Oud 07-08-2007, 01:49
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Rob schreef op 06-08-2007 @ 03:53 :
Ja. Shiny is gebaseerd op IV, en die zijn statisch.
Shiny is allang niet meer gebasseerd op iv gek . Hou es op met je outdated info .

Maar je hebt wel gelijk dat shiny statisch is en dus bij evolutie blijft.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-08-2007, 01:50
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Baron Sengir: heb jij toevallig een weavile met ice punch en pursuit (over)?
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 03:24
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 07-08-2007 @ 02:49 :
Shiny is allang niet meer gebasseerd op iv gek . Hou es op met je outdated info .

Maar je hebt wel gelijk dat shiny statisch is en dus bij evolutie blijft.
Sorry?
Ikmoet inderdaad echt 's inhalen.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 10:55
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Zoek de Pokemon excl. van Diamond.
Iemand deze Female in de aanbieding?
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 11:01
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 07-08-2007 @ 02:50 :
Baron Sengir: heb jij toevallig een weavile met ice punch en pursuit (over)?
Nee.
Sowieso heb ik geen Pursuit op mijn Weavile zitten.

En ik zal vanmiddag eens kijken welke exclusives ik heb.
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 12:16
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Tof, ben net zo'n 60 uur bezig met het spel en heb pas 5 badges. Pearl is te verslavend gewoon, zeker omdat ik alles zeker wil.

http://www.serebii.net/pokedex-dp/424.shtml

Ik snap niet goed hoe ik Aipom kan laten evolueren, snapt iemand dit wel?
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 13:52
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Zorg dat Aipom Double Hit kent en 1 level later evolueert hij.
Er is tenminste nog 1 andere pokemon die zo evolueert (Piloswine -> Mamoswine), maar daarvoor moet je naar de move relearner.

Ik heb net ook even gekeken voor die exclusives:
Ik heb de volgende:
Scyther, Larvitar, Aron, Kecleon, Stunky en Cranidos.

Ik heb ze wel alleen mannelijk (de 2 vrouwtjes die ik heb, Larvitar en Aron gaan nog niet weg totdat ik hun evoluties ook in mijn pokedex heb zitten). Ik kan wel een Ditto meegeven zodat je zelf vrouwtjes kan maken. Anders doe ik dat nog wel een keer binnenkort.

Ik heb zelf nog nodig:
Pinsir, Misdreavus en Stantler voor de Pearl exclusives.
En ik ben ook begonnen met het verzamelen van de starters/legendaries, dus als iemand de volgende pokemon heeft laat het me graag weten (evoluties zijn ook goed, die breed ik wel weer omlaag):

Squirtle
Cyndaquil
Chikorita
Mew
Raikou
Suicune
Entei
Lugia
Ho-Oh
Celebi
Groudon
Latios
Jirachi

Ik heb ook een aantal shinies te ruil:
Shiny Machamp (f) die ik gister van de GTS af heb gehaald (voor een vrouwelijke Eevee, waarvan ik er nog een dozijn heb )
Shiny Glaceon (m) lvl 100 (gebruikte ik in mijn Ice team, totdat ik nog een shiny Eevee hatchte dat een Modest vrouwtje was (hij is wel 5 keer gekloond, omdat ik een tijd terug een hele zooi aanbiedingen ervoor kreeg, dus als meerdere hem willen is dat ook goed)
Shiny Gallade (m) lvl 100 (gekloond door mijn broer, omdat hij deze gebruikt in zijn Fighting team)

Als je andere, specifieke pokemon wilt zeg het maar en dan kijk ik wel wat ik kan doen
Ik heb ook zo'n beetje alle Fossils te ruilen m.u.v. de Fossil waar Shieldon uit komt.
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 16:40
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
So dan... heb interessen in shiny basic, niet de lvl 100. machamp zou ook leuk zijn, eevee's wil ik er ook een aantal. (liefst female)

Wil ook graag scyther. (female)

Ditto ook, dan kan ik me starters breeden toch?

Ik heb misdreaves, die ruil ik wel, ben je opzoek naar een specifieke, meeste zijn rond lvl 10-11

verder heb ik, nog niets boeiends te ruil, ik heb een Metal Coat over als item, als ik ditto heb kan ik Phione maken met Manaphy.

Je zal me wel moeten begelijden met het online ruilen, dat heb ik nog niet gedaan.
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 16:53
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
De Eevees zijn niet shiny hoor.
Enkel de Glaceon, Gallade en Machamp.

En met Ditto kan je alle niet-legendary pokemon breeden (m.u.v. Manaphy natuurlijk)

Maar ik ga morgen aan de slag om een vrouwelijke Scyther te breeden en dan zien we wel weer verder
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 20:10
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
http://www.serebii.net/pokedex-dp/421.shtml

Hoe krijg je zo'n open cherrim?
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 21:52
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef op 07-08-2007 @ 14:52 :

Squirtle
Cyndaquil
Chikorita
Raikou
Suicune
Entei
Lugia
Groudon
Latios
Jirachi
Die heb ik als t goed is wel.
Wat voor nature is die shiny machamp?

