Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2005, 14:07
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Hoe is het het makkelijkst om import games op je ps2 te spelen? Ik kan niet zo goed wachten op god of war namelijk .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2005, 14:23
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Ombouwen/HDD loader.

Maar daar mag ik hier verder niks over vertellen.
Moet je maar googlen.

Of natuurlijk een import ps2 kopen.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 14:30
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Er zijn geen relaxte bootdisks om amerikaanse spellen te spelen?
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 14:47
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Nog niet helaas, beetje dom van sony.

HD loader is de beste optie, geloof dat je dan 40 euro kwijt ben, alleen je hebt een netwerk apdater nodig en een HDD, en je zet je Ps 2 game op de HDD, die kan je dan spelen .
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 08:47
blupp
blupp is offline
Dan moet je toch die games downloaden? Of gaat het dan gewoon via de dvdspeler in de pc?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 09:05
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
blupp schreef op 13-04-2005 @ 09:47 :
Dan moet je toch die games downloaden? Of gaat het dan gewoon via de dvdspeler in de pc?
Je kan ze ook via je ps 2 op de hdd zetten. Handig heb je nooit meer schijfjes nodig, of jah via je pc naar de hdd. Nog goedkoper, maar niet helemaal legaal.

Mits je het orgineel niet hebt he
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 11:00
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Je kan een slide-card kopen voor iets van 30 euro...dat schijnt wel chill te zijn en geen schade te brengen aan je bak....et is wel weer ff wat gekloot om een game op te starten, maar dan werkt et wel
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 11:56
Verwijderd
Slide-Card is duidelijk de beste optie..speelt alles..ik heb m al een tijd en ben er super tevreden mee
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 12:20
Vork
Avatar van Vork
Vork is offline
Hehe God of War was voor mij ook de rede om eens wat te veranderen aan mijn PS2.

Heb gewoon via slidecard.nl zo'n slidecard + bootdisk besteld voor iets van 30 euro en dat werkt prima!
__________________
Come on and do THE TOXIC WALTZ!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 12:44
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
lukt een slide card ook met psx games? dr staat nl dat et niet werkt drmee, maar ik had erges gelezen dat dat wel kon...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 13:22
blupp
blupp is offline
Kan iemand even uitleggen hoe zo'n slidecard werkt? Of een site ofzo.. en waar halen jullie de importspellen meestal vandaan? Ik heb meestal geen zin in dat gezeik met je bankrekening enzo en dat je dan een jaar moet wachten tot het binnenkomt...naja zo een beeld heb ik er dus bij.
Als het echt makkelijk gaat en niet te duur via een importsite, kan ik ff een hoop games gaan bestellen, gundam...tales of...*drool*
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 14:33
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
blupp schreef op 13-04-2005 @ 14:22 :
Kan iemand even uitleggen hoe zo'n slidecard werkt? Of een site ofzo.. en waar halen jullie de importspellen meestal vandaan? Ik heb meestal geen zin in dat gezeik met je bankrekening enzo en dat je dan een jaar moet wachten tot het binnenkomt...naja zo een beeld heb ik er dus bij.
Als het echt makkelijk gaat en niet te duur via een importsite, kan ik ff een hoop games gaan bestellen, gundam...tales of...*drool*
Je doet slide card erin, als hij ergens leest ruk je het laadje van je ps 2 open en doe je er je gebrande ps 2 game in of geimporteerde.

HDD loader veel makkelijk.
+ Je kan ze mooi downloaden .

En de laadtijden zijn sneller
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 14:38
blupp
blupp is offline
Citaat:
Jolt schreef op 13-04-2005 @ 15:33 :
Je doet slide card erin, als hij ergens leest ruk je het laadje van je ps 2 open en doe je er je gebrande ps 2 game in of geimporteerde.

HDD loader veel makkelijk.
+ Je kan ze mooi downloaden .

En de laadtijden zijn sneller
En t is illegaal

Ik snap je uitleg niet helemaal, moet je elke keer als de ps2 wat leest die cd wisselen? en wat is die slidecard, waar doe je die in.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 14:47
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Waar hij de cd leest natuurlijk. Je moet geloof ik een schroefje ergens af halen, dan doe je de cd in de speler, daarna moet je als je het spel wilt spelen het laadje open doen, en de cd erin duwen.

