Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2011, 14:57
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Hoi!
__________________
you're not my demographic
Advertentie
Oud 15-07-2011, 14:57
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik was iets eerder, maar ik dig Sarah's naam!
__________________
you're not my demographic
Oud 15-07-2011, 14:58
Verwijderd
Je kunt nog wijzigen!
Oud 15-07-2011, 14:58
Verwijderd
Ik was te laat.
Oud 15-07-2011, 14:59
Verwijderd
@carn: de rest staat achter het wijnrek.

En chocoladebeslag snoepen
Oud 15-07-2011, 15:04
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik had zojuist trouwens de schrik van mijn leven. Mijn scan was klaar, dus ik loop naar de patiënt toe en praat tegen haar, reageert ze niet. Ze had haar ogen dicht, dus ik schud aan haar arm, maar die voelt heel koud aan en zelfs als ik heel hard haar naam roep wordt ze niet wakker. Drie seconden lang denk ik dat ze dood is, en instinctief grijp ik naar haar pols en zie ik gelukkig haar borstkas op en neer gaan. Uiteindelijk heb ik haar met een washandje wakker gekregen.
__________________
you're not my demographic
Oud 15-07-2011, 15:12
Verwijderd
Dat lijkt me naar Martino! Hoe kon het dat ze zo ver weg was? Dat is toch niet gewoon slapen neem ik aan?
Oud 15-07-2011, 15:27
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Het bleek dat ze een paar kalmeringsmiddelen had gekregen van haar afdeling, dat verklaarde ook waarom ze zo suf in haar rolstoel zat.
__________________
you're not my demographic
Oud 15-07-2011, 15:34
Verwijderd
Zo, wat kleren gekocht, voorlopig ben ik er weer vanaf.
Oud 15-07-2011, 15:57
Verwijderd
In de televisiezendmast in het Drentse Hoogersmilde is vrijdagmiddag een grote brand uitgebroken. De toren is ingestort.
Rond twee uur was brand uitgebroken op 180 meter hoogte. Waarschijnlijk is de stalen constructie bezweken door de hitte. De enorme mast is vermoedelijk in het maisveld terechtgekomen.

De politie was juist begonnen met de ontruiming van het gebied rond de zendmast omdat onduidelijk was hoe de constructie zich zou houden bij extreme hitte

Oud 15-07-2011, 16:01
Verwijderd
Ja, ik hoorde het! Op de radio
Oud 15-07-2011, 16:02
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Een beetje een fbfaal van mij in het autosleutelstopic


Maar! Ik heb mijn pinpas nog niet. Maar! De miep merkte niet op dat mijn ID niet echt een ID was, dus het komt vast goed. Want, het pasje lag er nog niet, dus ik moet volgende week terugkomen.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 15-07-2011, 16:03
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
In de televisiezendmast in het Drentse Hoogersmilde is vrijdagmiddag een grote brand uitgebroken. De toren is ingestort.
Rond twee uur was brand uitgebroken op 180 meter hoogte. Waarschijnlijk is de stalen constructie bezweken door de hitte. De enorme mast is vermoedelijk in het maisveld terechtgekomen.

De politie was juist begonnen met de ontruiming van het gebied rond de zendmast omdat onduidelijk was hoe de constructie zich zou houden bij extreme hitte

[filmpje]
Die stem
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 15-07-2011, 16:03
Verwijderd
Het weerbericht voor morgen valt me mee
Oud 15-07-2011, 16:08
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Morgen sollicitatiegesprek bij vd Valk!
Succes!
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 15-07-2011, 16:11
Verwijderd
@martin: vreemd genoeg overlijden mensen niet vaak van ouderdom op zo'n moment dat er iets gebeurt dat zo afgelopen is. Ze hebben wat meer rust aan hun hoofd nodig om dood te gaan. Je ziet ook vaak dat mensen pas sterven als de bij hun bed wakende familie even een tijdje stil is.
Oud 15-07-2011, 16:14
CuwleMandarijn
Avatar van CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
oke ik zal wel zeker de domheid zelve zijn, maar waar gaat deze topic eigenlijk over?
__________________
Dat is nou het punt, je bent wel aardig, en lief, en 3 jaar, maar toch wordt je gezocht in 42 staten...
Oud 15-07-2011, 16:15
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nergens over, dat is het mooie!
Ads door Google
Oud 15-07-2011, 16:23
Verwijderd
He verdorie, je topic is weg!
Oud 15-07-2011, 16:26
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
oke ik zal wel zeker de domheid zelve zijn, maar waar gaat deze topic eigenlijk over?
In het beleid van De Kantine staat waar de 'Wat Saai Zeg'-reeks topics over gaan. Dit is zo'n 'wat saai zeg'-topic.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 15-07-2011, 16:29
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Wat is het saai hier! Ik ga maar eens nadenken of ik House of sytycd wil gaan kijken.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 15-07-2011, 16:31
Verwijderd
De laatste woorden van JK Rowlings speech, bij de premiere van Deathly Hallows 2:

