Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2003, 17:45
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Unlimited Saga voor de PS2. Van Square Enix, dus ik ging er vanuit dat ie kewl zou zijn. Valt vies tegen: matige graphics, rottige gameplay, en niet een superboeiend verhaal.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2003, 17:55
qghp
qghp is offline
daikatana 64
ridge racer 64


Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 18:00
reuffneck32
Avatar van reuffneck32
reuffneck32 is offline
enter the matrix
uhuh, het zuigt aan alle kanten, veel te veel gehypt
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 18:01
Azathoth
Avatar van Azathoth
Azathoth is offline
Rune Viking Warlord ( ps2 )
Pool of Radiance: Ruins of Myth Drannor ( pc )
__________________
''Is it possible for me to reserve the BBC2 channel for the commencement of this televisual feast?''
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 18:36
II_Duce
Avatar van II_Duce
II_Duce is offline
Citaat:
domdomdom schreef op 03-11-2003 @ 19:00:
enter the matrix
uhuh, het zuigt aan alle kanten, veel te veel gehypt
idd
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 18:39
Rakshasa
Avatar van Rakshasa
Rakshasa is offline
Turok Evolution (PC) .. wat een lachertje.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 18:45
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
domdomdom schreef op 03-11-2003 @ 19:00:
enter the matrix
uhuh, het zuigt aan alle kanten, veel te veel gehypt
helemaal mee eens. Had m op de pc. Na 2 dagen alweer dr af gegooid wegens ruimtegebrek en nooit meer dr op gezet.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 19:06
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Republic: The Revolution. Op zich best een origineel spel, maar de uitwerking valt erg tegen.
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 22:48
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
ut2k3
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 23:37
Verwijderd
Warcraft, vond er niets aan
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 23:45
Verwijderd
Final Fantasy 8.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 08:27
Verwijderd
^^

laat ik nou net de 3 bovenstaande spellen erg mogen.


Ik kan nu Mohaa wel afraden, maar ik weet genoeg mensen die dat spel 'het einde' vinden. Futiel mijn inziens.


wat ben ik toch weer serieus vandaag
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 08:30
JUH
Avatar van JUH
JUH is offline
Zullen we de games een beetje recent houden...
Afraders van vorig jaar of later lijkt me niet echt van toepassing...
__________________
† R.I.P. JUH † Vandaag ben ik gaan lopen, en waar ik loop is van nu af aan een weg
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 11:23
iRoy
Avatar van iRoy
iRoy is offline
Turok: Evolution
Lord of the Rings: Fellowship of the Ring
Enter the Matrix
Bomberman Generation
International Superstar Soccer 3

Deze paar vond ik niet echt bijzonder...
__________________
Too many freaks, not enough circuses...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 11:55
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
ik moet toch gaan voor ISS 3... dat was bagger... heel ff op de cube gehad... maar dan ook heeeeeeeeel ff... had het een kwartier gespeeld... en ik ergerde me dood
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 12:41
Rareware
Avatar van Rareware
Rareware is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 03-11-2003 @ 18:45:
Unlimited Saga voor de PS2. Van Square Enix, dus ik ging er vanuit dat ie kewl zou zijn. Valt vies tegen: matige graphics, rottige gameplay, en niet een superboeiend verhaal.
Square Enix wil hier geld mee zien te verdienen omdat je hier de Final Fantasy X-2 demo bij krijgt.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 12:49
Hans Kazan
Avatar van Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Neighbours from hell
Enter The Matrix
Alles van Davilex behalve Redcat 1 en 2
Prince Of Persia 3d
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 13:28
Verwijderd
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 04-11-2003 @ 09:27:
^^

laat ik nou net de 3 bovenstaande spellen erg mogen.


Ik kan nu Mohaa wel afraden, maar ik weet genoeg mensen die dat spel 'het einde' vinden. Futiel mijn inziens.


