Oud 24-06-2002, 22:01
20marianne12
20marianne12 is offline
Citaat:
ZHAzha schreef:



Zijn er hier geen mensen die gestopt zijn met de Diana pil?
wat ik graag wil weten is of de puistjes weer terug komen???
Ja ik ben dus ook aan de pil tegen mijn acnee. Omdat ik er erg dik van werd heb ik in oktober ofzo vorig jaar besloten om te stoppen, uiteraard in overleg met de huisarts. Ik viel gelijk af... maar naar een paar maanden zat mijn hele gezicht onder. Nu ben ik dus maar weer aan de pil want ik voelde me met puisten nog iets meer onhappy dan met dik zijn! Je kan het natuurlijk altijd overleggen met je huisarts, misschien blijft het bij jou wel weg... volgens de boeken kan dat namelijk!
__________________
Als geduld een schone zaak is, heb je voor msn smetvrees nodig
Oud 24-06-2002, 22:04
20marianne12
20marianne12 is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef:


En dan wil ik graag ff weten, wanneer je het verschil merkt met de Diane pil (wanneer de puistjes dus verdwijnen, en wanneer ze dus echt helemaal weg zijn)
Bedoel je nou als je hem begint te slikken, vanaf wanneer de puisten dan verminderen (helemaal verdwijnen doen ze, bij mij, niet ). Je moet toch wel een paar maanden geduld hebben... ik weet niet precies hoe lang, is natuurlijk ook verschillend per persoon!
__________________
Als geduld een schone zaak is, heb je voor msn smetvrees nodig
Oud 25-06-2002, 17:58
sweetbitch
sweetbitch is offline
Hey mensen ik had even een vraagje....

Ik wil deze maand graag mijn menstruatie uitstellen ivm vakantie.
Ik ben echter pas net begonnen ( een paar dagen na de laatste dag van mijn menstruatie)
Volgens de dokter kon ik wel misschien nog deze maand de menstruatie uitstellen maar nu is mijn vraag:
moet ik nadat ik dus ongesteld zou moeten worden een stop week inlassen of moet ik gewoon de volgende strip opmaken??En dus gewoon een maand overslaan...
Alvast bedankt!
kiss mij
Oud 26-06-2002, 17:56
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Citaat:
sweetbitch schreef:
Hey mensen ik had even een vraagje....

Ik wil deze maand graag mijn menstruatie uitstellen ivm vakantie.
Ik ben echter pas net begonnen ( een paar dagen na de laatste dag van mijn menstruatie)
Volgens de dokter kon ik wel misschien nog deze maand de menstruatie uitstellen maar nu is mijn vraag:
moet ik nadat ik dus ongesteld zou moeten worden een stop week inlassen of moet ik gewoon de volgende strip opmaken??En dus gewoon een maand overslaan...
Alvast bedankt!
kiss mij
Gewoon achter deze strip doorgaan met de volgende strip.
Oud 27-06-2002, 13:50
sweetbitch
sweetbitch is offline
dank je wel voor je reactie.....
maar stel nou dat ik dus toch ongesteld wordt he moet ik dan doorslikken of stoppen??
Alvast bedankt
kus
mij
Oud 03-07-2002, 13:30
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
20marianne12 schreef:


Ja ik ben dus ook aan de pil tegen mijn acnee. Omdat ik er erg dik van werd heb ik in oktober ofzo vorig jaar besloten om te stoppen, uiteraard in overleg met de huisarts. Ik viel gelijk af... maar naar een paar maanden zat mijn hele gezicht onder. Nu ben ik dus maar weer aan de pil want ik voelde me met puisten nog iets meer onhappy dan met dik zijn! Je kan het natuurlijk altijd overleggen met je huisarts, misschien blijft het bij jou wel weg... volgens de boeken kan dat namelijk!
ik heb vrijdag een afspraak met de dokter dan ga ik het met hem overleggen...

opzich had ik vroeger niet zoveel puistjes.. maar toen ging ik aan de pil ---> microgen.. en toen kreeg ik er ineens SUPER VEEL op me rug en vooral op mijn voorhoofd.. toen ben ik naar de dokter gegaan en overgestapt op de diana 35


ik zal met hem overleggen want stel dat ze ineens terug komen wil ik ABSOLUUT niet..
een enkele pukkel maakt me niet uit..maar niet alles

maarja
__________________
hm
Oud 05-07-2002, 10:37
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
ben dus net van de dokter vandaan.
Ik ben nu aan de Lovette pil???