De PSX had soortegelijk systeem.
Moet je eens googlen .
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 14:52
blupp
blupp is offline
......dus als je een rpg speelt ofzo moet je elke keer laden om te lezen? vage shit, of vage uitleg
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 14:54
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
blupp schreef op 13-04-2005 @ 15:52 :
......dus als je een rpg speelt ofzo moet je elke keer laden om te lezen? vae shit
ALs hij meerdere dvd's /cd's heeft wel.
Anders niet hoor. Alle data staat op een disc, het is gewoon om door de beveiliging door te komen.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 14:55
blupp
blupp is offline
Ooh, ik snap. Maar waar doe je die slidecard in?
Kan je even uitleggen hoe het gewoon gaat als je een spel gaat spelen dan is het in een keer duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 14:59
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Geen zin om uit te leggen dus:

Citaat:
PlayStation gereed maken:

1. Zet je PS2 console aan en doe de CD-tray open.
2. Laat de tray open staan en zet je PS2 console uit.
3. Zet de PS2 op zijn kop zodat je tegen de onderkant van de CD tray kunt aankijken.
4. Je ziet een zeer klein zwart schroefje zitten, haal deze eraf met een kleine schroevendraaier.
5. Bewaar het schroefje goed.
6. Nu is het de bedoeling om de voorkant van de CD-tray er voorzichtig af te halen.
7. Maak gebruik van een kleine schroevendraaier of zakmes om de tray-cover er stukje bij beetje af te halen. Doe dit om de beurt links en rechts van de tray-cover. Wees niet te wild want er kan een clipje breken. Dit is niet erg. Je kan hem altijd nog lijmen.
8. Zodra je de tray-cover er af hebt gehaald moet je het schroefje weer vast schroeven.
9. Zet je PS2 console weer aan en doe de tray dicht. Je PS2 console is nu klaar om gebruik te kunnen maken van de Slide Card.



Spelen van import backup games:

1. Bovenstaande stappen moet je hebben doorlopen.
2. Zet je PS2 aan en doe een van de Slide Card discs in je PS2.
3. Wacht even tot het scherm aangeeft dat je kunt beginnen met sliden.
4. Pak het zwarte kaartje (Slide Card) en stop deze in de gleuf van je CD-tray.
5. Het is in het begin even wennen, maar na 3x is het zo gepiept.
6. Haal de Slide-Card helemaal naar rechts tot de CD-tray los komt.
7. Trek de CD-tray nu handmatig naar buiten.
8. Haal de Slide Card disc eruit en stop je import of
back-up cd erin.
9. Duw de CD-tray langzaam weer terug.
10. Stop je Slide Card weer terug zoals bij stap 6.
11. Haal je Slide Card weer helemaal naar rechts tot je hem hoort klikken.
12. Haal de Slide Card nu helemaal naar rechts tot je hoort dat de CD-tray weer goed vast zit.
13. Druk nu op de X knop van je controller en je kunt beginnen met spelen.

Google is your best friend.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-04-2005, 15:03
blupp
blupp is offline
Klinkt wel erg vaag en als moeilijkdoen Misschien is het wel leuk, danku voor de info.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 15:04
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
blupp schreef op 13-04-2005 @ 16:03 :
Klinkt wel erg vaag en als moeilijkdoen Misschien is het wel leuk, danku voor de info.
HDD Loader daarom
Zoek op psxshop.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 15:29
blupp
blupp is offline
uuuh...is de datel dvd region-x niet 10keer handiger?
http://www.psxshop.nl/product_info.p...be820f4bc428e4
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 15:34
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Dat is alleen voor dvd's.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 15:47
blupp
blupp is offline
Owja, ik zie t
En dit dan? Dit ziet er erg geinig uit. EN goedkoop.
http://www.psxshop.nl/product_info.p...f52d38143562b7
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 18:05
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Bedankt voor die slidecard.nl, dat wordtum!
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 06:27
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Werkt het hetzelfde bij de compacte psx2?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2005, 12:35
blupp
blupp is offline
Die link die ik stuurde in mn vorige post, een soort nieuwe bovenkant voor je ps2 waar je de cd/dvd in kunt doen, er zitten 2 van die bootdisks bij..die nieuwe bovenkant is niet perse nodig om alles te kunnen spelen maar het bespaart wel dat gezeik met de ps2 aan/uit doen en die dvd's er steeds uit'slopen' wat me helemaal niets lijkt. Bijelkaar kost dit 55 euro, vind ik goedkoper dan de hdloader omdat een harde schijf al snel 100 euro is plus netwerkadapter en dan gaat het vooral om illegaal downloaden wat ik liever niet ga doen omdat die mensen die de goeie games maken het geld wel verdienen dat je voor het spel betaalt.
Met die nieuwe bovenkant -fliptop heet t btw- ziet je ps2 er ook cooler uit..vind ik. Gewoon ff ps2 losschroeven en die fliptop erop zetten, bootdiskje aan en dan spel erin die je wilt spelen en klaar..vind ik handiger dan je ps2 steeds openbreken.

http://www.psxshop.nl/product_info.p...f52d38143562b7
Iemand hier toevallig ervaring mee?
Ziet eruit als een hele makkelijke en goedkope 'ombouw'mogelijkheid die het gezeik bespaart met alleen zo een slidecard.

