Oud 12-03-2004, 11:11
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Zijn er eigenlijk nog mensen tegenwoordig die dit doen? En hoe liggen de prijzen eigenlijk?
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2004, 14:53
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Iets goedkoper dan een film d8 ik!, je moet alleen oppassen ik heb dus vaker gehad dat er overal krassen op de cd zaten en dat mijn ps 2 het dus niet kon lezen!
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 18:46
bezorghoer
Avatar van bezorghoer
bezorghoer is offline
Ik ga bij Mario Land in Den Haag, 5 eur voor de game voor 3 dagen, best wel duur, maar je weet zeker dat er geen kras op zit, dit controleren ze namelijk meteen bij teruggave. Zit er een kras op, kan je 60 euro dokken.
__________________
Another message succesfully deliverd by bezorghoer!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 20:05
Verwijderd
Bij de videoland bij mij in de buurt was het de laatste keer dat ik huurde €5,- voor een week. (5 voor 3 dagen, wat een zakkenwassers ). Controleren doen ze helaas niet, maar tot nu toe heb ik nog geen problemen gehad. Op de Sega huurde ik veel spellen. Op de psx al wat minder, maar nu met m'n PS2 eigelijk nauwelijks.
De laatste keer was Kingdom Hearts en dat was al vele maanden geleden. Helaas stond ik net voor het eind toen hij terug moest
Tja, nog een keer huren of kopen? Of geen van beide tot nu toe dus.
Het kan wel leuk zijn om sommige spellen uit te proberen, misschien dat ik FFX-2 huur. Vind ik hem leuk, dan breng ik het spel terug, koop ik hem ergens anders en huur ik een ander spel.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 20:13
Verwijderd
Als ik een spel koop, dan weet ik 100% zeker dat het goed spel is (door reviews, meningen ed.) Met zulke spellen ben ik dan ook weken (maanden) bezig, waardoor er niet eens aan toe kom om te huren, dus ik doe het eigenlijk nooit
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 23:40
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 12-03-2004 @ 20:13:
Als ik een spel koop, dan weet ik 100% zeker dat het goed spel is (door reviews, meningen ed.) Met zulke spellen ben ik dan ook weken (maanden) bezig, waardoor er niet eens aan toe kom om te huren, dus ik doe het eigenlijk nooit
Ben jij het dan nooit oneens met reviews enzo?
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 00:34
Verwijderd
Ik download gewoon de games, en als ze me niet bevallen flikker ik ze er net zo hard weer vanaf.

das wel wat simpeler dan helemaal naar de videotheek.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 01:26
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Niet als je een niet-omgebouwde console hebt .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 07:48
Verwijderd
dan zou ik dat snel regelen
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 08:44
Verwijderd
Citaat:
NyteWolf schreef op 14-03-2004 @ 23:40:
Ben jij het dan nooit oneens met reviews enzo?
tuurlijk wel, daarom lees ik ook meerdere reviews voordat ik een spel koop. En als ik een spel koop weet ik ook zeker dat ie lang mee gaat, omdat dat soort spellen mij meestal wel liggen en omdat er vaak een multiplayer in zit.

Op die manier heb ik eigenlijk maar één keer een miskoop gedaan en dat was NBA Street Vol. 2. Werd toch saai op een gegeven moment.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 11:42
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Mmz, vreemd . Ook met meerdere reviews ben ik het vaak oneens. Zo krijgt FF X-2 heel veel goede reviews, maar vond ik het een prutspel .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 12:04
Verwijderd
Dat had ik ook met Jak 2. Werd flink geprezen, was beter dan Ratchet&Clank 2(niet veel, maar toch), maar ik vond Jak2 eigelijk vrij saai. De levels dat je daadwerkelijk wat doet zijn erg leuk, maar dat hossen door die stad heen en die missies in die stad vind ik zo zaaddodend saai. Was er volgens mij geen enkele daar die ik leuk vond
Ratchet&Clank 1 en 2 vond ik dan weer veel leuker
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games PS3 - Next-gen gaming
Th0m4s
387 31-12-2006 21:50
Games Nintendo revolution
Captain N
500 08-12-2006 19:14
Games X-box 360
Allochthony
78 15-12-2005 19:01
Games prijs/kwaliteit van games
Fietspomp_bv
8 29-02-2004 21:04
Games XBOX of PS2 ???
Gerard SnEl
51 06-07-2003 15:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:58.