Oud 18-12-2006, 02:51
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Ik heb het nu al 3 weken. Het begon met een vieze smaak in de mond, een beetje keelpijn. Zo'n 12 dagen later kreeg ik enorme hoestbuien, vooral 's nachts. Dat is nu al minder, alleen 5 dagen geleden kreeg ik ook hoofdpijn, gezwollen klieren, pijn in mijn nek (2 dagen last met bewegen). Nu moet ik af en toe nog hoesten (zeer droge hoest). Gisternacht werd ik ook vanuit het niets opeens verkouden (neus zat dicht, etc) en dat heb ik nu nog een beetje. Snotteren, maar ik heb wel gewoon mijn smaak nog.

Ik heb het van een soort van huisgenoot die echt gewoon een week op bed gelegen had omdat hij zo ziek was, alleen lijkt het bij mij niet echt door te zetten ofzo? Ik kan wel normaal functioneren, ik word niet zo ziek dat ik echt niets meer kan (wat die vriend wel had) maar het houdt wel láng aan.

Is dit normaal?

Ik heb dit in april ook een keer gehad, toen had iemand me aangestoken en die persoon was ook gigantisch ziek geweest. Uiteindelijk ben ik toen ook 4 weken ziek geweest, maar het 'zette gewoon niet door'?

Bedankt alvast.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 18-12-2006, 08:00
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Ga gewoon naar de dokter, ik heb ook vaak keelontsteking die dan nét niet weggaat. Kuurtje en je bent weer helemaal fit.
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 00:34
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Bijna een maand ondertussen. Ik dacht even dat het wat beter ging maar nu is het er weer.

Damn.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 11:14
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ga naar een dokter? Of ben je al geweest? Een maand een griep hebben is echt niet goed voor je lichaam, .
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 11:30
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Misschien moet je meer vitamientjes eten en je nog wamer kleden. Je kunt (als je een lage weerstand hebt) twee keer achter elkaar ziek worden.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 11:37
Verwijderd
Twee keer ziek zijn in een jaar kan heel goed, vaker ook. Zorgen dat je weerstand beter wordt (denk aan gezond eten, voldoende bewegen, voldoende slapen, vitaminepillen slikken, eventueel echineaforce gebruiken, enz.).
Met citaat reageren
Oud 23-12-2006, 12:22
teenager
teenager is offline
mannengriep noem ik dat, als je een meisje was geweest had je dit topic niet gepost.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:33.