Oud 02-12-2006, 14:01
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Speciaal voor Juno en Sherpao. (in de hoop dat willekeurig andere topics niet meer bevuild worden met geflame.)

Stelling: Geen boerka-dragende mensen meer op de Nederlandse straten!

Leuk filmpje over dit onderwerp.
Advertentie
Oud 02-12-2006, 14:02
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ik heb daar al over gezegd wat ik kwijtwilde.
Oud 02-12-2006, 14:04
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Lekkere timing dan.
Oud 02-12-2006, 14:05
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ja, ik blijf niet aan de gang zeg.

Geniaal filmpje, dat wel.

Laatst gewijzigd op 02-12-2006 om 14:11.
Oud 02-12-2006, 14:16
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Misschien wil Sherpao het debat nog aanwakkeren. En anders maar een slotje...
Oud 02-12-2006, 15:23
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
__________________
I like my new bunny suit
Oud 02-12-2006, 15:43
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Filmpje
Beetje cheapo lachjes trekken.
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Oud 02-12-2006, 15:54
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Vrouwen die uit eigen wil zespersoonstenten over hun kop trekken zijn dan ook hilarisch.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 02-12-2006, 15:59
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 02-12-2006 @ 15:54 :
Vrouwen die uit eigen wil zespersoonstenten over hun kop trekken zijn dan ook hilarisch.
Ja, en jij bent een sad nerd omdat je op een internetforum post.
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Oud 02-12-2006, 16:02
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 02-12-2006 @ 15:59 :
Ja, en jij bent een sad nerd omdat je op een internetforum post.
Misschien doen die boerka-dragende vrouwen dat ook wel
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 02-12-2006, 16:04
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 02-12-2006 @ 16:02 :
Misschien doen die boerka-dragende vrouwen dat ook wel
Firdaus
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Oud 02-12-2006, 16:05
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 02-12-2006 @ 16:04 :
Firdaus
Foto!
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 02-12-2006, 16:06
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 02-12-2006 @ 16:05 :
Foto!
Nee, ze draagt volgens mij niet eens een hoofddoek
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Oud 02-12-2006, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 02-12-2006 @ 14:01 :
Speciaal voor Juno en Sherpao. (in de hoop dat willekeurig andere topics niet meer bevuild worden met geflame.)

Stelling: Geen boerka-dragende mensen meer op de Nederlandse straten!

Leuk filmpje over dit onderwerp.
Eh, wat is precies leuk aan dat filmpje? Die reporter is ontzettend irritant en beledigend bezig, en gelukkig happen de vrouwen niet .

Verder moet een boerka zeer zeker niet verboden worden. Ik zit niet te wachten op een overheid die bepaald wat je wel of niet mag aan doen. Een vrouw met burka moet zich net zoals ieder ander kunnen identificeren, maar dan gaat dat lapje even omhoog en weer naar beneden. Alle argumenten voor het verbod met: het past niet in de Nederlandse cultuur, met het dragen van de burka support je vrouwen onderdrukking, burkadragenden zijn onderdrukt (ookal doen de meeste dat uit vrije wil) en ik wil iedereen kunnen zien. Zijn bull shit, dus kom er niet mee .