wat ben ik toch weer serieus vandaag
om eerlijk te zijn vond ik mohaa ook niet echt bijzonder.
het speelde gewoon "net niet" lekker.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-11-2003, 13:34
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
De LotR spellen zuigen.
CM4 is de aanschafprijs niet waard als je 01/02 al hebt, bepaald niet zelfs.
Verder is Neverwinter Nights ook een teleurstelling wat mij betreft, evenals Cossacks.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 13:55
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Rareware schreef op 04-11-2003 @ 13:41:
Square Enix wil hier geld mee zien te verdienen omdat je hier de Final Fantasy X-2 demo bij krijgt.
Dat is niet waar, het team achter de SaGa series zijn altijd al bezig geweest met experimenteren, dit is gewoon een wat minder toegankelijke dan normaal.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 16:56
Rakshasa
Avatar van Rakshasa
Rakshasa is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 04-11-2003 @ 09:27:
Ik kan nu Mohaa wel afraden, maar ik weet genoeg mensen die dat spel 'het einde' vinden. Futiel mijn inziens.
MoH:AA is ook geen slecht spel. Natuurlijk kun jij het niet leuk vinden maar ik denk wel dat we kunnen concluderen dat het overall een goed spel is.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 17:33
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Halo
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 19:47
Verwijderd
Citaat:
MartenZ schreef op 04-11-2003 @ 18:33:
Halo
Inderdaad
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 20:16
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Dungeon Siege. In het begin is het cool, daarna is het saaie hersenloze hack en slash.
__________________
Politiek is interessant, want het gaat over het bestuur van het land :D | Voorheen bekend als 'S@nder'.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 20:19
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Citaat:
$@nd€r $@l@m@nd€r schreef op 04-11-2003 @ 21:16:
Dungeon Siege. In het begin is het cool, daarna is het saaie hersenloze hack en slash.
heb ik je daar lord of the rings game horen schreeuwen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-11-2003, 20:32
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Citaat:
EvilSmiley schreef op 04-11-2003 @ 21:19:
heb ik je daar lord of the rings game horen schreeuwen
Nee. Ik heb het over Dungeon Siege.
__________________
Politiek is interessant, want het gaat over het bestuur van het land :D | Voorheen bekend als 'S@nder'.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 21:12
Retarded
Avatar van Retarded
Retarded is offline
Citaat:
MartenZ schreef op 04-11-2003 @ 18:33:
Halo
pc versie wel ja.. Xbox versie ruled!
__________________
"I'm Tony Montana. You fuck with me, you fuckin' with the best." (Al Pacino - Scarface)
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 19:32
Kia-zil
Avatar van Kia-zil
Kia-zil is offline
Citaat:
$@nd€r $@l@m@nd€r schreef op 04-11-2003 @ 21:16:
Dungeon Siege. In het begin is het cool, daarna is het saaie hersenloze hack en slash.
Ik vond hem eigenlijk wel leuk.
En volgensmij ben ik niet de enige (zie bijv. reviews)
__________________
Als je je lotsweg niet volgt, of schijnbaar schijnt te willen ontlopen, zal je in een ander leven slechts dubbel lijden
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 19:47
Verwijderd
Dungeon Siege vond ik (ook) al vanaf de eerste seconde pure bagger.

Lord Of The Rings: FOTR was ook om te huilen zo belabberd.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 19:51
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Citaat:
Kia-zil schreef op 05-11-2003 @ 20:32:
Ik vond hem eigenlijk wel leuk.
En volgensmij ben ik niet de enige (zie bijv. reviews)
Tsja, toen ik het opstartte en de boerderij werd aangevallen, en naar stonebridge moest lopen was het nog wel leuk. Maar na de stad glacern werd het zo ongelofelijk saai. Saai werd het ook al in de mijnen, maar toen had ik hoop dat het nog leuk kon worden. Geen interactie tussen de party leden. Alleen een kleine dialoog als ze joinen en als ze eruit gekickt worden. 10 of minder procent wordt besteed aan het verhaal in het hele spel. Het is de hele tijd niks anders dan op vijanden klikken en wachten tot er iets gemolt word. Je moet een verplichte route lopen, en je hebt dus totaal geen keuze. En het is ook vooral de main quest. Er zijn wel een paar lullige kleine sidequests. In Baldur's Gate 2 heb je wel iets van 10 gebieden, exclusief de stad, waar je naartoe kan reizen voor side-quests. In Morrowind was ik na 50 uur spelen nog niet eens aan de main quest begonnen. Verder valt er ook bijzonder weinig samen te stellen aan je karakter. Alleen de graphics van Dungeon Siege waren wel goed.

Ik zeik Dungeon Siege compleet af. En dat verdient het ook, voor de 49 euro die ik er aan verspilt heb

Wat betreft de reviews, ik denk niet dat de meeste reviewers genoeg tijd hebben genomen om het spel lang genoeg te spelen, om er dan uiteindelijk achter te komen dat het saai is. Ze moeten meer dingen reviewen, dus zoveel tijd hebben ze niet.
__________________
Politiek is interessant, want het gaat over het bestuur van het land :D | Voorheen bekend als 'S@nder'.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 22:09
Verwijderd
Citaat:
$@nd€r $@l@m@nd€r schreef op 05-11-2003 @ 20:51:
Alleen de graphics van Dungeon Siege waren wel goed.
Ben je gek. Het zag er zo stijf en triest uit dat ik spontaan stopte met spelen.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 23:28
Rakshasa
Avatar van Rakshasa
Rakshasa is offline
Dungeon Siege is pure briljantie op een LAN. Geen discussie :>
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 23:41
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
jammer dat briljantie geen woord is
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 00:11
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Halo
Construction Destruction
Postal 2
Delta Force
Chrome
Soldier of Fortune 2

