Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Bekijk resultaten poll: Legalisatie softdrugs?
Ja, volledig (zowel produktie als verkoop en het in bezit hebben van enkele grammen) 51 73.91%
Ja, maar gedeeltelijk (verkoop en bezit; produktie verboden) 5 7.25%
Nee, het moet illegaal worden (verbod op verkoop, bezit en produktie) 10 14.49%
Anders, namelijk... 2 2.90%
Geen idee/geen mening 1 1.45%
Aantal stemmers: 69. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2005, 21:08
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Gatara schreef op 14-03-2005 @ 21:58 :
nouja, door moslims mag het niet gebruikt, gekocht, verkocht of geproduceerd worden.

dan kunnen drugs in Nederland nog steeds gelegaliseerd worden

je moet uitgaan wat het beste is voor het land. Niet voor die 40 lui op 400.
Mogen Joden wel drugs gebruiken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2005, 21:20
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
S. schreef op 14-03-2005 @ 22:04 :
Precies, en dan wil ik er ook zo weinig mogelijk mee in aanmerking komen en zo min mogelijk over horen, dat kan alleen als het verboden wordt.


drugs zullen er altijd zijn. En de gevolgen ervan zul je dan ook altijd tegen komen.

Citaat:

Ik ben dan ook niet voor verloedering van de maatschappij. Drugs tast de hersenen aan, je verliest je zelfbeheersing, je controle..


Mjah, tijdelijk

Citaat:

Geen drugs? Minder verslaafden, minder junkies


Nee, dat is een fabel
Toen de drugs on war aan de gang was tussen Frankrijk en Nederland werd er onderzocht wat de verschillende soorten beleid voor een resultaten opleverde in de betreffende landen. Frankrijk kwam er heel wat slechter af dan Nederland.

Citaat:

Nogmaals: ik lig er niet wakker van, maar als er een referdum hierover zou komen, weet ik wel wat ik zou stemmen.
ik respecteer je mening hoor

ben je ook voor een alcohol-, tabaks- en koffieverbod??
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 21:21
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 14-03-2005 @ 22:08 :
Mogen Joden wel drugs gebruiken?
en dit slaat op?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 21:23
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 14-03-2005 @ 22:20 :
de drugs on war
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 21:23
Verwijderd
Geloof is een langduriger en ernstiger vertroebeling van het denkvermogen dan het roken van een joint, dat is een ding wat zeker is.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 21:27
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Joostje schreef op 14-03-2005 @ 22:23 :
lol

