Oud 18-05-2002, 08:09
Deliveran©e
Avatar van Deliveran©e
Deliveran©e is offline
vraag 1 :hebbie jullie dan ook altijd hevige buikkrampen? ik ben al begonnen aan de pil maar dat hielp ook niet..en ik heb al verschillende pilletjes gehad om de buikklachten te stoppen maar dat hielp ook niet heeft een van jullie dit ook en weet je misschien wat je eraan kunt doen?

vraag 2 : gebruiken jullie dan ook zoveel maandverband? ik verwissel soms wel om het 1,5 uur...ik heb altijd het gevoel dat ik zoveel verlies en dat die maandverband zo snel vol zit..er irri..en ook best duur hebben jullie dat ook?
__________________
|| ♥ AlBundy ♥ || Karlijn. samen blond. samen niet-stom. || ~suusch ||

Laatst gewijzigd op 18-05-2002 om 08:25.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 08:35
KazzZ
Avatar van KazzZ
KazzZ is offline
ik dacht altijd dat jij een jongen was zal wel aan de foto liggen..

maaruhm.. nee, kep nooit extreem veel last van buikkrampen.. alleen in't begin wat.
__________________
chaos!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 08:51
Verwijderd
1: ja dat heb ik altijd, bijna heel de menstruatie lang(laat ik nou net iemand zijn die heel lang ongesteld is ) maar bij mij wil helemaal niks helpen, dus ik stel t zo lang mogelijk uit met de pil

2ee ik gebruik tampons
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 11:03
Verwijderd
1) nee, nooit erg last van
2) ik ben nooit echt erg ongesteld

lucky me
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 11:31
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
1. ja maar niet zo hevig als jij hier aan geeft.
ik heb wel vette buikkrampen en last van me darmgassen rond die tijd
maar met een pijnstiller is het zo weg.
de 1e 2 dagen zijn het ergste.

2.het maand verband vliegt er door
het gaat inderdaad hard en zeker tijdens de zomer dagen.(je wilt geen nare luchtjes)
de 1e 2 dagen gaat het het hardst met het maandverband.
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 11:52
poetica
poetica is offline
Sins ik de pil neem zijn die buikkrampen veel verbeterd, voordien had ik er ook redelijk veel last van, Buscopan en Apranax hielpen toen wel redelik goed, eens proberen je ziet wel...
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 12:22
mar87
mar87 is offline
1. Ja vreeselijk, zondag nog, heb de hele dag op bed gelegen. 't ws gewono niet uit te houden
2. nee dat valt altijd wel mee. zoveel is't meestal niet. gelukkig heb genoeg aan 2 mndverbanden in 24 uur ofzow
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 13:07
Sannetje
Avatar van Sannetje
Sannetje is offline
1 Jeps, best wel hevige krampen, soms loop ik echt krom van de pijn, en dan vooral tijdens de eerste drie dagen. Ik ben niet aan de pil, maar als ik buikkramp heb slik ik gewoon de maximale dosis ibuprofen (=pijnstiller)

2 Ik gebruikte ook altijd heel veel maandverband, moest soms elk uur wisselen met de grootste maat. Niet echt fijn dus. Nu gebruik ik tampons, en dat gaat echt veeeeeel beter.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 14:16
DarkCat
DarkCat is offline
vraag 1 :hebbie jullie dan ook altijd hevige buikkrampen?
Nup.. heb ik maar 1 keertje gehad en dat is 3 jaar geleden.. het enige wat ik weleens heb is een beetje vervelend gevoel in mn buik.. Ik ben blij dat ik nooit pijn heb ervan!

vraag 2 : gebruiken jullie dan ook zoveel maandverband?
In de eerste plaats gebruik ik geen maandverband maar tampons.. maar ik denk niet dat er veel verschil in zit qua tijd. Ik koop altijd super tampons (die grote) voor t begin, want als ik normale gebruik mag ik de tweede dag inderdaad om de anderhalf uur naar de wc.. (is wel heel tijdelijk hoor).

Maar heb jij dan verschillende dagen dat het zo erg is dat je elke anderhalf uur naar de wc kan lopen?

