Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2002, 09:35
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Sinds maandag is het uit. Ben gisteren naar hem toegeweest, erover gepraat en het is goed zo! Ik heb er vrede, hij ook, prima dus!

Maar ik heb wel gewoon afleiding nodig omdat ik er gewoon niet de hele tijd aan wil denken (heb af en toe van die momenten dat ik het moeilijk heb) maar m'n vriendinnen zijn op vakantie.

Wat nu? Hebben jullie tips wat ik kan gaan doen want ik wil niet thuis gaan zitten weg kwijnen. En ik ben nu ook niet echt in een bui om zomaar iets te verzinnen dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

ps. heb nog wel contact met hem, goed contact!Het is niet met ruzie of wat dan ook uitgegaan, hopen als vrienden verder te gaan maar moet maar ff zien hoe dat zal gaan.
__________________
a.k.a. Roze Lila
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-08-2002, 10:07
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
gelukkig dat jullie nog goed contact met elkaar hebben en dat jullie er allebei vrede mee hebben dat het uit is, en dat er geen ruzie tussen jullie door is ontstaan..
Vervelend dat al je vriendinnen op vakantie zijn, anders had je zat dingen kunnen doen en hadden je vriendinnen je zeker wel weten af te leiden.. En ook school had je dan misschien af kunnen leiden..

Je wilt dus niet in je eentje zitten peinzen ofzo, als ik het goed begrijp..?
Heb je niet een zus, andere vrienden, of misschien kan je iets leuks gaan doen met je moeder, naar een andere stad toe en gaan winkelen, gezellig een terasje pikken met iemand enz..

Mjah moet je toch weer vriendinnen in de buurt hebben..

weet ook niet echt wat ik zelf zou doen eigenlijk..
phff hier help ik je ook niet echt mee zeg..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 10:14
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Ja, moeilijk hè!? Ben momenteel aan het werk maar het is hartstikke rustig dus zit al hele tijd te internetten. En dan gaan je gedachten vanzelf afdwalen.

Het is ook niet dat ik telkens moet huilen of wat dan ook. Het gaat best goed maar ik wil gewoon iets doen! Onder de mensen komen. En alleen gaan winkelen is ook niets, dan kan ik hem nog beter meevragen maar ja.. da's toch net ff wat moeilijk voor me. Over een week lukt dat wel maar nu nog ff niet.
Gelukkig begint m'n school weer over 1,5 week. Had er al zin in en nu nog steeds!

IIG bedankt voor je poging!
__________________
a.k.a. Roze Lila
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 10:33
Verwijderd
Nja, ik zie dat probleem eraan komen in de toekomst, al mn vriendinnen behalve 1 gaan voor maanden naar het buitenland.

Zijn er geen mensen die je wel een beetje kent, maar niet echt goed. Wie weet kan je met hen iets doen, als je de situatie even uitlegt, snappen ze dat best wel. En zo kun je misschien meteen wat mensen beter leren kennen. Bij mij is het nu een maand uit met mn ex, in het begin ben ik heel veel met mn vader gaan doen..?? Heel gek, nog nooit gedaan op die manier, maar tot mijn verbazing was het echt heel erg fijn! Meteen een betere band gekregen met mn vader in die dagen. Dus is er geen familielid? Schuif het niet meteen af, maar probeer het is, het kan je nog verbazen hoe leuk dat toch ook kan zijn dan ineens.

Het ging daarna met mij beter, maar nu gaat het weer even rot. Gelukkig zijn mn vriendinnen dr nu nog net wel, dus spreek ik veel met hen af. Maar ondertussen ben ik toch ook bezig een band te creeeren met andere mensen. Het steunt me nu, en geeft me ook fijn gevoel voor als mn vriendinnen strax weg zijn.

Nja, niet echt een nuttige reactie, maar sterkte in ieder geval! En mag ik je nog even een tip geven? Wij gingen ook prettig uit elkaar en alles, maar konden elkaar niet loslaten, waardoor er nu ruzie is geweest en we ook hebben besloten elkaar niet meer te zien omdat het gewoon niet gaat. Dus hou ook in je achterhoofd dat je vaak de ander eerst echt los moet laten enzo voordat je een vriendschap op kunt bouwen!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 11:13
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Dank je wel! Als ik vanavond thuis ben zal ik 's ff wat mensen gaan bellen.

