Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2003, 14:10
Rakshasa
Avatar van Rakshasa
Rakshasa is offline
Citaat:
Chimera schreef op 08-11-2003 @ 10:37:
Inderdaad. Ik ben d'r ergens halverwege mee gekapt, er was gewoon zo weinig aan.
Maar heb je wél online gespeeld of geLAN'd? Dat vond ik honderd keer leuker dan de singleplayer.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-11-2003, 15:39
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 07-11-2003 @ 21:40:
Ik bedoelde Black Hawk Down. Het begin is leuk in zo'n voertuig, maar oh wat een boutspel op de grond. En het werd me nog zo aanbevolen.
Ah, ok. Black Hawk Down heb ik nooit gespeeld. Delta Force 1 was leuk maar daarna ging het bergafwaards met de vele sequels.
__________________
Politiek is interessant, want het gaat over het bestuur van het land :D | Voorheen bekend als 'S@nder'.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 15:42
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Citaat:
Rakshasa schreef op 08-11-2003 @ 14:10:
Maar heb je wél online gespeeld of geLAN'd? Dat vond ik honderd keer leuker dan de singleplayer.
Ik had het wel over Inet gepspeeld, maar dat vond ik ook niet boeiend. Ik kan niet beoordelen of het zo leuk is als jij beweert, want ik had maar een keer coöp gespeeld over Inet.
__________________
Politiek is interessant, want het gaat over het bestuur van het land :D | Voorheen bekend als 'S@nder'.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 16:27
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 07-11-2003 @ 22:20:
Tuurlijk draait het ook om magic, maar over het algemeen doet magic minder damage dan een goede GF-attack.

Waarom is Tidus een faggot als ie net zo 'volwassen' en realistisch is als Squall?
tidus is hooguit een beetje een knullig ventje, maar FF-X auron is wel cool.

een maat van me heeft ff-8.

de auto roels.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 16:48
Rakshasa
Avatar van Rakshasa
Rakshasa is offline
Citaat:
$@nd€r $@l@m@nd€r schreef op 08-11-2003 @ 15:42:
Ik had het wel over Inet gepspeeld, maar dat vond ik ook niet boeiend. Ik kan niet beoordelen of het zo leuk is als jij beweert, want ik had maar een keer coöp gespeeld over Inet.
Mja, dan kun je het nog kut vinden, maar een beetje slashen met een groep van 8 is stukken leuker dan het knullige SP-verhaal.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 17:26
Korsakoff
Avatar van Korsakoff
Korsakoff is offline
Citaat:
Rakshasa schreef op 08-11-2003 @ 14:04:
0_o Zelfs op de derde moeilijkheidsgraad deed ik er langer dan 5 uur over I'm sure. Alleen die brug verdedigen alleen al is meer loaden dan spelen.
die brug is niet zo moeilijk. veel schuilen en goed gericht schieten. blijf iig veel gebukt staan. ( en laat je team ook wat moffen kapot schieten)
__________________
elke dag dronken is ook een regelmatig leven.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 19:46
Rakshasa
Avatar van Rakshasa
Rakshasa is offline
Citaat:
feessie schreef op 08-11-2003 @ 17:26:
die brug is niet zo moeilijk. veel schuilen en goed gericht schieten. blijf iig veel gebukt staan. ( en laat je team ook wat moffen kapot schieten)
Ja, maar die Flak Gun alleen al is goed voor wat quickloads, laat staan als je een tank neer moet halen. Enne, op Veteran heb je geen health kits dus vind ik je verhaal sowieso al een stuk dubieuzer.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 04:01
Verwijderd
Citaat:
Enlightenment schreef op 07-11-2003 @ 21:40:
Ik bedoelde Black Hawk Down. Het begin is leuk in zo'n voertuig, maar oh wat een boutspel op de grond. En het werd me nog zo aanbevolen.
Ik dacht al! Delta Force is geniaal

Ik vond dat tweede deel overigens ook behoorlijk tof alleen die draaide minder vlot.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 11:58
Korsakoff
Avatar van Korsakoff
Korsakoff is offline
Citaat:
Rakshasa schreef op 08-11-2003 @ 19:46:
Ja, maar die Flak Gun alleen al is goed voor wat quickloads, laat staan als je een tank neer moet halen. Enne, op Veteran heb je geen health kits dus vind ik je verhaal sowieso al een stuk dubieuzer.
en toch heb ik t op veteran uitgespeeld in 5 uur. (ok k had t spel eerst uitgespeelt op regular en hardened zodat ik wist wat ik kon verwachten.