Cat
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 14:28
Deliveran©e
Avatar van Deliveran©e
Deliveran©e is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
vraag 1 :hebbie jullie dan ook altijd hevige buikkrampen?
Nup.. heb ik maar 1 keertje gehad en dat is 3 jaar geleden.. het enige wat ik weleens heb is een beetje vervelend gevoel in mn buik.. Ik ben blij dat ik nooit pijn heb ervan!

vraag 2 : gebruiken jullie dan ook zoveel maandverband?
In de eerste plaats gebruik ik geen maandverband maar tampons.. maar ik denk niet dat er veel verschil in zit qua tijd. Ik koop altijd super tampons (die grote) voor t begin, want als ik normale gebruik mag ik de tweede dag inderdaad om de anderhalf uur naar de wc.. (is wel heel tijdelijk hoor).

Maar heb jij dan verschillende dagen dat het zo erg is dat je elke anderhalf uur naar de wc kan lopen?

Cat
meestal is het de eerste dag helemaal niet erg..en dan die 3 dagen daarna weer wel...en dan heb ik et meestal nog 2 dagen dat het wel meevalt..
__________________
|| ♥ AlBundy ♥ || Karlijn. samen blond. samen niet-stom. || ~suusch ||
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 14:32
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Sannetje schreef:
Ik ben niet aan de pil, maar als ik buikkramp heb slik ik gewoon de maximale dosis ibuprofen (=pijnstiller)
Maximale dosis is toch 2 achterelkaar?
1) Ik had 1 keer erge buikkrampen, maar na 1 pilletje (ibuprofen) was het al weer over.
2) Misschien kun je ook op tampons overgaan? Nou ja t hoeft niet Maar misschien is het voor jou wat fijner?

xxx's Juulz
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 14:32
boardbabe
Avatar van boardbabe
boardbabe is offline
vraag 1 :hebbie jullie dan ook altijd hevige buikkrampen?

ja soms, dan kan ik echt haast niet lopen ofzo, best irri. Ik doe dr nix aan, heb het ook maar 1x in de 3 maanden ofzo

vraag 2 : gebruiken jullie dan ook zoveel maandverband? ik verwissel soms wel om het 1,5 uur...ik heb altijd het gevoel dat ik zoveel verlies en dat die maandverband zo snel vol zit..er irri..en ook best duur hebben jullie dat ook?

Ik verlies ook best veel bloed en moest eerst ook maandverband heel vaak vervangen, en dat was echt een ramp. Nu ben ik tampons gaan gebruiken (met inbrenghuls, veeeeuul handiger) en nu hoef ik maar om de 4,5 uur ofzo te verwisselen
__________________
The truth changes colour, depending on the light
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 15:55
FlyingPinguin
Avatar van FlyingPinguin
FlyingPinguin is offline
1. ja, de eerste dag, dan lig ik het liefst een dagje op bed (maarja, je kan moeilijk elke maand een dag thuis blijven van school he...) maar tis wel minder geworden, vroeger (toen ik 11 was ofzo) had ik er wel heel veel last van, maar t word steeds minder. veel koohydraten eten in de dagen voordat je ongesteld had schijnt wel te helpen, en een warme kruik op je buik ook.
2. mijn ma koopt het maandverband, maar tis idd erg duur. misschien zijn tampons goedkoper? (weet ik niet zeker hoor! ik gebruik ze nooit...)
maar bij mij zijn de maandverbanden ook tamelijk snel 'vol' ja.
__________________
Things are getting worse, please send chocolate
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 16:00
Het Prutje
Het Prutje is offline
Citaat:
crazyellow schreef:

ik heb wel vette buikkrampen en last van me darmgassen rond die tijd
maar met een pijnstiller is het zo weg.
de 1e 2 dagen zijn het ergste.
Jep! Heb ik ook Vooral die darmgassen, ik vraag me echt af waar et vandaan komt. Ik dacht dat het misschien wat te maken had met dat ik tampons gebuik, dat er dan zeg maar meer druk op staat van binnen (sorry voor het plastische verhaal ) en je het daardoor sneller voelt, maar jij gebruikt dus maandverband, crazyellow? Dan weet ik het echt niet
Oh ja niemand heeft hier nog de pijnstiller Saridon genoemd, maar die werkt echt heel goed bij mij. Laatst gaf ik er eentje aan een meisje uit mn klas die al haar hele leven er last van heeft en bij wie zo ongeveer niets hielp en.... het werkte! Dus voor iedereen die de wanhoop nabij is (of gewoon geen pijn wil hebben) is dit misschien nog een optie (nee ik heb er geen aandelen in ofzo hoor )
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 16:32
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
*~*SuSHiJoW*~* schreef:


meestal is het de eerste dag helemaal niet erg..en dan die 3 dagen daarna weer wel...en dan heb ik et meestal nog 2 dagen dat het wel meevalt..
Dat zijn 6 dagen!
Bij mij is ut zo; de eerste dag is ut niet erg maar heb ik t de hele dag koud (ook al is het 30 graden, ik loop te rillen). De tweede dag is t erg, en daarna nog twee dagen weinig.. vroeger was t wel anders, voordat ik de pil slikte.. was t erger en dan ook meer dagen.. maarja das al 4 jaar geleden ofzo..