Van deze spellen had ik meer verwacht. Jammer.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 04:20
Blizz
Avatar van Blizz
Blizz is offline
Pro Evolution Soccer 3 voor pc

echt een superslechte port

Het spel lijkt me op de console wel cool alleen die port is zooooo slecht
__________________
http://www.twistedmojo.com/la.html
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 06:17
Dr Evil
Dr Evil is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 06-11-2003 @ 01:11:
Halo
Construction Destruction
Postal 2
Delta Force
Chrome
Soldier of Fortune 2

Van deze spellen had ik meer verwacht. Jammer.

Same here.. mag wel Fifa 2004 bij gezet worden en Commandos 3
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-11-2003, 06:24
Rerisen Phoenix
Avatar van Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
mohaa,
black & white,
stronghold,
prince of persia sands of time (op basis van previews & features - volgens mij is pop3D combat de deur uit getrapt)
__________________
Ik denk meer dan jij dus ik besta meer dan jij.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 11:33
Rakshasa
Avatar van Rakshasa
Rakshasa is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 06-11-2003 @ 00:41:
jammer dat briljantie geen woord is
Nog niet :> Wat niet is, kan nog komen!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 19:02
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 06-11-2003 @ 01:11:
Delta Force
Delta Force 1? Serieus? Dat was best wel tof eigenlijk. Ik heb dat zo vaak gespeeld op mijn pentium 166 tot de cd versleten was. Alleen de AI was de dom en de graphics wat minder, en de multiplay had last van de granaatwerper. Maar voor de rest was het echt een tactische shooter van de top. Maar als je de sequals bedoelt ben ik het wel met je eens.
__________________
Politiek is interessant, want het gaat over het bestuur van het land :D | Voorheen bekend als 'S@nder'.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 21:07
Kaiba
Avatar van Kaiba
Kaiba is offline
Citaat:
N00dles schreef op 04-11-2003 @ 00:45:
Final Fantasy 8.
Yeah right final fantasy 7 zuigt 1000 keer harden dan final fantasy 8. 7 heeft ziet er vet lelijk uit vergelijken bij 8. EN 7 heeft domme characters zoals die domme super sayian kiddie gast en een b,a barracus a-team gast!!!!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 21:14
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Kaiba schreef op 06-11-2003 @ 22:07:
Yeah right final fantasy 7 zuigt 1000 keer harden dan final fantasy 8. 7 heeft ziet er vet lelijk uit vergelijken bij 8. EN 7 heeft domme characters zoals die domme super sayian kiddie gast en een b,a barracus a-team gast!!!!
En daar gaat het ook echt om, de graphics .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Kaiba schreef op 06-11-2003 @ 22:07:
Yeah right final fantasy 7 zuigt 1000 keer harden dan final fantasy 8. 7 heeft ziet er vet lelijk uit vergelijken bij 8. EN 7 heeft domme characters zoals die domme super sayian kiddie gast en een b,a barracus a-team gast!!!!
Ten eerste, ik heb FF7 nooit genoemd dus waar je die vergelijking vandaan haalt is me een raadsel. Echter, ik ben het niet met je eens. FF7 vind ik stukken beter.

Ten tweede, volgens mij heb jij nog nooit naar de worldmap van FF8 gekeken. Een lelijke en fantasieloze polygonenbrij met wazige textures. FF7's worldmap zag er stukken beter en kleurrijker uit.

"Super Saiyan kiddie gast"? Wat is dat? Je bedoelt Cloud Strife? Dat was een character met een behoorlijk diepgaand verleden en karaktereigenschappen. Wat mij betreft een prima character.
Barrett ("B.A. Baracus" ) kon soms irritant zijn, maar was wel een goed uitgewerkt personage (zijn verleden in Mt. Corel bijvoorbeeld).

Dat kan ik NIET zeggen van Selphie, Rinoa of, iets extremer, Ultimecia. Wat een flinterdunne karakters hadden die...

Daarnaast, en dat is misschien wel de belangrijkste reden waarom ik FF7 beter vind, is dat het verhaal van FF8 onsamenhangend was en zich afspeelde op oninteressante plaatsen.

Qua gameplay: het battle systeem had Draw (ongelooflijk saai, want om sterker te worden zul je heel vaak magic moeten drawen) en de afhankelijkheid van GF's is groter dan in FF7. Dat leidt tot het eindeloze hergebruik van je GF's, en dus télkens weer dezelfde battle-animaties.