Laatst gewijzigd op 02-12-2006 om 17:13.
Oud 02-12-2006, 17:17
Arcades
Avatar van Arcades
Arcades is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 02-12-2006 @ 17:09 :
Alle argumenten voor het verbod met: het past niet in de Nederlandse cultuur, met het dragen van de burka support je vrouwen onderdrukking, burkadragenden zijn onderdrukt (ookal doen de meeste dat uit vrije wil) en ik wil iedereen kunnen zien. Zijn bull shit, dus kom er niet mee .
Damn, dat is 10 punten voor argumentatie!
Verder vergeet je openbare veiligheid. Tis niet echt relaxed als mensen, zoals bijv. onze grote ontsnapte TBS vriend Hendrik Muller & co., compleet gesluierd over straat kunnen.
__________________
Tonight I might meet my next ex-wife
Oud 02-12-2006, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Arcades schreef op 02-12-2006 @ 17:17 :
Damn, dat is 10 punten voor argumentatie!
Verder vergeet je openbare veiligheid. Tis niet echt relaxed als mensen, zoals bijv. onze grote ontsnapte TBS vriend Hendrik Muller & co., compleet gesluierd over straat kunnen.
Je ziet toch zelf ook wel dat het bull shit is. En ik zei toch dat vrouwen met burka zich moeten identificeren als een agent daar om vraagt? Daar doen ze zelf ook niet moelijk over lijkt me. Als ontsnapte tbs-er kun je net zo goed een sjaal over je hoofd doen, ben je net zo onbekend en dan bespaar je geld en moeite om zo'n ding te vinden .
Oud 02-12-2006, 17:26
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 02-12-2006 @ 17:09 :
Eh, wat is precies leuk aan dat filmpje? Die reporter is ontzettend irritant en beledigend bezig, en gelukkig happen de vrouwen niet .
Het heet dan ook Geen Stijl.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 02-12-2006, 17:26
Arcades
Avatar van Arcades
Arcades is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 02-12-2006 @ 17:21 :
Je ziet toch zelf ook wel dat het bull shit is. En ik zei toch dat vrouwen met burka zich moeten identificeren als een agent daar om vraagt? Daar doen ze zelf ook niet moelijk over lijkt me. Als ontsnapte tbs-er kun je net zo goed een sjaal over je hoofd doen, ben je net zo onbekend en dan bespaar je geld en moeite om zo'n ding te vinden .
Ik weet niet of het bullshit is. Bijv. of het symbool staat voor vrouwenonderdrukking kan jij wel bullshit vinden maar een ander niet. Dat is subjectief.Wie ben jij om voor iedereen maar ff te oordelen dat t bullshit is?
En over die sjaal, dat is wel ff wat anders. Dat verhult niet het complete gelaat. Dat identificeren ga ik me niet over uitlaten, misschien dat dat makkelijk kan, misschien niet. Ik weet het niet.
__________________
Tonight I might meet my next ex-wife
Ads door Google
Oud 02-12-2006, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 02-12-2006 @ 17:26 :
Het heet dan ook Geen Stijl.
Nee hij heet Love and peace
Oud 02-12-2006, 17:27
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 02-12-2006 @ 17:27 :
Nee hij heet Love and peace
Schatje.

Maar ik denk aan een slotje eigenlijk...?
__________________
I like my new bunny suit
Oud 02-12-2006, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Arcades schreef op 02-12-2006 @ 17:26 :
Ik weet niet of het bullshit is. Bijv. of het symbool staat voor vrouwenonderdrukking kan jij wel bullshit vinden maar een ander niet. Dat is subjectief.Wie ben jij om voor iedereen maar ff te oordelen dat t bullshit is?
Natuurlijk is dat subjectief, maar zou dat een reden mogen zijn om het te verbieden?
Oud 02-12-2006, 17:31
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 02-12-2006 @ 17:29 :
Natuurlijk is dat subjectief, maar zou dat een reden mogen zijn om het te verbieden?
Zelfde reden als een hakenkruis verbieden, voor mij klinkt het niet eens echt vreemd..
__________________
I like my new bunny suit
Oud 02-12-2006, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 02-12-2006 @ 17:27 :
Schatje.

Maar ik denk aan een slotje eigenlijk...?
Wie is een schatje?

Ja, ik ben ook voor een slotje
Oud 02-12-2006, 17:32
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 02-12-2006 @ 17:31 :
Wie is een schatje?