Cat
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 16:34
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
FlyingPinguin schreef:
(maarja, je kan moeilijk elke maand een dag thuis blijven van school he...)
Ik meldde me op de middelbare school op een gegeven moment twee dagen in de week ziek
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 17:46
Deliveran©e
Avatar van Deliveran©e
Deliveran©e is offline
Citaat:
DarkCat schreef:

Dat zijn 6 dagen!
Bij mij is ut zo; de eerste dag is ut niet erg maar heb ik t de hele dag koud (ook al is het 30 graden, ik loop te rillen). De tweede dag is t erg, en daarna nog twee dagen weinig.. vroeger was t wel anders, voordat ik de pil slikte.. was t erger en dan ook meer dagen.. maarja das al 4 jaar geleden ofzo..

Cat
effe voorbeeld : als ik maandag de laatste pil neem wordt ik het meestal woensdag of donderdag ofzo..en dan gaat et gewoon door...en als ik die maandag daarna weer begin met de pil blijft et altijd nog een dag doorgaan
__________________
|| ♥ AlBundy ♥ || Karlijn. samen blond. samen niet-stom. || ~suusch ||
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 21:20
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ongesteld is gewoon kut Maja, ik verwissel het ook best vaak en mun ma betaald ut, dus da maakt nix uit...gna..gna...maja, ik heb soms buikpijn. Maar ik word meestal wel vet chaggi!!!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 21:24
miss Elise
Avatar van miss Elise
miss Elise is offline
ik heb meestal de eerste dag buikpijn. ik neem meestal meteen als ik een beetje buikpijn krijg zon roze pilletje in, voel ikke dr niks meer van.
ik gebruik de eerste dag ook best wel veel maandverband, dan moet ik om de 2 uur ofzo verwisselen
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 22:46
Sciza
Avatar van Sciza
Sciza is offline
Citaat:
*~*SuSHiJoW*~* schreef:
vraag 1 :hebbie jullie dan ook altijd hevige buikkrampen? ik ben al begonnen aan de pil maar dat hielp ook niet..en ik heb al verschillende pilletjes gehad om de buikklachten te stoppen maar dat hielp ook niet heeft een van jullie dit ook en weet je misschien wat je eraan kunt doen?

vraag 2 : gebruiken jullie dan ook zoveel maandverband? ik verwissel soms wel om het 1,5 uur...ik heb altijd het gevoel dat ik zoveel verlies en dat die maandverband zo snel vol zit..er irri..en ook best duur hebben jullie dat ook?
Antwoord 1: Altijd enorme buikkrampen, en rugpijn ook heel erg. Soms zulke erge krampen dat het naar m'n benen trekt en ik niet meer kan lopen enzo. Heb ibuprofen voor zowel de krampen als de rugpijn, maar dat helpt maar minimaal...

Antwoord 2: Bij mij is het de eerste dag nooit zo heel erg, de tweede dag begint te ellende, duurt dan ongeveer 3 á 4 dagen. 's Nachts kan ik altijd m'n wekker zetten om te 'verschonen' doe ik dan om de drie uur. Overdag om de twee uur... Is afschuwelijk.. Heb nu de zwaartste anticonceptie pil, maar helpt voor geen meter....

Volgens mijn moeder hebben sommige meisjes dat, rond hun 20ste/25ste groeien ze er overheen en wordt het milder...
__________________
- * - Deze sig is voor mijn allerliefste vriend - * -
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 23:15
miep
Avatar van miep
miep is offline
1. het eerste jaar dat ik ongesteld was had ik nooit ergens last van... die andere 3 jaar verging ik altijd van de pijn, ja ik weet wat je bedoelt met hevige buikkrampen. het laatste jaar heb ik nooit geen buikpijn meer... nouja, een enkele keer. het is bij mij dus zeg maar vanzelf overgegaan.
2. ja ik verlies ook altijd belachelijk veel bloed. vooral de eerste 4 dagen. dan gebruik ik max. tampon en max. maandverbrand. en noch moet ik beide troep TE VAAK verschonen.

