Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2002, 17:41
Verwijderd
Hmmmz..

Lang geleden dat ik hier ben geweest..
Heb ook niet alle topic's doorgelezen..
En zo'n topic komen julile hier vast heeeel vaak tegen maar..
HEY
I don't care!

Ruud heeft het vorige week donderdag uit gemaakt
En ik heb dat weekend, heeeeeeel veel afleiding gehad van vriendinnen enz..Echt noooo tijd om alleen te zijn, logeren, zwemmen, echt gewoon van alles..Maar nu ist een weekje verder dat het uit is en nu lijkt iedereen het een beetje te vergeten..
Heyyy don't get me wrong! Ik zoek geen aandacht or so!
Maar wat de meeste niet weten is dat het bij mij nu pas echt begint te knagen omdat ik hem nu echt begin te MISSEN..

Nou bedankt voor het lezen en zie maar wa je er mee doet en ga niet zeggen van ow wat zielig want het IS niet zielig want ik moet me er overheen zetten maar kwil gewoon dat iemand dit leest en me verteld hoe ik het moet aanpakken om nog wat kans bij hem te maken or so..

L8er!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2002, 17:55
NILSJUH
NILSJUH is offline
als je er over wil praten op msn(ik heb altijd tijd)
mijn msnvanhooff@wanadoo.nl
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 18:25
Verwijderd
Hierrrrrrrr
Dat zijn de betere mensen op de wereld Ik voeg je meteen toe!
Thnx
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 19:17
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
stort je op je school en zorg dat je zo min mogelijk alleen bent, want dan ga je alleen maar piekeren..
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 21:51
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Heeeeej hoi! Daar was je weer!

Wat k*t dat het uit is..maar dat mocht ik niet zeggen geloof ik Maar ik heb het ideej dat je hem terugwilt? Door je laatste regel? Of begrijp ik je nu verkeerd? Ik denk toch echt dat je hem beter kan vergeten..hij heeft het niet voor nix uitgemaakt denk ik..tja er is nou eenmaal nix aan te doen helaas Wel goed dat je afleiding hebt gezocht..en het is nog maar een week uit dus het is normaal dat je hem mist!!! Wel een k*tgevoel maar ja zoiets moet slijten..het lijkt mij verstandig als je hem niet meer zo vaak ziet/spreekt (kweetnie hoe dat zit met jullie..of jullie elkaar sowieso vaak zien ofzow) zodat je niet telkens aan zn 'leukheid' herinnert word want dat is best frustrerend.. Tsja echt goede raad kan ik je dus niet geven.. Take care, keep ya head up high!
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 07:14
Verwijderd
Hey bedankt man voor de reacties..


Op school storten --> Ben ik inderdaad mee bezig! Ik ga alleen maar betere punten..Ik moet vaker gedumpt worden!

Ja afleiding, afleiding.. Ik heb veel afleiding maar wie is er bij me als ik 's avonds in bed lig..? Niemand. En dat hoeft ook niet. Maar dan begint het te knagen. De hele dag niets gemerkt, (Jawel als ik hem zie lopen ofzo..) Omdat ik de hele dag vrolijk doe en dan 's avonds..Auw

Ik wil hem inderdaad zo graag terug..En hij geeft me ook elke keer valse hoop en ik put uit elk woordje dat ie zegt hoop.. Ik moet hem inderdaad niet meer zien/spreken..

Thnx

Jaaa Bloem, We komen elkara telkes tegen
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 17:19
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Het is inderdaad zo dat je je k*t gaat voelen als je 's avonds alleen in bed ligt (ow men..niet doordenken ), tenminste, dat had ik wel. Helaas zul je daar even doorheen moeten vrees ik. Nodig desnoods vriendinnen uit om te blijven slapen ofzow..maar goed je bent sowieso toch EENS helemaal alleen...En dat valse hoop, ik ken het! Dat is echt niet leuk...maar je moet proberen jezelf voor te houden dat hij je niet terugwil en dat hij met de dingen die hij zegt niets 'diepers' bedoelt..dat zorgt er misschien voor dat je niet iedere keer valse hoop krijgt. Maar dat is ws makkelijker gezegd dan gedaan, ik heb er ervaring meej Maar goed zoals ik dus zei: elkaar ven uit de weg gaan wil misschien nog wel eens helpen, tot je over de ergste schok heenbent zeg maar. Nogmaals veel sterkte!
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12.