En nu jij weer.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 18:05
Kaiba
Avatar van Kaiba
Kaiba is offline
Okay nu ik weer ja. Ten eerste zijn de characters in FF8 een stuk volwassener dan de characters in FF7. Zowel kwa innerlijk als uiterlijk. Het verhaal vindt ik toch ook echt wel een stuk beter in FF8 dan in FF7. Dat je alleen met GF's werkt in FF8 is onzin. Het draait ook veel om magic. De dubbele verhaallijn met Laguna er bij is ook vet orgineel. Cloud blijft gewoon een fagget en Tidus van FF10 ook!. I rest my case!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 18:59
Rakshasa
Avatar van Rakshasa
Rakshasa is offline
Citaat:
Kaiba schreef op 07-11-2003 @ 19:05:
en Tidus van FF10 ook!. I rest my case!
Je moet 'm ook renamen :>
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 20:40
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
$@nd€r $@l@m@nd€r schreef op 06-11-2003 @ 20:02:
Delta Force 1? Serieus?
Ik bedoelde Black Hawk Down. Het begin is leuk in zo'n voertuig, maar oh wat een boutspel op de grond. En het werd me nog zo aanbevolen.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 21:19
Korsakoff
Avatar van Korsakoff
Korsakoff is offline
de singleplayer van CoD. (multiplayer is ) had t spel in 5 uur uitgespeeld op veteran
__________________
elke dag dronken is ook een regelmatig leven.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Kaiba schreef op 07-11-2003 @ 19:05:
Okay nu ik weer ja. Ten eerste zijn de characters in FF8 een stuk volwassener dan de characters in FF7. Zowel kwa innerlijk als uiterlijk. Het verhaal vindt ik toch ook echt wel een stuk beter in FF8 dan in FF7. Dat je alleen met GF's werkt in FF8 is onzin. Het draait ook veel om magic. De dubbele verhaallijn met Laguna er bij is ook vet orgineel. Cloud blijft gewoon een fagget en Tidus van FF10 ook!. I rest my case!
Tuurlijk draait het ook om magic, maar over het algemeen doet magic minder damage dan een goede GF-attack.

Waarom is Tidus een faggot als ie net zo 'volwassen' en realistisch is als Squall?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Kaiba schreef op 06-11-2003 @ 22:07:
Yeah right final fantasy 7 zuigt 1000 keer harden dan final fantasy 8. 7 heeft ziet er vet lelijk uit vergelijken bij 8. EN 7 heeft domme characters zoals die domme super sayian kiddie gast en een b,a barracus a-team gast!!!!
TOTAAL niet mee eens.

Al die ongelofelijk onlogische stappen in het verhaal van FF8....

" Hey, ik herinner me iets.. volgens mij zijn we allemaal in dit weeshuis opgegroeid ... "

- " Och ja, nu je het zegt!"

" Ik denk dat we het vergeten zijn omdat we zo lang GF's gebruiken...daardoor vergeet je dingen uit het verleden.."

---

O mijn god! Waar halen ze het vandaan!

En over kinderachtig gesproken; Zell en Selphie waren net kleuters.

Wat FF7 betreft; daarin hadden alle characters hun eigen achtergrond, hun eigen verhaal. Het gaf ze diepgang. Het maakte ze interessant. En dan Sephiroth, die als bad buy je het hele spel al tegenwerkt en waar je aan het eind van het spel echt mee wilt afrekenen, in tegenstelling tot FF8's Ultimecia, die pas op de laatste disc wordt geintroduceerd.
En zoals al gezegd is, het 'drawen' van magic maakte de battles en het upgraden hopeloos saai...

Ik vind FF7 met kop en schouders boven FF8 uitsteken dus. Maar dat mag wel duidelijk zijn. <=)
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 09:37
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
$@nd€r $@l@m@nd€r schreef op 04-11-2003 @ 21:16:
Dungeon Siege. In het begin is het cool, daarna is het saaie hersenloze hack en slash.
Inderdaad. Ik ben d'r ergens halverwege mee gekapt, er was gewoon zo weinig aan.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 13:04
Rakshasa
Avatar van Rakshasa
Rakshasa is offline
Citaat:
feessie schreef op 07-11-2003 @ 22:19:
de singleplayer van CoD. (multiplayer is ) had t spel in 5 uur uitgespeeld op veteran
0_o Zelfs op de derde moeilijkheidsgraad deed ik er langer dan 5 uur over I'm sure. Alleen die brug verdedigen alleen al is meer loaden dan spelen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verkeer & Vervoer Onderhoudstopic
Q
487 25-07-2015 01:54
Studeren [België] Studiekeuze informatica
AlienWareOwnage
5 04-02-2008 17:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:37.