Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2003, 14:58
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Zijn er eigenlijk mensen die dat ook kijken? Heb zo'n beetje het gevoel alsof ik de enige ben die het kijkt.
Snap niet dat mensen nog naar gtst kijken terwijl dit bestaat.

Bij belgische kanaal noemen ze het ook: de dingen des levens ofzo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-12-2003, 15:04
Martijn
Avatar van Martijn
Martijn is offline
Ik ken het alleen uit Friends
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 15:15
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Martijn schreef op 28-12-2003 @ 16:04:
Ik ken het alleen uit Friends
Wat gebeurde er dan?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 15:57
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
mijn moeder kijkt het altijd wat een walgelijk wazige serie is dat zeg...
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 16:06
xMelissax
Avatar van xMelissax
xMelissax is offline
ohw yess..eindelijk iemand die ook kijkt..!! Days of our live is en Kristen is geweldig!
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 16:06
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
FireCracker schreef op 28-12-2003 @ 16:57:
mijn moeder kijkt het altijd wat een walgelijk wazige serie is dat zeg...
Je kent het verhaal zeker niet?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 16:08
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Shadina schreef op 28-12-2003 @ 17:06:
Je kent het verhaal zeker niet?
ik ken stukken van het verhaal... maar het verhaal is ook best wazig (het hele kristen/susan drama )
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 16:10
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
xMelissax schreef op 28-12-2003 @ 17:06:
ohw yess..eindelijk iemand die ook kijkt..!! Days of our live is en Kristen is geweldig!
]

Ooh eindelijk! Hehe.
Ik heb alleen 1 vraagje.. die ene aflevering.. dat het duidelijk werd dat de dode.. shit ben de naam vergeten.. was.. heb ik niet echt goed kunnen opletten, we hadden visite en ze lulde telkens tegen me. Duss weet jij misschien hoe Susan haar precies leerde kennen?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 16:11
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
FireCracker schreef op 28-12-2003 @ 17:08:
ik ken stukken van het verhaal... maar het verhaal is ook best wazig (het hele kristen/susan drama )
Dan heb je waarschijnlijk wat afleveringen gemist.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 16:12
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Shadina schreef op 28-12-2003 @ 17:11:
Dan heb je waarschijnlijk wat afleveringen gemist.
nee, ik vind het gewoon vaag.. ik bedoel... als je alleen al naar die Susan kijkt en dat hele gedoe in de jungle... nee... vreselijke serie
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 16:16
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
FireCracker schreef op 28-12-2003 @ 17:12:
nee, ik vind het gewoon vaag.. ik bedoel... als je alleen al naar die Susan kijkt en dat hele gedoe in de jungle... nee... vreselijke serie
Hehe.. ik vind het verhaal heel goed. Heel apart(okej niet realistisch ofzo.. maar tis cool ).
Het enige wat ik minder vind is dat ze alles zo lang uitrekken.. dan denk je eindelijk van..Yes! ze gaan daarachter komen ofzo.. gebeurt er weer iets waardoor het niet gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 16:17
xMelissax
Avatar van xMelissax
xMelissax is offline
uhmm....voor zover ik het weet is dat penelope. Ze kwam naar susan toe omdat ze die foto in de krant had gezien (van vivian en jonesy etc.) Ze is de zus van susan (van een vierling: die vage broer, susan en haar zus uit het klooster). Het schijnt dat de moeder van susan niet voor haar kon zorgen en dus na de geboorte is weggehaald en bij een rijke familie is geplaats. Eerst wilde susan haar niet geloven want ze lijkt nogal op kristen. Ze had een soort van medaillon en daarin zat een foto van hun moeder, daardoor geloofde susan haar dus. De reden van haar komst was omdat ze haar zus wilde leren kennen.


