Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2008, 15:44
Verwijderd
Volgens de savegame heb ik er 26 uur in gestoken. Ik heb in het begin aardig wat sidequests gedaan, maar later kapte ik daarmee. Als je een goed karakter hebt en een beetje doorloopt, alle conversation skipt en overal doorheen ragt, kun je er best wel in een uur of zes á acht doorheen rammen, hoor.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2008, 15:50
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Als je precies weet wat je moet doen is het in 75 minuten te halen, schijnt het.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2008, 16:15
Verwijderd
nice hoor
Met citaat reageren
Oud 06-11-2008, 21:54
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Als je precies weet wat je moet doen is het in 75 minuten te halen, schijnt het.
Maar waarom zou je dàt willen?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 06-11-2008, 22:16
Verwijderd
hm ik kan het spel alleen op laag spelen crap computer
ik kon het niet laten... iedereen in het begin vermoord
maar dat wijf wil maar niet dood =/ zelfs niet als ik haar in het
hoofd schiet valt ze neer en staat ze weer op

"stop that"

wtf
Met citaat reageren
Oud 06-11-2008, 22:25
Verwijderd
Zo, eindelijk de tijd gehad om te spelen, heb zojuist een sniper rifle van zo,n dude geript, dus dat gaat wel leuk worden met dat V.A.T.S systeem. Sommige enemy's zijn wel tough as nails.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2008, 22:27
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Citaat:
Maar waarom zou je dàt willen?
Ik weet het niet maar volgens mij heeft het iets te maken met Fallout 1 & 2. Die waren ook héél snel uit te spelen als je precies wist wat je moest doen, schijnt het (ik heb ze zelf nooit gespeeld).
Met citaat reageren
Oud 06-11-2008, 23:57
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Probeer eens de volgende stappen, voor mij werkte dat (hoewel mijn probleem was dat het spel 'stil ging staan' zodra je geslacht had gekozen):
-Deïnstalleer het spel, verwijder de map en herstart je systeem
-Installeer de nieuwste drivers voor je videokaart en reboot
-Installeer het spel en herstart je systeem nogmaals vóórdat je gaat spelen
Hm, dank je, maar lijkt niet te helpen. Ik ben redelijk up to date door een DriverScanner programma'tje, waar ik nagenoeg geen updates mee mis. Heb de map uitgepakt in een short path e.d., 't is een geripte versie van Skullptura (goede reputatie) en gecracked door Reloaded.

Ik koop het wel en ruil het in als het dan nog niet werkt. Heb het spel namelijk ondertussen ergens anders gespeeld.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 07-11-2008, 06:44
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Hm, dank je, maar lijkt niet te helpen. Ik ben redelijk up to date door een DriverScanner programma'tje, waar ik nagenoeg geen updates mee mis. Heb de map uitgepakt in een short path e.d., 't is een geripte versie van Skullptura (goede reputatie) en gecracked door Reloaded.

Ik koop het wel en ruil het in als het dan nog niet werkt. Heb het spel namelijk ondertussen ergens anders gespeeld.
Je kunt ook even een andere versie downloaden eventueel, kijken of het dan wel werkt.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 07-11-2008, 10:21
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Ik begin het wel iets meer met NMA eens te worden...
- De dialogen zijn fokking beroerd, en het begon pas op te vallen toen je zelfs bij de mainquests npc's van die afschuwelijke opties kreeg
- Hoewel sommige perks goed lijken te werken (repair, guns etc) zijn perks en specials als speech en int totaal random... en sommige lijken waardeloos (neem explosives bijv )
- De lijn tussen goed en kwaad is te strak... er is bijv zo'n quest dat een scientist zich voordoet als een raider voor zijn moleratmeat onderzoek... het is absurd dat er bijv geen 'goed' optie is voor die 'dungeon' maar dat hij direct op je begint te schieten.

Opzich zijn het allemaal dingen die gepatched zouden kunnen worden, als 't niet ook een console game was... maar als de FO-aanbidders nou eens heel veel constructieve feedback geven, dan zie ik nog wel eens een 'Fallout 4' verschijnen die veel beter is... sinds een heleboel mensen er bij blijven dat dit 1 van de GotY is... Persoonlijk vermaak ik me verder nog prima... het is gewoon slordig/soms storend hoe sommige dingen (Niet) zijn afgewerkt
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 07-11-2008, 10:46
Verwijderd
Ik vind het goed en slecht soms ook lastig. Als ik echt slecht wil spelen, moet ik natuurlijk Megaton laten ontploffen, maar daarbij boor ik mezelf meteen een zooi NPC's en Quests door de neus, dus dat doe ik liever niet... Dan maar mijn kwaadaardigheid botvieren door mensen die om water bedelen dood te schoppen.