Heb welleens gelezen dat dit ook wel de afslank pil wordt genoemd
__________________
hm
Oud 05-07-2002, 15:26
GeNeVa
Avatar van GeNeVa
GeNeVa is offline
Ik vraag me dus af:

Waar komt die bloeding in de pauze-week vandaan?!

Eigen verklaring:

Je krijgt continu hormonen binnen, wanneer dit stopt (in de stop/pauze-week) dan wordt de gevormde baarmoederwand niet meer intact gehouden en afgestoten?!


Klopt dit?
__________________
***life is...... being a prisoner in your own body***
Oud 06-07-2002, 22:57
niekske17
Avatar van niekske17
niekske17 is offline
ik had ff een vraagje:
heeft er iemand hier implanon? zojah, wat vinden jullie er nou van? ik ben eigenlijk een beetje bang om nou met iemand seks te hebben omdat er namelijk wel wat mensen zwanger zijn geworden van implanon, en de dokter had ook gezegd dat ik tussentijdse bloedingen zou krijgen maar daar heb ik ook geen last van gehad, ik vint best wel vaag dat ding! iemand er ook ervaring mee?

groetjes niekje
__________________
[URL=http://www.fotopocket.nl][IMG]http://www.fotopocket.nl/img/0aaef9b60ce1bddbde30e519a1058fa8/basset.gif[/IMG][/URL]
Oud 08-07-2002, 19:11
Loveyou2002
Loveyou2002 is offline
Hallo mensen,

Ik ben 14 jaar en aan de pil, omdat het altijd heel hevig was en nog onregelmatiger.
Nu ben ik dus aan de microgynon 30 of zo en het is toch zo dat je menstruatie minder wordt?? Want bij mij is het juist erger dan eerst! Of kan dit komen omdat dit de eerste maand is dat ik hem slik?? Ik heb tussendoor ook nog tussenbloedingen gehad, is dit normaal?
__________________
life you live to the max
Oud 09-07-2002, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Loveyou2002 schreef:
Hallo mensen,

Ik ben 14 jaar en aan de pil, omdat het altijd heel hevig was en nog onregelmatiger.
Nu ben ik dus aan de microgynon 30 of zo en het is toch zo dat je menstruatie minder wordt?? Want bij mij is het juist erger dan eerst! Of kan dit komen omdat dit de eerste maand is dat ik hem slik?? Ik heb tussendoor ook nog tussenbloedingen gehad, is dit normaal?
kdenk dat je lichaam nog moet wennen aan die pil, na een paar strips (3 ofzo) schijnt het dat je lichaam er helemaal aan gewend is, maar het verschilt altijd per persoon.
Oud 09-07-2002, 17:31
sneakie
Avatar van sneakie
sneakie is offline
Heyz ff een vraagje, is de pil wel betrouwbaar na de stopweek? terwijl me vriendin nog een beetje ongesteld is?
__________________
<<< Punk through my veins >>>
Oud 09-07-2002, 17:32
Verwijderd
Citaat:
sneakie schreef:
Heyz ff een vraagje, is de pil wel betrouwbaar na de stopweek? terwijl me vriendin nog een beetje ongesteld is?
Goed zo!! *klapt*
Oud 09-07-2002, 17:35
sneakie
Avatar van sneakie
sneakie is offline
maar maar menstruatie is nu soms nog een beetje onregelmatig na 3 maanden van het slikken van de pil, maar is de pil dan wel betrouwbaar tegen zwangerschap?
__________________
<<< Punk through my veins >>>
Oud 09-07-2002, 17:59
sneakie
Avatar van sneakie
sneakie is offline
Citaat:
vleermuissie schreef:

Goed zo!! *klapt*
Kun je niet gewoon antwoord geven ipv zo dom te doen
__________________
<<< Punk through my veins >>>
Oud 09-07-2002, 18:05
Verwijderd
Citaat:
sneakie schreef:


Kun je niet gewoon antwoord geven ipv zo dom te doen
nee

lees anders ff de bijsluiter, of bel morgen je huisarts
Oud 09-07-2002, 18:18
iebke*
Avatar van iebke*
iebke* is offline
bestaat er een pil da nie veilig is voor sexueel contact ???
__________________
My imaginary friend thinks you have serious problems....
Oud 09-07-2002, 18:19
FlyingPinguin
Avatar van FlyingPinguin
FlyingPinguin is offline
Citaat:
vleermuissie schreef:

nee

lees anders ff de bijsluiter, of bel morgen je huisarts
__________________
Things are getting worse, please send chocolate
Oud 09-07-2002, 18:21
FlyingPinguin
Avatar van FlyingPinguin
FlyingPinguin is offline
Citaat:
iebke* schreef:
bestaat er een pil da nie veilig is voor sexueel contact ???
ligt er een beetje aan wat je bedoelt, geen enkele pil beschermt tegen soa's, maar ze beschermen wel tegen zwangerschap.
__________________
Things are getting worse, please send chocolate
Oud 10-07-2002, 10:18
Verwijderd
Citaat:
sneakie schreef:
Heyz ff een vraagje, is de pil wel betrouwbaar na de stopweek? terwijl me vriendin nog een beetje ongesteld is?
In principe wel volgens mij, net als bij je andere vraag, maar als je het echt helemaal zeker wil weten kun je het beste informeren bij de huisarts, zijzelf bij de hare, of jij bij de jouwe
Oud 10-07-2002, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Loveyou2002 schreef:
Hallo mensen,

Ik ben 14 jaar en aan de pil, omdat het altijd heel hevig was en nog onregelmatiger.
Nu ben ik dus aan de microgynon 30 of zo en het is toch zo dat je menstruatie minder wordt?? Want bij mij is het juist erger dan eerst! Of kan dit komen omdat dit de eerste maand is dat ik hem slik?? Ik heb tussendoor ook nog tussenbloedingen gehad, is dit normaal?
Het kan heel goed zijn dat je lichaam nog moet wennen, maar het zou ook kunnen dat die pil te licht voor je is. Ik zou eerst afwachten, kijken of je ongesteldheid zich aanpast aan de pil, als je het echt nu al heel zeker wil weten kun je het beste je huisarts even bellen denk ik, die kan je vraag met zekerheid beantwoorden, maar kans dat die hetzelfde zegt, dat je moet afwachten...
Oud 10-07-2002, 10:23
Verwijderd
Citaat:
niekske17 schreef:
ik had ff een vraagje:
heeft er iemand hier implanon? zojah, wat vinden jullie er nou van? ik ben eigenlijk een beetje bang om nou met iemand seks te hebben omdat er namelijk wel wat mensen zwanger zijn geworden van implanon, en de dokter had ook gezegd dat ik tussentijdse bloedingen zou krijgen maar daar heb ik ook geen last van gehad, ik vint best wel vaag dat ding! iemand er ook ervaring mee?

groetjes niekje
Als je je bij deze pil zo'n zorgen maakt waarom vraag je dan niet om een andere bij de huisarts? Of heb je die om een bepaalde reden? Ik kan iig geen antwoord geven op je vraag, een condoom erbij gebruiken kan natuurlijk altijd, dan ben je extra beveiligd. Maar met al die vragen kun je het beste naar je huisarts, je zou hem gewoon even kunnen bellen, of wie weet is er op internet nog extra informatie te vinden over die pil die antwoord kan geven op je vragen.
Oud 10-07-2002, 10:24
Verwijderd
Citaat:
sweetbitch schreef:
dank je wel voor je reactie.....
maar stel nou dat ik dus toch ongesteld wordt he moet ik dan doorslikken of stoppen??
Alvast bedankt
kus
mij
volgens mij doorslikken, maar dat weet ik niet zeker.. maar volgens mij moet je nooit middenin een strip stoppen met slikken, maar hem altijd afmaken..
Oud 10-07-2002, 10:25
Verwijderd
Citaat:
GeNeVa schreef:
Ik vraag me dus af:

Waar komt die bloeding in de pauze-week vandaan?!