nadat je geschoten hebt met de flakgun moet je gelijk dekking gaan zoeken. pas als er weer herladen is/ weer een tank aankomt moet je weer de flaggun bedienen. als je blijft zitten ben je net een schietschijf
__________________
elke dag dronken is ook een regelmatig leven.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 19:28
Rakshasa
Avatar van Rakshasa
Rakshasa is offline
Hmja en toch zou ik graag naast je zitten als je het nog eens zou doen. Maar goed. Ik weet m'n eigen tijd niet eens, beetje zinloos om bij te houden imo. Het heeft me niet verveeld in ieder geval.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 14:37
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
McCaine schreef op 04-11-2003 @ 14:34:
CM4 is de aanschafprijs niet waard als je 01/02 al hebt, bepaald niet zelfs.
.
Ik vond CM4 juist helemaal geweldig. De aankoopprijs helemaal waard. En ik had ook al een vorige versie.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 20:53
©ha0$
Avatar van ©ha0$
©ha0$ is offline
Black and White... 3x nix!
__________________
Windows working incorrectly: ▓▓▓▓▓ 100%
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 10:35
Ischenbaert
Avatar van Ischenbaert
Ischenbaert is offline
American McGee's Alice, een paar jaar oud al.
Geweldige graphics, prachtige uitwerking van het geniale verhaal, ontzettend sfeervol maar de laadtijden zijn niet te doen, je kan in de laadtijd voor een nieuw level een andere rpg uitspelen. En ik vond het spel ook te moeilijk worden na een tijdje, met van die frustrerende obstakels enzo.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 15:36
RayMania
Avatar van RayMania
RayMania is offline
Afraders:
Railroad Tycoon 3
Harry Potter Quidditch Cup

Aanradders:
Worms 3D
Call Of Duty
__________________
http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ !!!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 16:00
Martian
Avatar van Martian
Martian is offline
LOTR Return of the King.

Het spel is werkelijk totaal bagger, maar ik ga het toch uitspelen, want dan unlock je allemaal scenes uit de film... en die wil ik wel zien natuurlijk.

Damn de makers dat ze me dwingen zo'n baggerspel uit te spelen
__________________
http://www.johnkerryisadouchebagbutimvotingforhimanyway.com
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 21:19
Rerisen Phoenix
Avatar van Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
[QUOTE]Martian schreef op 14-11-2003 @ 16:00:
LOTR Return of the King.

Het spel is werkelijk totaal bagger, maar ik ga het toch uitspelen, want dan unlock je allemaal scenes uit de film... en die wil ik wel zien natuurlijk.

Damn de makers dat ze me dwingen zo'n baggerspel uit te spelen
[/QUOTE

Is vast wel een hack voor te vinden...
__________________
Ik denk meer dan jij dus ik besta meer dan jij.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 21:33
Verwijderd
Citaat:
OPGEROTH schreef op 14-11-2003 @ 10:35:
American McGee's Alice, een paar jaar oud al.
Geweldige graphics, prachtige uitwerking van het geniale verhaal, ontzettend sfeervol maar de laadtijden zijn niet te doen, je kan in de laadtijd voor een nieuw level een andere rpg uitspelen. En ik vond het spel ook te moeilijk worden na een tijdje, met van die frustrerende obstakels enzo.
De laadtijden vallen ontzettend mee. Ok, misschien was het destijds op oudere computers wat langer wachten, maar dat is tegenwoordig minimaal.

Ook was het spel niet te moeilijk. Waar ik me persoonlijk wel aan ergerde was het ontzettend lineaire en eentonige spelverloop.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 01:41
JUH
Avatar van JUH
JUH is offline
gezeur over FF7 en FF8

Zowel 7 en 8 hadden iets...
Ik vond 7 zeer goed en 8 ook...
waarom 7 goed is zullen de meeste mensen wel weten...
waarom ik 8 goed vond... geweldige plotwendingen...
goed verhaal... en idd mss is dat geheugen verlies wat vergezocht... maar wees eerlijk ook Squall wist niet alles toch?
De diepgang van de karakters is ook een raar argument...
bij beide spellen de 8 (?) speelbare karakters niet allemaal heel diep... weegt dat af tegen de mogelijkheid om met 8 karakters te spelen... tuurlijk... liever acht unieke karakters waar ik mee kan rpg dan 3 met een heel mooi verhaal (iig in dat soort RPG's)

enige wat mij echt opviel was dat ik FF7 binnen 18 uurtjes uit had... en FF8 een flink stuk langer heeft geduurd...
__________________
† R.I.P. JUH † Vandaag ben ik gaan lopen, en waar ik loop is van nu af aan een weg
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 19:45
Verwijderd
Citaat:
JUH schreef op 15-11-2003 @ 01:41:
enige wat mij echt opviel was dat ik FF7 binnen 18 uurtjes uit had... en FF8 een flink stuk langer heeft geduurd...
Woah, dan ben je dr flink doorheen gerushed.
Nog even over de diepgang van characters: FF6 had maar liefst 14 speelbare characters, waarvan er pakweg 10 erg goed uitgewerkt waren. Gevolg: je word meer meegesleept in het verhaal en je geeft ook iets om de personages die erin meespelen. Als ik hooguit de naam kent en wat oppervlakkige karaktereigenschappen, dan kunnen ze me ook niks interesseren, en dan zit ik ook niet 'in' een spel. Maargoed, laten we er maar geen FF discussietopic van maken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verkeer & Vervoer Onderhoudstopic
Q
487 25-07-2015 02:54
Studeren [België] Studiekeuze informatica
AlienWareOwnage
5 04-02-2008 18:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:46.