Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2004, 18:07
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Ik was F-zero GX aan het spelen op de Cube. Eerste level van de story mode was makkelijk op normal, maar daarna moet je het ook nog op hard proberen, 30 canisters verzamelen en in 60 seconden finishen. Na meer dan 20 keer proberen lukt het nog niet.

Ik vroeg me af of meer mensen problemen hebben met de extreme moeilijksheidsgraad van F-zero GX?

Ik heb al een walkthrough gedownload, maar het lukt me nog steeds niet. Waarschijnlijk zal ik wel cheats moeten gebruiken (als die er zijn, want die heb ik niet kunnen vinden).
__________________
Politiek is interessant, want het gaat over het bestuur van het land :D | Voorheen bekend als 'S@nder'.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2004, 18:35
Verwijderd
Ja het spel is moeilijk.


Meer oefenen knul
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 20:01
Hellracer
Avatar van Hellracer
Hellracer is offline
Mij lijkt het meer een uitdaging om dat te doen. De spellen van tegenwoordig zijn veelste makkelijk.
__________________
*Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken* Lid van de meest machtige club op het forum: De BBC-lid van Fietspomp_BV en van Nothing
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 20:10
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Die kinderen van tegenwoordig...ze zijn niks meer gewend
En anders probeer je toch missie 2 op normal? Moet je hem wel eerst kopen natuurlijk
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 23:40
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik vind missie 2 op normal moeilijker dan missie 1 op hard...ik zal wel wat fout doen . (heb het spel ook pas sinds gisteren )
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 08:35
death reaper
Avatar van death reaper
death reaper is offline
missie 2 heb ik ook nog niet uigespeeld, de tegenstander heeft op het laatst onbeperkt boosts, ik zou ook maar 1 boost bij het begin gebruiken en op het laatst ze allemaal tegelijk
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 18:06
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef op 08-01-2004 @ 21:10:
Die kinderen van tegenwoordig...ze zijn niks meer gewend
En anders probeer je toch missie 2 op normal? Moet je hem wel eerst kopen natuurlijk
Ja, maar als je missie een op normal doet krijg je 15 tickets, en om missie 2 te kopen heb je er 20 nodig? Of mis ik hier iets?

Verder vind ik echt niet dat alles tegenwoordig makkelijk is. Probeer maar eens het laatste level van Quake 3 op Nightmare difficulty te spelen. Verder kies ik kwa shooters altijd de hogere moeilijkheidsgraden, ik ben echt geen newbie ofzo.
__________________
Politiek is interessant, want het gaat over het bestuur van het land :D | Voorheen bekend als 'S@nder'.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 22:40
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
$@nd€r $@l@m@nd€r schreef op 09-01-2004 @ 19:06:
Ja, maar als je missie een op normal doet krijg je 15 tickets, en om missie 2 te kopen heb je er 20 nodig? Of mis ik hier iets?
Als je Grand Prix speelt krijg je ook tickets Speel een aantal keer de eerste grand prix op makkelijkste moeilijkheidsgraad en je hebt er wel genoeg
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 09:52
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef op 09-01-2004 @ 23:40:
Als je Grand Prix speelt krijg je ook tickets Speel een aantal keer de eerste grand prix op makkelijkste moeilijkheidsgraad en je hebt er wel genoeg
Oh, thx voor je advies! Ik zal het gelijk gaan doen!
__________________
Politiek is interessant, want het gaat over het bestuur van het land :D | Voorheen bekend als 'S@nder'.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 19:27
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
http://forums.somethingawful.com/sho...hreadid=711267

http://forums.somethingawful.com/sho...hreadid=713189
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 20:12
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Lol .

F-Zero GX was een briljant spel geweest als het niet zo moeilijk was, nu is het gewoon goed. Ik doe nu missie 4 van de story mode. Constant auto's beuken, en op het laatst die ene vervelende gast mollen in erg weinig tijd, wat me dus niet lukt. Het blijft de grote vraag waarom ze zoveel voordelen moesten geven aan de computer tegenstanders.

Maar het gevoel van snelheid, de soundtrack en de graphics zijn simpelweg fantastisch.
__________________
Politiek is interessant, want het gaat over het bestuur van het land :D | Voorheen bekend als 'S@nder'.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:15.