weet jij wat er is gebeurd op de dag van de moord( dus hoe het heeft plaatsgevonden) want kheb die aflevering niet gezien.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 16:19
xMelissax
Avatar van xMelissax
xMelissax is offline
Citaat:
Shadina schreef op 28-12-2003 @ 17:16:
Hehe.. ik vind het verhaal heel goed. Heel apart(okej niet realistisch ofzo.. maar tis cool ).
Het enige wat ik minder vind is dat ze alles zo lang uitrekken.. dan denk je eindelijk van..Yes! ze gaan daarachter komen ofzo.. gebeurt er weer iets waardoor het niet gebeurt.
Ja idd..en als dan 1 keertje niet kijkt dan mis je weer iets heel belangrijks
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 16:22
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
xMelissax schreef op 28-12-2003 @ 17:17:
uhmm....voor zover ik het weet is dat penelope. Ze kwam naar susan toe omdat ze die foto in de krant had gezien (van vivian en jonesy etc.) Ze is de zus van susan (van een vierling: die vage broer, susan en haar zus uit het klooster). Het schijnt dat de moeder van susan niet voor haar kon zorgen en dus na de geboorte is weggehaald en bij een rijke familie is geplaats. Eerst wilde susan haar niet geloven want ze lijkt nogal op kristen. Ze had een soort van medaillon en daarin zat een foto van hun moeder, daardoor geloofde susan haar dus. De reden van haar komst was omdat ze haar zus wilde leren kennen.