Ik ging er mee naar de dokter en ik moest m'n bloed laten onderzoeken. Daar bleek niks ernstigs uit. Toen moest ik een inwendig onderzoek. Daar was ook alles in orde. Het zit bij ons gewoon in de familie en ik moet er mee leven. OF ik ga aan de pil. Dat ga ik nu doen, en ik hoop dat het werkt... Ik denk dat jij gewoon moet (blijven) verwisselen van pil, tot dat je er 1tje vindt die goed bij jou past.

Succes
__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 09:56
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
*~*SuSHiJoW*~* schreef:
vraag 1 :hebbie jullie dan ook altijd hevige buikkrampen? ik ben al begonnen aan de pil maar dat hielp ook niet..en ik heb al verschillende pilletjes gehad om de buikklachten te stoppen maar dat hielp ook niet heeft een van jullie dit ook en weet je misschien wat je eraan kunt doen?

vraag 2 : gebruiken jullie dan ook zoveel maandverband? ik verwissel soms wel om het 1,5 uur...ik heb altijd het gevoel dat ik zoveel verlies en dat die maandverband zo snel vol zit..er irri..en ook best duur hebben jullie dat ook?
vraag 1:
neej valt wel mee

vraag 2:
nee, a: ik gebruik geen maandverband, maar tampons en b:op de eerste dag verwissel ik die om de 3, 4 uur en daarna om de 4, 5 uur
en wat mij betreft werken alle tampons even goed ofsow, dus ik gebruik net zo goed ob, libresse, aldi-merk of eigen-huis-merk tampons en die schelen vaak aanzienelijk in de prijs
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 10:37
I_am_anouk
Avatar van I_am_anouk
I_am_anouk is offline
1. in het begin wel, gaat over na 2 dagen

2. toen ik nog maand verbanden gebruikte, vlogen ze er soms doorheen, nu zit ik aan de tampons , behalve eerste twee dagen, dan nog wel verband.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 10:49
Verwijderd
Citaat:
miep schreef:
1. het eerste jaar dat ik ongesteld was had ik nooit ergens last van... die andere 3 jaar verging ik altijd van de pijn, ja ik weet wat je bedoelt met hevige buikkrampen. het laatste jaar heb ik nooit geen buikpijn meer... nouja, een enkele keer. het is bij mij dus zeg maar vanzelf overgegaan.



Succes
hoelang ben jij al wel niet ongesteld?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 10:53
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Bij mij wordt de buikpijn steeds minder, terwijl ik niet aan de pil ben. Hoe kan dat???
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 11:13
Love Crime
Love Crime is offline
1. ik heb meestal die dag voordat ik ongesteld word buikpijn, maar dat is dan zo weer over.

2. Ja, dat heb ik ook
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 14:16
jollie17
jollie17 is offline
ik heb ook vaak buikpijn maar ik weet niet of daar iets aan te doen is.Tampons is echt een superoplossing voor overmatig vloeien.Je merkt er niks meer van en het kan langer blijven zitten
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 19:04
Sophietje12
Sophietje12 is offline
1. buikpijn verschilt bij mij nogal, meestal krijg ik pas op de derde dag buikpijn en rugpijn. Maar soms ook helemaal niet.

2. ja best wel, maar ik stem af op de hoeveelheid bloed ik gebruik in het begin zwaardere maandverbanden en wissel ik elke pauze op school en verder om de 2 uur. Later gebruik ik licht maandverband en verwissel ik ook mindeer vaak.
__________________
*And on that fateful day/when she was crucified/she wore Shiseido red/and we drank tea by her side
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 19:16
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
Citaat:
Het Prutje schreef:


Jep! Heb ik ook Vooral die darmgassen, ik vraag me echt af waar et vandaan komt. Ik dacht dat het misschien wat te maken had met dat ik tampons gebuik, dat er dan zeg maar meer druk op staat van binnen (sorry voor het plastische verhaal ) en je het daardoor sneller voelt, maar jij gebruikt dus maandverband, crazyellow? Dan weet ik het echt niet
Oh ja niemand heeft hier nog de pijnstiller Saridon genoemd, maar die werkt echt heel goed bij mij. Laatst gaf ik er eentje aan een meisje uit mn klas die al haar hele leven er last van heeft en bij wie zo ongeveer niets hielp en.... het werkte! Dus voor iedereen die de wanhoop nabij is (of gewoon geen pijn wil hebben) is dit misschien nog een optie (nee ik heb er geen aandelen in ofzo hoor )
heel raar.
een rotte lucht komt eruit,het lijkt wel het riool
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 19:48
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
1. Heb altijd van +/- 2 dagen van te voren tot de 2e dag heel veel rugpijn. Dat ik soms amper kan staan van de pijn maar dat verschilt heel erg per maand.
En op de 2e dag heb ik meestal ook wel buikpijn ja, nogal irri!
De rest van de dagen ben ik maar heel licht ongesteld, dan heb ik ook nergens last van.