@Predatur: zo ziet cherim er gewoon uit als sunny day gebruikt is.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 21:54
Aine
Avatar van Aine
Aine is offline
Misdreavus heb ik, kan je wel krijgen (de andere moet ik nog vangen) maar ik heb mijn DS pas tegen het weekend denk ik terug.
__________________
Love is blind, but friendship closes its eyes.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 22:47
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
De Machamp is sassy.

Zelf heb ik hier Firered, Emerald en Diamond, dus als men pokemon wilt die ik daarvandaan kan plukken is er wel wat te regelen. Zelfs specifieke natures kan ik regelen. Ik heb Ditto's van vrijwel alle natures.
(ik heb alleen geen zin om Firered/Emerald opnieuw te spelen voor Squirtle, Groudon en Latios )
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2007, 06:41
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Ik wil heel graag Magby/Elekid met die evolutie item op hun. Als je die zou kunnen fixen?
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 08-08-2007, 11:34
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Young Predator schreef op 08-08-2007 @ 07:41 :
Ik wil heel graag Magby/Elekid met die evolutie item op hun. Als je die zou kunnen fixen?
Magby + item wordt lastig (daar heb je Leafgreen voor nodig)
Elekid ben ik zelf ook al naar op zoek en nog niet gevonden. (iig niet met dat item)
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2007, 18:52
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
alakazam + trick

Dat helpt
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 08-08-2007, 19:36
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Absol + Thief ook

Maar ik ben nog niet zo lang op zoek...ik ben de laatste tijd bezig geweest met dat toernooitje waar ik het eerder over had.
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2007, 00:42
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Ghehe dankzij deze thread ben ik weer eens sapphire gaan spelen. Blijkt dat er een hoop was dat ik nog niet wist over de nieuwe regels etc. Misschien ga ik ook nog wel uitgebreid breeden. Nu eerst maar eerst de normale verhaallijn volledig spelen met een leuk team. daarna zien we weer verder
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2007, 10:57
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Heb net een shiny male starly gevangen, ben er meteen achter gekomen dat shiny hogere stats hebben
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 00:45
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Young Predator schreef op 12-08-2007 @ 11:57 :
Heb net een shiny male starly gevangen, ben er meteen achter gekomen dat shiny hogere stats hebben
Dat is toeval .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 00:48
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
ja, ^^
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 12:05
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Upje.

Heb nog Shinnoh starters,

Edit: en heb net Palkia, en 2 van die legendaries gevangen ^^

Was wel een stuk makkelijker dan zapdos etc.
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 01:04
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Ok mensen nog tips voor mij. Ik heb de volgende line up maar ik heb nog ruimte voor nog een pokemon.

Sceptile
Flygon
Breloom
Gardevoir (met CM, Psychic, Shadow Ball & Thunder shock )
Lairon

Ik dacht zelf een water of vuur type maar heb dus geen idee welke handig zou zijn, liefst ook iets met ijs want ik heb niks tegen draken.
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 17:49
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
waar zit de move deleter in r/s/e ook alweer?
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 23:32
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Heb PkRus opgelopen... nudat het effect verdwenen is staat er bij de summary screen, bij de foto van de pokemon een mini smilie... What the -- is dit Weet iemand dit? Kan dit weer verdwijnen? Wat doet het ?

Alleen google geeft antwoorden over Pokerus, niks over smilies...
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 02:22
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Het betekent dat ze PkRus gehad hebben. Volgens mijn boek zijn de effecten blijvent, dus daarom lijkt het me wel handig om te weten als een het gehad heeft.

Ik heb echt problemen met online gaan Het werkte, toen een poos niet geprobeert en nu werkt het niet meer
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 14:02
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
owlbeer schreef op 23-08-2007 @ 02:04 :
Ok mensen nog tips voor mij. Ik heb de volgende line up maar ik heb nog ruimte voor nog een pokemon.

Sceptile
Flygon
Breloom
Gardevoir (met CM, Psychic, Shadow Ball & Thunder shock )
Lairon

Ik dacht zelf een water of vuur type maar heb dus geen idee welke handig zou zijn, liefst ook iets met ijs want ik heb niks tegen draken.
Regice zou een hele goeie zijn want je hebt ook nog geen special wall. En ik zou Lairon eruit gooien voor iets anders, maar that's me.


Pokemon met pokerus krijgen 2x zo snel EV's als normaal. Als ze genezen zijn kunnen ze geen andere pokemon meer besemetten en krijgen ze zo'n gezichtje erbij.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 15:43
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 24-08-2007 @ 15:02 :
Regice zou een hele goeie zijn want je hebt ook nog geen special wall. En ik zou Lairon eruit gooien voor iets anders, maar that's me.