weet jij wat er is gebeurd op de dag van de moord( dus hoe het heeft plaatsgevonden) want kheb die aflevering niet gezien.
Jah Penelope was het. Wist niet eens dat ze een vierling was. Heb af en toe ook wel is een aflevering gemist.. maar die vage broer heb ik geloof ik ook niet gezien.. of vergeten in ieder geval.
Maarre die moord he.. volgens mij is dat nooit echt uitgezonden. Om je in de spanning te laten ofzo.. of anders heb ik het ook gemist. Maar van wat ik tot nu toe weet.. is dat de vriend van Susan haar heeft vermoord.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 16:23
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
xMelissax schreef op 28-12-2003 @ 17:19:
Ja idd..en als dan 1 keertje niet kijkt dan mis je weer iets heel belangrijks
Ook al is het uitgerekt.. je mist echt altijd wel wat.. das wel kut.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 16:26
xMelissax
Avatar van xMelissax
xMelissax is offline
Ja die edmund kdacht eerst dat celeste het had gedaan vanwege die koorts, maar de laatste paar afleveringen blijkt maar weer dat edmund het heeft gedaan.(dat had ik dus nooit verwacht) maar volgens mij is die moord ook nooit echt uitgezonden. Best wel vaag eigenlijk maar kbegin me de laatste echt aan die toestan van susan in de jungle te ergeren.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 16:29
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
xMelissax schreef op 28-12-2003 @ 17:26:
Ja die edmund kdacht eerst dat celeste het had gedaan vanwege die koorts, maar de laatste paar afleveringen blijkt maar weer dat edmund het heeft gedaan.(dat had ik dus nooit verwacht) maar volgens mij is die moord ook nooit echt uitgezonden. Best wel vaag eigenlijk maar kbegin me de laatste echt aan die toestan van susan in de jungle te ergeren.
Hehe.. ze komt heus wel vrij daar.
Ik had het ook nooit verwacht dat Edmund het had gedaan. Lijkt net zo'n thriller boekje.. daar is de dader ook een heel ander persoon dan je eerst denkt.
Maarre.. kijk jij het eigenlijk vanaf het begin?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 17:17
xMelissax
Avatar van xMelissax
xMelissax is offline
Citaat:
Shadina schreef op 28-12-2003 @ 17:29:
Hehe.. ze komt heus wel vrij daar.
Ik had het ook nooit verwacht dat Edmund het had gedaan. Lijkt net zo'n thriller boekje.. daar is de dader ook een heel ander persoon dan je eerst denkt.
Maarre.. kijk jij het eigenlijk vanaf het begin?
nee sinds vorig jaar en nu kijk ik echt standaard elke dag...hehe
en jij?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-12-2003, 18:14
Martijn
Avatar van Martijn
Martijn is offline
Citaat:
Shadina schreef op 28-12-2003 @ 16:15:
Wat gebeurde er dan?
Een character uit Friends heeft een rol in DOOL (niet in het echt, maar in de serie)
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 18:28
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
Martijn schreef op 28-12-2003 @ 16:04:
Ik ken het alleen uit Friends
ik ook
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 18:41
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
xMelissax schreef op 28-12-2003 @ 18:17:
nee sinds vorig jaar en nu kijk ik echt standaard elke dag...hehe
en jij?
Ook niet vanaf het begin.. weet eigenlijk niet hoe lang ik het al kijk.. ik keek het eerst altijd op de nederlandse televisie.. en toen ging het daar na een tijdje weg.. moest ik wel bij belgische tv kijken. Maar daar liepen ze vet achter.. Maar ik kijk geloof ik zo'n beetje sinds Hope toen vermist werd.. en dat gedoe met Kate en het vliegtuig.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 11:11
xMelissax
Avatar van xMelissax
xMelissax is offline
Citaat:
Shadina schreef op 28-12-2003 @ 19:41:
Ook niet vanaf het begin.. weet eigenlijk niet hoe lang ik het al kijk.. ik keek het eerst altijd op de nederlandse televisie.. en toen ging het daar na een tijdje weg.. moest ik wel bij belgische tv kijken. Maar daar liepen ze vet achter.. Maar ik kijk geloof ik zo'n beetje sinds Hope toen vermist werd.. en dat gedoe met Kate en het vliegtuig.
Wow dan kijk jij al best wel lang...
maar kben echt super nieuwsgierig naar wat er allemaal gebeurd is met hope in maison blanche. Vooral omdat stefano er zo geheimzinnig over doet...En dan alexandra die opeens super naief doet.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 11:21
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
xMelissax schreef op 29-12-2003 @ 12:11:
Wow dan kijk jij al best wel lang...
maar kben echt super nieuwsgierig naar wat er allemaal gebeurd is met hope in maison blanche. Vooral omdat stefano er zo geheimzinnig over doet...En dan alexandra die opeens super naief doet.
Jah ik ook.. ze zal wel iets van zijn gemene plannen gezien hebben. Alexandra=
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 21:12
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Ik weet nu al dat Susan iets vet doms gaat doen.. zoals bijv. Stefano opbellen ofzo.
En er is vast iets met Nicole.. iets met haar geschiedenis.. haar familie.. ze doet er erg geheimzinnig over.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 09:33
Wicked Witch
Avatar van Wicked Witch
Wicked Witch is offline
Ja, ik kijk het ook! Leuke serie, en dat onrealistische vind ik juist leuk
Ik kijk het ongeveer sinds 2 jaar, met dat gedoe in Parijs, toen Stefano Marlena had gekidnapt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-01-2004, 13:12
xMelissax
Avatar van xMelissax
xMelissax is offline
Citaat:
Shadina schreef op 31-12-2003 @ 22:12:
Ik weet nu al dat Susan iets vet doms gaat doen.. zoals bijv. Stefano opbellen ofzo.
En er is vast iets met Nicole.. iets met haar geschiedenis.. haar familie.. ze doet er erg geheimzinnig over.
ja nicole doet idd een btje vreemd en de hele dagdromen enzo...weird
wow...susan is ontsnapt hahaha klag echt in een deuk omhaar.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 16:36
Bram
Bram is offline
vind het 1 vd slechtste soaps ooit ... kvind Neighbours dan toch wel beter als buitenlandse soap ...
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 17:10
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
xMelissax schreef op 01-01-2004 @ 14:12:
ja nicole doet idd een btje vreemd en de hele dagdromen enzo...weird
wow...susan is ontsnapt hahaha klag echt in een deuk omhaar.
Had haar toch wel wat dommer geschat jah. Maar dat domme komt heus nog wel..
Echt raar dat Stefano opeens Kate wil helpen..
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 19:07
xMelissax
Avatar van xMelissax
xMelissax is offline
Citaat:
Shadina schreef op 01-01-2004 @ 18:10:
Had haar toch wel wat dommer geschat jah. Maar dat domme komt heus nog wel..
Echt raar dat Stefano opeens Kate wil helpen..
ik denk niet stefano kate zou willen helpen. volgens mij heeft hij haar nodig voor iets maar kweet niet wat....maarjah
ik vind het echt stom dat kristin gevangen is genomen zij is echt geweldig..haha
kweet niet hoezow maar ksnap niet dat bo hope leuker vindt dan billie, kheb billie altijd iets leuker gevonden. Misschien omdat ze nu zo wanhopig overkomt ofzo..
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 19:15
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ik kijk het af en toe mee op de Belgische zender (mijn zusjes en ouders kijken er altijd naar). Ik vind de serie gewoon te zielig voor woorden, en als ik moest kiezen voor wie mijn favoriete personages zijn, dan zijn dat John Black en Marlena Evans.