Ja, ik ben ook voor een slotje
Jij, maar dat vermoedde je stiekem al.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 02-12-2006, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 02-12-2006 @ 17:31 :
Zelfde reden als een hakenkruis verbieden, voor mij klinkt het niet eens echt vreemd..
Met een hakenkruis weten we allemaal dat dit kwaad bedoeld is. Alhoewel ik van mening ben dat deze ook niet verboden mag zijn. Een burka heeft voor burka dragenden een religieuze betekenis, dan mag je als overheid er wel kwade dingen in zien, maar dat zal zeer zeker niet overeenkomen met hoe de vrouwen de burka zelf zien.
Advertentie
Oud 02-12-2006, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 02-12-2006 @ 17:32 :
Jij, maar dat vermoedde je stiekem al.
Oud 02-12-2006, 17:37
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 02-12-2006 @ 17:33 :
Met een hakenkruis weten we allemaal dat dit kwaad bedoeld is. Alhoewel ik van mening ben dat deze ook niet verboden mag zijn. Een burka heeft voor burka dragenden een religieuze betekenis, dan mag je als overheid er wel kwade dingen in zien, maar dat zal zeer zeker niet overeenkomen met hoe de vrouwen de burka zelf zien.
Een hakenkruis heeft ook andere betekenissen (ongeacht of de haken naar links of rechts staan), en mensen kunnen daar wel degelijk waarde aan hechten. Ik denk ook dat dat na verloop van tijd weer zal gebeuren, als de oorlog meer een fase in de geschiedenis is dan een recente gebeurtenis waar nog overlevenden van zijn.
Het enige waar je je op kunt baseren is de misdaden waar het symbool voor stond, maar met een boerka gaan ook heel wat misdaden samen, leg de gebeurtenissen in daarom bekende landen maar eens naast de mensenrechten.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 02-12-2006, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 02-12-2006 @ 17:37 :
Een hakenkruis heeft ook andere betekenissen (ongeacht of de haken naar links of rechts staan), en mensen kunnen daar wel degelijk waarde aan hechten. Ik denk ook dat dat na verloop van tijd weer zal gebeuren, als de oorlog meer een fase in de geschiedenis is dan een recente gebeurtenis waar nog overlevenden van zijn.
Het enige waar je je op kunt baseren is de misdaden waar het symbool voor stond, maar met een boerka gaan ook heel wat misdaden samen, leg de gebeurtenissen in daarom bekende landen maar eens naast de mensenrechten.
Ja, maar dit gaat op voor tig dingen. Mannen in Afghanistan moesten ook een baard dragen van de Taliban, moeten wij dat hier ook maar verbieden omdat we hier een symbool van onderdrukking in kunnen zien?
Oud 02-12-2006, 17:44
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 02-12-2006 @ 17:42 :
Ja, maar dit gaat op voor tig dingen. Mannen in Afghanistan moesten ook een baard dragen van de Taliban, moeten wij dat hier ook maar verbieden omdat we hier een symbool van onderdrukking in kunnen zien?
Maar dat wordt met zodanig veel andere zaken geassocieerd dat de associatie niet meer vanzelfsprekend is. Net als een paard met een boerderij associeren, terwijl je het ook met maneges, weilanden, steppes, cowboys en ridders kunt associeren.

Zeg maar.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 02-12-2006, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 02-12-2006 @ 17:44 :
Maar dat wordt met zodanig veel andere zaken geassocieerd dat de associatie niet meer vanzelfsprekend is. Net als een paard met een boerderij associeren, terwijl je het ook met maneges, weilanden, steppes, cowboys en ridders kunt associeren.

Zeg maar.
Ja oke, maar waar trek je die grens?
Oud 02-12-2006, 17:53
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 02-12-2006 @ 17:48 :
Ja oke, maar waar trek je die grens?
Ik weet niet, in ieder geval niet bij een referendum.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 02-12-2006, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 02-12-2006 @ 17:53 :
Ik weet niet, in ieder geval niet bij een referendum.
Ik ben van mening dat die grens helemaal niet getrokken zou mogen worden en iedereen zou mogen aan doen wat hij of zij wil. We zijn nu toch met zn allen zo volwassen, dat je de keuze hebt er ook gewoon niet naar te kijken.
Oud 02-12-2006, 17:59
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 02-12-2006 @ 17:57 :
We zijn nu toch met zn allen zo volwassen
Daar ga je denk ik de fout in.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 02-12-2006, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 02-12-2006 @ 17:59 :
Daar ga je denk ik de fout in.
Vast niet, anders zou het slecht met Nederland gesteld zijn .
Oud 02-12-2006, 18:07
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 02-12-2006 @ 18:02 :
Vast niet, anders zou het slecht met Nederland gesteld zijn .
En dat is niet zo...? Gawd, alleen de afgelopen verkiezingen al.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 02-12-2006, 18:10
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 02-12-2006 @ 14:01 :
Leuk filmpje over dit onderwerp.
gatverdamme wat leuk.