2. Gebruik tampons dus heb daar geen last van. Maar ik hoorde wel van een vriendin dat je, als je ongesteld bent en asprientje neem ofzo, het harder gaat zeg maar. Daarom nam ze nooit pijnstiller, ook al had ze veel pijn.
Weet dus niet zeker of het waar is, maar 't zou kunnen...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 20:04
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
*~*SuSHiJoW*~* schreef:
vraag 1 :hebbie jullie dan ook altijd hevige buikkrampen? ik ben al begonnen aan de pil maar dat hielp ook niet..en ik heb al verschillende pilletjes gehad om de buikklachten te stoppen maar dat hielp ook niet heeft een van jullie dit ook en weet je misschien wat je eraan kunt doen?

vraag 2 : gebruiken jullie dan ook zoveel maandverband? ik verwissel soms wel om het 1,5 uur...ik heb altijd het gevoel dat ik zoveel verlies en dat die maandverband zo snel vol zit..er irri..en ook best duur hebben jullie dat ook?
kep dat niet echt meer sinds ik de pil slik (bijna 3 jaar) en warme chocomel drinken hielp bij mij wel...

ik gebruik tampons omdat ik dat hygienischer vind en ik hoef maar een paar keer per dag te wisselen ook in het begin van de menstruatie omdat ik door de pil veeeeeeeeeeel minder ongesteld ben(4dagen ongeveer) vroeger was ik het soms 8 dagen....
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 20:29
***DKNY'ke***
Avatar van ***DKNY'ke***
***DKNY'ke*** is offline
ik ging dus deze middag naar het toilet net voor het eten (om 12u05) en zag dus dat ik net mn regels gekregen had!!! normaal gezien heb ik altijd 3-4 dagen op voorhand hevige steken in mn buik, maar vermits ik dit weekend nogal veel gesport heb, zal ik het niet gemerkt hebben! wel heeeeel erg handig als je dan geeeen maandverband bij de hand hebt (het lag nl in de klas...). gelukkig heb ik eentje kunnen lenen ve vriendin, ook heel handig als je dan n 3kwartbroek, ZONDER ZAKKEN, aanhebt! waardoor je FIJN het maandverband in je hand kan houden tot aan het toilet!!!
nu zit ik dus met n wermwaterkruik op mn buik voor de pc om de pijn wat te verzachten, spijtig genoeg heb ik geen tweede voor tegen mn rug te leggen, want daar heb ik ook altijd hevige pijn, in mijn onderrug... wat haat ik mijn regels...

ondanks de hevige regels moet ik mn maandverband toch maar om de paar uur verwisselen, misschien heb ik n probleem dat het te traag uitloopt ofzo, dat het daardoor zo'n pijn doet ik weet het niet, maar ik hoop toch wel dat het einde vd week snel hier is!!! (en nu hebbe we ook nog 5 toetsen gepland vanaf morgen..... I hate school...)

kuzzje
xELSx(die blij is dat jurgentje net nog hier was om haar een beetje op te vrolijken!!)

Laatst gewijzigd op 21-05-2002 om 20:36.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 23:57
miep
Avatar van miep
miep is offline
Citaat:
spacegirl schreef:


hoelang ben jij al wel niet ongesteld?


het staat er in?
5
why?
__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 08:20
Verwijderd
Citaat:
miep schreef:




het staat er in?
5
why?
gewoon,dat t langer leek
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 13:36
Verwijderd
Beide. Ik slik altijd gewoon paracetamol (damn, schrijf je dat zo?), anders lig ik te creperen van de pijn. En ik verlies volgens mij vrij veel bloed, hoewel ik het niet *zo* vaak omwissel... Om de 3, 4 uur op het ergst. Ik heb er meestal geen last van, alleen 's nachts gaat het er nog wel es langs

Je kunt er weinig aan doen,... als je aan de pil gaat hoort beide toch minder te worden? Andere pil is misschien een idee...
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 14:37
Kronkeltje
Avatar van Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Hej,
misschien heb ik wel een tip voor je. IBUPROFEN helpt heel erg goed tegen buikkrampen. Ik heb er zelf ook veel last van, maar de klachten verdwijnen heel snel na het slikken van zo'n pilletje!!!
Xxxx Kronkel
__________________
xxx
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 18:55
love_ya
Avatar van love_ya
love_ya is offline
1. ik heb ook altijd zo last van buikpijn, echt van die krampen, ik ben meestal gewoon ziek als ik ongesteld ben, maar een pijnstiller (aleve) helpt meestal wel goed, alleen heb ik dan nog wel een beetje buikpijn.