Laatst gewijzigd op 14-04-2005 om 12:39.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 13:51
DMC
DMC is offline
Mensen SLIDE-CARD (fliptop of whatever) en SWAP MAGIC Werkt NIET met God of War.

Dit omdat God of War een DVD-9 spel is, dus een dvd met dual layer. De Swapmagic die je erbij nodig hebt bestaat uit een cd versie en een dvd-5 versie, het is dus NIET mogelijk God of War, Gran Turismo 4 of welk ander DVD-9 spel via de slide card af te spelen.

Enige optie om het toch af te spelen op je europese ps2 is het om te bouwen met de juiste modchip die wel als functie heeft om backed-up DVD-DL (9 gig) dus af te spelen.

Trouwens werkt de HD-Loader ook niet met GOd of War... zelfde probleem het is dvd-9 bla bla...,
maar hiervoor kan nog een patch uitkomen, ofwel hiervoor is er nog hoop.

Beste, en momenteel enige, optie is je ps2 om te bouwen met een DMS4 modchip.

als je nog wat wilt weten erover kan je me het gewoon vragen, weet er best wel wat van.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 14:14
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
DMC schreef op 14-04-2005 @ 14:51 :
Mensen SLIDE-CARD (fliptop of whatever) en SWAP MAGIC Werkt NIET met God of War.

Dit omdat God of War een DVD-9 spel is, dus een dvd met dual layer. De Swapmagic die je erbij nodig hebt bestaat uit een cd versie en een dvd-5 versie, het is dus NIET mogelijk God of War, Gran Turismo 4 of welk ander DVD-9 spel via de slide card af te spelen.

Enige optie om het toch af te spelen op je europese ps2 is het om te bouwen met de juiste modchip die wel als functie heeft om backed-up DVD-DL (9 gig) dus af te spelen.

Trouwens werkt de HD-Loader ook niet met GOd of War... zelfde probleem het is dvd-9 bla bla...,
maar hiervoor kan nog een patch uitkomen, ofwel hiervoor is er nog hoop.

Beste, en momenteel enige, optie is je ps2 om te bouwen met een DMS4 modchip.

als je nog wat wilt weten erover kan je me het gewoon vragen, weet er best wel wat van.
Grappig toch dat Vork juist God of War met die slidecard speelt.....
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 14:48
Vork
Avatar van Vork
Vork is offline
Er is al een week of 2 een werkende DVD5 rip uit van God of War, en die werkt perfect tot nu toe (en ben al ruim over helft van GoW)! Ze hebben gewoon wat dummyfiles en beetje bonusmateriaal geript. Daarna pastte het op een DVD5.

Slidecard werkt prima, ff feeling voor krijgen, en je bent binnen 20 sec. klaar met slidecarden en bootdisken. En je sloopt niks van je PS2 (vooral handig als je er nog garantie op hebt).
__________________
Come on and do THE TOXIC WALTZ!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 18:13
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
DMC schreef op 14-04-2005 @ 14:51 :
Mensen SLIDE-CARD (fliptop of whatever) en SWAP MAGIC Werkt NIET met God of War.

Dit omdat God of War een DVD-9 spel is, dus een dvd met dual layer. De Swapmagic die je erbij nodig hebt bestaat uit een cd versie en een dvd-5 versie, het is dus NIET mogelijk God of War, Gran Turismo 4 of welk ander DVD-9 spel via de slide card af te spelen.

Enige optie om het toch af te spelen op je europese ps2 is het om te bouwen met de juiste modchip die wel als functie heeft om backed-up DVD-DL (9 gig) dus af te spelen.

Trouwens werkt de HD-Loader ook niet met GOd of War... zelfde probleem het is dvd-9 bla bla...,
maar hiervoor kan nog een patch uitkomen, ofwel hiervoor is er nog hoop.