Tja, reden dat het ook uitging was dat hij niet meer zo gek op mij is als voordat we op vakantie gingen. Daardoor hadden we meer ruzie, werd ik verdrietig en onzeker en de sfeer daalde echt enorm. Maar soms kon het ook super leuk zijn! Echt met ups en downs. Naja, op lange termijn zou het toch niet kunnen werken want we hebben allebei ook andere verwachtingen van wat we in een relatie zoeken. Dat zou dus alleen maar voor problemen zorgen en aangezien ik nu in eindexamen jaar zit is het dus maar beter.

Het is nog maar 2 dagen uit en ik ben nog wel gek op hem maar ik weet dat dat over zal gaan. Ben vrij nuchter, want zie ook in dat het niet zou werken ook al was het nog wel wederzijds geweest. Dan zouden we nl. ruzie krijgen over die verwachtingen enz. 't is beter zo en ik weet zeker dat ik 'm straks gewoon als vriend zie want we zijn allebei tegen zoenen als het uit is. Dus verdwijnt het vanzelf. Ben streng voor mezelf en ik wil hem niet kwijt als gewone vriend want ik merkte gisteren dat dat wel heel goed ging. Was toen echt gezellig!

Jij veel sterkte! En als er wat is mag je me mailen (kijk maar bij info) want we zitten nu in zelfde schuitje
__________________
a.k.a. Roze Lila
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 11:33
Verwijderd
Nja, bij mij is het zo dat ik het heb uitgemaakt.. dus niet helemaal hetzelfde schuitje..

Maar ja, je klinkt nu heel sterk en moedig, maar dat klonk mn ex ook Bleek toch niet helemaal te kloppen met hoe hij zich voelde. Wij zijn ook tegen zoenen na het uit is, is ook niet gebeurd. En dat we elkaar zagen daarna was ook heel gezellig en alles..

Je kan jezelf ontzettend voorhouden van het is beter het is beter het is beter, maar besef wel dat je toch gevoelens voor hem had, en die gevoelens zijn niet zomaar weg. Ze zullen misschien wel minder worden, maar als er bijv. anderen in beeld komen zal dit altijd pijn doen. Ik wil niet zeggen dat je je heel rot zou moeten voelen, maar alleen dat het best mogelijk is dat het toch iets langer zal duren voor je je weer helemaal goed voelt dan je denkt.

Mijn ex heeft zn troost gezocht in een ander meisje.. 3 weken na het uit was, we hebben 20 maanden iets gehad. Dus best snel al een ander, en dat deed mij toch ook wel pijn. Gaf me het gevoel niet belangrijk te zijn, en het heeft ook de vriendschap verpest. Wie weet is dat ooit nog mogelijk, maar nu wil ik het in ieder geval niet omdat ik hier geen zin in heb. Zulke complicaties zullen altijd voor kunnen komen.

Ik vind het in ieder geval knap dat je je zo sterk houdt, en je best doet het te begrijpen, dat je sowieso beseft dat het beter is zo Ik hoop dat je je zo kunt blijven voelen, en dat een vriendschap zal lukken!!

Heel veel sterkte!

xxx Kim
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 14:20
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Tja, ik ben nog wel gek op hem. daarom zorg ik ervoor dat ik 'm ff niet zie, een tijdje. Ben nl. echt op z'n uiterlijk gevallen en hij ook bij mij. We keken elkaar en bam, daar ging de vonk. En we stonden te zoenen voordat we elkaars naam wisten dus ja..

Maar we vinden het dus allebei fijn om wat van elkaar te horen. Ik, omdat ik dan weet dat het hem ook wat doet en hij, omdat hij het vervelend voor mij vindt en niet wil dat ik zo verdrietig ben enzo. Hij probeert me dus op te vrolijken en dat vind ik lief!