2. Mijn moeder sleept zich ook rot aan maandverband. Maar het duurt wel korter dan eerst. Want de kinderarts heeft mij aangeraden om aan de pil gegaan, en dan naar een half jaartje weer te stoppen, want soms kan het dan veel minder zijn. Dat heb ik dus gedaan...en het werkt! De pijn enzo is niet minder, maar ik ben het maar 6/7 dagen in plaats van 9...ook 's nachts is het minder (behalve de eerste/tweede dag)
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 20:45
miep
Avatar van miep
miep is offline
ok spacegirl
en ff over ibruporfen, die gebruikte ik ook altijd, nogsteeds wel eens asl het heel hevig is, het werkt idd, maar het moet wel lang inwerken, minstens een half uur... hebben jullie dat niet dan? en wat ook helpt is.. WARME CHOCOLADE MELK! met een brok chocola en dat er in dopen en gewoon lekker genieten als vrouw zijnde
__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 11:44
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
*~*SuSHiJoW*~* schreef:
gebruiken jullie dan ook zoveel maandverband?
[flauw modus]Ik gebruik altijd jaarverband[/flauw modus]
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 12:47
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ja, ik heb ook altijd heel erg last van m'n menstruatie... echt met kotsen, en flauwvallen. Het is wel iets beter geworden toen ik met de pil ben begonnen (meliane), maar ben nog steeds niet te genieten, dan...

maandverband gaat bij mij ook heel snel. Ik wissel de 1e 3 dagen elke drie kwartier! Daarna niet zo vaak meer. Ik gebruik trouwens meestal tampons.

Oh ja, nog een vraagje:
hoe doen jullie dat 's nachts? Ik ben altijd bang dat ik 's nachts doorlek, ofzow!
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 12:48
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
miep schreef:
ok spacegirl
en ff over ibruporfen, die gebruikte ik ook altijd, nogsteeds wel eens asl het heel hevig is, het werkt idd, maar het moet wel lang inwerken, minstens een half uur... hebben jullie dat niet dan? en wat ook helpt is.. WARME CHOCOLADE MELK! met een brok chocola en dat er in dopen en gewoon lekker genieten als vrouw zijnde
ik krijg echt geen chocola of chocolademelk door m'n keel, hoor, als ik ongesteld ben.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 12:53
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ow. misschien heeft iemand hier een tip voor:
als ik ongesteld ben hou ik dus niet zoveel binnen, dus ook geen pijnstillers!
hoe kan ik dan toch zorgen dat m'n buikpijn iets vermindert?
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 14:17
Verwijderd
Citaat:
*~*SuSHiJoW*~* schreef:
vraag 1 :hebbie jullie dan ook altijd hevige buikkrampen? ik ben al begonnen aan de pil maar dat hielp ook niet..en ik heb al verschillende pilletjes gehad om de buikklachten te stoppen maar dat hielp ook niet heeft een van jullie dit ook en weet je misschien wat je eraan kunt doen?

vraag 2 : gebruiken jullie dan ook zoveel maandverband? ik verwissel soms wel om het 1,5 uur...ik heb altijd het gevoel dat ik zoveel verlies en dat die maandverband zo snel vol zit..er irri..en ook best duur hebben jullie dat ook?
ik heb precies het zelfde!
en sinds ik aan de pil ben begonnen is het maar een beetje minder...
alleen nou gebruik ik vortaan tampons... ideetje?
is ook veeeeel hygieniser, je moet er alleen ff aan wennen
en voor die buikkrampen heb ik bij de dokter pillen gekregen, die kun je ook gewoon slikken met de pil. dus dan moet je gewoon naar de dokter gaan
suc6
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 18:09
blacky
Avatar van blacky
blacky is offline
Goh, ik heb dan iets minder pijn, maarh et maandverband probleem ken ik en de eerste drie dagen hoef ik niet aan tampons te beginnen, omdat ik overal na 1 tot 1,5 uur van doorlek.
__________________
Geen knoop aan vast te touwen.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:33.