zolang er onder de burka nog moslimvrouwen zit vind ik het niet erg. ik vind een burka ver gaan. maar verder is het mijn zaak niet. in het straatbeeld oke, in openbare gelegenheden minder.
Ads door Google
Oud 02-12-2006, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 02-12-2006 @ 18:07 :
En dat is niet zo...? Gawd, alleen de afgelopen verkiezingen al.
Ik vond alleen die 9 zetels voor Wilders jammerlijk en dat zeg ik niet alleen omdat ik moslim ben
Oud 02-12-2006, 18:14
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Het gaat over 100 mensen.


Oud 02-12-2006, 18:17
Sherpao
Avatar van Sherpao
Sherpao is offline
Blote vrouwen moeten trouwens van de reclameborden afgehaald worden.
__________________
Echte mannen komen thuis met honger niet met bloemen.
Oud 02-12-2006, 18:20
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Sherpao schreef op 02-12-2006 @ 18:17 :
Blote vrouwen moeten trouwens van de reclameborden afgehaald worden.
En gesteenigd.
Oud 02-12-2006, 18:34
Sherpao
Avatar van Sherpao
Sherpao is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 02-12-2006 @ 18:20 :
En gesteenigd.
straks stuur ik baardmannen op je af.
__________________
Echte mannen komen thuis met honger niet met bloemen.
Oud 02-12-2006, 18:44
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Sherpao schreef op 02-12-2006 @ 18:34 :
straks stuur ik baardmannen op je af.
Ja, met jurken en kromzwaarden
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Oud 02-12-2006, 18:50
Sherpao
Avatar van Sherpao
Sherpao is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 02-12-2006 @ 18:44 :
Ja, met jurken en kromzwaarden
nee, met uzi's en in Armani-pakken.
__________________
Echte mannen komen thuis met honger niet met bloemen.
Oud 02-12-2006, 18:51
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Sherpao schreef op 02-12-2006 @ 18:50 :
nee, met uzi's en in Armani-pakken.
Met zionistische wapens en christelijke kledij? Niet oldskool
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Oud 02-12-2006, 19:01
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 02-12-2006 @ 17:21 :
Je ziet toch zelf ook wel dat het bull shit is.
Nee hoor. Want hoe vaak gebeurd het dat om een voortvluchtige te vinden een hele stad wordt afgezet en iedere voorbijganger om zijn identiteitsbewijs wordt gevraagt?

Juist ja, dat gebeurd niet, omdat 98% van de mensen toch niet op een willekeurig persoon lijkt.


Maar ja, boeiend, we zetten niet voor 100 man elke overweging van de samenleving aan de kant, dus dat boerkaverbod komt er gewoon.

Grootschalige lol @ 'ze dragen het uit vrije wil' trouwens. Google eens op 'groepsdruk' en 'indoctrinatie'.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 02-12-2006, 19:08
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 02-12-2006 @ 19:01 :
Nee hoor. Want hoe vaak gebeurd het dat om een voortvluchtige te vinden een hele stad wordt afgezet en iedere voorbijganger om zijn identiteitsbewijs wordt gevraagt?

Juist ja, dat gebeurd niet, omdat 98% van de mensen toch niet op een willekeurig persoon lijkt.
Ik snap je punt niet helemaal. Moet ik hier denken aan een bepaalde actiefilm?

Citaat:
T_ID schreef op 02-12-2006 @ 19:01 :
Maar ja, boeiend, we zetten niet voor 100 man elke overweging van de samenleving aan de kant, dus dat boerkaverbod komt er gewoon.
In je dromen ja .

