Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2002, 17:27
The great pretender
The great pretender is offline
SALT LAKE CITY - Nu het begin van de Olympische Spelen dichterbij komt, duikt Osama Bin Laden plotseling op in Salt Lake City. De FBI heeft de laatste dagen zo'n 25 meldingen gehad van inwoners die het brein achter de aanslagen op de VS in de olympische stad hebben gezien.
,,We krijgen berichten die onmogelijk zijn'', zei FBI-woordvoerder Kevin Eaton. ,,Ze hebben Bin Laden zien rondrijden in een Volkswagen of hebben hem in een café iets zien drinken. Ik geloof dat mensen werkelijk menen dat ze hem hebben gezien, maar ik denk dat er voor hem betere gelegenheden zijn zich onder het volk te mengen. Deze meldingen staan bij ons zeker niet op de lijst met prioriteiten.''

Politiechef Alan Kerstein heeft geprobeerd de inwoners van Salt Lake City gerust te stellen. ,,Er komen camera's bij de ingangen van alle stadions om de boel in de gaten te houden. Ik kan begrijpen dat mensen zich zorgen maken dat Bin Laden bij de ijshockeyfinale opduikt, maar ik denk dat de kaartjes veel te duur voor hem zijn.''
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2002, 17:31
Verwijderd
Jij leest zeker ook de Privé?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 17:58
The great pretender
The great pretender is offline
Citaat:
steventenhave schreef:
Jij leest zeker ook de Privé?
compuserve, oen
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 18:42
Verwijderd
Shit, dus dat is die vent met die baard die begin september vroeg of hij hier kon slapen. Ik dacht dat hij nog geen kamers had gevonden voor de UT.
(Daarrrrrrrr komt 'ie dan: )
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 21:54
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
jah, hij schijnt nu ineens overal gezien te zijn, wat boeit iedereen die bin laden toch zo, laat em lekker zitten.
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 00:12
Dj Pjotr
Dj Pjotr is offline
oja, en m'n buurman is ook al terrorist, want hij laatste een theedoek in vorm van een tulband op z'n kop...mensen, wat kunnen die amerikanen (nederlanders ook btw) toch een paniek trappen om niets....
__________________
wat doet een beker zure room met een uiterste houdbaarheidsdatum?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 12:40
basje!
basje! is offline
bin laden die rondwandelt in amerika, op zoek naar de mcdonalds? beetje onwaarschijnlijk he...
__________________
live your life de basje!-way!"we can still find them and kill them"...uit de heilige Turner Diaries
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 14:22
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
"Ze hebben Bin Laden zien rondrijden in een Volkswagen of hebben hem in een café iets zien drinken."



Euh... als er één ding is wat de Islam verbied, is het alcohol.

De allerlaatste plaats waar je 'm zal zien is dus een café...

De grappigste vond ik toch dat 'ie eerst in een Belgische bus was gestapt volgens mensen, ik dacht in Gent.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 00:52
Bu$ta Burn
Bu$ta Burn is offline
tegenwoordig denkt iedereen dat iemand met een donkerder kleurje en een zwart\grijs baardje Bin Laden himself is .....
__________________
Je liep er al een tijdje mee rond. Iets heel anders gaan doen? Of toch niet? En opeens heb je het: je wordt conducteur !
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 09:29
PrackaH
PrackaH is offline
Citaat:
The great pretender schreef:
compuserve, oen
Verschil ???
__________________
Wees jezelf...er zijn al genoeg anderen...
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 09:31
PrackaH
PrackaH is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
"Ze hebben Bin Laden zien rondrijden in een Volkswagen of hebben hem in een café iets zien drinken."



Euh... als er één ding is wat de Islam verbied, is het alcohol.

De allerlaatste plaats waar je 'm zal zien is dus een café...
Wist je dat je ook niet-alcoholische dranken kunt nuttigen in cafe's??? Ja...echt waar, het klinkt vreemd maar het is echt zo...
__________________
Wees jezelf...er zijn al genoeg anderen...
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 10:31
robinvdsteen
robinvdsteen is offline
je je leest zeker prive
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 10:31
robinvdsteen
robinvdsteen is offline
je je leest zeker prive
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 10:35
The Wanderer
Avatar van The Wanderer
The Wanderer is offline
Citaat:
robinvdsteen schreef:
je je leest zeker prive
hehehe

__________________
SpoonBoy:Do not try to bend the spoon. That's impossible. Instead, only try to realize the truth. Neo:What truth? SpoonBoy:A spoon is for eating only.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 15:08
Lateralus
Avatar van Lateralus
Lateralus is offline
Citaat:
DutchECK schreef:
Shit, dus dat is die vent met die baard die begin september vroeg of hij hier kon slapen. Ik dacht dat hij nog geen kamers had gevonden voor de UT.
(Daarrrrrrrr komt 'ie dan: )

LOL
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:04.