Eigen verklaring:

Je krijgt continu hormonen binnen, wanneer dit stopt (in de stop/pauze-week) dan wordt de gevormde baarmoederwand niet meer intact gehouden en afgestoten?!


Klopt dit?
Die verklaring komt mij ook erg bekend voor dus zou best es kunnen dat je gelijk hebt eigenlijk, het klinkt heel logisch
Oud 11-07-2002, 11:40
GeNeVa
Avatar van GeNeVa
GeNeVa is offline
Citaat:
sneakie schreef:
maar is de pil dan wel betrouwbaar tegen zwangerschap?

Ja, de pil is alleen betrouwbaar tegen zwangerschap! (Niet tegen SOA's)

Dat de ongesteldheid onregelmatig is heeft daar weinig mee te maken!
__________________
***life is...... being a prisoner in your own body***
Oud 11-07-2002, 14:37
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Even een vraagje..

Ik wilde m'n menstruatie een keertje overslaan met de pil, ivm vakantie.
Wanneer moet je dan beginnen met slikken? Als je op vkaantie gaat, of moet dat al een paar weken/dagen van tevoren?

Mijn menstruatie is vrij onregelmatig, dus ik weet niet wanneer ik ongesteld zal worden
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 11-07-2002, 16:12
Verwijderd
VRAAGJE :
IK HEB EEN TIJDJE GELEDEN 2 KEER DE PIL OP 1 DAG GENOMEN , IS DIT ERG ? (het feit dat ik dan een pil tekort heb , heb ik al opgelost )

-xxx-
Oud 11-07-2002, 21:18
jollie17
jollie17 is offline
Ik wilde m'n menstruatie een keertje overslaan met de pil, ivm vakantie.
Wanneer moet je dan beginnen met slikken? Als je op vkaantie gaat, of moet dat al een paar weken/dagen van tevoren?

Mijn menstruatie is vrij onregelmatig, dus ik weet niet wanneer ik ongesteld zal worden


Ik heb precies hetzelfde en volgens mij moet je nadat je ongesteld ben geweest de dag erna beginnen met de pil slikken.

Ik ben nog niet naar de dokter geweest en ik ga over 2weken op vakantie en dat wordt ook nog eens ongesteld. Weet iemand hoe ik het toch kan uitstellen(zonder dat ik 3 pillen op een dag moet slikken,want dat had ik vorig jaar al en is heel irritant)
Oud 11-07-2002, 21:24
niekske17
Avatar van niekske17
niekske17 is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:


Als je je bij deze pil zo'n zorgen maakt waarom vraag je dan niet om een andere bij de huisarts? Of heb je die om een bepaalde reden? Ik kan iig geen antwoord geven op je vraag, een condoom erbij gebruiken kan natuurlijk altijd, dan ben je extra beveiligd. Maar met al die vragen kun je het beste naar je huisarts, je zou hem gewoon even kunnen bellen, of wie weet is er op internet nog extra informatie te vinden over die pil die antwoord kan geven op je vragen.
ik heb deze pil omdat ik de gewone pil altijd vergat...
maar als ie goed ingebracht is moet die 100%veilig ziin.
maar er is al een paar keer op het nieuws geweest dat er een heleboel mensen zwanger van geworden zijn dus daar maak ik me een beetje ongerust over. tja en dan moet ik maar een condoom gebruiken en dat vin ik juist niet fijn dat is ut m ook.
en ik zal een beetje rondkijken op internet...
bedankt een ieder geval.

kuzz monique
__________________
[URL=http://www.fotopocket.nl][IMG]http://www.fotopocket.nl/img/0aaef9b60ce1bddbde30e519a1058fa8/basset.gif[/IMG][/URL]
Oud 13-07-2002, 13:39
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
*Hebben jullie geen moeders? *
__________________
You're either very brave or very stupid.
Oud 13-07-2002, 13:49
sweetbitch
sweetbitch is offline
Hallo
Ik had een vraagje

Ik ben pas een maandje met de pil begonnen en nu heb ik hem doorgeslikt om niet ongesteld te worden
Nu is mijn vraag..........
Moet ik nu die nieuwe strip dan helemaal opmaken of kan ik nu ook gewoon stoppen?
Want ik wil hem graag zo gaan slikken dat ik niet meer in het weekend ongesteld ben....
Alleen weet ik dus nog niet precies hoe ik dat moet gaan doen,,
Kan iemand me helpen>?
kus
Mij
Oud 13-07-2002, 16:12
*breezer*
*breezer* is offline
Hey mensen.