Ik speel nu overigens een erg leuk karakter: Max Power. Hij sloopt zijn vijanden met Unarmed en Big Guns. voorlopig dus alleen nog Unarmed, want de ammo voor big guns is lastig te krijgen. Bovendien kan ik dankzij Fisto, een unieke Powerfist de meeste menselijke tegenstanders in één enorme kloteklap onthoofden en Supermutants kosten me maar drie klappen. Bovendien gebruikt hij dus vrijwel geen ammo en verkoopt hij alle geweren en pistolen die hij vind. Mooie manier om aan veel caps te komen en zo kun je altijd genoeg Stim Packs bij je dragen. Als Skills focust hij op Unarmed, Big Guns, Repair en Lockpick. Later misschien ook nog Sneak. Dat zijn de enige skills die echt van belang zijn, de rest is niet zo spannend.

De Intense Training perk is trouwens echt geweldig. Daarmee had ik vrij snel een intelligence van 10, waardoor ik het maximale aantal skill points krijg per levelup. Ook comprehension is leuk... tweemaal zoveel skillpoints voor de boeken die je leest. Zijn goede dingen.

Ik moet misschien de difficulty nog even opschroeven, omdat mijn karakter misschien wel erg geoptimaliseerd is.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2008, 20:49
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Ik vind het goed en slecht soms ook lastig. Als ik echt slecht wil spelen, moet ik natuurlijk Megaton laten ontploffen, maar daarbij boor ik mezelf meteen een zooi NPC's en Quests door de neus, dus dat doe ik liever niet... Dan maar mijn kwaadaardigheid botvieren door mensen die om water bedelen dood te schoppen.
Je kunt het opblazen van megaton ook bewaren tot NA je alle quests gedaan hebt
Spoiler
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2008, 22:37
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Nadat ik Lucy West dood zag liggen in Megaton (wrs van pad afgelopen) begint het toch wel vervelend te worden die bugs :<
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 08-11-2008, 08:49
Verwijderd
Je kan ze met de juiste console commands weer tot leven wekken en op de juiste plaats neerzetten. Maar inderdaad slordig. Oblivion had hier ook last van en in twee jaar tijd hebben ze het niet kunnen oplossen. 'Radiant AI'...
Met citaat reageren
Oud 08-11-2008, 16:43
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Je kan ze met de juiste console commands weer tot leven wekken en op de juiste plaats neerzetten. Maar inderdaad slordig. Oblivion had hier ook last van en in twee jaar tijd hebben ze het niet kunnen oplossen. 'Radiant AI'...
linkje mss?
had al zitten turen op fora maar kon het niet vinden
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 08-11-2008, 19:03
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hmm, vandaag eens de sewers ingegaan. Ik heb gemerkt dat de V.A.T.S. vrijwel het enige is wat de wat krachtigere tegenstanders killt. En dat jezelf healen echt een kutkarwei is.

Maar goed, het is best een leuk spel, tot nu toe.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 08-11-2008, 22:29
Verwijderd
Citaat:
linkje mss?
had al zitten turen op fora maar kon het niet vinden
Ik heb alleen deze post in een nieuwgroep voor je:

http://groups.google.com/group/comp....9a02199b848450#

Voor Oblivion heb je de UESP-wiki, een site met ALLE informatie over Oblivion, ook de codenummers voor alle NPC's en objecten. Zo'n site bestaat (nog) niet voor Fallout 3, dus ik zou nog niet weten hoe de juiste codes zou kunnen vinden.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 01:02
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
Jammer dat ik het spel windowed moet spelen omdat het anders vastloopt. En dat het af en toe random naar de desktop crashed. Typisch Bethesda. Koop het wel voor 10 euro in de uitverkoop als er wat patches uit zijn.
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Met citaat reageren
Oud 10-11-2008, 09:08
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
ach dan wacht ik wel ff...
dan ga ik nu gewoon exploren ipv questen...
het blijft toch een redelijk grote map hoor, en er is genoeg te 'ontdekken'
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 10-11-2008, 12:30
Verwijderd
Vreemd genoeg is mijn copy nog maar 1 keer gecrashed en dat was toen ik alt-tabde naar een divx video in mijn firefox tab. Voor de rest nergens last van.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2008, 15:15
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Bij mij is het wisselvallig. Soms kan ik uren spelen zonder een crash. De keer erna begint het spel na een halfuur al te haperen vanwege een enorme memory leak...
Geen idee waar het vandaan komt