war on drugs dus
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 21:30
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 14-03-2005 @ 22:23 :
Geloof is een langduriger en ernstiger vertroebeling van het denkvermogen dan het roken van een joint, dat is een ding wat zeker is.
Geloof zet mensen aan het denken en stimuleert het goede in een mens. Geloof zet mensen zelfs ertoe kennis op te doen. Kennis over wereldse zaken. Ook zet het mensen ertoe om voor elkaar op te komen en om zo goed mogelijk te leven.
Dit kun je van drugs niet zeggen. Drugs brengt nadelige gevolgen met zich mee, tenminste, ik ZIE de voordelen er niet van in.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 21:31
juno
Avatar van juno
juno is offline
Mensen slaan elkaar in de coffeshop de hersens niet in, zoals dat met geloofstwisten in het verleden vast gebruik was.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 21:31
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
S. schreef op 14-03-2005 @ 22:30 :
Geloof zet mensen aan het denken en stimuleert het goede in een mens. Geloof zet mensen zelfs ertoe kennis op te doen. Kennis over wereldse zaken. Ook zet het mensen ertoe om voor elkaar op te komen en om zo goed mogelijk te leven.
Probleem is alleen dat de kennis opgedaan wordt vanuit een theoretisch kader dat uitgaat van het bestaan van een godheid, iets datnooit wetenschappelijk bewezen is
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 21:32
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
juno schreef op 14-03-2005 @ 22:31 :
Mensen slaan elkaar in de coffeshop de hersens niet in, zoals dat met geloofstwisten in het verleden vast gebruik was.
Nee, mensen die drugs gebruiken raken nooit aggresief
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 21:33
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 14-03-2005 @ 22:30 :
Geloof zet mensen aan het denken en stimuleert het goede in een mens. Geloof zet mensen zelfs ertoe kennis op te doen. Kennis over wereldse zaken. Ook zet het mensen ertoe om voor elkaar op te komen en om zo goed mogelijk te leven.
Dit kun je van drugs niet zeggen. Drugs brengt nadelige gevolgen met zich mee, tenminste, ik ZIE de voordelen er niet van in.
Dat (de meeste) drugs slecht zijn voor de gezondheid twijfelt echt niemand hier over, hoor. Maar dat is ook helemaal niet de reden dat men het wil legaliseren. Voorstanders van legalisatie realiseren zich namelijk dat door legalisatie de branche gedecriminaliseerd kan worden. Het aantal gebruikers zal niet toenemen. In de VS, bijvoorbeeld, is het aantal cannabisgebruikers twee maal zo hoog als in Nederland. De war on drugs kost de Amerikaanse belastingbetaler zo'n 100 miljard dollar per jaar.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 21:34
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Joostje schreef op 14-03-2005 @ 22:32 :
Nee, mensen die drugs gebruiken raken nooit aggresief
Dat is een ding wat zeker is.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 14-03-2005 @ 22:32 :
Nee, mensen die drugs gebruiken raken nooit aggresief
Van cannabis word je in ieder geval niet agressief. Hoogstens paranoïde.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 14-03-2005 @ 22:20 :
drugs zullen er altijd zijn. En de gevolgen ervan zul je dan ook altijd tegen komen.
Maar ik kan er ook voor kiezen om er zo weinig mogelijk over te lezen en om het zo min mogelijk tegen te komen. Dan zou ik, uiteraard, daarvoor gaan.
Citaat:
Gatara schreef op 14-03-2005 @ 22:20 :
Mjah, tijdelijk
Precies, dus doe maar niet. Soms blijven mensen in een 'tik' hangen. Niet echt gezond, kan zelfs dodelijk zijn.
Citaat:
Gatara schreef op 14-03-2005 @ 22:20 :
Nee, dat is een fabel
Toen de drugs on war aan de gang was tussen Frankrijk en Nederland werd er onderzocht wat de verschillende soorten beleid voor een resultaten opleverde in de betreffende landen. Frankrijk kwam er heel wat slechter af dan Nederland.
Nouja, ik wil het wel van je aannemen, maar ik denk wel dat het enig effect zal hebben. Het kan alleen maar stimulerend zijn.
Citaat:
Gatara schreef op 14-03-2005 @ 22:20 :

ik respecteer je mening hoor
ben je ook voor een alcohol-, tabaks- en koffieverbod??
Alles waar de Islam op tegen is
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 21:36
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Joostje schreef op 14-03-2005 @ 22:32 :
Nee, mensen die drugs gebruiken raken nooit aggresief
Als je een blowtje op hebt ben je een en al love and peace man...
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-03-2005 @ 22:33 :
Dat (de meeste) drugs slecht zijn voor de gezondheid twijfelt echt niemand hier over, hoor. Maar dat is ook helemaal niet de reden dat men het wil legaliseren. Voorstanders van legalisatie realiseren zich namelijk dat door legalisatie de branche gedecriminaliseerd kan worden. Het aantal gebruikers zal niet toenemen. In de VS, bijvoorbeeld, is het aantal cannabisgebruikers twee maal zo hoog als in Nederland. De war on drugs kost de Amerikaanse belastingbetaler zo'n 100 miljard dollar per jaar.
Dus alles draait om geld. Je geeft niet om verbetering van de maatschappij, maar om de verloedering ervan? Zolang we er maar op vooruit gaan

Nouja, zo kun je het natuurlijk ook bekijken.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 21:41
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-03-2005 @ 22:34 :
Van cannabis word je in ieder geval niet agressief. Hoogstens paranoïde.
paranoide mensen zijn niet aggressiever dan andere mensen
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 21:42
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
juno schreef op 14-03-2005 @ 22:36 :
Als je een blowtje op hebt ben je een en al love and peace man...
Vandaar ook dat mijn Indonesische vriend een paar jaar terug beroofd werd door halfstonede gasten.