''The stories we love best do live in us forever. So whether you come back by page or by the big screen, Hogwarts will always be there to welcome you home''.

Oud 15-07-2011, 16:32
Verwijderd
Wij hadden vandaag 2 karren vol boodschappen maar we hebben niets voor het avondeten gehaald
Macaroni met kaas dus.
Oud 15-07-2011, 16:34
Verwijderd
gvd wat is winkelen toch verschrikkelijk.
Oud 15-07-2011, 16:34
Verwijderd
Citaat:
gvd wat is winkelen toch verschrikkelijk.
Was jij ook in Den Haag vanmiddag?

Ik vond het ook verschrikkelijk, maar heb nu wel wat leuke kleren dat ik in Londen niet voor lul loop.
Advertentie
Oud 15-07-2011, 16:39
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Vergeet niet je haar overdreven te stijlen, anders val je nog steeds op.

Srsly, echt al die Engelse wijven zijn uren met hun haar bezig.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 15-07-2011, 16:39
Verwijderd
Nou ik dus niet, dus dikke pech.

Stijlen ga ik al zeker niet doen.
Oud 15-07-2011, 16:41
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh ja, over dikke pech gesproken, je moet ook nog eens klein en vadsig zijn om Engels te lijken.

Maar om één of andere reden word ik toch nog raar aangekeken in de UK. mss ben ik te lang ofzo.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 15-07-2011, 16:41
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
__________________
O nou
Oud 15-07-2011, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Was jij ook in Den Haag vanmiddag?

Ik vond het ook verschrikkelijk, maar heb nu wel wat leuke kleren dat ik in Londen niet voor lul loop.
yeah! het was ook warm in ene buiten. En druk
ik heb een paar dingen gepast maar alles was stom. of te duur.

maar ik heb wel voor Q zijn familie een plant (in gele pot, groen geel huhu), Den Hagelslag (groen gele hageltjes, er staat op 'ongezond lekkah') en een haagsche kakker. Nou als ik nou niet in de smaak val dan weet ik het ook niet meer
Oud 15-07-2011, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, over dikke pech gesproken, je moet ook nog eens klein en vadsig zijn om Engels te lijken.
Oh, nou dan weet ik niet of ik wel Engels wil lijken, uberhaupt met m'n huidskleur zal het wel goedkomen though.
Oud 15-07-2011, 16:45
Verwijderd
Citaat:
yeah! het was ook warm in ene buiten. En druk
ik heb een paar dingen gepast maar alles was stom. of te duur.