Overigens gisteren bijna in mijn broek gepist van het lachen toen ik met een enkele handgranaat een supermutant lanceerde en hij ergens ver aan de horizon als klein stipje weer omlaag kwam
Ok, het is een bug maar gewoon het feit dat hij echt in zo'n mooie uberboog wegvloog en (flapperende armen en al) en je hem ook echt in de verte als klein vlekje weer omlaag ziet komen (flapperende armen en al) maakte dat ik er echt bijna in bleef
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2008, 18:05
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Vreemd genoeg is mijn copy nog maar 1 keer gecrashed en dat was toen ik alt-tabde naar een divx video in mijn firefox tab. Voor de rest nergens last van.
Die crash schijnt ook al opgelost te zijn met de laatste patch.

Ik ben overigens toch nog even een andere download gaan proberen, bijna compleet.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 10-11-2008, 18:15
Verwijderd
Ik had daarnet ook een leuke bug. Ik sla momenteel vrijwel alle vijanden dood met Fisto, de unieke powerfist. Normaal gaat dat prima, maar daarnet was Fallout een beetje in de war. Iedere keer als ik een vijand doodgeslagen had en zijn hoofd was nog intact, dan lag hij twee seconden stil en plofte zijn hoofd daarna als een pinjata uit elkaar met zo'n nat flats-geluid. Komisch!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2008, 02:49
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Ja, dat had ik net ook in die red rocket fabriek. Erg wazig daar. iemand enig idee wat de fuck daar aan de hand is?
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 12-11-2008, 13:50
Verwijderd
He, bij mij was het ook in die drie-wielerfabriek... apart!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2008, 22:29
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Onderdeel van het verhaal dus.

Bij mij doet ie het definitief niet. Nog niet legaal geprobeerd, maar goed, dat kan het moeilijk zijn. UAC en alles netjes uitgeschakeld, dus een keycheck had er verder niet ingezeten en dus geen verschil met een legale versie. Dat wordt geen Fallout 3 voor mij totdat ik weet welke update opnieuw geïnstalleerd had moeten worden.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 13-11-2008, 14:24
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
nee dat maakt geen deel uit van de main quest volgens the vault wiki. wel blijkt dat het masker van die dude voor de deur heeeeel chill schijnt te zijn.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 13-11-2008, 17:03
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Ik bedoelde ook niet per sé de main quest.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 20-11-2008, 07:11
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
http://www.escapistmagazine.com/vide.../420-Fallout-3
YEEY! Fallout3 bij Zero Punctuation!
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2008, 11:33
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Haha daar zat ik op te wachten.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 21-11-2008, 17:50
Verwijderd
lol altijd grappig
Met citaat reageren
Oud 21-11-2008, 18:02
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
Op wat voor systeem spelen jullie fallout, console of pc en hoe snel is deze dan ?
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2008, 22:12
Verwijderd
PC. E6600 Core2Duo als processor en een NVidia 9800GT videokaart. Alles op de hoogste settings en hij draait als een trein. Heel soms als het druk is in de muis te snel beweeg verlies wat frames, maar doorgaans gaat alles prima.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2008, 11:50
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Ik speel hem op de xbox 360 en heb er bijna de volle 1000 punten uit. Nog een avondje de laatste main quest missies doen en nog een bobblehead en dan zit het er alweer op.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 26-11-2008, 13:54
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
http://www.escapistmagazine.com/vide.../420-Fallout-3
YEEY! Fallout3 bij Zero Punctuation!
Ik had em al gezien, wel tof dat ie weer es overwegend positief is ergens over .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 27-11-2008, 11:47
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
In januari komt de eerste downloadable content waarin je de strijd om Alaska kan naspelen! Zin in!
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 27-11-2008, 13:59
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
Wat een kut developer is bethesda eigenlijk. Op het forum gaat iedereen van ellende maar zelf zoeken hoe de crashes te verhelpen zijn. En maar trots community fixes aanbieden, maak verdomme eens een nieuwe patch. Echt belachelijk.
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Met citaat reageren
Oud 27-11-2008, 14:25
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
of koop gewoon een console, get with the time en alles!
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 27-11-2008, 14:27
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
Citaat:
of koop gewoon een console, get with the time en alles!
Die Fallout versies draaien ook niet zonder problemen. En voor het argument dat Bethesda een kut developer is is dit alleen al een bevestiging. Maar misschien maar eens doen ja.
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Met citaat reageren
Oud 27-11-2008, 15:00
crazycat
crazycat is offline
Citaat:
Ik heb me ook prima vermaakt. Gisteren ongeveer acht uur gespeeld (hoera voor spellen die op mijn vrije dag bezorgd worden!)