Ik háát: Stefano DiMera, Peter Blake, Roman Brady (tenminste, die nieuwe, niet de oude acteur die hem speelde), Shawn & Caroline Brady, Eric Brady, Sami Brady, etc. Eigenlijk gewoon zowat de hele cast, behalve John & Marlena dan.

En dan krijgen we over een aantal jaren ook nog die stomme Tony DiMera weer terug. Blegh.

Nee, geef mij maar "Neighbours." Dat is tenminste nog een beetje realistisch.

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 21:16
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Een hele tijd geleden keek ik het wel en toen vond ik het leuk. En dan weer een tijd niet. En later weer wel enz. Ongeveer sinds de verhaallijn van Sammy-Austin en Carrie-Franco/Mike ben helemaal afgehaakt. En het werd nog erger (Kristen/Susan ). Argh, het is echt te erg voor woorden (net als andere soaps). Maar wie weet, komt er weer een leuke verhaallijn en volg ik het weer.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Martijn schreef op 28-12-2003 @ 19:14:
Een character uit Friends heeft een rol in DOOL (niet in het echt, maar in de serie)
Joey
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 23:07
MissMorena
Avatar van MissMorena
MissMorena is offline
Citaat:
xMelissax schreef op 02-01-2004 @ 20:07:
ik denk niet stefano kate zou willen helpen. volgens mij heeft hij haar nodig voor iets maar kweet niet wat....maarjah
ik vind het echt stom dat kristin gevangen is genomen zij is echt geweldig..haha
kweet niet hoezow maar ksnap niet dat bo hope leuker vindt dan billie, kheb billie altijd iets leuker gevonden. Misschien omdat ze nu zo wanhopig overkomt ofzo..

Neee Billie is een b*tch!! Bo hoort gewoon bij Hope..!! en btw ik vind dat sami nu gewoom moet vertellen wat zij over Kati weet, het duurd nu veelste lang..En ik denk dat Carrie iets gaat krijgen met Mike ze moet gewoon bij Austin blijven. Ik heb het alleen vandaag gemist jammer genoeg
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 11:36
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Wicked Witch schreef op 01-01-2004 @ 10:33:
Ja, ik kijk het ook! Leuke serie, en dat onrealistische vind ik juist leuk
Jah me too. Is tenminste appart.. al die gebeurtenissen.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 11:40
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
xMelissax schreef op 02-01-2004 @ 20:07:
ik denk niet stefano kate zou willen helpen. volgens mij heeft hij haar nodig voor iets maar kweet niet wat....maarjah
Dat is altijd zo.. ze helpen elkaar nooit om aardig te zijn ofzo.. altijd als ze er zelf iets mee 'winnen'.

Citaat:
ik vind het echt stom dat kristin gevangen is genomen zij is echt geweldig..haha
Ik vind het juist beter. Maar als zelfs Susan vrij kan komen.. kan zij het al helemaal. En misschien dat ze hem kan omkopen.