Ik denk voorlopig niet aan een ander en hij ook niet. Hij is sowieso niet zo van dan die meid en daarna die. Ik moet dat meisje heel leuk vinden anders zoen ik er niet mee, zegt ie altijd (vind/vond compliment) Terwijl hij genoeg meiden kan krijgen! Hij wilt het zelf gewoon niet en dat vind ik momenteel wel fijn. Daarna zien we wel weer!

Enne, ik heb nu een vriendin waar ik wat minder close mee omga gevraagd om iets af te spreken. Dus ben benieuwd....
__________________
a.k.a. Roze Lila
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 14:22
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Oh ja... ik moest ff glimlachen toen ik je naam zag. M'n ex schoonzus heet net als jij en ik kan/kon (heb er nog niet gesproken sinds het uit is) goed met 'r vinden dus...
__________________
a.k.a. Roze Lila
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 14:33
Verwijderd
Citaat:
miss_sunshinegirl schreef:
Tja, ik ben nog wel gek op hem. daarom zorg ik ervoor dat ik 'm ff niet zie, een tijdje. Ben nl. echt op z'n uiterlijk gevallen en hij ook bij mij. We keken elkaar en bam, daar ging de vonk. En we stonden te zoenen voordat we elkaars naam wisten dus ja..

Maar we vinden het dus allebei fijn om wat van elkaar te horen. Ik, omdat ik dan weet dat het hem ook wat doet en hij, omdat hij het vervelend voor mij vindt en niet wil dat ik zo verdrietig ben enzo. Hij probeert me dus op te vrolijken en dat vind ik lief!

Ik denk voorlopig niet aan een ander en hij ook niet. Hij is sowieso niet zo van dan die meid en daarna die. Ik moet dat meisje heel leuk vinden anders zoen ik er niet mee, zegt ie altijd (vind/vond compliment) Terwijl hij genoeg meiden kan krijgen! Hij wilt het zelf gewoon niet en dat vind ik momenteel wel fijn. Daarna zien we wel weer!

Enne, ik heb nu een vriendin waar ik wat minder close mee omga gevraagd om iets af te spreken. Dus ben benieuwd....
Sja, ik verwachtte het ook totaal niet van mn ex was een big surprise.. hij zoent ook niet zomaar met iedereen en dat soort dingen, toen ie wat met mij kreeg had ie 6 maanden niet gezoend en dat soort dingen. We hadden het er nog over voor ie met dat andere meisje aan de gang was gegaan enzo, en zeiden ook dat we allebei echt absoluut niet aan een ander konden denken enzo. Mja, ik wil je niet ontmoedigen..

En die had de naam Dusjcrib? Of Kim..?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 14:48
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Kim natuurlijk! Dusjcrib is wel apart iets hè. Wat is het eigenlijk?
__________________
a.k.a. Roze Lila
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 14:55
Verwijderd
Citaat:
miss_sunshinegirl schreef:
Kim natuurlijk! Dusjcrib is wel apart iets hè. Wat is het eigenlijk?
Ik dacht ook al!

Is nix, gewoon verzonnen naam zodat niet overal de nickname die je wil weer bezet is
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 15:01
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Haha ok dan!!

Ik had net een mailtje van m'n ex gekregen. GEwoon beetje algemeen enzo, dat ie moest gaan werken dat ie geen zin had, dat ie vannacht wel beter had geslapen enz.

En als laatste zin: Kusje voor lieve Lia!

Ik dacht alleen maar: gelukkig, iklaat hem iig niet koud! Ik zei ook tegen hem wat je mailt maakt me niet uit maar dat je mailt vind ik toch fijn teken!!
__________________
a.k.a. Roze Lila
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie tips voor p&oc's
Warsocket
2 20-11-2007 15:18
Liefde & Relatie Luduvudu
Joanie
29 15-08-2002 18:16
Liefde & Relatie Ik ben er ziek van!
PFP
47 11-04-2002 17:38
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14
Liefde & Relatie What should I do
mysteryyy
22 15-02-2002 16:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52.