Je merkt inderdaad dat het uit de Oblivion-stal komt. Engine steekt hetzelfde in elkaar en heeft dezelfde minpunten (houterige characters en soms vreemde physics (één object van een tafel pakken zorgt ervoor dat de andere objecten even 'opstijgen'), maar ook de pluspunten (het draait supersoepel en ziet er prachtig uit).

Wat beter is ten opzichten van Oblivion is dat er meer voice-actors zijn gebruikt en dat er veel meer NPC's met persoonlijkheid zijn. Ik vind het nu echt leuk om met mensen te praten en naar ze te luisteren. Gaat misschien ook een keer over, maar op dit moment 'leeft' de wereld goed. Ze reageren ook redelijk goed op wie ik ben (als ik lief ben, vinden ze me ok, als ik een slechterik ben, dan weten ze dat ook).

V.A.T.S. is erg leuk. Normaal schieten is vrijwel niet te doen en meestal alleen in gevallen van nood, als je Action Points op zijn. Dat vind ik goed gedaan, want zo heeft het wel nut om punten in Agility te stoppen. Als je met run 'n gun hetzelfde resultaat zou bereiken, zou je met 0 punten in Agilty een fantastische schutter kunnen zijn en nu werkt dat dus niet. Bovendien zijn de critical headshots in slow motion prachtig.

De radio is inderdaad mooi. Niets is leuker dan met een Yankee Doodle Pidgeon tune op de achtergrond door de Wasteland marcheren, terwijl je met een zelfgemaakte luchtbuks Raiders afschiet, gekleed in een pyjama met tijgerprint die je +10 to speech geeft.

De 'dungeons' zijn soms wat minder. Ik heb een basisschool waar Raiders in zaten schoongeveegd en het stierf daar van de gemartelde lijken en andere bloederige taferelen. Komop Bethesda, het zijn Raiders... radioactieve, wanhopige rovers die aan de grond van een nucleaire afgrond leven. Geen Daedra die rechtsteeks uit de hel komen marcheren.

De sfeer is goed en inderdaad gewoon Fallout. Het land is drukker bezet, omdat je in een stedelijker gebied speelt, maar het is ook verlaten, kapot, woest en gewoon compleet vernietigd. Je krijgt echt goed het idee dat de mensheid zich krampachtig vastklampt aan de laatste strohalm en zo voortworstelt voor haar bestaan.

De quest zijn leuk. Veel manieren om zaken op te lossen en er is geen 'goede' of 'slechte' manier. De meeste quests hebben wel een twis waardoor je plotseling voor een keuze gesteld wordt die je niet kan maken. Bovendien zijn er voldoende perks die je de mogelijkheid geven om goed, slecht of iets daar tussenin te spelen.

Ik ben nu overigens een smooth talker die met small guns en een sniper rifle zaken op gaat lossen, maar ik weet zeker dat ik het nog een paar keer ga spelen. Ik heb nu een handkettingzaag gevonden, dus het moet ook aardig leuk zijn om als dikke, langzame melee-dude rond te sjokken. Ook zijn er een hoop wapens die ik niet kan maken en terminals die ik niet kan hacken, dus een smart guy die zijn eigen dingen bouwt lijkt me ook nog leuk.

Ja, ik ga hier nog een hoop plezier aan beleven.
spel viel idd een beetje tegen, opties zijn een beetje gelimiteerd, je kan niet "pure evil"ofzo worden. een groote bek tegen de mensen geven waartegen je prat heeft geen groote gevolgen, er zijn ook veel bugs die ik heb gezien,
graphics zijn wel 10+, somige dingen zijn wel vaag, je ziet dingen die je normaal zou kunne gebruiken maar onbruikbaar zijn,er zijn ook "einde van levels"met ene onzichtbaare bariere, wat een beetje bizar is(zet ff lekker een stukje puin neer ofzo dat je daarom niet verder kan)

de wereld is ook ontiegelijk groot dus een sneler vervoer mist wel, (dunebuggy zou tof zijn) je kan wel met de map snel reizen maar dan heb je de kans dat je weer iets mist