The love is in the air, my friend.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 21:42
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 14-03-2005 @ 22:42 :
Vandaar ook dat mijn Indonesische vriend een paar jaar terug beroofd werd door halfstonede gasten.

The love is in the air, my friend.
dat was dan waarschijnlijk geen cannabis
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 21:43
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 14-03-2005 @ 22:38 :
Dus alles draait om geld. Je geeft niet om verbetering van de maatschappij, maar om de verloedering ervan? Zolang we er maar op vooruit gaan

Nouja, zo kun je het natuurlijk ook bekijken.
Tip: lees. Ik heb nooit beweerd dat het aantal gebruikers door legalisatie toe zal nemen. Sterker nog, ik denk dat het af zal nemen, zeker als de voorlichting verbetert.

Bovendien vergeet jij dat een besparing van geld ook een besparing is van mensenlevens, aangezien die - hoe cru het ook mag klinken - in geld uit te drukken zijn.

Jij bent dus voor een repressief drugsbeleid dat bewezen heeft niet te werken en dus mensenlevens zal kosten. Nee, dat is geen verloedering.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 14-03-2005 @ 22:41 :
paranoide mensen zijn niet aggressiever dan andere mensen
Heb je wel eens geblowd?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 21:45
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Gatara schreef op 14-03-2005 @ 22:42 :
dat was dan waarschijnlijk geen cannabis
Ben jij de kenner? Je hebt van de plaats delict een stukje verderop allemaal coffeeshops.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 21:45
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-03-2005 @ 22:43 :
Heb je wel eens geblowd?
Jij, als wetenschapper, zou moeten weten dat drugs schadelijk is voor de hersenen. Waarom doe je het dan nog?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Mujahideen schreef op 14-03-2005 @ 22:45 :
Jij, als wetenschapper, zou moeten weten dat drugs schadelijk is voor de hersenen. Waarom doe je het dan nog?
Heb je wel eens chips gegeten?

Trouwens, ik blow niet meer. Cannabis is slecht voor het korte-termijngeheugen en da's lastig als je vrijwel continu dingen aan het leren bent. Wel gebruik ik regelmatig alcohol en caffeïne, want dat vind ik leuk en ik ben niet bang voor fictieve goden.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 21:49
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 14-03-2005 @ 22:45 :
Jij, als wetenschapper, zou moeten weten dat drugs schadelijk is voor de hersenen. Waarom doe je het dan nog?
Alles is schadelijk voor de hersenen. Wist je dat iedere minuut vele duizenden hersencellen afsterven?
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-03-2005 @ 22:43 :
Tip: lees. Ik heb nooit beweerd dat het aantal gebruikers door legalisatie toe zal nemen. Sterker nog, ik denk dat het af zal nemen, zeker als de voorlichting verbetert.

Bovendien vergeet jij dat een besparing van geld ook een besparing is van mensenlevens, aangezien die - hoe cru het ook mag klinken - in geld uit te drukken zijn.

Jij bent dus voor een repressief drugsbeleid dat bewezen heeft niet te werken en dus mensenlevens zal kosten. Nee, dat is geen verloedering.
Ok, ik denk dat ik je verkeerd begrepen had.
Mensen die voor drugs kiezen moeten ook de gevolgen ervan ondervinden. Dus als ze hun leven ermee moeten bekopen, het zij zo. Maar de overheid stimuleert het wel als het gelegaliseerd wordt. Drugs wordt 'normaal', iets dat je gewoon 'even' inneemt, niemand die moeilijk doet, zo werk je wel aan een eventuele verloedering. Maar nogmaals, ik lig er niet wakker van.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 14-03-2005 @ 22:31 :
Probleem is alleen dat de kennis opgedaan wordt vanuit een theoretisch kader dat uitgaat van het bestaan van een godheid, iets datnooit wetenschappelijk bewezen is
Joost, daar hebben we het al eens eerder over gehad. Niet weer
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 21:51
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
McCaine schreef op 14-03-2005 @ 22:49 :
Alles is schadelijk voor de hersenen. Wist je dat iedere minuut vele duizenden hersencellen afsterven?
Ja en dat er ook duizenden weer worden aangemaakt.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 21:51
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 14-03-2005 @ 22:49 :
Ok, ik denk dat ik je verkeerd begrepen had.
Mensen die voor drugs kiezen moeten ook de gevolgen ervan ondervinden. Dus als ze hun leven ermee moeten bekopen, het zij zo. Maar de overheid stimuleert het wel als het gelegaliseerd wordt. Drugs wordt 'normaal', iets dat je gewoon 'even' inneemt, niemand die moeilijk doet, zo werk je wel aan een eventuele verloedering. Maar nogmaals, ik lig er niet wakker van.
Hoezo stimuleert de overheid dan het gebruik van cannabis? De overheid stimuleert toch ook niet het gebruik van tabak, alcohol of benzine?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 21:53
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-03-2005 @ 22:48 :
Heb je wel eens chips gegeten?
Het gaat om de mate van beschadiging. Ik zie ook geen voordelen bij het gebruik van drugs.

Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-03-2005 @ 22:48 :
Wel gebruik ik regelmatig alcohol en caffeïne, want dat vind ik leuk en ik ben niet bang voor fictieve goden.
Dat moet je helemaal zelf weten.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 21:53
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 14-03-2005 @ 22:45 :
Jij, als wetenschapper, zou moeten weten dat drugs schadelijk is voor de hersenen. Waarom doe je het dan nog?
Omdat de kans dat ik een permanent schadelijke dosis neem de nul benaderd.


voor Nare trouwens, dat wass een uitspraak die ik zelf had moeten bedenken.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 21:54
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
T_ID schreef op 14-03-2005 @ 22:53 :
Omdat de kans dat ik een permanent schadelijke dosis neem de nul benaderd.


voor Nare trouwens, dat wass een uitspraak die ik zelf had moeten bedenken.
Jij hoeft niet eens drugs te gebruiken om nog dommer te worden.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-03-2005 @ 22:51 :
Hoezo stimuleert de overheid dan het gebruik van cannabis? De overheid stimuleert toch ook niet het gebruik van tabak, alcohol of benzine?
Zodra het gelegaliseerd wordt, zullen mensen doen wat ze niet laten kunnen met drugs, alles onder de mom van: "Overheid doet niet moeilijk, hier in Nederland mag het." De overheid kan het beter gedogen, zoals het nu ook al een beetje het geval is. Laten voor wat het is, lijkt mij het beste.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 21:55
phynoxal
Avatar van phynoxal
phynoxal is offline
Citaat:
S. schreef op 14-03-2005 @ 22:54 :
Zodra het gelegaliseerd wordt, zullen mensen doen wat ze niet laten kunnen met drugs, alles onder de mom van: "Overheid doet niet moeilijk, hier in Nederland mag het." De overheid kan het beter gedogen, zoals het nu ook al een beetje het geval is. Laten voor wat het is, lijkt mij het beste.
Het is al legaal
het legaliseren betrefd coffeshops en kweekerijen
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Mujahideen schreef op 14-03-2005 @ 22:54 :
Jij hoeft niet eens drugs te gebruiken om nog dommer te worden.



Zijn hersenen zijn zó erg beschadigd, dat helder nadenken er niet meer inzit.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 21:57
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 14-03-2005 @ 22:54 :
Zodra het gelegaliseerd wordt, zullen mensen doen wat ze niet laten kunnen met drugs, alles onder de mom van: "Overheid doet niet moeilijk, hier in Nederland mag het." De overheid kan het beter gedogen, zoals het nu ook al een beetje het geval is. Laten voor wat het is, lijkt mij het beste.
Maar je hebt nog geen enkel argument tegen legalisatie gegeven.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 21:58
Verwijderd
Citaat:
phynoxal schreef op 14-03-2005 @ 22:55 :
Het is al legaal
het legaliseren betrefd coffeshops en kweekerijen
Ja, meer legale plaatsen om het te verhandelen, te kopen en te gebruiken dus.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 21:58
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 14-03-2005 @ 22:54 :
Jij hoeft niet eens drugs te gebruiken om nog dommer te worden.
Efficienter dan dat zelfs nog, ik hoef niet eens speciaal iets te doen om jouw frustratie toe te laten nemen.