Citaat:
kweet niet hoezow maar ksnap niet dat bo hope leuker vindt dan billie, kheb billie altijd iets leuker gevonden. Misschien omdat ze nu zo wanhopig overkomt ofzo..
Ik vind ze goed bij elkaar passen. En Billie is gemeen. Ze komt ook idd erg wanhopig over.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 11:44
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 02-01-2004 @ 22:16:
Een hele tijd geleden keek ik het wel en toen vond ik het leuk. En dan weer een tijd niet. En later weer wel enz. Ongeveer sinds de verhaallijn van Sammy-Austin en Carrie-Franco/Mike ben helemaal afgehaakt. En het werd nog erger (Kristen/Susan ). Argh, het is echt te erg voor woorden (net als andere soaps). Maar wie weet, komt er weer een leuke verhaallijn en volg ik het weer.
Ik vond het voor al dit gedoe met Susan enzo.. juist minder leuk.
Maar in het begin was het juist weer wel leuk.. met Marlene die gevangen zat enzo.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-01-2004, 13:51
xMelissax
Avatar van xMelissax
xMelissax is offline
Citaat:
Shadina schreef op 03-01-2004 @ 12:44:
Ik vond het voor al dit gedoe met Susan enzo.. juist minder leuk.
Maar in het begin was het juist weer wel leuk.. met Marlene die gevangen zat enzo.
jah idd..in het begin was het grappig enzo..maar het begint me nu een btje te vervelen. Ze is zo stom
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 14:36
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Dit is de enige soap die ik een beetje volg inderdaad omdat er wel aparte dingen in gebeuren. Net zoals toen Marlena bezeten was van de duivel...too weird.
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 15:34
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Auntie M schreef op 03-01-2004 @ 15:36:
Dit is de enige soap die ik een beetje volg inderdaad omdat er wel aparte dingen in gebeuren. Net zoals toen Marlena bezeten was van de duivel...too weird.
Das zeker heel lang geleden?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 15:22
Cupcake
Avatar van Cupcake
Cupcake is offline
Oh cool! Ik ben dus ook niet de enige die naar de Days kijkt? Ik ben echt verslaafd aan de Days, ik kijk sinds het op sbs6 werd uitgezonden.. maar toen stopten ze er gewoon zomaar mee!! Toen heb ik het een aantal jaren terug gewoon weer opgepikt op de Belgische tv.
Stefano, Kristen, Susan en die gekke zussen van d'r, Edmund, Vivian, Ivan en al die andere gekken maken de Days echt leuk. Voor de rest vind ik dat gedoe met John en Marlena maar nix. (Bo en Hope trouwens ook niet)
__________________
You are my world
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 07:49
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Cupcake schreef op 05-01-2004 @ 16:22:
Oh cool! Ik ben dus ook niet de enige die naar de Days kijkt? Ik ben echt verslaafd aan de Days, ik kijk sinds het op sbs6 werd uitgezonden.. maar toen stopten ze er gewoon zomaar mee!! Toen heb ik het een aantal jaren terug gewoon weer opgepikt op de Belgische tv.
Stefano, Kristen, Susan en die gekke zussen van d'r, Edmund, Vivian, Ivan en al die andere gekken maken de Days echt leuk. Voor de rest vind ik dat gedoe met John en Marlena maar nix. (Bo en Hope trouwens ook niet)
Ik weet nog dat ze precies bij de spannendste aflevering ermee stopten. Dat werd natuurlijk stalken.
Maarre weet iemand trouwens wat Kristen heeft gedaan voor ze wegging.. ik heb die aflevering gemist.. heeft zij die pillen gegeven?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 15:16
Wicked Witch
Avatar van Wicked Witch
Wicked Witch is offline
Nee, Kristen heeft een stuk chocolade achtergelaten voor Marlena met penicilline erin, en schreef erbij dat het van Susan en Edmund was. Blijkbaar heeft Belle dit opgegeten, die aflevering heb ik gemist.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 20:31
Mara
Mara is offline
Horrorachtig slecht. Dat is het.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 14:56
xMelissax
Avatar van xMelissax
xMelissax is offline
Citaat:
Wicked Witch schreef op 07-01-2004 @ 16:16:
Nee, Kristen heeft een stuk chocolade achtergelaten voor Marlena met penicilline erin, en schreef erbij dat het van Susan en Edmund was. Blijkbaar heeft Belle dit opgegeten, die aflevering heb ik gemist.
ja dat klopt...belle had dat stuk chocolade opgegeten en roman kwam haar op tijd redden. Ik vind het echt erg voor roman..maar hij flirte zo met billie in een restaurant ofzow.. waarom echt?
damn...ik ben nieuwsgierig naar wat er met hope is gebeurd in die 4 jaren...volgens mij iets heel ergs *ben benieuwd*
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 18:28
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
xMelissax schreef op 09-01-2004 @ 15:56:


