Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2004, 15:52
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Wie heeft hem nog meer? Ik heb hem net en hij valt zeker niet tegen. Ook al heb ik mgs allang uitgespeeld, de nieuwe toevoegingen maken het leuk genoeg om weer vol aandacht door te spelen .

Het enige jammere vind ik dat er geen registratiekaart bij zat .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2004, 16:36
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Het zou mooi zijn als die ook nog voor de de pc en andere consoles uit zou komen. (het liefste voor de pc a.u.b)

In iedergeval heb ik de 27 minuten durende trailer ervan gezien,...veeeeeeeeeet man!
Het liefste wou ik nog ff de toffe intro van het spel in de trailer of in in een ander filmpje willen zien.

De intro, je weetwel, wanneer hij in het origineele spel vanaf een duikboot naar zijn eerste missie zwemt! Wat een sfeeer!
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.

Laatst gewijzigd op 29-03-2004 om 16:38.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 16:47
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
Ik heb het nog niet... maar heb MGS wel een stuk of 3 keer uitgespeeld...en ik ga deze woensdag halen(als ik klaar ben met tentamen maken hehehe anders komt er niets meer van leren)

Maar ja, heb een stukje van een nieuw filmpje gezien wooooohoooow... het beste spel ooit zowat is gewoon verbeterd of nou ja, verbeterd... ik ben zzeeeeeeeer gelukkig dat ie op de cube uitkomt fuck sons of liberty

nou ja, Solid Snake... Master die gast!!

Heb hier trouwens ook nog een hele oude Metal Gear liggen voor op de MSX. hehehe, toen was het al een briljant concept...

Metal Gear Solid en Ocarina of Time staan bij mij op de eerste en 2e plaats van beste spellen ooit(H).

Er schijnen wel wat Critici te zijn die de vernieuwde tussenfilmpjes wat overdone vinden!
Wat vinden de mensen die Twin Snakes al hebben hiervan?
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 19:49
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Ik ben heel blij met het spel...TTS is werkelijk geniaal...
Al ken ik het hele spel op de psx uit mn hoofd en liggen veel van de items op dezelfde plek, hij blijft cool...
De engine van Sons Of Liberty was heersch, en nu je ook nog met Snake kan spelen is et werkelijk geweldig.

De tussenfilmpjes zijn helemaal niet irritant..

Ik vind et alleen jammer dat sommige stemmen anders zijn (DARPA chief, Ninja, Ocelot en Raven uit mn hoofd) maar dat mag geen nadeel zijn...de nieuwe dudes doen et uitstekend. (de stem van Ocelot zat gloofik ook al in Sons of Liberty)

Alleen heb ik nog wat moeite met de besturing...maar ik heb al zowiezo problemen met de NGC controller...

Een absolute aanrader voor iedereen die het genre ook maar iets interesseerd..
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 20:16
Dante's Inferno
Dante's Inferno is offline
Citaat:
D@mien schreef op 29-03-2004 @ 20:49:
Ik ben heel blij met het spel...TTS is werkelijk geniaal...
Al ken ik het hele spel op de psx uit mn hoofd en liggen veel van de items op dezelfde plek, hij blijft cool...
De engine van Sons Of Liberty was heersch, en nu je ook nog met Snake kan spelen is et werkelijk geweldig.

De tussenfilmpjes zijn helemaal niet irritant..

Ik vind et alleen jammer dat sommige stemmen anders zijn (DARPA chief, Ninja, Ocelot en Raven uit mn hoofd) maar dat mag geen nadeel zijn...de nieuwe dudes doen et uitstekend. (de stem van Ocelot zat gloofik ook al in Sons of Liberty)

Alleen heb ik nog wat moeite met de besturing...maar ik heb al zowiezo problemen met de NGC controller...

Een absolute aanrader voor iedereen die het genre ook maar iets interesseerd..