@phanoxyl, wiet kweken is (nog) niet legaal.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-03-2005 @ 22:57 :
Maar je hebt nog geen enkel argument tegen legalisatie gegeven.
Owh, is dat niet al duidelijk dan? Mijn godsdienst staat in de weg. En ja, mijn godsdienst gaat boven alles.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 22:00
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 14-03-2005 @ 22:58 :
Ja, meer legale plaatsen om het te verhandelen, te kopen en te gebruiken dus.
Realiseer je zelf nu niet dat je argument niet veel verder gaat dan: "laten we alle messen verbieden, want dan worden er minder moorden gepleegd"? Ondersteun je standpunten eens in plaats van te blijven doorzemelen met standpunten waarvoor ieder bewijs ontbreekt.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 22:00
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 14-03-2005 @ 22:59 :
Owh, is dat niet al duidelijk dan? Mijn godsdienst staat in de weg. En ja, mijn godsdienst gaat boven alles.
Maar dat is geen argument tegen legalisatie, want Nederland is seculier.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-03-2005 @ 23:00 :
(...)
Het wordt junkies alleen maar makkelijker gemaakt, what can I say more.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 22:01
phynoxal
Avatar van phynoxal
phynoxal is offline
Citaat:
S. schreef op 14-03-2005 @ 22:59 :
Owh, is dat niet al duidelijk dan? Mijn godsdienst staat in de weg. En ja, mijn godsdienst gaat boven alles.
Waarom ?
Zei mohammed tegen de profeet
En gij zult niet blowen
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 22:02
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 14-03-2005 @ 22:51 :
Ja en dat er ook duizenden weer worden aangemaakt.
Precies. Zelfde verhaal als je drugs (met mate) gebruikt. Repareert je lichaam vanzelf.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 22:02
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 14-03-2005 @ 23:01 :
Het wordt junkies alleen maar makkelijker gemaakt, what can I say more.
Maar dat leidt niet tot een toename van het aantal gebruikers en wel tot een afname van de criminaliteit, een toename van de welvaart en een afname van het aantal doden. Jij bent daar blijkbaar allemaal tegen.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-03-2005 @ 23:00 :
Maar dat is geen argument tegen legalisatie, want Nederland is seculier.
Dat begrijp ik, maar dit is dan ook enkel mijn mening hierover. Verbieden of legaliseren? Ik zeg verbieden. Punt. Verder valt hier met mij niet verder over te discussieren, aangezien mijn argument vooral met godsdienst te maken heeft.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 22:05
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
S. schreef op 14-03-2005 @ 23:04 :
Dat begrijp ik, maar dit is dan ook enkel mijn mening hierover. Verbieden of legaliseren? Ik zeg verbieden. Punt. Verder valt hier met mij niet verder over te discussieren, aangezien mijn argument vooral met godsdienst te maken heeft.
Wat doe je dan in de thread als je niet gaat discussiëren?
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 22:05
Verwijderd
Citaat:
phynoxal schreef op 14-03-2005 @ 23:01 :
Waarom ?
Zei mohammed tegen de profeet
En gij zult niet blowen
Mohammed tegen de profeet?
Minder blowen, jongen, je bent in de war
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 22:05
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
McCaine schreef op 14-03-2005 @ 23:02 :
Precies. Zelfde verhaal als je drugs (met mate) gebruikt. Repareert je lichaam vanzelf.
Maar je raakt er veslaafd dan wel lichamelijk dan wel geestelijk aan.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 22:07
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 14-03-2005 @ 23:04 :
Dat begrijp ik, maar dit is dan ook enkel mijn mening hierover. Verbieden of legaliseren? Ik zeg verbieden. Punt. Verder valt hier met mij niet verder over te discussieren, aangezien mijn argument vooral met godsdienst te maken heeft.
Dat jij vanwege je geloof geen drugs wil gebruiken kan ik nog inkomen, maar waarom wil je dan dat de overheid het verbiedt?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Verslaafd?!
mighel
55 13-12-2005 18:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:46.