ja dat klopt...belle had dat stuk chocolade opgegeten en roman kwam haar op tijd redden. Ik vind het echt erg voor roman..maar hij flirte zo met billie in een restaurant ofzow.. waarom echt?
damn...ik ben nieuwsgierig naar wat er met hope is gebeurd in die 4 jaren...volgens mij iets heel ergs *ben benieuwd*
Jah echt gaar dat ie met haar flirtte.. hehehe straks krijgen ze nog wat met elkaar. Wel beter eigenlijk.. want dan laat ze Bo tenminste met rust. Ben ook wel benieuwd naar Hope..
Maar vond het vandaag best wel een saaie aflevering.
Dat gedoe met Susan enzo is beetje over.. en er is nu niet echt een heel interessant onderwerp. Maar dat komt nog wel met Hope en Nicole.. ow jah.. zijs echt wel een bitch. Niet verwacht!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 18:34
Flowerless
Flowerless is offline
Ik had het alleen gevolgd toen dat blonde vrouwtje ontvoerd was en later in de grand canyon zat, zoiets
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 22:07
xMelissax
Avatar van xMelissax
xMelissax is offline
Citaat:
Shadina schreef op 09-01-2004 @ 19:28:
Jah echt gaar dat ie met haar flirtte.. hehehe straks krijgen ze nog wat met elkaar. Wel beter eigenlijk.. want dan laat ze Bo tenminste met rust. Ben ook wel benieuwd naar Hope..
Maar vond het vandaag best wel een saaie aflevering.
Dat gedoe met Susan enzo is beetje over.. en er is nu niet echt een heel interessant onderwerp. Maar dat komt nog wel met Hope en Nicole.. ow jah.. zijs echt wel een bitch. Niet verwacht!

khoop eigenlijkniet dat roman en billie iets met elkaar krijgen...want ze passen gewoon niet bij elkaar.
En bo moet gewoon meer tijd aan billie besteden vind ik, het is gewoon niet eerlijk tegen over haar. dan had hij maar geen beloftes moeten maken en al helemaal niet met haar naar bed moeten gaan..sorry hoor
en Eric is trouwens best wel leuk jammer alleen dat nicole zo'n bitch blijkt te zijn. En wat zou er eigenlijk in die envelop hadden kunnen staan die ze zo nijdig verscheurde?
en volgens mij heeft hope in die 4 jaar echt vreselijke dingen gedaan voor stefano dat kan haast niet anders...
damn..het wordt nu allemaal wel errug spannend
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 22:30
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
xMelissax schreef op 10-01-2004 @ 23:07:
khoop eigenlijkniet dat roman en billie iets met elkaar krijgen...want ze passen gewoon niet bij elkaar.
En bo moet gewoon meer tijd aan billie besteden vind ik, het is gewoon niet eerlijk tegen over haar. dan had hij maar geen beloftes moeten maken en al helemaal niet met haar naar bed moeten gaan..sorry hoor
Tis allemaal de schuld van Kate.. door haar is ze nu zwanger. Jah okej.. Bo heeft wel allemaal beloftes gemaakt.. maar Billie is ook wel erg egoistisch. Ze weet gewoon dat Bo en Hope voor elkaar bestemd zijn.

Citaat:
en Eric is trouwens best wel leuk jammer alleen dat nicole zo'n bitch blijkt te zijn. En wat zou er eigenlijk in die envelop hadden kunnen staan die ze zo nijdig verscheurde?
en volgens mij heeft hope in die 4 jaar echt vreselijke dingen gedaan voor stefano dat kan haast niet anders...
damn..het wordt nu allemaal wel errug spannend
Ik denk dat het met haar familie heeft te maken ofzo.. en denk dat die nieuwe.. kan ff niet op haar naam komen.. iets met haar te maken heeft. Tis nu opeens weer wel spannend.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 22:31
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Girl1990 schreef op 09-01-2004 @ 19:34:
Ik had het alleen gevolgd toen dat blonde vrouwtje ontvoerd was en later in de grand canyon zat, zoiets
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 13:25
Wicked Witch
Avatar van Wicked Witch
Wicked Witch is offline
Citaat:
Shadina schreef op 10-01-2004 @ 23:30:

Ik denk dat het met haar familie heeft te maken ofzo.. en denk dat die nieuwe.. kan ff niet op haar naam komen.. iets met haar te maken heeft. Tis nu opeens weer wel spannend.
Ik denk dat het iets met John te maken heeft, hij zei laatst dat hij zich ook al van een aantal jaren van zijn leven niets kon herinneren, misschien zat hij toen ook wel in Maison Blanche ofzo?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Days of our Lives
Faerie
0 25-08-2005 16:22
Films, TV & Radio Days of our lives
icegirl.com
10 27-08-2002 12:17
Levensbeschouwing & Filosofie Geschiedenis overdoen?
TMLWKY
9 29-07-2002 14:57
Muziek Queen-covers???
TMLWKY
16 25-07-2002 10:46
Films, TV & Radio Days of our lives!!!!
happy human being
12 16-02-2002 20:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:45.