maar ik heb wel voor Q zijn familie een plant (in gele pot, groen geel huhu), Den Hagelslag (groen gele hageltjes, er staat op 'ongezond lekkah') en een haagsche kakker. Nou als ik nou niet in de smaak val dan weet ik het ook niet meer
Was je in de V&D? Daar was sale, nou, er waren alleen best lelijke kutkleren. In de H&M ben ik nog wel aardig geslaagd.
Druk en rommel Maarja, je moet wat over hebben voor goedkope kleren :')
Oud 15-07-2011, 16:48
Verwijderd
ik vermijd de v&d altijd omdat ik dat echt ene kuwinkel vind. En de kleren die ze daar hebben zijn niet echt voor mijn lichaam.
Bij de H&M zag ik ook wel leuke dingen, voor dunne mokkels vooral. Zoals een jurkje met een strikje, maar dat staat ws niet.
Ja druk en rommel, ik ben beide hm's geweest ook nog. Heb nog een bloemetjesrokje gepast maar die was tekort om mijn vette benen te verhullen. Ik krijg echt een slecht gevoel over mezelf als ik winkel
Oud 15-07-2011, 16:50
Verwijderd
straks nog even hopjes halen.
Oud 15-07-2011, 16:50
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Jij bent toch niet dik?
__________________
O nou
Oud 15-07-2011, 16:50
CuwleMandarijn
Avatar van CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
Mijn favo random woord Fire niger fruit
__________________
Dat is nou het punt, je bent wel aardig, en lief, en 3 jaar, maar toch wordt je gezocht in 42 staten...
Ads door Google
Oud 15-07-2011, 16:50
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
hopjes?
__________________
O nou
Oud 15-07-2011, 16:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
De laatste woorden van JK Rowlings speech, bij de premiere van Deathly Hallows 2:

''The stories we love best do live in us forever. So whether you come back by page or by the big screen, Hogwarts will always be there to welcome you home''.

<3
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-07-2011, 16:51
Verwijderd
Wtf, isser gebeurd met dat GTA topic? Ik klikte erop en toen BOEM was ie verdwenen. Ik zag ook al dat ik er geen posts meer inhad want mn vinkje was weg.
Oud 15-07-2011, 16:51
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
hopjes?
Dude, Haagse Hopjes. Vet lekker. <3
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 15-07-2011, 16:52
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Time to google some hopjes!
__________________
O nou
Oud 15-07-2011, 16:52
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
straks nog even hopjes halen.
Ik wou net zeggen ja!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-07-2011, 16:53
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline


Geen idee, ziet eruit als drop.
__________________
O nou
Oud 15-07-2011, 16:53
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Ow het staat er gewoon op
__________________
O nou
Oud 15-07-2011, 16:54
Verwijderd
Ik heb ineens een leuk idee. Ik ga een haags avondje organiseren hier!
Oud 15-07-2011, 16:55
Verwijderd
dat is geen drop dat zijn koffiesnoepjes.
er was een keer een vent, weet zijn naam niet meer, die had een keer per ongeluk zijn koffie met suiker op de kachel laten staan, en de volgende morgen was het hard geworden. dat vond hij vet lekker, toen vroeg hij aan een bakker of hij dat wilde maken voor hem, en het hopje was geboren.
althans als ik het verhaal me goed herinner.
Oud 15-07-2011, 16:56
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Pip, Ik heb pas bij de V&D een JURKJE gescoord. Jawel, een jurk. Ik verwachtte het ook niet daar, maar hij was groen en met een soort panterprint, dus lekkah fout en hij pastte gewoon en hij kleed nog eens af ook.
M'n zus vond 'm zo tof dat ze nog dezelfde dag naar de V&D is gesjeest om er ook éèn te kopen.

Ik had 'm vorige week aan op Werfpop en ik was de talk of the town. Collega's en vrienden stuurde elkaar smsjes om te zeggen dat ik een jurkje aanhad en m'n haar los. Had ook meteen sjans met de player-negert van m'n werk.

PS: Mogen er ook Rotterdammers komen op 't Haagse avondje?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 15-07-2011, 16:59
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Pip, dat verhaal kende ik niet

Maar iel, je gaat toch geen keiharde koffie eten dat pleur je dat toch weg.
Oud 15-07-2011, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Pip, Ik heb pas bij de V&D een JURKJE gescoord. Jawel, een jurk. Ik verwachtte het ook niet daar, maar hij was groen en met een soort panterprint, dus lekkah fout en hij pastte gewoon en hij kleed nog eens af ook.
Oh daar heb ik geloof ik ook nog mee in mijn handen gestaan!
Oud 15-07-2011, 17:00
Verwijderd
Ik heb zojuist kapsalon bestel via justeat.nl. En ik heb specifiek verzocht om plakjes kaas, itt geraspte kaas en om knoflooksaus (+sambal) in de kapsalon te doen itt erbuiten/erop.
Want die Haagse kapsalons!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:56.