Citaat:
T_ID schreef op 02-12-2006 @ 19:01 :
Grootschalige lol @ 'ze dragen het uit vrije wil' trouwens. Google eens op 'groepsdruk' en 'indoctrinatie'.
Ja, de antropoloog is weer aan het woord zeg. Jongen, van groepsdruk is er nauwelijks sprake, anders zou het aantal burkadragende wel meer dan 100 zijn. Verder handelt iedereen uit een dominante doctrine. En dit is alsnog geen argument, waarom de burka verboden zou moeten worden.
Oud 02-12-2006, 19:13
Sherpao
Avatar van Sherpao
Sherpao is offline
Er is nog nooit een misdadige burkadraagster gesignaleerd dus bekken dicht aub.
__________________
Echte mannen komen thuis met honger niet met bloemen.
Oud 02-12-2006, 19:22
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
't geniaalste is nog dat die burkadragende vrouwen perfect Nederlands spreken
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 02-12-2006, 19:26
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 02-12-2006 @ 19:08 :
Ik snap je punt niet helemaal. Moet ik hier denken aan een bepaalde actiefilm?
Jouw punt is dat de opsporing van misdadigers geen gevaar loopt omdat we iedereen die voorbij komt om zijn ID vragen en kijken of diegene de gezochte is.

Dat gebeurd echter niet. Ergo, jouw redenatie klopt niet.

Dat is nog exclusief alle mensen die discriminatie van de daken zouden schreeuwen als iedereen met een sluier wordt aangehouden om te controleren of er geen misdadiger onder schuil gaat.
Citaat:
Kenjirro schreef op 02-12-2006 @ 19:08 :
Ja, de antropoloog is weer aan het woord zeg. Jongen, van groepsdruk is er nauwelijks sprake, anders zou het aantal burkadragende wel meer dan 100 zijn.
Nee hoor, er is sprake van groepsdruk. De reden dat er niet meer dan 100 burqadraagsters zijn is dat niet iedereen islamiet godsdienstwaanzinnig is. We praten over een zeer kleine groep die duidelijk het contact met de werkelijkheid kwijt is en dus gelooft dat elke man een beest is dat direct in een verkrachter veranderd zodra er een vrouw voorbij komt.

Zie het zo: elke gereformeerde is een christen maar niet elke christen is een gereformeerde. (dat is ook het enige waar we een godheid voor moeten danken overigens, maar dat terzijde )

Overigens heb ik nog een leuk argument waarom sluiers e.d. puur voortkomen uit groepsdruk en niet uit een spontane reactie van islamitische ideeën.
Het idee achter sluiers is namelijk dat de vrouwelijke vormen verhult worden.
Kenji, als jij het zo goed weet, waarom zijn er dan zoveel moslima's die wel een hoofddoek dragen, maar ook kleren die hun vormen goed doen uitkomen? Dat is een contradictie. Als ze spontaan aan het islamitische idee over verhulling van vormen wilden voldoen zouden ze vormeloze kleren en geen hoofddoek dragen. Dat is echter niet het geval, dus kunnen we dan niet concluderen dat er wel degelijk sprake is van een interpretatie achterna lopen in plaats van een spontane actie?
Citaat:
Kenjirro schreef op 02-12-2006 @ 19:08 :
Verder handelt iedereen uit een dominante doctrine. En dit is alsnog geen argument, waarom de burka verboden zou moeten worden.
Daarvoor zou de radicale islam niet gevaarlijk moeten zijn. De radicale islam is wel degelijk gevaarlijk.

Neonazi's zijn niet per definitie geweldadig. Toch is het dragen van hakenkruizen verboden en wordt er opgetreden tegen demonstraties van skinheads.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle

Laatst gewijzigd op 02-12-2006 om 19:37.
Oud 02-12-2006, 19:30
Sherpao
Avatar van Sherpao
Sherpao is offline
Het lukt T_ID keer op keer weer op zich zelfs met drogredenen en bs-argumenten zich vast te lullen, hahahaha.
__________________
Echte mannen komen thuis met honger niet met bloemen.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit [afgesplitst] Verkrachting - slachtoffer of eigen schuld?
JustTalk
324 24-05-2014 15:55
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Boerka verbod, what the hell!
nachtmens
312 09-08-2012 18:06
Levensbeschouwing & Filosofie Hoofddoek op school
Sofia.
500 23-09-2009 17:00
Levensbeschouwing & Filosofie Waarom geloof jij niet?
Magican2
500 24-07-2009 13:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14.