Beste, en momenteel enige, optie is je ps2 om te bouwen met een DMS4 modchip.

als je nog wat wilt weten erover kan je me het gewoon vragen, weet er best wel wat van.
HD loader werkt wel, en men heeft eindelijk GT 4 eraan de praat gekregen.

Dus.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 18:36
DMC
DMC is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 14-04-2005 @ 15:14 :
Grappig toch dat Vork juist God of War met die slidecard speelt.....
ik dacht dat jij het had over importeren???
geripte dvd-5 werkt het natuurlijk wel...
ik ging ervanuit van de volledige versie dvd-9 import original.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 18:38
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Nee die Dual Layer versie, die staat nu ergens op internet, vriend van mij heeft hem nu dus. Hij had dus een HD loader, kon hem eerst niet spelen. Maar slimme jongens hebben hem gekraakt.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 18:39
DMC
DMC is offline
Citaat:
Jolt schreef op 14-04-2005 @ 19:13 :
HD loader werkt wel, en men heeft eindelijk GT 4 eraan de praat gekregen.

Dus.
ok nu is het onduidelijk waarover jullie het hebben. Is het nou dvd-5 versie, dus de versie waarbij geript is qua muziek of filmpjes, of de volledige (import) versie dvd-9?
Het is namelijk bekende dat het best lastig is om dvd-9 spellen via hdloader af te spelen, de nieuwe dan.
Binnenkort komt daar verandering in door een ander versie namelijk TOXIC OS. Deze was namelijk eerst alleen exclusief voor de DMS4 modchip, maar er zijn behoorlijke wat fanaten bezig het te kraken. Op google is er tonnen info over te vinden.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 18:40
DMC
DMC is offline
Citaat:
Jolt schreef op 14-04-2005 @ 19:38 :
Nee die Dual Layer versie, die staat nu ergens op internet, vriend van mij heeft hem nu dus. Hij had dus een HD loader, kon hem eerst niet spelen. Maar slimme jongens hebben hem gekraakt.
aha, ik ben dus een beetje achter..
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 18:49
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
DMC schreef op 14-04-2005 @ 19:39 :
ok nu is het onduidelijk waarover jullie het hebben. Is het nou dvd-5 versie, dus de versie waarbij geript is qua muziek of filmpjes, of de volledige (import) versie dvd-9?
Het is namelijk bekende dat het best lastig is om dvd-9 spellen via hdloader af te spelen, de nieuwe dan.
Binnenkort komt daar verandering in door een ander versie namelijk TOXIC OS. Deze was namelijk eerst alleen exclusief voor de DMS4 modchip, maar er zijn behoorlijke wat fanaten bezig het te kraken. Op google is er tonnen info over te vinden.
Ik heb het geloof ik over de combinatie van HDD loader. DAt is dus waar bij je een hdd achter in je ps 2 stopt en die contact maakt via je modem. Dus bij die kleine gaat het niet.

Je zet je iso's/Ps 2 game op de HDD of via je pc, of via dvd naar de HDD, dan zet hij hem dus op de HDD, dan doe je simpel het schijfje erin, van de HDD loader software en hij mount zeg maar de ISO.

Laden gaat een stuk sneller. En je kan natuurlijk gedonwloade games spelen. Al mag het alleen als je hem ook orgineel hebt...
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 20:26
blupp
blupp is offline
Klinkt eigenlijk best interessant zo een hd loader. Ik heb weer wat vragen..jaja ik ben irritant maar ik wil een goeie keuze maken.
Heb je voor de hd loader altijd een extra hard disk nodig? En je kunt dus ISO's ermee spelen?
Als je dat download dus..kan je dat ook via een usbmodem kopieren naar de harde schijf in je ps2? Ik heb totaal geen ervaring met dit gedoe dus vandaar. Ik heb dus nu: een pc met een flink grote harde schijf..ik heb ook nog een harde schijf met 40gb ofzo die ik kan leeghalen voor dit gedoe. Een hd loader kan ik vast wel ergens kopen. En wat heb je dan nog meer nodig? een ps2 heb ik ook.
Ik zoek ook sites waarje die games kunt downloaden..ik ben bijvoorbeeld druk op zoek naar ms gundam: gundam vs z gundam, ja ik ben gundamfreak.
Als je die sites niet openbaar mag posten heb ik graag een een priveberichtje met wat links die me verder kunnen helpen. Ombouwen lijkt me echt niks namelijk..ook nogal te duur. Een harde schijf heb ik gelukkig al. Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-04-2005, 20:37
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
HDD loader kopen in de winkel + de modem. Daarna staat precies in de handleiding wat je moet doen, wat wel jammer is, ik geloof niet dat je via UTP naar je HDD kan conecten, dus dan moet je eventjes je HDD eruit halen en aan je PC hangen via een bracket of via de IDE kabeltje.

