ik ben hier niet de forumbazin (*hoort zucht van verlichting door forum gaan* )
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 18:43
Verwijderd
snif snif?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 18:51
nps
Avatar van nps
nps is offline
nu wil ik weten wat er over emi is gezegd
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 19:40
Verwijderd
Aepie: Een heuse hunk met een kjoete manier van woordjes uitspreken die volgens mij echt klaarstaat voor de mensen om wie hij geeft. Een hele hoop humor en hoeft zich niet zo'n zorgen te maken om eventuele fouten die hij maakt, hijs alleen maar menselijk.

Dying Bride: Heel schattig en lief meisje die vaak onzeker is en dat uit in bitchyheid waar ze zich weer schuldig om voelt. Als ze om mensjes geeft doet ze dat wel heel oprecht en is ze ook echt een schatje. Ze kan een arrogante uitstraling hebben maar zodra ze naar je lacht en daarbij dr schouders lief optrekt is dat zo verdwenen. Open minded.

EPD: Dat is me toch een zeikwijf! Kan zich ergeren aan de mafste dingen waarbij het de helft van de tijd niet eens echt is. Dubbelzinnig, verafschuwt walgelijkheid maar is er tegelijk dol op. Zet zich makkelijk over dingen heen en doet dan ook nooit moeilijk. Arrogant en egoïstisch, maar stiekem is dat allemaal maar schijn. En grappig denkt ie ook nog te zijn.

Cha0s: Stiekem veel schattiger dan ie dr uitziet

Mindlezz: Maakt uiterst hippe muziek (ik wil een cd!!) Komt ouder over waardoor je helemaal vergeet dat ze 17 is maar kampt met dingen als ieder ander.

Freakjuh: Verlegen en stil inderdaad, maar daaronder zit een portie humor verborgen. Heeft bepaalde trekjes waar ik ook last van heb en als je onder invloed van paddo's bent is ze me toch lief!!!!

toenhadikgeenzinmeer
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 20:09
Verwijderd
Citaat:
F0_ol schreef op 17-08-2003 @ 19:43:
snif snif?
F0_ol: een irritant zeikend ventje met een tekort aan aandacht
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 20:41
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 17-08-2003 @ 21:09:
F0_ol: een irritant zeikend ventje met een tekort aan aandacht
F0_ol , hele lieve jongen, luistert naar je problemen, doet alles voor zn vrienden, toch onzeker door een redelijk kut verleden, meestal redelijk serieus maar anders zo gek als een deur.

Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 20:54
Ninnoc
Ninnoc is offline
nog een paar

Bloempjuh:
best een open meid, heerlijk vrij en nuchter. Natuurlijk heb je net als iedereen je geheimen en buien maar je bent dat over t algemeen niet. Je bent zo iemand waar je over bijna alles kunt praten omdat het geen taboe is. Heel vriendelijk ook maar ook beslist niet op je bekkie gevallen al zal je eerder een ruzie vermijden dan veroorzaken.


~(S-|-)2v!lL~
je hebt best een groot aantal vrienden. en je bent ook best populair in eigen kring, je leeft namelijk in een bepaald wereldje. Je legt je ziel niet snel bloot maar vind dat ook niet nodig want je maakt liever lol. al die zware onderwerpen zijn niet echt nodig, dat bespreek je hooguit met je vriendin en een paar hele close vrienden. Ik denk dat ik je irl niet zou mogen. Je bent in bepaalde dingen best kortzichtig. Als iemand eruitziet als een bal bijv. mag je m al meteen niet. En je heb ook iets tegen 'wannabe-alto's' (zeg maar dat volk wat naar skatebaan komt maar niet kan skaten, vooral die meisjes vind je maar nix. )Maar zelf vind je dat je best open-minded bent. Ook kan je heel bot en kortaf zijn zonder dat het de bedoeling is, ook als het wel de bedoeling is overigens. Je bent trouwens ook best ijdel

Rodina:
topwijf. zeer intelligent met stijl. Zeer beschaaft en kijkt eerst beetje kat uit de boom, maar weet prima wat ze is en wat ze wil en als iets haar niet zint zegt ze dat ook. Je kan iemand geweldig hard op zijn nummer zetten maar doet dat haast nooit. Je bent heel sociaal en kunt met veel mensen opschieten en hebt bijna geen vijanden. Je bent heel eerlijk en rechtvaardig en dat wordt gewaardeerd.

Noé:
kan ik echt geen zinnig woord over zeggen behalve dat ik denk dat je heel goed met roos kunt opschieten. maar ik heb nooit echt op je gelet ofzo
__________________
because we are born free, to have the world as our playground

Laatst gewijzigd op 17-08-2003 om 21:00.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:33.