Pokemon met pokerus krijgen 2x zo snel EV's als normaal. Als ze genezen zijn kunnen ze geen andere pokemon meer besemetten en krijgen ze zo'n gezichtje erbij.
Lairon is mijn normale wall? Waarom zou ik die weg doen?

Ik heb gekozen voor een walrein voorlopig. Goede defense stats en een hele berg hitpoints. Moveset waarschijnlijk surf, ice beam, yawn en rest.
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 23:02
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
owlbeer schreef op 24-08-2007 @ 16:43 :
Lairon is mijn normale wall? Waarom zou ik die weg doen?

Ik heb gekozen voor een walrein voorlopig. Goede defense stats en een hele berg hitpoints. Moveset waarschijnlijk surf, ice beam, yawn en rest.
Omdat lairon een hele slechte wall is, aangezien alles en z'n oma earthquake heeft en zo niet dan komen er wel fighting attacks naar je toe .

En met die moveset zou ik eerder een Lapras nemen.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 00:32
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 25-08-2007 @ 00:02 :
Omdat lairon een hele slechte wall is, aangezien alles en z'n oma earthquake heeft en zo niet dan komen er wel fighting attacks naar je toe .

En met die moveset zou ik eerder een Lapras nemen.
ja daar zit ook wel weer wat in ja. Hmz op zoek naar een nieuwe normal wall

Lapras zou leuk zijn maar ik kan niet crosstraden dus dat schiet niet op. Plus dat walrein volgens mij meer HP heeft.
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 11:40
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
owlbeer schreef op 25-08-2007 @ 01:32 :
ja daar zit ook wel weer wat in ja. Hmz op zoek naar een nieuwe normal wall

Lapras zou leuk zijn maar ik kan niet crosstraden dus dat schiet niet op. Plus dat walrein volgens mij meer HP heeft.
HP is ook niet alles. Hoge hp met lagere defenses = sneller dood dan iets lagere hp met hogere defenses.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 10:03
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Ik heb bijna alle items te ruil aangeboden, iemand interessen ?
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 21:54
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik wil best een extra choice specs en life orb ^_^.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 22:18
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Heb ik voor je.

Heb helaas problemen met me Nintendo USB wifi stick.

De laptop erkent hem helemaal niet meer, binnenkort eens kijken op een andere PC. Heb anders weinig mogelijkheid tot deze items te transferen.

Edit: Heeft iemand nog hele speciale Pokemon a la celebi/mew/legendaries?

Ik ruil namelijk me Manaphy,
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 23:37
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Heb helaas problemen met me Nintendo USB wifi stick.

De laptop erkent hem helemaal niet meer, binnenkort eens kijken op een andere PC. Heb anders weinig mogelijkheid tot deze items te transferen.
De mijne loopt tegenwoordig vast op het moment dat ik dat usbding erin doe
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 12:01
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Als ik hem in de USB poort steek hoor je i.p.v. de 2 verschillende tonen a la USB 2 x dezelfde toon.

Het programma start tevens niet op (rechtsonder taakbalk)
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 23:02
vuurrobin
vuurrobin is offline
voor dat usb ding, ik zou kijken of opnieuw instaleren helpt, waarschijnlijk is er iets mis met de drivers.



ik heb ruby, leafgreen en pearl en mijn broer heeft saphire, firered en diamond en samen hebben colloseum, xd gale of darkness en box, dus wij kunnen aan de meeste pokemon komen. hoewel dat geen probleem is met de gts (alleen jammer dat je alleen pokemon kunt vragen die je al eens hebt gezien, zo kun je nog steeds niet aan maniphi, darkray, arceus ed komen )

mijn broer heeft ook zo'n trainers guide gekocht, best handig zo'n ding .
ik heb momenteel 2 badges, en ik neem aan dat de meeste hier de e4 al hebben verslagen?

hoeveel plates hebben jullie al bovengronds gevonden?
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 08:06
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
mis er 2, electric en dragon.

Die Trainers Guide is inderdaad goeie, hebben hem hier ook liggen. Arceus en Darkray zijn event Pokemon, die komen voorlopig niet uit. Aangezien je al die games hebt, wat zijn de speciale Legendaries die je kunt krijgen? Ook de oude starters zou ik willen hebben, Manaphy gewilt? Ik geef je hem ervoor.

En het reinstaleren van de Wifi disk werkt niet, want hij herkent hem niet meer in de USB slot.
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 15:28
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
voor dat usb ding, ik zou kijken of opnieuw instaleren helpt, waarschijnlijk is er iets mis met de drivers.
Ik heb Vista op mijn laptop. Het werkte eerst prima, maar het heeft me heel wat geklooi gekost het erop te krijgen. Dus eigenlijk hoop ik meer op iets waardoor het beter compatibel is met vista. (Aangezien ik denk dat daar gewoon het probleem zit)
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 19:56
vuurrobin
vuurrobin is offline
Citaat:
mis er 2, electric en dragon.