Ook leuk voor diegene die de eerste MGS al tientallen keren heeft uitgespeelt?
__________________
Live free or die!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 20:20
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Dante's Inferno schreef op 29-03-2004 @ 21:16:
Ook leuk voor diegene die de eerste MGS al tientallen keren heeft uitgespeelt?
Zekers...ik behoor nl ook tot die categorie...en klasgenoten van mij ook...en die genieten er ook van...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 21:39
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik sluit me helemaal bij D@mien aan.

Oh en gast, je bent Mei Ling vergeten .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 22:12
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 29-03-2004 @ 22:39:
Ik sluit me helemaal bij D@mien aan.

Oh en gast, je bent Mei Ling vergeten .
oja damn...das de enige waar ik me aan erger...dr stem in de psx versie is zó sweet..en nu is ie zo...normaal...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 10:53
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
D@mien schreef op 29-03-2004 @ 23:12:
oja damn...das de enige waar ik me aan erger...dr stem in de psx versie is zó sweet..en nu is ie zo...normaal...
Ik weet niet, ik vind deze eigenlijk ook wel erg cute. En ik vind het beter passen bij iemand die d'r hele leven in amerika woont en daar een flinke studie gedaan heeft .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 16:03
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 30-03-2004 @ 11:53:
Ik weet niet, ik vind deze eigenlijk ook wel erg cute. En ik vind het beter passen bij iemand die d'r hele leven in amerika woont en daar een flinke studie gedaan heeft .
Zit wat in....et zal wel gewoon wennen zijn...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 16:21
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Oh mijn god, ik ben pas net serieus aan het spelen en de vernieuwde cutscene nadat je ocelot hebt verslagen is echt uber te geil.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 21:24
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 30-03-2004 @ 17:21 :
Oh mijn god, ik ben pas net serieus aan het spelen en de vernieuwde cutscene nadat je ocelot hebt verslagen is echt uber te geil.
Kheb nu al 4x dat stukje gedaan speciaal voor dat filmpje .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 23:28
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Die is sweet ja....
w8 maar tot je strax Ocelot met zn revolver ziet kloten...dát is pas leuk...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 12:20
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Nastasha is dr russische accent kwijt
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 14:13
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Sniper Wolf = geil .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 17:05
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
Ik heb hem ook... maar moet dadelijk alweer naar Voetbaltraining hehehe k wil thuis blijven!! maar goed...

ik heb het idee dat die bewakers toch wel een stuk beter zijn geworden.
het is alleen maf hoe ze ineens verschijnen als je wordt gespot... je probeert weg te lopen en poef... je loopt ze recht in de armen... maar dat klopt niet nou ja hehehe, moeilijker is alleen maar beter.

Het spel is Meesterlijk, alleen jammer soms van die stemmen ja... maar ja... boeiend.
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 17:09
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Idd, en die bewakingscamera's doen het ook stukken beter dan eerst .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 21:20
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 31-03-2004 @ 18:09 :
Idd, en die bewakingscamera's doen het ook stukken beter dan eerst .
ooow... echt hé enne versterkingen komen ook met anti-kogelplaten ofzo aangestormd ik was beetje lekker aan het knallen met me Famas en zo een andere gast die kon ik niet eens meer raken loopt ie daar met zo een bordje ik zo van: WTF hehehe, beter dat het niet gewoon zo een slappe poort is maar gewoon helemaal weer van de grond opgebouwd Nou, maar wachten op euh... Sons of Liberty ofzo
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-03-2004, 21:44
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
ABrules schreef op 31-03-2004 @ 22:20 :
ooow... echt hé enne versterkingen komen ook met anti-kogelplaten ofzo aangestormd ik was beetje lekker aan het knallen met me Famas en zo een andere gast die kon ik niet eens meer raken loopt ie daar met zo een bordje ik zo van: WTF hehehe, beter dat het niet gewoon zo een slappe poort is maar gewoon helemaal weer van de grond opgebouwd Nou, maar wachten op euh... Sons of Liberty ofzo
Snake Eater eerst als je het niet erg vindt .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 23:29
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Ik vinnet wel jammer dat er minder security camera's zijn...iig in de easy mode (je moet erges beginnen..en vanwege de dog tags..)