Ben aan de pil. En heb deze gewoon zo als t hoortingenomen.
Moet eigenlijk volgende week beginnen met met stopweek maar
was van plan om door te slikken omdat ik zondag eigenlijk op vakantie ga.
Kom ik er net achter dat ik bloed, en ben helemaal in paniek.
Ben namelijk woensdag voor t eerst met mijn vriend naar bed geweest. Hebben geen
condoom gebruikt omdat we allebei nog maagd waren.
Kan er iets mis zijn?? kan ik zwanger zijn?? Wat is dit???
Ajb HELP me! Ben echt bang. Wat moet ik nu doen???Reageer zo snel mogelijk ajb...

*breezer*
Oud 14-07-2002, 16:28
Verwijderd
ik heb dit forum ff doorgelezen... maar ik zie nergens echt goed staan 'vanaf wanneer de pil veilig is tegen zwangerschap'

want 'k mag over 4,5 maande aan de pil en dan wil ik toch wel ff wete wanneer 'k met me vriend eindelijk een naar bed kan
aangezien in een week voordat ik 16 wordt ongesteld ben, wil ik dan al wel beginnen met de pil. maar is ie dan op mijn verjaardag al veilig?? want dan zie ik mijn vriend weer weetje..

'k weet niet welke pil ik ga krijge..maar geef maar informatie voor degene die je meestal krijgt als je begint...
Oud 14-07-2002, 18:51
Mahself16
Mahself16 is offline
Ik heb ook een vraagje over de pil... Ik heb namelijk nogal kleine borsten en zou graag willen dat ze wat groter worden en ik heb weleens gehoord dat als je aan de pil gaat je borsten dan ook groter worden.. Maar is hier iemand die weet hoe groot die kans is en hoeveel groter je borsten dan gemiddeld worden? Alvast thnx voor je antwoord!
Oud 14-07-2002, 18:53
Mahself16
Mahself16 is offline
Ik heb ook een vraagje over de pil.. Ik heb namelijk nogal kleine borsten en zou graag willen dat ze wat groter worden.. Ik heb weleens gehoord dat als je aan de pil gaat je borsten dan ook iets groter worden.. Is hier iemand die weet hoe groot de kans is dat ze groter worden en hoeveel groter worden ze dan gemiddeld? Alvast thnx voor je antwoord!
Sorry da k dit als reply stuur ma een nieuw bericht lukte niet..
Oud 15-07-2002, 13:50
Verwijderd
hoi hoi

ik wil graag aan de pil want ik heb nu al uitgerekend dat ik volgende maand (zoals gewoonlijk ) ongesteld wordt op me vakantie of op lowlands (beide is camperen) en dat is een gigantische ramp!!! Trauma's aan vorig jaa overgehouden...NIet weer dus, toen kwam een vriendin van me met de tip om aan de pit te gaan, zodat je kan regelen dat je dus dan niet ongesteld wordt.

Maar mijn moeder (de enige andere vrouw in huis) heeft vroeger dus ook de pil geslikt maar ze werd er ziek van en onwijze koppijn en ze denkt dat ik dat ook zal krijgen aangezien ik veel dezelfde lichamelijke eigenschappen heb. Verder heeft ze er totaal geen verstand van over hoe die hele pil werkt en mijn huisarts die is er pas in begin augustus terwijl ik in feite ieder moment ongetseld kan worden!!! (en je hebt toch recept nodig??)

dus mijn vragen:

*welke pil kan ik nemen? Zo licht mogelijk graag
*wannneer moet ik dan beginnnen met slikken van die pil? en tot hoe lang doorslikken? Ik wil dus zorgen dat ik ZEKER niet vanaf 10 tot 26 augustis ongesteld wordt
* okee je word er dus sowieso dikker van...enorm groot min punt aangezien ik al stevig genoeg ben


nou dat was het wel zo'n beetje, alvast bedankt!
Oud 15-07-2002, 17:18
Verwijderd
godverdomme net ongesteld geworden kut kut
Oud 17-07-2002, 20:27
Mahself16
Mahself16 is offline
Ik heb een vraag over de pil... Ik heb nogal kleine borsten en zou graag willen dat ze wat groter worden en ik heb weleens gelezen dat door het slikken van de pil je borsten iets groter worden.. Weet iemand hoe groot die kans is en hoeveel groter je borsten dan ongeveer worden? En of het eventuele resultaat blijvend is? Alvast thnx voor je antwoord!
Oud 17-07-2002, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Mahself16 schreef:
Ik heb een vraag over de pil... Ik heb nogal kleine borsten en zou graag willen dat ze wat groter worden en ik heb weleens gelezen dat door het slikken van de pil je borsten iets groter worden.. Weet iemand hoe groot die kans is en hoeveel groter je borsten dan ongeveer worden? En of het eventuele resultaat blijvend is? Alvast thnx voor je antwoord!
Hmz.. ik geloof dat het meer kan zijn dat je borsten wat groter worden.. kheb geen idee eigenlijk, verschilt ms ook per pil.. Maar euh, hoe oud ben je dan?
Oud 17-07-2002, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef:

* okee je word er dus sowieso dikker van...enorm groot min punt aangezien ik al stevig genoeg ben


Hmz, over al het andere week niet echt.. is er geen andere huisarts waar je heen kunt?

En verder.. ik ben dus helemaal niets aangekomen toen ik aan de pil ging hoor.. dus het hoeft echt niet, want ik heb wel aanleg om dik te worden zeg maar.. maar de pil heeft geen bijwerkingen bij mij gehad, ook die niet
Oud 17-07-2002, 23:38
Verwijderd
Citaat:
StefanLovertje schreef:
ik heb dit forum ff doorgelezen... maar ik zie nergens echt goed staan 'vanaf wanneer de pil veilig is tegen zwangerschap'

want 'k mag over 4,5 maande aan de pil en dan wil ik toch wel ff wete wanneer 'k met me vriend eindelijk een naar bed kan
aangezien in een week voordat ik 16 wordt ongesteld ben, wil ik dan al wel beginnen met de pil. maar is ie dan op mijn verjaardag al veilig?? want dan zie ik mijn vriend weer weetje..

'k weet niet welke pil ik ga krijge..maar geef maar informatie voor degene die je meestal krijgt als je begint...
Als je je eerste pil inneemt op de eerste dag van je menstruatie en daarna regelmatig inneemt en er geeneen vergeet beschermd ie je meteen... Als je later begint moet je eerst ongesteld geweest zijn voor hij je beschermd..
Oud 17-07-2002, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef:
*welke pil kan ik nemen? Zo licht mogelijk graag
*wannneer moet ik dan beginnnen met slikken van die pil? en tot hoe lang doorslikken? Ik wil dus zorgen dat ik ZEKER niet vanaf 10 tot 26 augustis ongesteld wordt
* okee je word er dus sowieso dikker van...enorm groot min punt aangezien ik al stevig genoeg ben
*Yasmin is de lichtste, maar die is verrotte slecht, niet aan beginnen dus. Licht hoeft niet altijd goed te zijn, ik had eerst een lichte pil, beviel niet. Nu heb ik een zwaardere en dat gaat prima. Kwestie van uitproberen.
*Vanaf de eerste dag van je menstruatie geloof ik oid...staat in de bijsluiter en zegt de dokter ook vaak wel erbij (anders gewoon ff vragen).
*Dat kan idd, maar dat hoeft niet. Je wordt door de pil zelf niet dikker, de hormonen in de pil kunnen alleen je eetlust verhogen. Wanneer je niet meer gaat eten dan je nu doet zul je dan dus ook niet aankomen.