Die Trainers Guide is inderdaad goeie, hebben hem hier ook liggen. Arceus en Darkray zijn event Pokemon, die komen voorlopig niet uit. Aangezien je al die games hebt, wat zijn de speciale Legendaries die je kunt krijgen? Ook de oude starters zou ik willen hebben, Manaphy gewilt? Ik geef je hem ervoor.
dread en insect plate zijn de enige die ik bovengronds heb gevonden, maar ik weet wel waar de draco plate is, namelijk:
Spoiler

ik heb het nog niet opgepakt ivm de tekst die achteropstaat. verder heb ik al wel een hele zooi in de underground gevonden.

darkray kon je in japan krijgen bij de premiere van de nieuwste film en er
was ook een glitch in de eerste japanse spellen om darkray en sheimu te krijgen.
maar wij kunnen die pokemon (en mew, celebi ed) niet krijgen, dus moeten of wachten op een event die hier toch niet komt, of via friendcodes met mensen op het internet gaan ruilen.

ik heb geen idee wat je met speciale legendaries bedoelt, maar dit zijn alle legendaries die momenteel op leafgreen staan.

articuno
zapdos
moltres
mewtwo
raikou
entei
suicune
lugia
ho-oh
regirock
regiice
registeel
latias
latios
kyogre
groudon
rayquaza

ik heb ook zo'n ticket om deoxys te vangen, maar ik heb hem nog niet gevangen. (te lui/vind het gevechtsmuziekje leuk )
en ik kan ook wel aan alle starters komen, slechts een kwestie van breeden
en ja manaphy wil ik wel
ik moet alleen nog 6 badges halen, de e4 verslaan en de national dex halen voordat ik pokemon kan overzetten <.<
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 07:45
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Mooi.

Ik heb Pearl orgineel en op R4 staan, ben al een tijdje opzoek naar een goed-werkende-zonder-geklooi SAV.file / backup van Pokemon dimaon/pearl incl., mew en dergelijke. Maar ik kan die niet degelijk vinden op internet. Ik wil die deoxis echt zwaar, de starters ook. Heb zelf een leaf green / fire red.

Edit, en hoe kom je aan die ticket?
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 16:32
Bushido
Avatar van Bushido
Bushido is offline
pokemon is zooo 2002 *gaap*
__________________
"If I should die tomorrow, I will have no regrets.
I did what I wanted to do. You can't expect more from life."
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 19:22
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
pokemon is zooo 2002 *gaap*
Ehm nee, er is veel veranderd sindsdien.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 08:27
Bushido
Avatar van Bushido
Bushido is offline
Citaat:
Ehm nee, er is veel veranderd sindsdien.
hebben ze weer nieuwe pikachu`s bedacht ofzo dan?
__________________
"If I should die tomorrow, I will have no regrets.
I did what I wanted to do. You can't expect more from life."
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 10:05
Verwijderd
pichu en raichu..
maar dat vond ik kutchars bij Smashbros..
en pokemon heb ik niet meer gespeeld sinds red..

ik hou me hier wel buiten
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 15:16
Bushido
Avatar van Bushido
Bushido is offline
echt ongelooflijk dat ik hier allemaal mensen van boven de 20 over pokemon zie praten
__________________
"If I should die tomorrow, I will have no regrets.
I did what I wanted to do. You can't expect more from life."
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 17:57
Verwijderd
Tja, de aankleding is wellicht kinderlijk, maar de principes die er in zitten zijn al jaren oud

Verzamelen-->flippo's, pokemon, treintjes, sigarenbandjes, what ever
Groeien-->Basisprincipe van RPG
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 18:36
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
echt ongelooflijk dat ik hier allemaal mensen van boven de 20 over pokemon zie praten
Omdat het battlen een veel diepgaander systeem heeft dan meeste anderen turnbased spellen en dat dat het tegen elkaar vechten heel interessant maakt.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 18:45
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Citaat:
echt ongelooflijk dat ik hier allemaal mensen van boven de 20 over pokemon zie praten
Vind je dat ongelofelijk? Vind ik normaal als je ziet wat mensen boven de 20 nog meer doen.
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 22:38
Bushido
Avatar van Bushido
Bushido is offline
oke jullie hebben helemaal gelijk,ik zit helemaal fout,waar kan ik die pokemonrotzooi kopen?
__________________
"If I should die tomorrow, I will have no regrets.
I did what I wanted to do. You can't expect more from life."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Pokemon emerald
Yickee
3 08-06-2007 10:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41.