gemideld geef ik dit spel een 3/10, maar als het er om gaat om de graphics is het een dikke 10/10
Met citaat reageren
Oud 27-11-2008, 22:59
Verwijderd
Ik heb hem gespeeld, moet zeggen, vond de oldskool versie 1 en 2 toch doper..
Met citaat reageren
Oud 27-11-2008, 23:07
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
Citaat:
Ik heb hem gespeeld, moet zeggen, vond de oldskool versie 1 en 2 toch doper..
Ik denk ook niet dat je het spel zo moet gaan benaderen, hoe jammer dat ook is.
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Met citaat reageren
Oud 30-11-2008, 01:19
Verwijderd
Heb er inmiddels ook wat uren inzitten, en ik vind het vrij aardig. Het deed me wel heel erg aan Elder Scrolls serie denken, met de Oblivion Engine, Morrowind-achtige Wastelands-omgevingen, en ik noem Rivet constant Vivec.

Speel op het moment een soort van charismatische wetenschapper die met small guns rondhuppelt. Dat is dus lekker veel Speech (je overal doorheen lullen), Repair en Science (alles in topconditie en hackhackhack), en Small Guns. Op korte afstand met combat shotgun een headshot in VATS geven is elke keer weer een genot Zonder VATS schieten is best te doen verder, loop meestal rond met een hunting rifle en dat is op niet al te grote afstand best aardig te doen, zeker op grote afstand doe ik het vaak beter dan VATS, die soms wel erg kleine kansen geeft. Eigen wapens maken begint nu een beetje te komen, alleen sommige onderdelen zijn wat problematisch. Loop wel steeds tegen draagcapaciteit als bottleneck aan, zelfs met de Strong Back perk zit mijn pack vrij snel vol. Maar ja, ik draag dan ook vrij veel wapens bij me om per situatie te kunnen veranderen. (Hunting rifle voor de meeste gevallen, Chinese Assault Rifle voor als ergens veel kogels in moeten, en combat shotgun voor als het allemaal een beetje druk wordt, plus nog wat leuke dingetjes zoals de Tenderizer en de Ripper).

Het speelt allemaal wel fijn en heb nergens echt last van crashes, heb er 1 gehad so far. Die invisible walls zijn wel vervelend ja, laat mij anders gewoon even proberen om over die erg puin te klimmen en kansloos te falen.... En het is tijd voor wat afwisseling, ik wil wel eens van die gigantische hordes brutes af, tijd voor een horde mercenaries.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2008, 12:39
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Heb hem gisteren uitgespeeld maar vond het einde wel erg abrupt en ik had niet bepaald idee dat mijn keuzes veel impact hadden.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 07-12-2008, 15:38
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
ff een vraagje: als je deel 1 en 2 niet heb gespeeld moet je dan eigenlijk wel beginnen met fallout 3? niet dat je bv 3/4 van het verhaal niet snapt?
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 07-12-2008, 16:39
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
^ Deel 1 en 2 niet gespeeld hebben is helemaal geen probleem. T.o.v. deel 1 en 2 begin je namelijk alleen met een soortgelijk verhaal, niet met een vervolg. Er zullen dus hooguit wat subtiele verwijzingen zijn die je mist.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 07-12-2008, 16:42
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
bedankt
dan ga ik hem zeker halen want na mass effect zoek ik nog een goede niet fantasy achtige rpg
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 07-12-2008, 16:50
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Knights of the Old Republic 1 & 2 al gedaan?
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 07-12-2008, 17:02
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
ja, geniale spellen waren dat
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 10-12-2008, 12:03
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
geniaal spel is dit: ik zit telkens zonder stimpacks, bottlecaps en ammo ergens diep in een godvergeten plek waar overal raiders, talon mercs of supermutants zitten en het voelt dan echt als een survival spel waarbij je goed moet nadenken over hoe je het in godsnaam overleeft en terug kan keren naar een veilige plek

edit - je kan natuurlijk fast travellen maar ik vond altijd dat fast travel de cancer thats killing oblivion was dus daar doe ik niet aan
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games [Centraal] Fallout
Crocodi1e
12 17-07-2012 09:29
Games fallout 3 opstarten mislukt! :S
olha1
12 16-11-2010 22:26
Games Most successful Xbox 360 games...
mikedevidson
8 05-01-2010 06:59
Games Fallout 3 trailer
Allochthony
105 20-06-2007 19:20
Games Ik kan niet wachten topic:(
m3tr01dm1nd3d
51 12-08-2006 22:12
Games Fallout 3 (?)
Prime Evil
20 02-10-2003 11:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:45.