Je hebt er idd een recept voor nodig. Niet een plaatsvervangend arts waar je ff langs kan hiervoor? Vertel hem/haar van je bezwaren, misschien weet hij/zij er een oplossing voor. En als de pil niet bevalt: stoppen is heel simpel.
Oud 18-07-2002, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:


Als je je eerste pil inneemt op de eerste dag van je menstruatie en daarna regelmatig inneemt en er geeneen vergeet beschermd ie je meteen... Als je later begint moet je eerst ongesteld geweest zijn voor hij je beschermd..
jah zie je wel.... had ik toch gelijk...bok voor de ma van mijn beste vriendin oeh ja nu heb 'k zin in 25 november
Oud 18-07-2002, 13:53
Verwijderd
Citaat:
StefanLovertje schreef:


jah zie je wel.... had ik toch gelijk...bok voor de ma van mijn beste vriendin oeh ja nu heb 'k zin in 25 november
haha, wat zeg je dat grappig.. maar euh, ja, das de info die de dokter me gaf, staat trouwens ook allemaal gwoon in de bijsluiter..

wat zei die moeder dan?
Oud 18-07-2002, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:


haha, wat zeg je dat grappig.. maar euh, ja, das de info die de dokter me gaf, staat trouwens ook allemaal gwoon in de bijsluiter..

wat zei die moeder dan?
ja maar ik mag dan pas aan de pil dusja... 'k wilde het nu al wete kan 'k me beetje voorbereiden enzo...
nou die ma die zei: nee wach.. ik begon.. dus ik zei: jah je moet toch 7 dagen slikken voordat het veilig is he.. dus die ma zei: ja nee klopt niet, je moet hem slikken en dan wachten tot de volgende keer dat je ongesteld bent en dan istie pas veilig....
en ik maar volhouden dat ik gelijk had en 'k had het dus ook nouja.. nie helemaal maar maakt nie uit... dis zelfs nog beters
Oud 19-07-2002, 11:38
Verwijderd
Citaat:
StefanLovertje schreef:


ja maar ik mag dan pas aan de pil dusja... 'k wilde het nu al wete kan 'k me beetje voorbereiden enzo...
nou die ma die zei: nee wach.. ik begon.. dus ik zei: jah je moet toch 7 dagen slikken voordat het veilig is he.. dus die ma zei: ja nee klopt niet, je moet hem slikken en dan wachten tot de volgende keer dat je ongesteld bent en dan istie pas veilig....
en ik maar volhouden dat ik gelijk had en 'k had het dus ook nouja.. nie helemaal maar maakt nie uit... dis zelfs nog beters
Maar ze had ook niet helemaal ongelijk, want als je op elke andere dag dan de eerste dag van je ongesteldheid begint met slikken moet je wachten tot je weer ongesteld bent geweest, dit bedoelde ze dan waarschijnlijk..
Oud 19-07-2002, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:


Maar ze had ook niet helemaal ongelijk, want als je op elke andere dag dan de eerste dag van je ongesteldheid begint met slikken moet je wachten tot je weer ongesteld bent geweest, dit bedoelde ze dan waarschijnlijk..
nee bedoelde ze niet.
Oud 19-07-2002, 19:13
the tourist
the tourist is offline
Maakt het eigenlijk uit waar je de pil mee inneemt?
Oud 19-07-2002, 19:21
Verwijderd
Citaat:
MoonMonkey schreef:
Maakt het eigenlijk uit waar je de pil mee inneemt?
ik zou het neit weten... gwoon water lijkt me het beste, maar het vormt volgens mij geen reactie met een of andere andere stof, dus ik denk niet dat het uitmaakt..

ik neem em altijd zonder iets..
Oud 22-07-2002, 20:38
Mindfields
Mindfields is offline
kan je de pil trouwens ook bij een andere dokter halen dan bij je normale?
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Het Grote Piltopic #22
Pluis
501 22-11-2012 14:49
Lichaam & Gezondheid Het grote pil-topic #21
Pluis
500 14-05-2011 10:14
Lichaam & Gezondheid Hoe lang duurt het voordat je ongesteld bent, na je laatste pil (stopweek)?
x-spekkie-x
51 05-07-2008 15:49
Lichaam & Gezondheid Het grote pil topic #18
Bloem
500 30-08-2007 18:34
Lichaam & Gezondheid Door de pil borsten groter?
Mahself16
12 16-07-2002 18:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:12.