Dan je gedownloade spelen erop zetten.

En u heeft pm
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 21:07
blupp
blupp is offline
Ah, torrentsites ik ben bekend met torrentgedoe dus daar kom ik vast wel uit..hopen dat ik ook de goeie games ervoor vind. Heel erg bedankt Over die hdd dingen moet ik nog even goed lezen, maar ik heb dus nog die software nodig plus netwerkadapter, de harde schijf heb ik al..moet lukken. En zonder ombouwen.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 21:15
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Software zit bij het HDD loader pakket, het is eigelijk maar 2 dvd's.
Alleen heb je er iets meer voor nodig, gewoon eens googlen of op psxshop kijken.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 21:35
blupp
blupp is offline
Ik zal es rondzoeken ja, beetje irritant als ik alles hier ga vragen. Als ik ergens niet uitkom val ik je wel weer lastig als je het niet erg vindt.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 22:02
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
DMC schreef op 14-04-2005 @ 19:36 :
ik dacht dat jij het had over importeren???
geripte dvd-5 werkt het natuurlijk wel...
ik ging ervanuit van de volledige versie dvd-9 import original.
Ik dacht ook dat vork de import speelde dus, ik verwachtte die illegale praktijken niet zo vannem .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 21:57
DMC
DMC is offline
Citaat:
Jolt schreef op 14-04-2005 @ 21:37 :
.. ik geloof niet dat je via UTP naar je HDD kan conecten,
Kan wel. Eerst execftps 0.69 downloaden, starten via je ps2, kabel via netwerk naar je ethernetkaart in je pc. Juist netwerkinstelling zetten (DNS Gateway enzo), dan gebruik maken hdldump, de versie waarmee je kan dumpen via netwerk, en consider it done. Gaat wel erg traag.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 21:58
DMC
DMC is offline
Citaat:
Jolt schreef op 14-04-2005 @ 19:49 :
Ik heb het geloof ik over de combinatie van HDD loader. DAt is dus waar bij je een hdd achter in je ps 2 stopt en die contact maakt via je modem. Dus bij die kleine gaat het niet.

Je zet je iso's/Ps 2 game op de HDD of via je pc, of via dvd naar de HDD, dan zet hij hem dus op de HDD, dan doe je simpel het schijfje erin, van de HDD loader software en hij mount zeg maar de ISO.

Laden gaat een stuk sneller. En je kan natuurlijk gedonwloade games spelen. Al mag het alleen als je hem ook orgineel hebt...
Ja, leuk... maar waar ik op doelde is hoe je God of War op je HDD hebt gedumpt. Zal vast wel dvd-5 zijn....
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 22:03
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 14-04-2005 @ 07:27 :
Werkt het hetzelfde bij de compacte psx2?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 22:08
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 15-04-2005 @ 23:03 :
HDD Loader niet.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 22:16
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
Jolt schreef op 15-04-2005 @ 23:08 :
HDD Loader niet.
en die swip swop swep swap-card? Want k heb nu 10 Amerikaanse games + Amerikaanse PSX.. dus ik moet eigenlijk dat ie Europese games speelt
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 22:21
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Heb je de PSTwo?De PSX (Multimedia ding) of de Playstation 1?

__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 22:31
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
Jolt schreef op 15-04-2005 @ 23:21 :
Heb je de PSTwo?De PSX (Multimedia ding) of de Playstation 1?

Playstation2 maar dan niet die grote kast.. maar de compacte versie.. (en vanaf morgen ook de PSP )
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 22:35
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 15-04-2005 @ 23:31 :
Playstation2 maar dan niet die grote kast.. maar de compacte versie.. (en vanaf morgen ook de PSP )
PsTwo dus, moet je eventjes googlen op psxshop, daar staat of hij wel of niet kan bij een PsTwo, ik geloof dat ze daar speciale versies voor hadden.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 22:40
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
Jolt schreef op 15-04-2005 @ 23:35 :
PsTwo dus, moet je eventjes googlen op psxshop, daar staat of hij wel of niet kan bij een PsTwo, ik geloof dat ze daar speciale versies voor hadden.
thanks dude
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:28.