Mantis is leuk....
Spoiler
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 09:54
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
D@mien schreef op 01-04-2004 @ 00:29 :
Ik vinnet wel jammer dat er minder security camera's zijn...iig in de easy mode (je moet erges beginnen..en vanwege de dog tags..)

Mantis is leuk....
Spoiler
Je moet niet in easy beginnen, die doe je later om nog fftjes snel alle dogtags te halen .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 17:40
Verwijderd
Sons of Liberty is geen slecht spel.

het is gewoon een herhalingsoefening van deel 1 met een baggerpersoange in de hoofdrol *is fervent raiden-hater*
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 19:07
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
Citaat:
Havock schreef op 01-04-2004 @ 18:40 :
Sons of Liberty is geen slecht spel.

het is gewoon een herhalingsoefening van deel 1 met een baggerpersoange in de hoofdrol *is fervent raiden-hater*
Raiden zuigt ja... damn gaat nergens over die gast... maar ja, Snake Eater zou wel relaxed zijn als die op de Cube komt... maar ja, ik ben bang dat het ongeveer net zo gaat gaan als nu... komt ie dadelijk op de volgende Nintendo console ofzo damn... niet zo denken

hahaha, nou goed... maar ja... ik denk dat ze eerst sons of liberty zullen gaan brengen op de cube dan... maar ja. we zullen moeten wachten... we zouden ff een mailtje kunnen sturen naar Konami of Silicon Knights
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 13:17
D
Avatar van D
D is offline
Ik heb Metal Gear Solid: The Twin Snakes gisternacht uitgespeeld, echt een goede game. Vooral omdat ik de originele Metal Gear Solid nog nooit gespeeld had, viel me niks tegen. Alleen het vervelende is dat ik nu een maand moet wachten voordat ik een PlayStation 2 kan kopen met Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty maar oké. Edit: Voor de mensen die hier nog gaan posten over Metal Gear Solid: The Twin Snakes of een andere Metal Gear Solid game; spoil ajb niets, ik vraag het maar even voor de zekerheid want als je met MGS een dikke spoiler krijgt... well dat verpest een hoop en dat zou zonde zijn voor de mensen die MGS:TTS nog niet uitgespeeld hebben.
__________________
I AM ERROR

Laatst gewijzigd op 09-04-2004 om 13:20.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 18:14
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
D@mien schreef op 29-03-2004 @ 20:49 :
Ik vind et alleen jammer dat sommige stemmen anders zijn (DARPA chief, Ninja, Ocelot en Raven uit mn hoofd) maar dat mag geen nadeel zijn...de nieuwe dudes doen et uitstekend. (de stem van Ocelot zat gloofik ook al in Sons of Liberty)
Die stemmen zijn precies hetzelfde hoor. Alleen die van de ninja is idd anders (en maar goed ook; ik vroeg me bij het origineel altijd af waarom die ninja als een neger klonk ). En de stem van Ocelot wordt in MGS, MGS2 en MGS:TTS gewoon ingesproken door dezelfde acteur.

De namen zijn inderdaad wel anders, maar dat komt doordat de meeste acteurs voor het origineel een pseudoniem gebruikten.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.

Laatst gewijzigd op 09-04-2004 om 18:19.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2004, 16:35
Verwijderd
TTS is wel een stuk moeilijker dan standaard mgs
*heeft het gisteren bij een maat gespeeld*
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 15:03
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Havock schreef op 10-04-2004 @ 17:35 :
TTS is wel een stuk moeilijker dan standaard mgs
*heeft het gisteren bij een maat gespeeld*
Klopt, maar dat is alleen maar leuker .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games 'Romantische' games
Rerisen Phoenix
39 30-03-2008 16:19
Games Welke games heb je allemaal?
Muzzle
40 27-09-2005 16:26
Games Jou ultimate droom spel Topic
tommiegun
18 11-07-2004 20:04
Games wat is het mooiste spel op dit moment
dls
49 21-05-2004 21:10
Games Wat staat er op jou verlanglijstje voor 2004?
Tommie/Aligogo
58 14-02-2004 18:45
Games Xbox of game cube?????
goodfella
78 03-02-2004 23:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20.